Minnaar deel 16

13-03-2012 17:08 3058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
Mag ik een extraatje aan de vraag toevoegen? Of m iets anders stellen?

Zouden jullie er mee stoppen als je merkt dat nr2 erg veel 'verliefdige' gevoelens krijgt/heeft?

Even uitgaande van mijn eigen situatie dan. Dat nr2 getrouwd is en kleine kindjes heeft, en steeds vaker bij mij wil zijn. Terwijl ik gewoon een nr1 heb, bij wie ik geenszins van plan ben weg te gaan. En dat weet nr2. Maar toch betrap ik hem vaak op NPAV (naïef puber-achtig verliefheidssyndroom). Komt soms een beetje over als: "Jamaar ik wiiiiiil niet naar huis... Ik wil JOU...." inclusief pruillipje.

Ik heb ook zeer zeker wel gevoelens voor hem, ik zou geen sex met iemand kunnen hebben alleen om de sex. Daar komt bij mij toch echt flink wat aantrekkingskracht en later ook gevoelens bij kijken.

Maar goed, terug naar de vraag. Ik vraag me soms dus af of het voor hem (en zijn huwelijk) niet beter is als ik gewoon de knoop doorhak en er een punt achter zet...

Maar dat wil ik dan stiekem toch ook weer niet.
Haha, JACG, dat is voor mij onmogelijk. Sommige forummers zeggen met oneliners àlles waar ik halve romans voor nodig heb. Altijd al zo geweest ook .
hahaha @ noppies, niet kort van stof kunnen zijn is dan misschien voor jou soms ^&%, maar voor collega forummers heerlijk don't stop being 'lang van stof'
Er zit voor mij trouwens ook wel verschil in verliefd zijn/worden als iemand single is of bezet. Als ik weet dat de ander single is, maakt dat de zaken toch wel anders en heb ik minder reserves.

Ik zou nooit iemand claimen, of meer verwachten of smeken om thuis weg te gaan. Al weet ik dat die minnaressen ook bestaan. Tot en met dreigen om het openbaar te maken enzo, dus Iddans overweging begrijp ik ook wel.
Als ik weet dat de ander single is, maakt dat de zaken toch wel anders en heb ik minder reserves. ???

dus als jouw nr2 single is voel jij je beter? ok prima natuurlijk al lees je hier ook omgekeerde versies. Ik zou mezelf bij niet-single juist beter voelen.
quote:justacuteguy schreef op 15 april 2012 @ 15:28:

Als ik weet dat de ander single is, maakt dat de zaken toch wel anders en heb ik minder reserves. ???

dus als jouw nr2 single is voel jij je beter? ok prima natuurlijk al lees je hier ook omgekeerde versies. Ik zou mezelf bij niet-single juist beter voelen.Hangt ervan af of je zelf single bent toch....
quote:noppies schreef op 15 april 2012 @ 15:24:

Er zit voor mij trouwens ook wel verschil in verliefd zijn/worden als iemand single is of bezet. Als ik weet dat de ander single is, maakt dat de zaken toch wel anders en heb ik minder reserves.

Dat dus. En in mijn geval is nr2 dus niet single, en somehow voel ik me dan weer schuldig als ik zie hoe zijn huwelijk eraan gaat. Mede dankzij mij.
JACG, nee, ik bedoel het anders, maar het staat er nu een beetje krom. Moet mn zoon in de gaten houden en sjansen met die leuke vader die een Ludlum zit te lezen en die ik volgens mij alleen leuk vind door zijn boek.

Ik heb geen nr 1, ik ben single. Als ik een minnaar tref die bezet is, weet ik dat ik op mezelf moet passen. Niet tè verliefd moet worden, mezelf niet moet verliezen, niets moet verwachten. Dat gaat me eigenlijk wel goed af, soms vlieg ik van de piste, maar ik corrigeer steeds beter en sneller.

Met een single minnaar hoeft dat niet zo strikt. Dat kan voor de fun zijn, maar evt ook uitgroeien tot meer. Ik hoef dan niet zo op mn hart te letten en kan ongestoorder mezelf verliefd laten worden.

Klinkt dit logisch?

Zoek jij in een nr 2 dan een totaal ander type dan jouw nr 1? Heb je wel een bepaalde klik nodig? Of heb je liever wat oppervlakkiger contact met een nr 2?
@ noppies, leuke omgeving om te forummen zoon met schuin oog in de gaten houden, flirten met man die diep in verhaal is gedoken en typen met gedachtengenoten = ga zo door!

dan snap ik je, denk ik , praktisch minnaar jij dus als single vs single?

ik heb nummer 1 idd en heel heel heel soms een nummer 2. daar ga ik niet actief naar op zoek of zoek ik het gespiegelde van nr1, maar kwam op mijn pad.... contact is dan oppervlakkig in de zin....weten dat het kort en heftig is, niet vragen naar details uit beide privelevens...

das mijn situatie
quote:lolita666 schreef op 15 april 2012 @ 15:14:

Zouden jullie er mee stoppen als je merkt dat nr2 erg veel 'verliefdige' gevoelens krijgt/heeft?

Als dat claimgedrag tot gevolg heeft: ja. Als dat enkel is tijdens de dates. nee.
..
je bent ook niet verantwoordelijk voor wel of niet verliefd worden van ander en relatie/ huwelijksituatie van ander, maar zijn jullie nooit bang dat de ander uit 'wraak' jou een list zet? gaat wel eens door mijn hoofd namelijk. Ofwel hoe kom je van dat gevoel af, voorkom je dit
@JACG, dit is eigenlijk wel relaxt idd! Zoon heeft twee meiden uit zijn klas gevonden, dus die vermaakt zich goed. Ludlum is kwijt, geen idee waar hij ineens gebleven is .

Single vs single is idd anders dan single vs bezet. Wat Rooss ook schreef, de kans dat een minnaar zijn gezin verlaat is zo minimaal klein, dat daarop hopen/wachten alleen een gebroken hart op kan leveren. Daar houd ik dus altijd rekening mee. Zover kan en wil ik me niet verliezen.

Een single-minnaar is in die zin iets 'veiliger'. Als het wederzijds is, mag dat.

Zoek/tref je liever korte flings als nr 2? Breek je contact ook bewust weer af nadien?

Lolita, ik ben het met Iddan eens. Hij is verantwoordelijk voor zijn huwelijk. Niet jij. Op geen enkele manier. Als hij zich verliest, is dat aan hem om te corrigeren en grenzen te trekken.
..
Poef!
@ noppies, snap het principe van single-minnaar, veilig (vaak) en heeeeerlijk ongecompliceerd > als je het verliefd zijn een beetje buiten de deur kan houden. maar goed das een kwestie van blijven benoemen (vind ik).

Ik zoek/ tref heerlijke terugzetactie..... idd liever korte flings.... en ben daar ook eerlijk in. misschien sta ik voor een laaaaange fling met een nr2 wel open hoor, maar die kom ik niet elke dag tegen . duidelijk zijn in het begin is dus mijn credo!

@ noppies en iddan, risico van een 'oor aangenaaid worden' hangt dus altijd in de lucht als ik jullie zo hoor. Daarom vind ik ook dat je bepaalde dingen beter niet kan delen en bepaalde dingen prima en in grote volumes. niet super cryptisch of gesloten doen, maar gewoon te te te te prive dingen uit bescherming van beiden niet melden.

jullie?
quote:justacuteguy schreef op 15 april 2012 @ 15:06:

@ meis, volgens mij raak je de kern van vreemgaan. dit kan of met iemand zijn die best, maar niet onwijs, aantrekkelijk is, maar wel super in bed (techniek). Of iemand die goed in bed is en ook qua looks lekker is. Volgens mij is eerste categorie prima nr2 materiaal omdat je niet snel verliefd wordt. 2de categorie is 'gevaarlijk'

Nr 2 en 3 zijn allebei qua looks lekker en goed in bed (maar wel heel verschillend van elkaar). Met 2 zou ik best een relatie kunnen krijgen, ook al heeft ie wat trekjes die ik wat minder vind (maar dat vind ik ook van m'n nr. 1;-)). Nr. 3 heeft een compleet ander leven, single, stuk jonger dan me en ik voel me soms oud bij hem (tijdens de sex voel ik wel jong ). M'n geluk is geweest dat nr. 2 ver weg woont en we elkaar nog maar 3x hebben gezien, anders was ik echt voor de bijl gegaan. Het contact met hem is nu minder (over anderhalve week staat er wel een date gepland), dus het begint nu wel weer te kriebelen, maar dit keer verluste kriebels.

@Longamanu, volgens mij had jij het over het omdraaien van de vraag. Nr. 3 gaf aan dat ik wel partnermateriaal voor hem was. Heb hem uitgelegd dat ik hem heel leuk en lekker vond, maar dat ik m'n relatie niet op ga geven voor hem. En als ie daar problemen mee had, dat ik er dan gelijk mee zou stoppen. Hij heeft het er niet meer over gehad, volgens mij is het duidelijk.
Eerst was ik een beetje beledigd. Ik ben te vertrouwen namelijk en vond het echt heel erg naar dat hij dat niet zag/wilde zien.

...

Eerlijk en open zijn helpt. Toch kweek ik ook wel eens vlinders hoor, dat gebeurt. Het geeft ook gewoon een lekker gevoel, verliefd zijn, toch?

Alleen is het lastiger als je een nr 2 treft die verliefd wordt en daarbij ineens vanalles verwacht. Goede vriend van mij had er eentje... Mèn, daar word je niet blij van!!

Of zoals jij, korte flings, oppervlakkig, zonder teveel priveinfo.
oppervlakkig

noppies, jij zit met zoon en minnaar middagje 'in normale sfeer' bij elkaar. wat is het verschil met normale 'lat relatie' dan?

verder niet nieuwsgierig hoor
..
Oh, wacht, ik moet meer uitleggen, denk ik , want ik geloof dat je nu dingen koppelt die niet bij elkaar horen.

Je bedoelt toch nu? Ons uitje van vanmiddag? Dat doe ik alleen met zoon. Geen minnaar te bekennen, helaas Ludlum is gewoon een voor mij onbekende vader met een leuke kop.

Ik heb twee minnaars op dit moment, die ik zelden zie. De eerste is al bijna 4,5 jr in mijn leven en dat zit heel diep. We kunnen niet zonder elkaar, naast fijne, helaas door praktische onmogelijkheden zeldzame seks, hebben we ook een fijne vriendschap.

..
@iddan: ik vind dat je dat heel goed neerzet. Zo sta ik er in principe ook wel in. Maar toch blijft soms dat stemmetje in mn achterhoofd...

Ik probeer het niet teveel op mezelf te betrekken en gewoon te genieten van de keren dat we samen zijn. Want dat bevalt heel erg goed

Kreeg vanmiddag een sms dat hij een goede vriend in vertrouwen heeft genomen, die op verzoek doof en blind is. wat concreet inhoudt dat hij een excuus heeft om volgend weekend met mij iets te gaan drinken enz. :-D nu al zin in! Anders had ik een saai weekend want nr1 is dan aan de flierefluit met mevrouw 2.
Gatver. Moest ik ook nog een zwemvleugelkind uit het diepe plukken. Moeder zit met twee andere moeders te kletsen, kindje is afgedreven en drijft rond 'hilfe' roepend. NIEMAND keek ook maar op of om. Dus was ik 'redder'. Haar andere kind dreef ook al een tijd in het diepe op vleugels.

Sommige mensen...
Ben jij vandaag even reddende engel, nop.

Echt,sommige ouders...
ik snap je nop.....helder

gelukkige moeder alleen met zo en af en toe steamy sex en/ of goed gesprek.

en misschien erg persoonlijk..... tevreden met grofweg paar x per maand sex?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven