weer wakker?
maandag 2 april 2012 om 20:21
Liefste vrouw, mens, word eens wakker. Het is tijd om op te staan. Wnat je ligt al honderd jaar naast mij te slapen.
Maar dat kan niet.
Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.
Maar dan heb ik mij veslapen.
Ja, dat is het woord.
En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.
Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.
Word wakker, word wakker.
Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.
Word wakker, word wakke.
En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.
Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.
Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.
(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)
http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
Maar dat kan niet.
Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.
Maar dan heb ik mij veslapen.
Ja, dat is het woord.
En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.
Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.
Word wakker, word wakker.
Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.
Word wakker, word wakke.
En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.
Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.
Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.
(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)
http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
woensdag 11 april 2012 om 10:58
quote:maroon5 schreef op 11 april 2012 @ 10:56:
Wat is het hier stil!
Hoe was de cursus Mleen, dat had je gister toch weer?
He Mar,
Ja ik had gister de cursus. Ging goed alleen was ik niet lekker dus zat daar met een kotszakje. Toen het echt niet meer ging ben ik iets eerder weggegaan. Maar ben er wel blij mee verder de cursus.
Hoe is het bij jou? (mijn pc is wat traag dus soms is het echt niet te doen om terug te lezen)
Wat is het hier stil!
Hoe was de cursus Mleen, dat had je gister toch weer?
He Mar,
Ja ik had gister de cursus. Ging goed alleen was ik niet lekker dus zat daar met een kotszakje. Toen het echt niet meer ging ben ik iets eerder weggegaan. Maar ben er wel blij mee verder de cursus.
Hoe is het bij jou? (mijn pc is wat traag dus soms is het echt niet te doen om terug te lezen)
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
woensdag 11 april 2012 om 11:02
Thee, ik zag wel eens van die ravioli met bouillon, en wilde zoiets een keer gaan googlen.
Nu zag ik gister een chinese variant, ja is natuurlijk anders maar leek mij ook lekker, hoewel ik eigenlijk alleen maar tomatensoep eet;
http://www.koffietijd.nl/uncategorized/ ... ontonsoep/
Zal hem iig opslaan om ooit eens te maken. Ik denk dat ik eerst de Italiaanse versie ga proberen, met ravioli. Maar eerst daar een recept voor vinden.
Nu zag ik gister een chinese variant, ja is natuurlijk anders maar leek mij ook lekker, hoewel ik eigenlijk alleen maar tomatensoep eet;
http://www.koffietijd.nl/uncategorized/ ... ontonsoep/
Zal hem iig opslaan om ooit eens te maken. Ik denk dat ik eerst de Italiaanse versie ga proberen, met ravioli. Maar eerst daar een recept voor vinden.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
woensdag 11 april 2012 om 11:03
He wat jammer, het klonk zo goed allemaal!
Hier gaat het wel hoor, maak me een beetje zorgen om Snaak af en toe. Gaat niet zo goed op school, terwijl ze verdomd goed leren kan. Haar concentratie is nihil op dit moment, en we zijn nu aan het uitzoeken of dat komt omdat ze niet zo lekker in haar vel zit, of dat er mss andere oorzaken voor zijn..
Hier gaat het wel hoor, maak me een beetje zorgen om Snaak af en toe. Gaat niet zo goed op school, terwijl ze verdomd goed leren kan. Haar concentratie is nihil op dit moment, en we zijn nu aan het uitzoeken of dat komt omdat ze niet zo lekker in haar vel zit, of dat er mss andere oorzaken voor zijn..
woensdag 11 april 2012 om 11:05
De Italiaanse versie is erg lekker, Myleen. Ik eet dat weleens als we bij een goede Italiaan zijn (of op vakantie natuurlijk).
Jammer dat je je niet lekker voelde, maar goed dat je toch bent gegaan.
Medicatie is inderdaad tegen de misselijkheid Maroon.
Ik lig inmiddels in bed, heb Leentje er ook ingegooid. Wat extra rust kan voor haar ook geen kwaad, ook al doet ze nog maar zelden een ochtendslaapje.
Jammer dat je je niet lekker voelde, maar goed dat je toch bent gegaan.
Medicatie is inderdaad tegen de misselijkheid Maroon.
Ik lig inmiddels in bed, heb Leentje er ook ingegooid. Wat extra rust kan voor haar ook geen kwaad, ook al doet ze nog maar zelden een ochtendslaapje.
woensdag 11 april 2012 om 11:14
Mar, wat vervelend van Snaak zeg. Probeer je met school erachter te komen?
Heleen, is Leentje al een beetje bijgekomen?
Kan je wel forummen bij je ouders of moeten we je missen?
Wat is de prognose hoelang je bedrust moet houden?
Oh goed zeg, dan ga ik die Italiaanse versie een keer proberen. Nu nog een goed recept gaan zoeken. Ik heb de Zilveren Lepel maar niet de pasta versie, even kijken of er iets van staat erin. Weet jij toevallig hoe dat gerecht heet bij een Italiaan?
Heleen, is Leentje al een beetje bijgekomen?
Kan je wel forummen bij je ouders of moeten we je missen?
Wat is de prognose hoelang je bedrust moet houden?
Oh goed zeg, dan ga ik die Italiaanse versie een keer proberen. Nu nog een goed recept gaan zoeken. Ik heb de Zilveren Lepel maar niet de pasta versie, even kijken of er iets van staat erin. Weet jij toevallig hoe dat gerecht heet bij een Italiaan?
woensdag 11 april 2012 om 11:22
Lief dat ze bij je schoonouders mag logeren Heleen, al zal dat ook wel moeilijk zijn. Je weet dat het voor jezelf even beter is nu, maar ik zou ze voor mijn gevoel toch het liefste thuis houden denk ik.. Maar soms is het verstandiger om even naar je verstand te luisteren.
Dat doen we via een kinderpsycholoog Mleen, ze gaat daar af en toe heen om te praten en te spelen, en binnekort word ze getetst
Dat doen we via een kinderpsycholoog Mleen, ze gaat daar af en toe heen om te praten en te spelen, en binnekort word ze getetst
woensdag 11 april 2012 om 12:10
Ah er is een heerschap die echt het bloed onder mijn nagels weghaalt. Steeds neem ik mij voor om niet te reageren maar hij is zo geslepen en aan het provoceren. Ik kom gelukkig niet op een topic waar ze tegen hem zijn en waar hij dan komt rellen. Nu eerst weer gezeik van hem dat ze hem onder de negeerknop zetten, hij moet blij zijn, anders zouden de reacties nog harder zijn. Ik was al misselijk bij zijn andere topic over bouten maar zijn nieuwe topic is ook iets om misselijk van te worden. Het is echt geen aanwinst voor het forum.
Zo, moest even mijn gal spuwen. Kan ik beter hier doen dan op het Modtopic, hij is ook geen ban waard.
Zo, moest even mijn gal spuwen. Kan ik beter hier doen dan op het Modtopic, hij is ook geen ban waard.
woensdag 11 april 2012 om 12:25
Ik heb toch nog even geslapen.
Zou vanavond met mijn vader naar een lezing gaan maar ik twijfel. Zal vast zo interessant zijn dat ik daarna weer niet kan slapen, of er komen allemaal mensen die ik al een jaar niet heb gezien waardoor het veel te gezellig wordt.
Mijn hoofd werkt iets te hard de laatste dagen. Is het niet door prikkels van buitenaf dan is het wel door irritatie aan dingen die eigenlijk niet eens zo irritant zijn (nee ik bedoel niet eens een forummer).
Ik maak me te druk om van alles, ik moet weer even relaxed worden.
Heb immers geen feestjurken meer die me dwars kunnen zitten dus ik zou nu toch moeten genieten van de bloemen en de vogeltjes enzo
Zou vanavond met mijn vader naar een lezing gaan maar ik twijfel. Zal vast zo interessant zijn dat ik daarna weer niet kan slapen, of er komen allemaal mensen die ik al een jaar niet heb gezien waardoor het veel te gezellig wordt.
Mijn hoofd werkt iets te hard de laatste dagen. Is het niet door prikkels van buitenaf dan is het wel door irritatie aan dingen die eigenlijk niet eens zo irritant zijn (nee ik bedoel niet eens een forummer).
Ik maak me te druk om van alles, ik moet weer even relaxed worden.
Heb immers geen feestjurken meer die me dwars kunnen zitten dus ik zou nu toch moeten genieten van de bloemen en de vogeltjes enzo
woensdag 11 april 2012 om 12:42
moon, jij weet net zo goed als ik dat er niet iets bestaat als MOETEN genieten van de simpele dingen in het leven. Als dat nu even niet lukt dan is dat nou eenmaal zo. Slapen is 1 van de belangrijkste dingen in het leven dus ik zou niet naar die lezing gaan als jij denkt dat dit negatieve invloed heeft op je slaappatroon.
Heleen, wat een gedoe maar eerlijk gezegd maakte ik me al een tijdje zorgen om je en ben ik blij dat je, door dokter en je eigen lichaam, even teruggefloten wordt. Wanneer ben je ook al weer uitgerekend? En verwachten ze dat dit gedurende de rest van je zwangerschap nodig is?
Heleen, wat een gedoe maar eerlijk gezegd maakte ik me al een tijdje zorgen om je en ben ik blij dat je, door dokter en je eigen lichaam, even teruggefloten wordt. Wanneer ben je ook al weer uitgerekend? En verwachten ze dat dit gedurende de rest van je zwangerschap nodig is?
woensdag 11 april 2012 om 12:45
Thanks Ieb. Het was ook een beetje een grapje van dat moeten genieten, maar tegelijk wijs je me op iets wat ik maar blijf denken.
Men moet naar buiten als het mooi weer is, etc.
Dus dank je
Ja het was leuk geweest weer een keer iets met mijn vader te doen. Daar ging het me ook een beetje om. Maar dan moet ik weer heen en weer fietsen naar het dorp van mijn ouders... en het is vandaag gewoon niet mijn dag voor zo'n lezing.
Men moet naar buiten als het mooi weer is, etc.
Dus dank je
Ja het was leuk geweest weer een keer iets met mijn vader te doen. Daar ging het me ook een beetje om. Maar dan moet ik weer heen en weer fietsen naar het dorp van mijn ouders... en het is vandaag gewoon niet mijn dag voor zo'n lezing.
woensdag 11 april 2012 om 12:57
Heleen, wat een vervelend bericht. Hoop dat bedrust en medicatie je een beetje 'oppiepen'. Lees ik verkeerd of lezen anderen verkeerd? Ik lees dat alleen leentje naar schoonouders gaat maar niet dat jij er ook gaat logeren.
Ieb, hoe is het om weer bij oom/tante te zijn?
MV en heleen, ik laat beide soepen aan mij voorbij gaan. Alhoewel hij gister ook nog als tip gaf dat je die won ton dingen ook kon frituren. Ik houd ook niet van gestoomde dim sum etc. Is te week in mijn mond en krijg ik niet weg. Volgens het recept van gister zou ik volgens van het aangeaakte gehakt gewoon soepballetjes maken
Maroon, zelfs Snaak al een hele pizza? Wow. Ik kom niet verder dan 1/3 of met geluk 1/2. Daarom kies ik bij diepvries ook sneller voor die pizza baguetes of die kleinere rondjes.
Wat er vandaag gemaakt werd (puree met avocado en doppers) vond ik er dan weer wel lekker uitzien.
Ik ben zo moe als een dode mus en slaap weer teveel. Mag aannemen dat bezoek HA (vrijdag) zeker tot bloedonderzoek leidt. Persoonijk vind ik controle op B12 en schildklier momenteel het belangrijkst.
MV, ondanks dat je gister iets eerder van de cursus bent weggegaan, kom je wel over alsof de cursus je goed doet!
Ieb, hoe is het om weer bij oom/tante te zijn?
MV en heleen, ik laat beide soepen aan mij voorbij gaan. Alhoewel hij gister ook nog als tip gaf dat je die won ton dingen ook kon frituren. Ik houd ook niet van gestoomde dim sum etc. Is te week in mijn mond en krijg ik niet weg. Volgens het recept van gister zou ik volgens van het aangeaakte gehakt gewoon soepballetjes maken
Maroon, zelfs Snaak al een hele pizza? Wow. Ik kom niet verder dan 1/3 of met geluk 1/2. Daarom kies ik bij diepvries ook sneller voor die pizza baguetes of die kleinere rondjes.
Wat er vandaag gemaakt werd (puree met avocado en doppers) vond ik er dan weer wel lekker uitzien.
Ik ben zo moe als een dode mus en slaap weer teveel. Mag aannemen dat bezoek HA (vrijdag) zeker tot bloedonderzoek leidt. Persoonijk vind ik controle op B12 en schildklier momenteel het belangrijkst.
MV, ondanks dat je gister iets eerder van de cursus bent weggegaan, kom je wel over alsof de cursus je goed doet!
woensdag 11 april 2012 om 13:02
Mleen, gewoon negeren, doe ik ook, en dan heb je er weinig last van 
Moon, het is nog niet avond, mss bedenk je je straks nog en blijk je inenen wel zin te hebben!
Dat is zeker verstandig Thee, om dan je bloed even te laten checken!
Ik las trouwens ook dat Leentje naar opa en oma gaat, en Heleen thuis blijft om haar rust te pakken
Moon, het is nog niet avond, mss bedenk je je straks nog en blijk je inenen wel zin te hebben!
Dat is zeker verstandig Thee, om dan je bloed even te laten checken!
Ik las trouwens ook dat Leentje naar opa en oma gaat, en Heleen thuis blijft om haar rust te pakken
woensdag 11 april 2012 om 13:03
Thee, ben je al eerder onderzocht sinds je zo'n moeite hebt met eten? (hoewel ik eigenlijk niet weet hoe lang dat al speelt)
Ik hoop dat er iets uit komt dat goed te behandelen is.
Ik realiseer me dat ik afgelopen maanden, ondanks mijn 'instabiliteit' best goed gegeten heb. Mijn eetlust is gewoon goed, de zin om te koken soms iets minder maar ik heb over te algemeen mijn best wel gedaan.
Klein schouderklopje voor mezelf dus
Er zijn vroeger wel periodes geweest dat ik mijn 'energie' voornamelijk haalde uit alcoholische versnaperingen maar die tijd ligt toch echt achter me.
Ik hoop dat er iets uit komt dat goed te behandelen is.
Ik realiseer me dat ik afgelopen maanden, ondanks mijn 'instabiliteit' best goed gegeten heb. Mijn eetlust is gewoon goed, de zin om te koken soms iets minder maar ik heb over te algemeen mijn best wel gedaan.
Klein schouderklopje voor mezelf dus
Er zijn vroeger wel periodes geweest dat ik mijn 'energie' voornamelijk haalde uit alcoholische versnaperingen maar die tijd ligt toch echt achter me.
woensdag 11 april 2012 om 13:10
Thee, klopt, elke week hebben we dingen die we aangeven wat we willen en denken te kunnen bereiken en dat lukt mij. Heb sowieso nu weer mijn dag en nacht ritme terug. En verder gaat het goed. Ik heb elke dag wel last van hp maar op de schaal van 1-10 was het eerst 10 of hoger. En deze week ondanks heel veel fin.tegenslagen een 3.
Dat zal wisselen per dag/week maar het gaat goed.
Oh ik lees jullie berichten, ik heb het dan verkeerd gelezen over Leentje, dat zij dus uit logeren gaat. Te snel gelezen.
Dat zal wisselen per dag/week maar het gaat goed.
Oh ik lees jullie berichten, ik heb het dan verkeerd gelezen over Leentje, dat zij dus uit logeren gaat. Te snel gelezen.
woensdag 11 april 2012 om 13:23
quote:Moonlight82 schreef op 11 april 2012 @ 12:22:
Helene
Is het voor een paar dagen, of ziet het er naar uit dat je veel in bed moet blijven komende tijd?
Als ze het al weten.
Geen idee.
Ik word net gebeld door de huisarts of ik langs kan komen. Nee dus, het is zeker 20 minuten lopen. Dus de verloskundige komt straks langs om nogmaals mijn urine te testen en dan wordt gekeken of ze tot ziekenhuisopname overgaan.
Helene
Is het voor een paar dagen, of ziet het er naar uit dat je veel in bed moet blijven komende tijd?
Als ze het al weten.
Geen idee.
Ik word net gebeld door de huisarts of ik langs kan komen. Nee dus, het is zeker 20 minuten lopen. Dus de verloskundige komt straks langs om nogmaals mijn urine te testen en dan wordt gekeken of ze tot ziekenhuisopname overgaan.