Minnaar deel 16

13-03-2012 17:08 3058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
Maar Gaar, dan zijn drie kwart van de postings hier off topic denk ik. Of moet voor dat soort onderwerpen een ander topic geopend worden?

Hohooi trouwens!

Fijn dat je een lekker weekend hebt gehad!
Nee joh gekkie... lekker laten gaan, alles komt van zelf aan de orde hier, dat moet kunnen hoor !

Maar du moment dat de discussie zich langdurig toespitst in zo'n 'Wormen in Naarden'-verhaal, dan is het misschien goed om weer even terug te pakken op het 'echte' topic-onderwerp hier, zodat de vreemdgangers zich welkom blijven voelen om mee te doen.

Ik heb er geen last van trouwens, als het me te 'normerend' word hier, ga ik gewoon wat anders doen.... maar ik weet niet hoe dat zit voor nieuwkomers of wat stillere forumgenoten... Live & let live
Ik ben geen nieuwkomer of stille meelezer , maar begrijp eigenlijk niet wat nu precies het probleem is, of waar een probleem van wordt gemaakt.

Ik ben in heel korte tijd heel veel gaan voelen voor mijn minnaar. Tijd voor bezinning ....

Ik ben eigenlijk ook wel heel benieuwd hoe het met JanJurk is .
Allegaartje, als dat onderwerp meer raakt dan de anderen, spijt me dat. Voor mij is het juist ook gewoon een onderwerp dat erbij hoort, want dat is immers ook de basis van dit topic. En volgens mij werd niemand veroordeeld of werden er met vingers gewezen, want dat is juist zo fijn aan dit topic. Het is de enige plek waar het kan. Open een nieuw topic en dan gebeurt er hetzelfde als op 'sex met een oudere vrouw'.

En wel of niet vreemdgaan heeft alles te maken met minnaar/hoofd/hart balans. Net als elke stap daarna.

Meelezers prikken daar vaak ook wel doorheen, als ze een tijd meelezen, die schrijven wel als ze die behoefte voelen.

Ik heb geen idee trouwens wat het Women in Naarden-verhaal is..

Trouwens, als het alleen over minnaars gaat, zouden single minnaressen als ik ook niet precies binnen het topic passen.

Stew, wat ga je doen nu? Vanwaar dit inzicht?
Goodmorning.

Donderdag een date met N2. Heerlijk vooruitzicht.

Van het weekend een heel erg leuke chat gehad met een heerlijke dame. Dit gaat vervolgt worden, we hebben een date gepland. Super spannend.

Degene die dates hebben deze week: have fun, enjoy.

Voor hen die het niet hebben of verbroken: sterkte, alles komt goed!

@stew: betekent bezinnen dat je zin uit de topicopening waarheid is geworden? sterkte met de (moeilijk) keuzes
Oei, ik ken de wormen in Naarden ook niet!!

Stew, bezin ze.. ik denk dat ik je wel snap. Nee, ik weet zéker dat ik je snap. Gelukkig detecteer je eea bij jezelf en kan je (op tijd?) handelen. Ietsje minder? De rem een stukje ingedrukt? Of rigoreus?

Tas, voor Stew klopt de OP altijd

Jij ook een nummer 3 erbij dus. Wat is dat met die minnaarsverzamelingen? Heb ik nou toch te hard met mijn blikjes gegooid?

[kneuterigheidmodus aan]Mijn neuqhok begint steeds meer vorm en kleur te krijgen. Straks even naar de markt voor een nieuw dekbedovertrekje. (rozen) [/kneuterigheidmodus uit]

Ow trouwens Stew.. ik zat van de week ook nét aan JJ te denken...
quote:Rooss4 schreef op 16 april 2012 @ 09:25:

Oei, ik ken de wormen in Naarden ook niet!!

..

[kneuterigheidmodus aan]Mijn neuqhok begint steeds meer vorm en kleur te krijgen. Straks even naar de markt voor een nieuw dekbedovertrekje. (rozen) [/kneuterigheidmodus uit]

Aaah, nu zie ik pas dat er woRmen staat. Nu wordt het nog interessanter wat dat dan wel niet voor verhaal is :)!

Fijn he, je eigen plek op je eigen manier. Alhoewel jij stiekem bij iemand ingetrokken bent, geloof ik .
shit zeg wat vind ik dit moeilijk. Nr 1 heeft gereageerd, volgens hem heb ik het niet goed begrepen. Hij chat en mailt wel met anderen, maar volgens eigen zeggen is er geen echt contact/dates. Hij heeft aan open gelaten of we nu verder gaan of niet...heb ik nu mijn eigen glazen ingegooid?????

Meis: je opmerking blijft door mijn hoofd spoken, ik zou ook even kunnen slikken en het accepteren. Nr1 is wel echt heel erg geweldig als minnaar. En ik ben zelf natuurlijk ook niet bepaald trouw aan hem (geweest). Leuk trouwens dat je een date hebt met nr4!

Ik herken wel ook wat jullie schrijven over verlust zijn. Jarenlang vond ik seks niets, had er geen zin in en nu is dat compleet tegenovergesteld

Ik ben ook best benieuwd naar de wormen in naarden...geloof ik
http://www.youtube.com/watch?v=J_kmvDpY3nU

Geen idee waarom Gaar daaraan relateert... maar wel grappig.
Doornroosje, is er een mogelijkheid voor jullie om elkaar te zien? Om IRL af te spreken en er over te praten?

Wat verwacht je van een minnaar? Wil je exclusiviteit? Wil je eigenlijk liever een relatie dan deze minnaars/svrelatie?

Ben je verliefd op nr 1?

En wat als jullie afspreken dat jullie elkaar niets over andere dates vertellen? Jullie hebben een leuke tijd, maar mogen ook anderen daten, zonder dat dat besproken wordt en zijn elkaar geen verantwoording of uitleg verschuldigd.
Nop.. sssst! Da moe je nie aan de grote klok hangen nie!

Doornroosje.. is jullie zgn vertrouwen en exclusivitiet niet gebouwd op een enorme luchtbel? Jij had 3 (3!!!) minnaars en van hem eis je exclusiviteit?

Je bent erachter gekomen dat hij het lef had met anderen te daten, verbreekt hoppeta de minnaar relatie en nu is hij in de verdediging geschoten? Ik snap jullie minnaar relatie niet zo denk ik.

Wordt het niet tijd voor een gesprek met 100% eerlijkheid en vooral ook het uitspreken van verwachtingen? Spreek dingen af over exclusiviteit en ga een beetje van elkaars lip.
Normen en Waarden.

Wormen in Naarden.

Ik snap em!

Kooten en de Bie zijn wel onwijs grappig trouwens.
Doorgestreept!

Ik zeg niks.

Men, ik ben zoo lui. Zit mn tijd hier te verdoen met CSI kijken, forummen en verkleumen. Buiten regent het dat het giet. Bah.

Echt zo'n nikserigeluiejoggingbroekdag .
quote:Rooss4 schreef op 16 april 2012 @ 09:58:

Doornroosje.. is jullie zgn vertrouwen en exclusivitiet niet gebouwd op een enorme luchtbel? Jij had 3 (3!!!) minnaars en van hem eis je exclusiviteit?

Je bent erachter gekomen dat hij het lef had met anderen te daten, verbreekt hoppeta de minnaar relatie en nu is hij in de verdediging geschoten? Ik snap jullie minnaar relatie niet zo denk ik.

Wordt het niet tijd voor een gesprek met 100% eerlijkheid en vooral ook het uitspreken van verwachtingen? Spreek dingen af over exclusiviteit en ga een beetje van elkaars lip.

Nou, dit idd .

Het werkt beide kanten op. Hij exclusief, dan jij ook. Je kunt niet van hem verwachten dat hij jou 'trouw' blijft en jij hem niet.

Dat niet-eerlijk zijn van zijn kant, zie ik dan ook niet zo. Behalve als hij jou beloofd heeft, met de hand op zijn hart, dat jij de enige voor hem bent. En jij hem ook verteld hebt dat er nog twee lopen.
haha dat van die wormen en naarden

@meis: die man van de reunie is in dat geval geen minnaar, want ik ben vrijgezel en hij ook, maar wel spannend, geen idee waar het op uitloopt!
Getver Nop wat zijn we het eensch.

Houd die regen effe bij je trouwens.. komt aardig deze kant op met een akelig fris temperatuurtje erbij ook...

Nog een koppie thee dan maar?
Thee, lekker! Ik zwaai even

En verder weinig nieuws aan deze kant. Zo even bijlezen.

Totale stilte nog tussen nr2 en mij en eigenlijk, gek genoeg, ben ik helemaal niet met hem bezig.... Ik had het nooit kunnen bedenken, maar de neiging om elke 2 minuten mijn telefoon te checken is wég. Ik hoef niet te weten of hij online is geweest, ik hoef niet te weten wat hij denkt en hoe het gaat. Zó anders en bizar....

Ik voel me soms wel wat vervelend hoor, en ik mis hem. Maar dit is zó anders dan de vorige keren...

Als ik eraan denk is dat in termen van 'wat jammer dat het klaar is, maar het was mooi en fijn' en niet meer wanhopig of verdrietig en ik ben geen manieren aan het bedenken om het te laten werken of goed te laten komen. Heel bizar en dat had ik nooit verwacht.
Ik ben erg benieuwd hoe het met JJ is. En ook met Aphrodite. Spookt wel steeds door mijn hoofd. Even een maar, zal ze vast kunnen gebruiken.
Fijn herfstig! Rust in je kop.. zo lekker.. zo kostbaar!
Heerlijk inderdaad
Uhhh , nee Rooss. Ik denk dat ik de rem deze keer los ga laten.
quote:stewardess schreef op maandag 16 april 2012 11:08 Uhhh , nee Rooss. Ik denk dat ik de rem deze keer los ga laten.En dan?
Dag lieve luisterende oren. Wat is het fijn om hier af en toe mijn verhaal kwijt te kunnen. De afgelopen dagen waren zeer intens. Veel met N1 gepraat. Zoveel respect voor de wijze waarop hij reageert en in staat is om naar me te luisteren. Er was zoveel diepe liefde....En juist daarom wil ik hem nooit kwijt. Het is allemaal vrij gecompliceert geworden. N1 Is bang dat ik hem verlaat - maar dat wil ik niet en nooit omdat ik zielsveel van hem hou. N2 kan hij niet handelen maar N2 is ook een heel bijzonder maatje geworden de afgelopen maanden nadat we sowieso al een paar jaar een heel leuk contact hadden. En nee, een paar maanden kunnen zeker niet de lange relaties vervangen die we met onze partners hebben maar het contact dat we hebben zit toch wel erg diep bij ons beiden - blijkt na ook de gesprekken met N2 - en het idee die vriendschap/relatie op te moeten geven doet ook erg veel pijn (ik heb niet erg veel vrienden dus als het met iemand klikt dan is dat erg bijzonder)

We hadden drie opties:

1 - elkaar niet meer zien.

2 - vriendjes blijven

3 - bijzondere vriendjes - maar dan het contact terugbrengen en de emoties beter beheersen.

Het zal iets tussen 2 en 3 in worden. De toekomst zal leren welke kant t zich op ontwikkelt. We houden het voorlopig bij ons wekelijks sportritueel en af en toe een sms en laten de sexcapades en de avondjes uit maar even voor wat ze waren.....met pijn in t hart maar omwille van mijn relatie met N1. N2 en ik geloven dat onze gevoelens voor elkaar diep genoeg zijn dat onze vriendschap ook blijft bestaan en verdiept bij een lagere contactfrequentie. En wellicht wordt het contact daardoor juist wel intensiever en specialer.

Bezint eer ge begint.....jaja...roep dat maar tegen een verliefd hart....maar het is een waarheid als een koe.
Dat er dus dan heel wat gaat veranderen in mijn/ons leven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven