weer wakker?
maandag 2 april 2012 om 20:21
Liefste vrouw, mens, word eens wakker. Het is tijd om op te staan. Wnat je ligt al honderd jaar naast mij te slapen.
Maar dat kan niet.
Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.
Maar dan heb ik mij veslapen.
Ja, dat is het woord.
En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.
Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.
Word wakker, word wakker.
Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.
Word wakker, word wakke.
En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.
Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.
Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.
(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)
http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
Maar dat kan niet.
Ja toch wel, de slechte fee heeft dat gedaan. Door haar vloek loopt iedereen hier nu te gapen.
Maar dan heb ik mij veslapen.
Ja, dat is het woord.
En dan heb ik deze morgen dus mijn wekker niet gehoord.
Inderdaad, je hoorde onze wekker niet meer voor een eeuw. En houd eindelijk eens op.. (geeuw) met je gegeeuw.
Word wakker, word wakker.
Want we sliepen met zijn allen honderd jaar.
Word wakker, word wakke.
En maak als de bliksem een ontbijtje klaar.
Sta eens op, kom uit de veren. Kam je haren, ga je scheren. Wij doen ochtendgymnastiek dus doe maar mee.
Word wakker, word wakker. Ook al valt dat na een eeuw niet zo goed mee.
(http://www.songteksten.nl ... ornroosje/word-wakker.htm)
http://www.youtube.com/watch?v=C1sRXyHW6FU
woensdag 11 april 2012 om 01:59
Het gekke is, omdat het ding zo duur was ben ik er volgens mij stukken zuiniger op. Hij zit samen met mijn kleine spiegeltje (met ook een vergroot kant) in een vakje in mijn tas. En zodra ik hem gebruikt heb gaat hij daar weer in. Ik neem er speciaal 's avonds mijn tas mee voor naar de slaapkamer. Kan ik hem 's ochtends pakken, gebruiken en weer gelijk opbergen.
Werkt bij mij met zonnebrillen en paraplu's net zo. Dure raak ik niet kwijt. De goedkope wel.
Werkt bij mij met zonnebrillen en paraplu's net zo. Dure raak ik niet kwijt. De goedkope wel.
woensdag 11 april 2012 om 02:36
woensdag 11 april 2012 om 08:59
Goedemorgen!
Hier geen grijze haren (nog niet), maar wel geverfd, heb zo'n nietszeggend bosje haar als ik het niet verf..
Eigenlijk zou ik nog wel even willen slapen, kan de wekker zetten zodat ik me niet verslaap en op tijd weer bij school sta, maar ik kan ook de twee wasmanden even wegvouwen, en eindelijk de kapotte spijkerbroeken van Snaak gaan maken, keuzes keuzes..
Hier geen grijze haren (nog niet), maar wel geverfd, heb zo'n nietszeggend bosje haar als ik het niet verf..
Eigenlijk zou ik nog wel even willen slapen, kan de wekker zetten zodat ik me niet verslaap en op tijd weer bij school sta, maar ik kan ook de twee wasmanden even wegvouwen, en eindelijk de kapotte spijkerbroeken van Snaak gaan maken, keuzes keuzes..
woensdag 11 april 2012 om 10:05
Nou, ik heb inmiddels bedrust voorgeschreven gekregen. Bloeddruk is te laag, glucosespiegel is te laag, nog steeds harde buiken en natuurlijk erg misselijk en die blaasontsteking.
Verloskundige heeft net andere medicatie geregeld voor mij, primperan. Man gaat het vanmiddag ophalen.
Leentje gaat morgen naar schoonouders om mij wat te ontlasten.
Mag ik even janken? Wat een ellende.
Verloskundige heeft net andere medicatie geregeld voor mij, primperan. Man gaat het vanmiddag ophalen.
Leentje gaat morgen naar schoonouders om mij wat te ontlasten.
Mag ik even janken? Wat een ellende.
woensdag 11 april 2012 om 10:28
Moge ladies.
Heb nog niet alles terug gelezen maar Heleen wat naar zeg, ik hoop dat die medicijnen je helpen. Hele dikke knuf meis. Laat je lekker verwennen, hopelijk is het maar voor korte duur schat.
-zwaai nog even naar Leentje, zie dat ze weer veilig terug is. Veel lekkers meegenomen uit Frankrijk?-
Heb nog niet alles terug gelezen maar Heleen wat naar zeg, ik hoop dat die medicijnen je helpen. Hele dikke knuf meis. Laat je lekker verwennen, hopelijk is het maar voor korte duur schat.
-zwaai nog even naar Leentje, zie dat ze weer veilig terug is. Veel lekkers meegenomen uit Frankrijk?-
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven