Single parents, going strong forever!! deel 21

05-08-2009 23:24 4013 berichten

Nou meiden, zoals jullie hebben gelezen moesten we een nieuw deeltje openen...Bij deze dus!! Hopelijk weet een ieder ons weer te vinden!!

He jammer van de wedstrijd gisteren. Maar er komen wel meer kansen, toch?

Vlgs mij ben je gisteren toch wezen stappen, of niet? Kzag tenminste zoiets op facebook? Leuk geweest? En dan nu aan de wandel...da's pittig! Heb je de afstand kunnen lopen die je van plan was?

Toch fijn dat je knul dindag wordt gebracht, scheelt je weer een heel stuk rijden. Maar nu maar hopen dat dat ook op tijd is natuurlijk! Een tijdje geleden had je het erover dat je ex nog plannen had om dichterbij te gaan wonen, heeft ie het daar nog wel eens over?

Hier gewoon lekker genieten van de vrije dagen, niks bijzonders..

Hier vandaag ook niks bijzonders. Lekker thuis klungelen in mijn trainigsbroek. Heerlijk uitgeslapen tot half 10 en lekker ontbeten met gekookte eitjes. Verder helemaal niks op de planning vandaag.

Zaterdag inderdaad nog even wezen stappen, het bleek classis night te zijn. Normaal kan ik daar nooit heen want is eerste zaterdag van de maand en dan is mijn pleegzoon er normaal.

Classis was erg gezellig, maar natuurlijk niet zo verstandig als je de dag daarna 30 km lopen. Toch ging het lopen ook erg goed. Lekker door de bossen, heerlijk weer om te wandelen trouwens.

Daarna naar mijn ouders geweest en daar gegeten. Was erg lekker, asperges gegeten, is weer het seizoen er voor, dus even van genieten.

Gisteravond niks meer gedaan, op de bank gehangen en uiteindelijk naar bed gegaan omdat ik in slaap viel... hahaha

Ex heeft altijd zo veel plannen scarlet. Ik hoor er helemaal niks meer over en aangezien hij nu weer een baan heeft in Hoorn. Ook hoor ik niks meer over zijn vriendin, ook niet van zoonlief, dus ik betwijfel of hij die nog heeft. Nou ja, is niet mijn probleem, hij zoekt het maar lekker uit.

Pff ja, herkenbaar, een ex die altijd zoveel plannen heeft waar dan nooit iets van terecht komt..haha. Maar is idd niet ons probeem, gelukkig! Gelukkig was het gisteren beter weer dan nu, fijn dat je lekker gelopen hebt.

Vandaag weer lekker rondgelummeld (ik krijg daar niet snel genoeg van, haha), strijkje weggewerkt en de Wolken taart gebakken, ziet er goed uit, nog niet geproefd, dat gaat vanavond gebeuren. Foute dag wat dat betreft, heb me aardig in kunnen houden afgelopen dagen, maar nu ook ongesteld en ik vind dat ik best 1 dag over de schreef mag gaan, hihi.

Straks patat op het menu en zoals gezegd natuurlijk de taart.

Morgen weer braaf op de low carb toer. Ik moet toch es een nieuwe weegschaal aanschaffen. Ook al merk je het natuurlijk vanzelf ook wel, het kan soms ook net weer even een stimulans zijn, wanneer je ziet dat er weer iets af is (of juist niet natuurlijk, haha).

De dagen zijn weer omgevlogen en morgen weer aan het werk.

Vrijdagmiddag alweer een soort van feestje, een collega van me, die een paar jaar geleden een hersenbloeding heeft gehad, neemt nu officieel afscheid (werkt sindsdien al niet meer en is opgenomen in een verpleeghuis, omdat zijn vrouw hem niet thuis wil, heel verhaal en erg sneu). Hij had nog recht op dat afscheid en wil daar toch gebruik van maken en heeft weer de hele oude club uitgenodigd. Is dus daar in het verpleeghuis. Ik ben heel benieuwd hoe dat zal zijn. Wel een beetje dubbel naturulijk heel erg leuk om iedereen weer te zien, ook mijn ex manager en de doks die toendertijd vertrokken zijn, maar hoe zal hij eraan toe zijn? Het is weer een aardig eindje weg (Emmen), zeker een uur rijden, dus er moest ook weer van alles geregeld worden qua vervoer, wie rijdt etc. Daar horen we van de week wel meer over, ik geloof dat we toch in totaal met een man of 18 zijn. Maar eerst nog een week(je) werken. Mijn knul heeft morgen een mondeling engels en al vindt ie dat een eitje, vindt het toch ook weer spannend. Ze moesten een werkstuk maken nav een krantenartikel, uit een Engelse krant en dat moet nog iets juridisch zijn ook. Pfffff. Hij heeft een artikel gekozen over de strijd tussen Apple en Samsung. Niet het makkelijkst denk ik, maar tenminste wel iets wat hem interesseert. En daar worden dan vragen over gesteld.

En gelukkig ook weer lekker trainen morgen voor hem.

fijne avond!

Ik werd vanmorgen wakker met een knallende koppijn en ongesteld.... Heb dus weinig gedaan vandaag. Behalve een beetje strijk, maar er ligt nog wat, dus moet dat eigenlijk nog afmaken.

Ik wel goed gegeten vanavond, tartaartje met brocolie. Verder had ik niet veel bijzonders in huis, dus niet echt kunnen snoepen enzo.

Morgen weer werken ja. Half dagje, ik heb de middag vrij genomen, om zoonlief op te halen. Dat hoeft nu niet, maar die vrije middag is wel lekker natuurlijk. Heb alleen intervisie morgen.

En donderdag dan dat gesprek met managers en behandelcoordinatoren. Zal wel een heftige ochtend worden. Mijn team heeft ook vorbereid wat ze willen gaan zeggen. Ik heb daar niet aan mee gedaan, want gaat er over dat ze zich niet gehoord voelen en geen waardering krijgen. Ik voel dat niet zo, dus heb besloten er ook niet aan mee te doen. Ik ben heel benieuwd, ben bang dat het donderdag weer een gezeur gaat worden. Want ik vind het een beetje zeuren wat ze doen als ik eerlijk ben.

Mijn knul morgen ook weer trainen, voetbal en kickboksen. Woensdag een oefen wedstrijd 9x9, vrijdag trainen en zaterdag weer gewoon een wedstrijd. Best veel voor hem nu ik het zo opschrijf.

Als je het zo achter elkaar opschrijft lijkt het best veel ja, Dolphine, maar je knul geniet er vlgs mij met volle teugen van, of niet? Vlgs mij klaagt ie nooit als hij weer moet trainen of voetballen? Jij dus ook al "lekker" ongesteld, pff, narigheid elke x. Was je mannetje op tijd thuis om te trainen? Lekker hoor, dat je gewoon de middag vrij genomen hebt en dat ook zo hebt gelaten. Bij ons wordt het een zootje deze week, aantal zieken en ook nog vader van collegaatje die op sterven ligt, zij was vandaag voorlopig voor het laatst, dus druk druk.

Bij jullie ook veel gemor over het management, pff, bij ons dus ook. Dat wij niet tevreden waren wist je al, maar nu begint de rest zich ook te beklagen over de manier van communiceren (niet) etc. Ben aan de ene kant wel benieuwd waar dit toe leidt, want als er toch zoveel gemor op de werkvloer is, daar kun je toch niet omheen blijven gaan, aan de andere kant werkt het heel onrustig en het liefst ben ik gewoon lekker aan het werk, zonder al dat gezeik. Ze hebben nu de verplaatsplannen "de ether in gegooid"(letterlijk, zonder overleg gewoon een mail met plattegrond) en ze hebben zoveel dingen overhoop gehaald, wat zo totaal niet logisch en werkbaar is, qua afstand etc. bedoel ik dan. Heb zo'n idee dat dit nog wel een staartje gaat krijgen. Vooral omdat de artsen ook steeds meer klagen en als ze érgens ontzag voor hebben, is het wel de artsen..Belachelijk eigenlijk, maar heeft puur te maken met het feit dat ze als de dood zijn dat er iemand gaat vertrekken, want er is nl een chronisch tekort. Wat een onwijs luxe positie waar die lui in zitten! Bijna alles wat zij willen wordt dus ook toegestaan, wat hele vreemde situaties tot gevolg kan hebben. PFff, je merkt, ook bij ons dus GEZEIK gewoon. haha

Hoop voor je dat het meevalt, donderdag.

Ik heb vandaag ook weer erg braaf gegeten, groente met wat kipfilet. Ik moet wel zeggen dat ik een beetje met de dagen in de war ben hoor en steeds denk dat het vandaag maandag is. Maar het is al dinsdag! Dus dat betekent morgen maar een paar uurtjes, hoeraaa!

Zoonlief was ruim op tijd thuis vanmiddag. Die wilde graag dat ik bij trainen kwam kijken. Dus ik had van te voren al snitzels gebakken en witlof gekookt. Hoefde ik na de training alleen maar op te warmen. Daarna door naar kickboksen.

Ondertussen ouder gesprek op de bso gehad. Alles was prima, zoonlief scoorde in alles de hoogste score en hij heeft het erg naar zijn zin daar, prima dus.

Hij staat nu onder de douche ( en ik hoor hem met deo spuiten) haha. We gaan even wat drinken en dan gaat deze knaap naar bed.

Ik moet de afwas nog doen, bleh....

Morgen al weer woensdag ja. Helaas morgenochtend wel een afspraak op buireau jeugdzorg. Dat gezin wilde graag dat ik mee ging in een gesprek met gezinsvoogd. Nou ja, gisteren viel natuurlijk uit en vanmiddag was ik vrij, dus vooruit dan maar.

Dus jij toch nog gewerkt op je vrije dag? Bikkel!

Fijn dat het zo lekker gaat met je knulletje nu, eigenlijk alleen maar goede geluiden, toch? Haha, op zulke momenten, als je dan 's avonds de afwas nog moet doen, verlang ik toch ook wel es naar een afwasmachine hoor. Maar deep down vind ik het gewoon echt niet nodig, voor ons tweetjes..Misschien als ik ooit geld over heb ofzo..whoehaha, da's dus never! LOL

Heb je verder nog wel een beetje kunnen genieten van je vrije dag?

Op het werk was het rommelig en druk, was blij dat ik niet zo lang hoefde. Aan de andere kant komt dat juist ook omdat ik maar een halve dag had, probeer dan zoveel mogelijk in die uren te doen, waardoor je dan eigenlijk te snel wilt en het chaotischer wordt. Morgen weer een lange dag, dat is overzichtelijker. Lekker in huis aan de gang geweest, konijnenhok verschoont, wasjes gedraaid. Ik dacht dat het vanmiddag behoorlijk slecht weer zou worden, maar de was hangt nog steeds lekker buiten, gelukkig!

Het was een rare dag vandaag. Ten eerste heb ik gewerkt, maar was een gesprek waar ik echt bij moest zijn, dreigende uithuisplaatsing van een meisje.

Zoonlief had vanavond om 6 uur een voetbalwedstrijd, uit, dus we moesten om 5 uur verzamelen. Zaten dus al om kwart over 4 al aan de macaronie. Dat is toch ook niet wat hoor. Zoonlief na de wedstrijd natuurlijk weer honger, dus een kopje soep en een tosti gemaakt net. Even eten en dan kan hij al weer naar bed.

Hier ging het er wel flink op vanmiddag hoor qua regen. Het veld was 1 modderpoel en het was koud in de regen. Zoonlief heeft dus eerst een poosje onder de warme douche gestaan.

Dat weer hebben wij dan toch vanmiddag nog gekregen..het was zelfs even gewoon compleet wit hier, zo hard hagelde het.

Gelukkig geen last van gehad, zat nog gewoon op kantoor.

Nee, da's geen tijd om te eten zeg, kwart over 4! Had je zelf geen honger meer 's avonds?

De vader van mijn collega is vanmorgen overleden, toch nog snel gegaan. Nog geen bericht over de uitvaart, maar zal volgende week wel zijn, maandag of dinsdag..Superdruk weer, ik werd er gewoon hyper van. Maar toch lekker gewerkt.

Is dat gesprek waar je gisteren bij was verder goed verlopen?

Morgen gelijk uit het werk naar het afscheidsfeestje van collega, heb vandaag dus maar de weekendbooschappen gedaan, want dat wordt morgen niets en zaterdag heb ik altijd zo'n hekel aan. Ben het nu wel zat! Net gegeten en nu lekker even niks, heerlijk!

Tja dat gesprek in zoverre goed gegaan dat ik de indruk heb dat dat meisje toch nog weer een kans gaat krijgen van gezinsvoogd. Dit meisje is nog geen jaar thuis en gaat gewoon niet naar school. Welke afspraken we ook maken met haar. Ik vind een uithuisplaatsing nogal overdreven, maar goed laat dit dan de stok achter de deur zijn die ze nodig heeft. Ik ben benieuwd. Volgende week hebben we weer een afspraak.

Morgen gaat het gebeuren. Alle ouders van het team van zoonlief zijn uitgenodigd voor een gesprek met de coaches en de techinische jeugdcommissie. Er is gisteren blijkbaar door 1 van de ouders weer een mail uitgegaan over die ene coach en nu gaan we met z'n allen om de tafel. Ik ben benieuwd of er wat uit gaat komen. Er schijnt tussen de jongens zelf ook van alles te spelen, zoonlief geeft aan daar geen last van te hebben. Alleen van die ene coach. Ik had gisteren ook weer een heel boos jongetje in de auto omdat er blijkbaar dingen tegen hem gezehd zijn door hem. Hij probeerde mij vanmiddag al 2x te bellen, maar ik was aan het werk. Als hij vanavond nog belt ga ik ook niet opnemen. Ik doe mijn zegje morgen wel als de andere ouders erbij zijn. Ga nu niet met die vent aan de telefoon zitten om vervolgens weer onder tafel gelult te worden, want daar is hij goed in.

Vergadering op het werk was ook vernmoeiend. Ik heb mijn mond gehouden en er was een hoop geklaag vanuit het team over het feit dat ze zich niet gehoord en gewaardeerd voelen. Dat ze het gevoel hebben geen leiding te krijgen etc. Ik ervaar het anders en dat heb ik gezegd en dat iedereen het bij zichzelf moet houden. Er zijn afspraken gemaakt, maar of het gezeur en gklaag minder gaat worden? Ik weet het niet.

Morgen ook nog 2 afspraken en daarnaast de boodschappen nog doen. bah veels te druk weer allemaal met dat gezeik erbij. Heb ik toch helemaal geen zin in.
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve meiden,

eindelijk sinds vandaag weer internet! Er is zoveeeeeel gebeurt.

Even in het kort; we kregen in februari eindelijk de sleutel, we hebben 6 weken lang keihard gewerkt van sochtends vroeg tot s'avonds laat en zijn toen verhuisd. We zijn nog niet helemaal klaar dus er wordt nog steeds hard geklust. Helaas is mijn schoonmoeder overleden op X zijn verjaardag. Dat was op een donderdag en die dinsdag daarna ben ik geopereerd. Op woensdag was de begrafenis en daar ben ik in rolstoel en onder de pijnstillers toch naartoe gegaan. Die donderdag ging het helemaal mis en moest de huisarts komen die gelukkig met medicatie de problemen kon verhelpen maar hierdoor had ik wel een langere herstel periode. En vorige week is mijn stiefvader overleden die we afgelopen dinsdag definitief hebben moeten loslaten. Zoveel verdriet in zo'n korte tijd. We hebben dus ontzettend heftige weken achter de rug. We hopen nu dat er wat rustiger tijden gaan aanbreken en dat we voorzichtig aan mogen en kunnen gaan genieten van ons huis. Ik zal voorlopig nog niet met regelmaat hier kunnen gaan schrijven maar probeer het beetje bij beetje weer op te pakken.

Heel veel liefs Theetje
Ha die lieve thee,

Wat fijn om weer wat van je te horen zeg.

En wat een verschikkelijk heftig nieuws allemaal zeg. Gecondoleerd zowel je schoonmoeder als je stiefpa.

En geopereerd, ook nog een keer, en dat allemaal tijdens verhuizen en klussen.

Lieve schat, ik wens jou heel veel sterkte en komende tijd met alles.

En ook al schrijf je hier niet regelmatig, ik denk wel aan je.
Zo hehe wat een heftig gesprek vanmiddag zeg. Eerst ging het over het pesten binnen het team, daar heeft zoonlief minder last van, maar wel van de sfeer die het mee brengt. Ze gaan het team daar in de eerst volgende training aanspreken en er wordt door de leiders beter op gelet.

Het tweede punt riep veel emotie op. Ik heb de knuppel maar in het hoenderhok gegooid en aangeven dat mijn knul heel veel last heeft van de manier van coachen van die ene man. Hij ging er inhoudelijk op in, over de vorderingen van zoonlief etc, maar daar gaat het niet om. Gelukkig had ik bijval van veel ouders en zijn er verschillende voorbeelden gegeven. Maar bij elk kind wilde hij persoonlijk er op in gaan. Nee, het gaat om de manier waarop..... Grrrrr

Ik geloof niet dat het doorgedrongen is tot hem. Hij voelde zich uiteraard aangevallen. De technische leiding heeft toegezegd dat hij volgend jaar geen coach is, van welk team dan ook.

Ik voelde me gelukkig wel gesteund door de andere ouders, dat was erg fijn.

Aankomende zaterdag speelt zoonlief nog een wedstrijd en dan 2 of 3x niet. Volgende week gaat hij naar de efteling met de personeelsvereniging van mijn vaders werk en daarna gaan we op vakantie. Waarschijnlijk kan hij 5 mei wel weer meedoen, we zouden op 4 mei om 18:00 landen op schiphol. Maar ja slag om de arm he, ivm eventuele vertragingen.

Mijn deelname aan de vierdaagse is nu officieel. Joepie.

Heb er steeds meer zin in merk ik.

Vandaag ook nog 2 huisbezoeken gehad, wel boodschappen gedaan, maar verder nergens aan toe gekomen. We zijn nu net pas klaar met eten. Maar goed zoonlief gaat komend weekend niet naar zijn vader, dat wordt dan pas het weekend van 5 mei. Jammer voor hem, hij kwam eerst met de smoes van vervoer, en toen ik aanbood hem wel te willen brengen had hij opeens al andere afspraken. Heel vreemd dus weer.

Maar geeft niks, blijft knul lekker thuis, dat wil hij ook graag en kan hij morgen lekker spelen en zondag mee naar ajax.

Pfoe he, wat een lange lange dag zeg. Eerst gewoon gewerkt natuurlijk (dus heel vroeg op), daarna het feestje van collega in verpleeghuis, eind rijden ten 1e,maar wat wás het gezellig!

Superleuk, gelukkig helemaal niet vreemd (hij is halfzijdig verlamd, maar kan wel gewoon goed praten en is ook zijn humor niet kwijt) en sowieso altijd gezellig met de oude club en manager, volgende week een borrel waar hij ook weer komt, haha. (af een toe even tv volgen, 'we" kunnen kampioen )worden he, hihi, het schiet trouwens niet op, nog steeds 0-0)

Ha Thee, wat fijn dat je er weer bent!! Ik moet eerlijk zeggen, dat ik even bang was dat je ook zonder bericht gewoon was afgehaakt...Maar gelukkig niet! Meid, wat heb jij een tijd achter de rug ( en dat verklaart heel veel!!) Wat erg zeg, zowel je

schoomoeder als je stiefvader. Hebben jullie dat wel kunnen verwerken/een plek kunnen geven? En dan jij ook nog geopereerd, voel je je nu wel beter? Ik hoop echt dat er nu wat rustiger tijden voor jullie aanbreken, zodat je ook eindelijk weer aan jezelf toekomt. Dikke knuffel!

Jij ook best heftige dagen achter de rug Dolphine, met overleg op werk en gesprek op de voetbal. Het is nu idd maar afwachten of er op je werk iets verandert, maar tijd zal het leren..

Gelukkig dat je wel bijval kreeg van de overige ouders bij de voetbal. Zo lullig als je dan als enige je mond opendoet en de rest zich stilhoudt. Jammer eigenlijk, dat die ene coach zo weinig zelfinzicht heeft, het zou mooi zijn als hij er nu gewoon zelf mee zou stoppen. Misschien gebeurt dat nog? Of heeft hij wat dat betreft echt een plaat voor zijn kop?

Je knulletje lekker thuis, mee naar Ajax is natuurlijk ook wel heel leuk, vooral nu ze zo goed bezig zijn. O gatverdamme, hoor net dat we bij gelijkstand geen kampioen zijn omdat Sparta heeft gescoord bij Almere..ze moeten winnen dus. Ik heb zo'n gevoel dat het niet gaat lukken nu, heb ik gelijk al gezegd, de druk is TE groot. Nou ja, dan misschien volgende week...haha, waar gaat het over..

Gefeliciteerd trouwens, met je zekere deelname aan de vierdaagse..

Haha toch gelukt, met dank aan Almere!

Haha scarlet, gefeliciteerd! Ajax is ook lekker op weg he!

Ik denk niet dat die coach inziet dat hij moet opstappen, want hij is maatschappelijk werker geweest en weet wat hij doet. Maar ik werd na het gesprek aangeproken door iemand van de technische commissie dat ik me geen zorgen hoef te maken omdat hij volgend seizoen geen team meer zal gaan coachen.

Ik was ook blij dat er een paar vaders zaten die dan precies kunnen verwoorden waar ik dan op dat moment niet zo goed uitkom. In ieder geval heb ik er wel een fijn gevoel bij en weet ik dat mijn knul gewaardeerd wordt en daar gaat het tenslotte allemaal om.
Alle reacties Link kopieren
Gekke Scarlet, natuurlijk haak ik niet zo maar af dan had ik toch wat laten weten hoor. En ik had wel gezegd toch dat ik er poos niet zou zijn hier. Duurde alleen wat langer.... hee en je mag me altijd bellen hoor!!!Het is een heel heftige tijd en nog wel een beetje. Dat van mijn stiefvader is echt net gebeurt. Ik probeer aan alle kanten mijn mams te ondersteunen en helpen. Ik heb een heel goede band met haar.

Maar jullie levens zijn natuurlijk ook gewoon doorgegaan!

Wat lees ik nu Dolphine, vakantie??????? Wat een heeeerlijk vooruitzicht! En wat een gedoe allemaal zeg met die coach. Kwestie van betonnen plaat voor z'n hoofd?!

Jij een leuk feestje achter de rug Scar, is die manager van dat zelfde clubbie als je ouyde dokkie? Hoe gaat het met die knul van je?

Wij geven vanavond een feestje, heel dubbel, aan de ene kant vind ik het ongepast maar aan de andere kant had ik echt een schop onder m'n kont gehad van stiefvader als ik het had gecanceld. En ook mijn moeder werd kwaad toen ik het opperde. Het leven gaat toch door en we hadden het al afgezegd en uitgesteld vanwege schoonmoeder. Dus we moeten er maar iets gezelligs van maken vandaag.

Meiden dikke kusss
[fgcolor=#801191]

Ach ja Thee, dat had ik ook wel van je verwacht hoor, dat je dat dan wel zou laten weten. En tuurlijk had je ook gezegd dat je niet veel hier zou zijn, maar was lang hoor! haha

Erg fijn dat je zo'n goede band met je moeder hebt. Kom je wel aan je eigen verdriet toe?

Misschien is zo'n feestje, hoe dubbel ook, wel net even wat jullie nodig hebben. Even heel iets anders, hopelijk veel lol en gewoon even de gedachten ergens anders bij.

Ja, die manager is mijn ex manager die wij jaaaaaren hebben gehad en die vorig jaar naar groningen is vertrokken. Er is een harde kern van (ex) collega's, die allemaal bij dezelfde voorganger van het huidige grote bedrijf hebben gewerkt (haha, lekker kryptisch) en wij blijven een groep die af en toe uitjes met elkaar heeft, zonder de overige collega's. Laatst met de groep bij ex manager thuis een dagje geweest, super gezellig en gisteren kregen we natuurlijk weer spontaan zin om weer es een dagje Groningen te gaan met zijn allen. En daar zitten mijn dokkies ook bij, hihi. Het gaat goed met mijn knul, op school gaat het lekker, stage helemaal goed afgerond, gewoon zijn gangetje. Morgen begint het honkbalseizoen weer, da's goed voor m. Hoe gaat het met jouw knul? Ook pittige tijden voor hem, denk ik?

Hmm Dolphine, dan heeft de club toch ook wel door hoe hij bezig is, als iemand zoiets tegen je zegt. Gelukkig dan maar, maar wel jammer dat het nu dan nog wel even zo blijft. Eigenlijk hebben wij ook zoiets gehad een paar jaar geleden bij honkbal, ook daarover gesproken met bestuur en hij mocht ook niet meer coachen daarna.

Theetje, hopelijk een erg leuke avond vanaaf en veel plezier!

I/fgcolor]
Nou scarlet, gelukkig is het voetbalseizoen nog 3 wedsrtrijden waarvan zoonlief er 2 gaat missen. Volgende week gaat hij naar de efteling en de week daarop gaan we op vakantie. 5 mei is de laatste competitiewedstrijd. Ik zorg dat hij daar bij is, al komen we 4 mei terug van vakantie. En daarna nog 2 toernooien en dan is het als team klaar. (alleen nog 4x4 toernooi, maar dat is niet in team vorm, dan worden ze door elkaar gegooid).

Vandaagt hebben ze wel weer lekker gevoetbalt. 7-2 gewonnen. Zoonlief werd door die andere coach gecoached en dat ging prima. Puike wedstrijd gespeeld. 1x zelf gescoord en wel 4 assists waaruit gescoord is.

Hij is nu spelen en mag daar ook mee eten, dus ik zie hem vanavond wel weer een keer verschijnen.

Kan me voorstellen dat zo'n feestje dan dubbel is thee, maar misschien wat scarlet ook al zegt, wel net dat gene wat jullie even nodig hebben. Al wordt het verdriet er natuurlijk niet minder om.

Hoe is het met jouw gezondheid nu?

Oh en die vakantie, ik heb er zo'n zin in en ben er zo aan toe...... heerlijk, nog een paar weekjes.

Oooo, wat heb ik het KOUD! Ben ondertussen al een paar uur weer thuis, maar word gewoon niet warm. Het was zoooo koud op het veld, met die verrekte wind. Niet fijn! Maar wel weer hartstikke leuk dat het weer begonnen is, volgens mij ook goed begonnen, al weten we de uitslag niet eens (zelfs mijn knul niet, nou jaaaa zeg...), maar vlgs mij gewonnen. Ook hij is goed begonnen, goed in het veld en goed aan slag. Hij vond het zelfs wel lekker dat het team halverwege gewisseld werd (ze hebben zoveel spelers dat ze iedereen een uur laten spelen en dan de anderen), want hij had het ook behoorlijk koud. Ben wel benieuwd of ze dat op deze manier blijven doen trouwens, iedereen een deel vd wedstrijd. Is ook nog maar afwachten

of iedereen wel braaf steeds komt opdagen, dit was natuurlijk pas de 1e wedstrijd. Dolphine, jij alweer op de terugweg van ajax? Gefeliciteerd he! Ze gaan lekker! Kan toch haast niet meer fout gaan, zou je denken.

Theetje, hoe was het gisterenavond? Heb je er van kunnen genieten?

Ik zal zo de strijkplan es even pakken, heb gelukkig niet veel, maar ja, moet toch gebeuren he..

Ik heb het ook zo koud.... Zelfs van het voetbal niet warm geworden. 3-1 is natuurlijk genoeg (en 2x Boerigter die eindelijk weer fit was en in de basis stond) is gewelig voor hem. Maar verder was het geen hoogstaande wedstrijd. Al staan we gewoon lekker 6 punten voor op de rest. Kan bijna niet meer foute gaan nee. Al heeft AZ natuurlijk wel eens 13 punten los gestaan en moeten ze nu nog erg hun best doen om 2e te worden.

In het stadion staan we op 1 of andere vreemde manier ook recht in de wind. Zo koud..... Brrrr.

Zoonlief klaagt over keelpijn en hoofdpijn, dus net bij de benzinepomp maar even keelsnoepjes gehaald, ik had helemaal niks meer in huis.

Dus de eerste wedstrijd wel geslaagd scarlet. Kunnen ze niet beter 2 teams maken dan als ze zo veel wissels hebben? Dit schiet natuurlijk ook niet op.

Voor 2 teams hebben ze dan weer net niet genoeg. Of eigenlijk dus wel net genoeg (je hebt 9 spelers nodig), maar dan heb je totaal geen reservers, dus ook geen extra pitcher (1 wedstrijd is eigenlijk te lang voor 1) en als er iemand ziek is, of gewoon niet kan, heb je al gelijk een probleem..Maar ik vind het ook veel hoor, eigenlijk zou je op een gegeven moment dan gewoon een soort stop moeten instellen ofzo..Het lijkt mij zo lullig, dat als er steeds hetzelfde team in het veld staat, het ene uur die en het andere uur die, dat, wanneer je als bijv. team 1 de wedstrijd verlaat met een vette voorsprong, de rest dat weer gaat verknallen ofzo...Is toch frustrerend! Maar ja, kan natuurlijk ook net zo goed andersom, haha. Maar goed, volgens mij zijn ze vorig jaar ook begonnen met meer dan waarmee ze uiteindelijk zijn gestopt, die wie weet wie er nog afhaken..Ze hebben gezegd nu een strenger beleid te gaan toepassen op aanwezig zijn bij wedstrijden en trainingen en dat je, wanneer je zonder goede reden niet komt opdagen, gewoon niet opgesteld wordt. Die luxe hebben ze dan nu wel, dat konden ze vorig gewoon niet altijd doen, omdat ze maar net genoeg spelers hadden..

Jij dus ook al zo koud? Was echt niets aan he! En nu schijnt de zon, tuuurlijk, nu wel! Hopelijk wordt je mannetje niet ziek zeg, het schijnt nog steeds te heersen, hoor ik zo om mij heen..

Gewonnen met 17-5, helemaal top dus!
Ik heb mijn moeder voor de zekerheid al even ingeseind voor het geval hij morgen niet naar school kan. Keelpijn, hoesten, hoofdpijn, ik vond hem ook wat warm daarnet. Hij ligt nu lekker in zijn bed en we wachten af.

Hij had vanmorgen ook al geen zin om naar ajax te gaan, dus helemaal oke is hij niet.

17-5 wouw, dat is niet misselijk zeg. haha top hoor.

Ik las op FB dat je mannetje idd ziek is Dolphine..het was al een beetje te verwachten he..Maar nu heb je dus morgen een probleem? Kun je de afspraken nog verzetten? Wanneer er zoiets aan de hand is is het echt waardeloos om een single parent te zijn he! Ik heb het ook een beetje gehad voor vandaag.

Superdruk en chaotisch op het werk, te weinig mensen en te veel werk, gekkenhuis. Hoop echt dat er binnenkort es wat collega's terugkomen hoor, dit is niet leuk. Vandaag ook weer langer gewerkt, maar er is geen doorkomen aan. Ik heb nu al zin om te gaan slapen, denk dat het een vroegertje wordt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven