Minnaar deel 16

13-03-2012 17:08 3058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
@ Herfstig, wat een sterke vrouw blijk je te zijn in waar je nu bent, ik hoop voor je dat je die gevoelens zo kan houden. Fijn dat er duidelijkheid is voor je!
@ All, het is een beetje ondoenlijk om overal op in te gaan van de afgelopen tijd, een paar van jullie ken ik volgens mij niet eens. Ik zal proberen de komende week mijzelf een beetje te verdiepen om te zien of ik weer een beetje mee kan gaan babbelen hier. Ik zie zelfs dat Hyp genezen is van zijn korte stellingen en lekker inhoudelijk mee praat, fijn om te lezen en het geeft veel meer een beeld achter de persoon die achter de nick zit.
Stew, dank voor uitleg. ik heb t plaatje nu wat duidelijker. Lijkt me dat je hoofd inmiddels overuren draait. Succes met bezinnen in elk geval.

@hier: licht in de stress. Was zojuist in dezelfde ruimte met andere collega (niet nr2) en een leidinggevende. Werd beetje gekletst en ik was ondertussen mn spullen bij elkaar aan t pakken. En toen werd er ineens op fluistertoon verder gepraat. Ik werd dus fijn buiten gesloten... Opeens zegt die collega: tja dat is inderdaad spelen met vuur... :-o

Ik heb dus meteen het idee dat dat over ons ging. Nu pauze,oa samen met nr2. En ik knijp m een beetje...
quote:lolita666 schreef op 16 april 2012 @ 16:57:

@hier: licht in de stress. Was zojuist in dezelfde ruimte met andere collega (niet nr2) en een leidinggevende. Werd beetje gekletst en ik was ondertussen mn spullen bij elkaar aan t pakken. En toen werd er ineens op fluistertoon verder gepraat. Ik werd dus fijn buiten gesloten... Opeens zegt die collega: tja dat is inderdaad spelen met vuur... :-o

Ik heb dus meteen het idee dat dat over ons ging. Nu pauze,oa samen met nr2. En ik knijp m een beetje...

Oh, niet leuk!! Hoe is het verder gegaan?? Sterkte!!

@aphrodite, heftig allemaal! Ik kreeg kippenvel van je omschrijving over je liefde voor nr. 1. Hopelijk kom je er met 1en 2 uit!

Volgens mij hebben er aardig wat forummers last van een dip, kop op allemaal!!

@doornroosje, heb je nr. 1 al een reactie terug gestuurd??

@tasje, ook een nr. 3?? Leuk!!

Heb donderdag date met nr. 3, hij stuurde op precies het goeie moment een berichtje dat ie wat wilde afspreken.

Voor iedereen die deze week een date heeft, veel plezier!!
@meis: Wat lekker dat je nu een date hebt om naar uit te kijken! Soms is timing alles.

Zo ook hier, maar dan in negatieve zin.

Er wordt volgens mij gewoon een vuil spelletje gespeeld @work. Kreeg namelijk een uur na mijn laatste post hier een mailtje, van onbekend mailadres.

Onderwerp was: "speciaal voor jou..." Ik gekeken wat het was en meteen was het al duidelijk dat er in elk geval iemand iets weet.

De mail was heel kort, alleen een link naar een youtube-filmpje en daaronder de tekst: "Achterbakse slet. Niet alles is wat het lijkt, blijkbaar..."

Well. Thank you.

Ik vond het nogal 'op de man gespeeld', want het liedje onder de link was 'Jolene' van Dolly Parton. Bovendien, voor degenen die dat nummer nog nooit gehoord hebben, het refrein gaat als volgt:

'Jolene, Jolene, Jolene, Joleeeeeene, i'm begging for you please don't take my man.

Jolene, Jolene, Jolene, Joleeeeeene, please don't take him just because you can...'

Ik word hier echt compleet paranoide van, want ik verdenk nu bijna al mijn collega's. Wees dan gewoon eerlijk en zeg het recht in mn gezicht! Heb t doorgestuurd naar nr2, die zich er niet heel druk om maakt (wat mij weer op mn zenuwen werkt) en er vanuit gaat dat het gewoon een grap is.

Nou sorry, maar dit is totaal niet mijn humor. Ik heb dan ook mn werk afgeraffeld en tegen nr2 gezegd dat ik geen zin had om langer te blijven terwijl diezelfde collegadie de mail heeft gestuurd misschien nog aanwezig was. Ik ben er van overtuigd dat het een collega is.

Op weg naar huis werd ik gebeld door 2, of ik nog onderweg was. Ja dus. Afgesproken elkaar te ontmoeten op een carpoolplaats en daar uitgebreid gepraat. Hij blijft erbij dat het vast allemaal wel meevalt, maar schijnt te vergeten dat dit een flinke impact kan hebben op zowel zijn huwelijk als onze banen... Maar goed, eerst maar eens zien waar het allemaal vandaan komt. Hopelijk is de mailer zo dapper om me ook irl aan te spreken. Dat heb ik overigens ook teruggestuurd, dat ik misschien niet alles volgens de boekjes doe, maar dat ik tenminste wel het lef heb om iemand daar recht in zn gezicht over aan te spreken.

Pff....... Ik verheug me nu al op morgen.

Na ons gesprekje nog wel even genoten van nr2, dat dan weer wel. In t voorjaarszonnetje elkaar zitten opvreten in zijn auto. *ff nagenieten nog*
quote:JanJurk schreef op 16 april 2012 @ 16:53:

@ All, het is een beetje ondoenlijk om overal op in te gaan van de afgelopen tijd, een paar van jullie ken ik volgens mij niet eens. Ik zal proberen de komende week mijzelf een beetje te verdiepen om te zien of ik weer een beetje mee kan gaan babbelen hier. Ik zie zelfs dat Hyp genezen is van zijn korte stellingen en lekker inhoudelijk mee praat, fijn om te lezen en het geeft veel meer een beeld achter de persoon die achter de nick zit.

F.y.i.: Ik praat al vanaf het eerste deel hier mee en nog inhoudelijk ook. Bij tijd en wijle ben ik wat korter van stof, maar soms kan ik

-zoals de laatste tijd het geval is- weer prima inhoudelijk reageren. Zoals te doen gebruikelijk dus.
quote:stewardess schreef op 16 april 2012 @ 15:51:

Lolita en andere nieuwsgierigen ik heb geen echt officiele open relatie, wel een soort van gedoogbeleid. Al maandenlang ben ik over mijn huwelijk aan het nadenken. Nog ver voor ik deze minnaar ontmoette. Er spelen heel veel dingen maar vooral vraag ik me af of ik nog wel samen met hem oud wil worden. Het is dus niet alleen een kwestie van dat ik wil dat minnaar mijn nr1 gaat worden. Meer een gevolg, geen oorzaak.Mooie en bijzondere woorden Stew. We gaan inmiddels al ruim 16 delen terug, maar in times like this...you know where to find me.
@lolita, your worst nightmare!! Vreselijk!! Ik kan me voorstellen dat je geen zin hebt om morgen naar je werk te gaan. Wel goed dat je zo adrem hebt gereageerd op het mailtje. Ik hoop dat je er snel achter bent wie je deze streek heeft geleverd! Wel prettig dat je minnaar zich er niet zo druk om maakt. En toch een prettig einde van je dag, lekker je minnaar "opvreten"!

Maak je niet te druk (maar ja, ik heb makkelijk praten) en probeer vannacht toch een beetje te slapen.
Haha meis, ik slaap ook wel gewoon vannacht denk ik. Ik ben me alleen wel continu aan het afvragen wie het kan zijn... We zijn nooit betrapt oid, want als er nog andere collega's aanwezig zijn, doen we niets. Ik ben dus redelijk wat aan het brainstormen daarover... We zullen zien. Of niet.
JJ, ja, nu even rustig minnaarwise maar dat kan maar zo weer manisch worden hoor, I love manisch haha!

Nee joh, ik heb veel minder date tijd nu zeb hier niet meer woont en daarbij heeft mijn hoofd er afgelopen week niet zo naar gestaan vanwege zebs toestand om en rond pasen. Zondag ga ik weer loederen hoor, het wordt tijd!
Jeetje Lolita, wat een nachtmerrie, bah!

Ik raad je wel even aan je naam hier weg te halen, je weet maar nooit. Fijne collegaas zeg. En ik vind nummer 2 wel erg relaxed.. dat snap ik ook niet zo goed. Succes!
@Aphro: Kiezen tussen 2 en 3 lijkt me een onjuiste keuze. Elke vorm van contact met nr.2 zal door nr.1 niet geaccepteerd worden. Ik zou als ik jou was heel erg blij zijn met de reactie van nr.1 en ik zou in dat geval mijn zegeningen tellen. Hernieuwd contact met nr. 2 op wat voor wijze dan ook zou best eens tot gevolg kunnen hebben dat de relatie tussen jou en nr.1 voorbij is omdat hij in dat geval minder vergevingsgezind kan zijn dan nu het geval is. Choose wisely.
Thanks Rooss. Heb ik even gedaan, was idd niet handig. Ik snap ook die relaxte houding niet zo. Morgen toch maar eens even hem met zn neus op de feiten drukken. Nu eerst maar eens slapen. Sweet dreams dames en heren.
@lolita wat een rotsituatie waar je in zit. Maar weet dat het extra aandacht geven aan dit voorval de boel alleen maar verder kan opblazen. Er geen aandacht aan geven, op het werk geen extra aandacht geven aan nr2 en verder gewoon business asnusual kan zomaar de beste strategie zijn. Jij hoeft toch geen verantwoording af te leggen aan collega's. Doen alsof je neus bloedt zou ik zeggen hoe moeilijk dat ook is misschien.. Sterkte dame...
Hi all!

Fijn dat het topic weer zo lekker levendig is:) Ik ben alleen een beetje druk en krijg het niet meer goed bijgelezen na een lange dag, laat staan dat ik - met tijd en aandacht - genuanceerd kan reageren op discussies die al weer een paar uur gepasseerd zijn. Dus, ik ga weer even een poosje in een 'weekend-frequentie-meeleesstand'.

Nog een paar reacties:

@Roos&Noppies..... goed gepuzzeld!

@Aphrodite... Wat fijn dat je nr.1 zo begripvol reageert zeg, heel knap van hem.

@Stew; wow... Jij hebt echt een goeie helling te pakken deze keer! Toch is het een prima vraag die je stelt..., het is jouw leven! Ik kan me nog wel een wijze les herinneren uit de afgelopen 15 delen:... Neem geen besluiten als je verliefd bent, in ieder geval niet in het eerste jaar.

@JJ... welcome back, leuk om even te lezen dat het je goed gaat:).

@All...Sterkte voor iedereen die het kan gebruiken en veel plezier voor allen die binnenkort weer een feestelijke date hebben staan; geniet er lekker van.
Hyp, het gebeurt niet vaak maar ben het volledig met je eens!
Allegaar, ik kan nu nooit meer 'normen en waarden' lezen, heb ik zojuist ontdekt...
quote:longamanu schreef op 16 april 2012 @ 14:23:

sensual, hoe staat jouw nr 1 tegenover het feit dat er nog steeds (zulk heftig) contact is? of weet hij niet dat dit nu weer zo is?

Jawel, hij weet dat er contact is, en soms ook wanneer ik nr2 ontmoet, echter zijn dat dan niet de dates.. die plan ik op momenten dat nr1 er niet is, en ik dus gewoon weg kan zonder te hoeven smoezen.

quote:aphrodite schreef op 16 april 2012 @ 14:33:

@Sensual - ik vind het heel lastig om verder te gaan met N2 maar voel wel de enorme behoefte om bij hem te zijn. Hoe hebben jullie dit opgelost? Weet N1 dat je N2 nog steeds ontmoet? Of blijft het ondergronds?

Meer dan dank voor jullie ervaringen!

Privé mailen mag overigens ook.

Hoe mijn nr1 er in staat, lastig aan te geven, in het begin hoefde ik de naam van nr2 maar te noemen en zijn gezicht stond op onweer... dus probeerde ik dat zoveel mogelijk te omzeilen. Wat erg lastig is aangezien hij echt een groot deel van mijn leven is. Ik deel dus niet zo heel veel meer, niet meer het gene wat ik normaal voor het uitkwam wel deelde met nr1., Nr1 heeft al wel al die tijd geweten dat nr2 mijn beste maatje is..

Langzamerhand vertel ik weer dingen die we samen doen, dit omdat dat eigenlijk niets met onze 'relatie' te maken heeft. En ik aan dat wat we samen hebben veel tijd besteed, ik vraag nr1 soms ook om advies, of moet iets ventileren., Dat kan zo mondjesmaat weer meer en meer...

Hij wil nr2 nog steeds niet ontmoeten (ze kennen elkaar) Maar hij accepteert dat nr2 voor mij ontzettend belangrijk is.

dus ja, het dagelijkse contact is er, Maar ik deel niet alles met nr1.. dat kan niet, dat wil hij ook niet.

Ik heb beide heren laten weten dat ik in een balans moet zitten, en dat het ook aan hen is om mij in die balans te houden. Zo heeft nr1 lange tijd mij niet de 'aandacht' gegeven die normaal zou zijn.. dan zak ik af, hang meer en meer aan nr2, die dat ook geeft.. De laatste maanden gaat dat veel beter. Nr1 ziet in dat ik niet alleen voor nr2 leef, dat ik redelijk goed in balans kan zijn en mijn liefde voor hem ook kan tonen zolang hij er voor open staat.. Als hij zich afsluit gaat het mis.. Ook moet ik nr2 in balans houden, die 'vraagt' veel aandacht, zeker niet alleen lichamelijk maar ook als vriend, en geeft veel aandacht.. daarin moeten we beiden af en toe geremd worden.
quote:Rooss4 schreef op 16 april 2012 @ 22:50:

Hyp, het gebeurt niet vaak maar ben het volledig met je eens! Je raakt er vanzelf aan gewend!
quote:hyperion schreef op 16 april 2012 @ 22:22:

@Aphro: Kiezen tussen 2 en 3 lijkt me een onjuiste keuze. Elke vorm van contact met nr.2 zal door nr.1 niet geaccepteerd worden. Ik zou als ik jou was heel erg blij zijn met de reactie van nr.1 en ik zou in dat geval mijn zegeningen tellen. Waarom ga jij daar per definitie meteen van uit?
Suzy, dank voor de tip. Zo ga ik het inderdaad aanpakken denk ik. Ik heb het mailadres al als spam gemarkeerd,dus ik hoef nieuwemails niet eens te zien. Al ben ik wel nieuwsgierig of de schrijfstijl op den duur de afzender verraadt... Maar inderdaad doen alsof mn neus bloedt en verder niet teveel samen zijn met nr2 op het werk. Bah. T ging net zo lekker en dan weer zoiets.
Morning all, have a nice day

@meis34 Heerlijk gevoel. Erg leuke dame.

Veel plezier donderdag, timing is everything

@lolita, waardeloos zo'n streek. Kom dan gewoon uit de kast als iets je dwarszit....Je gaat er goed mee om knap hoor

@stew....sterkte en wijsheid in je keuzes.....moeilijk beslissen als je verliefd bent.
Lolita, he bah.. wat gemeen. Helemaal omdat je niet weet van welke kant het komt. Dat jouw minnaar dan ook nog zo relaxt doet.. daar zou ik dan ook wel nerveus van worden.

Je wilt niet hierdoor problemen op je werk krijgen, want dat is het toch waarschijnlijk allemaal echt niet waard. Wees wel voorzichtig, want iemand die kwaad wil, kan ook echt kwaad aanrichten.

In ieder geval is het iemand die er door geraakt wordt of die het niet kan hebben. Heb je veel collega's?

Zoiets valt volgens mij ook op voor omstanders. Je merkt een spanning tussen mensen, ziet die ene extra blik of een kleine aanraking. Mensen die een intieme relatie met elkaar hebben, gaan anders met elkaar om en komen makkelijker dichterbij elkaar dan in een normaal collega-collegasetting zou gebeuren.

Sensual, heeft jouw nr 1 ook een nr 2?

Ik denk dat Hyps posting vooral geldt in het geval nr 1 zich echt bedrogen voelt en er een grote vertrouwenscrisis ontstaat. Misschien heeft Aphro's nr 1 al die tijd wel een vermoeden gehad (hij wist immers van de vriendschap en hij is wrs niet op zijn achterhoofd gevallen) en wist hij dat dit op een dag op tafel zou komen te liggen.

Dan kan ik me voorstellen dat de volgende stap naar een open relatie zou zijn, waarin nr 1 begrip heeft en ruimte geeft voor Aphro's nr 2, of in ieder geval de vriendschap blijvend kan handelen.

Mijn verwarming is compleet overleden . Vanavond wordt door de man van mijn vriendin een deel gerepareerd waardoor we wel weer warm wonen en kunnen douchen met warm water.

En de rest wordt een ingewikkelder en onwijs duur plan.. maar ik kom er niet onderuit.. zucht...
Wat voor mijn n1 voorop moet staan is dat ik nooit twijfel aan wat wij samen hebben en dat we nog lang niet klaar zijn met ons levensavontuur. En daar twijfel ik ook zeker niet aan. We hebben een onwijs sterke en diepe band op veel vlakken. En nee, helaas, dat maakt niet dat hij open staat voor mijn relatie met n2. N2 heeft hem vernederd - is zijn ervaring en ik snap dat gevoel. Hij begrijpt ondertussen op zijn beurt wel dat dit voor mij een aanvullende relatie is en geen vervangende. Omdat niemand kan vervangen wat wij samen hebben. N1 hoopt dat hij mij datgene kan geven dat ik vind in n2 en waarin hij mij aanvult. Dat zit er waarschijnlijk niet in omdat n2 in geen enkel opzicht lijkt op n1. Maar dat neemt niet weg dat ik de komende tijd en mogelijk de rest van mijn leven heel veel zal investeren in mijn relatie met n1, omdat ik wil dat hij zich bijzonder en geliefd voelt bij mij en om hem te overtuigen van mijn oprechte liefde voor hem.

Maar dat neemt niet weg dat ik ook een bijzondere en heel intense band met n2 heb. Die kan uiteraard niet evenaren wat ik met n1 heb opgebouwd, omdat we nog niet zo'n lange gezamenlijke en verbindende geschiedenis hebben, maar die kan daarom niet zomaar als onbeduidend en irrelevant terzijde geschoven worden.

De afgelopen periode was zo duaal. Beiden, n2 en ik, hebben met onze vertrouwenspersonen gesproken over de situatie om de juiste keuzes te maken. Maar waar het uiteindelijk allemaal op neerkwam is dat we dondersgoed weten wat het juiste antwoord is, nl stoppen per direct, maar dat we beiden andere dingen bevestigd wilden horen: doe voorzichtig, dan kan het werken. Want we wíllen zo graag dat het werkt!! En als je iets zooo graag wilt dan ga je automatisch heel selectief luisteren. En beiden hebben we die dingen gehoord die we graag wilden horen. En dus....

Lijkt het niet mogelijk om elkaar los te laten. De aantrekkingskracht is simpelweg te groot - op vele vlakken. Maar we hebben wel afspraken gemaakt: weekenden zijn voor de familie, dus geen contact - niet zien, horen of sms-en. Doordeweeks sms-en mondjesmaat tussendoor en na tienen als we nog wakker zijn. Voor sommigen zal dit klinken als aanhoudend overmatig contact, wij denken en hopen dat dit de tussentijdse emoties wat kan bedaren.

Tja, om op het Topic terug te komen: Nee, voor mij geen minnaar voor de sexfun alleen. Mijn minnaar is mijn maatje. Ik ben smoorverliefd op hem en hij op mij. Dat gaat dieper dan alleen het fysieke.

@Lolita: mensen oordelen heel gemakkelijk over dit soort complexe zaken. In de ogen van de wereld zijn we allemaal verraders en leugenaars. Als je slechts een spelletje speelt met de minnaar dan is dit een van de ijskoude consequenties. Als de liefde tussen jullie oprecht is dan laat de wereld maar roddelen en kletsen. Weet in dat geval dat je je hier gesteund kan voelen. En doe voorzichtig!!!

Love is a truly complex thing....
Jeetje, wat gaat 't hard hier!

@ Lolita: wat ontzettend lullig... ik ben benieuwd hoe je 't vandaag vergaat op je werk...

Mijn nr. 2 is terug van vakantie. Heb 'm gisteren gezien, maar in gezelschap, dus mocht niet aan hem zitten... Lang leve telefoonseks...

In principe proberen we elkaar volgende week even echt te ontmoeten...

En ik had 't nog niet eerder gemeld hier, maar ook ik heb een 'beginnende' nr. 3, net zoals meis via Feud...

Om 't allemaal nog gecompliceerder te maken... zucht...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven