Minnaar deel 16

13-03-2012 17:08 3058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
.
Jullie hebben ook helemaal gelijk dat het van mij niet eerlijk is om exclusiviteit te eisen, terwijl ik dat zelf ook niet doe. Dat heb ik eerder ook al geschreven dat ik dat zelf ook wel weet.

Ik denk dat er bij mij voor nr1 wel sprake is van een verliefdheid, als in vaak aan hem denken, het heerlijk vinden om met hem te zijn, maar ik zou geen relatie met hem willen. Hij is wel wat ik hoopte te vinden in een minnaar, het enige nadeel is dat we elkaar o.a. door afstand en prive-verplichtingen niet zo vaak kunnen zien, (eens per maand)
quote:stewardess schreef op maandag 16 april 2012 11:20 Dat er dus dan heel wat gaat veranderen in mijn/ons leven.In welke zin?
Aphro, heftige tijden bij jullie!

Terug naar vriendschap is niet onmogelijk. Trekt nr1 dat wel, dat jullie vrienden blijven?
..
.
Aphro, heftig hoor. Wat fijn dat je nr1 zo 'goed' reageert.

Als ik heel eerlijk ben denk ik dat opties 2 en 3 op lange termijn niet werken. Ik heb hetzelfde geprobeerd met mijn nr2 en dat bleef misgaan. Elke keer contact en elkaar zien wakkerde alles aan en hoe vaak ik ook heb geprobeerd om de gevoelens in bedwang te houden en hoe vaak we ook afspraken het te beperken tot elkaar af en toe zien/gewoon vriendjes zijn/alleen seks, het bleek niet te werken, wij konden het niet, die emoties beheersen.

Ik hoop voor je dat je er een weg in vindt. Ik denk dat het kan werken, maar alleen met belachelijk veel zelfbeheersing.
Iddan, Ik zei dat het wel kon werken

Tenminste, da's uit eigen ervaring. Ik heb aan mijn exminnaar een hele goede vriend overgehouden. Maar we zien elkaar weinig, en zeker niet elke week in de sportschool. Dat is wel een complicerend dingetje inderdaad..
..
Zijn jullie van mening dat zoiets (de genoemde vriendschap) enkel werkt als je elkaar niet vaak ziet? Is wekelijks dan al te vaak bijvoorbeeld (en dan tel ik alles, ook gewoon zien in een groep etc)?
jeeeeetje , ik heb een weekend niet geschreven en moest bijna 10 pagina's lezen. Jullie schrijf-geile-wezens:) Ik heb maar niet alles gelezen maar spring er gewoon even in zo tussendoor:)

Aphro, jeetje wat heb je veel meegemaakt in korte tijd zeg. Het is wel heeel fijn om te lezen hoe goed je nr.1 het heeft opgepakt en jullie liefde straalt ook heel erg uit jouw verhaal. Maar ik vraag me ook af hoe je nu met deze vriendschap verder kan nu jouw nr. 1 ervan weet. Is dat nog te dragen in je relatie? lijkt me ongelooflijk ingewikkeld...

herfstig; hoe is het nu met de nieuwe vrouw in je leven? of heb ik een post gemist?

Doornroosje; het klinkt als ondoenelijk. Van 3 naar 0 minnaaars. Ik denk dat een afbouwprogramma beter zou werken:) Maar even serieus. Als je echt andere richtingen op wil met je leven om wat voor reden dan ook; dan kies je wel een heel moeilijke weg. wat zou de invulling wel zijn in plaats van de 3 minnaars?

Maar ik heb trouwens wel grappig nieuws. Ik heb afgelopen weekend gewoon goede sex gehad met mijn nr.1 ... twee keer!!! Hoera!!

We hadden de laatste tijd natuurlijk vaker zwaardere gesprekken over onze relatie en ik denk dat hij ook wel heeft aangevoeld dat ik me op 'gevaarlijk gebied' begaf. In elk geval heeft hij een avond doorgebracht met het lezen van allerlei info over sex in relaties. Hij had allerlei tips opgedaan zoals het vaker zoenen. gewoon gedurende de dag als er geen sprake is van sex. Ongelovelijk dat een man van eind 30 na een relatie van 10 jaar daar NU nog achter moet komen. Ik heb ook vaak aangegeven dat ik meer wilde zoenen maar dat werd vaak weggewuifd. In elk geval ging hij me zaterdag ineens heel vaak zoenen en dat werkte zeer goed voor de ontspanning van ons beide. Dat leidde tot aanraken en 's avonds na kinderbedtijd hadden we al snel een zeer plezierig uurtje.

Het is bijna bizar dat het nu ineens wel kon. Maar goed; we hebben in 10 jaar tijd heus wel eens vaker goede sex gehad dus wat mij betreft is het probleem zeker nog niet opgelost. Eerst maar eens een langere periode op een lekkere manier vrijen.

Ik vind het wel heel fijn om nu weer even wat 'verliefde kriebels' voor mijn nr. 1 te voelen. het is echt bizar wat het doet met je kop. Ik vond hem er vanmorgen weer zoo lekker uit zien. dat heb ik al een paar maanden nauwelijks zo gezien. En bij mij was de knuffelzin ook aan het verdwijnen terwijl ik er gister echt geen genoeg van kon krijgen. Dus dat is het effect van een goede beurt ha ha Geen wonder dat het wel eens gezegd wordt (die heeft gewoon een goede beurt nodig).

Ik blijf hier wel gezellig mee lezen voorlopig hoor.maar ik moet wel zeggen dat het verlangen naar een minnaar nu even weg is. Ben benieuwd hoe het verder gaat...

Maar
Longa, het maakt het wel een stuk lastiger denk ik. Van minnaar terug naar vriend is net zoiets als een wond laten helen. Ik had afstand nodig om de wond te laten helen. Nu de wond dicht is, heb ik er geen problemen meer mee. Maar elkaar vaak zien lijkt mij alsof dat pulken aan het korstje is. Het blijft dan een beetje trekken en zeuren en de kans dat je die wond weer open trekt lijkt mij wel veel groter.

Iddan, daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen! Niet is ook een heel lullig klein (vervelend als je het niet wilt horen..) woordje
Aphro, blij dat je koppie er nog op zit!!

Wat fijn dat je nr 1 zo lief reageert en open staat voor gesprek. Net als Inez ben ik weel heel benieuwd of hij een vriendschap zou trekken tussen jou en 2.

Er is 1 ex minnaar waar ik nu bevriend mee ben maar hij heeft wel een herstel periode nodig gehad, een contactloze periode. Ik heb dat initiatief volledig bij hem gelaten, vriendschap van mijn kant en verliefdheid van zijn kant werkt niet.

Ik hoop dat jullie een wijze helingsperiode kunnen inbouwen en als de gevoelens weggeëbt zijn, kunnen kijken wat voor vriendschap aan te gaan is. Voor nu werkt het niet, (denk ik) eerst moeten de verliefde gevoelens en zelfs de lust weg zijn.
Radijs.. wat fijn!!
quote:radijsje31 schreef op 16 april 2012 @ 12:30:

herfstig; hoe is het nu met de nieuwe vrouw in je leven? of heb ik een post gemist?

r

Geen nieuws Ik weet nog niet wat ik daarmee ga doen. De mogelijkheid ligt er, ik zou er iets mee kunnen doen, maar ik wacht het allemaal maar eens rustig af. Die rust in mijn hoofd is heerlijk. En nu verwacht ik niet dat ik bij een vrouw in dezelfde achtbaan terechtkom als bij nr2, dus dat maakt het makkelijker. Ook totaal anders. Van een nieuwe 'nr2' is dan ook geen sprake, zelfs als hier iets mee zou gebeuren.

Fijn, je weekend. Wonderlijk wat seks (of het ontbreken daarvan) in een relatie kan doen. Ik hoop dat de trend zich doorzet voor je
Radijsje: bedankt voor je reactie. Ook al heb ik het zelf gedaan, het is inderdaad raar, nu. Ik ga me eens bezinnen en me afvragen wat ik nu eigenlijk wil.
@ Aphrodite, heftig meis.. en zo herkenbaar.

In mei van vorig jaar is mij het zelfde gebeurd, nr1 is er achter gekomen.. Ook ik wil(de) niet kiezen. Wilde door met zowel nr1 als nr2..

We zijn nu bijna een jaar verder, en ik moet eerlijk zeggen dat het voor ons werkt... Ik ben nog steeds bij mijn nr1, en heb nog steeds intensief contact met nr2, als minnaar en als vriend is hij nog steeds een groot deel van mijn leven.

Ik hoop dat het voor jullie goed uitpakt, en dat het zal werken, welke keuze je ook gaat maken..
sensual, hoe staat jouw nr 1 tegenover het feit dat er nog steeds (zulk heftig) contact is? of weet hij niet dat dit nu weer zo is?
Pff... Ik heb EVEN niet op het topic gekeken en kan meteen weetikhoeveel pagina's terug gaan lezen. Ik heb nu al geen idee meer wat ik allemaal gelezen heb...

@aphrodite: jeetje, klinkt heftig! Zal wel zwaar afkicken worden dan, maar toch knap dat je er voor gaat met nr1, zonder nr2 volledig af te kappen. Wat Sweeti ook al vroeg: is dat met medeweten en goedkeuring van nr1?

@stewardess: ik begrijp dat je niet teveel info kwijtwilt? Ben namelijk ontettend nieuwsgierig.

@radijs: Wow. Klinkt alsof nr1 toch iets van nattigheid voelde oid, misschien onbeuwst, maar fijn dat hij nu ineens zo'n interesse had!

Ik vind het leuk om te horen dat jullie zo'n leuke avond hebben gehad. :-D

@hier: Zo op weg naar werk. Had al sms van nr2 (die hele dagen werkt, ik halve) dat het erg rustig was en, ehm... dat hij best wat afleiding kon gebruiken. Hij heeft al wat overwerk ingepland voor vanavond. Ga me zo nog maar ff extra optutten dan.
@Sensual - ik vind het heel lastig om verder te gaan met N2 maar voel wel de enorme behoefte om bij hem te zijn. Hoe hebben jullie dit opgelost? Weet N1 dat je N2 nog steeds ontmoet? Of blijft het ondergronds?

Meer dan dank voor jullie ervaringen!

Privé mailen mag overigens ook.
Lolita en andere nieuwsgierigen ik heb geen echt officiele open relatie, wel een soort van gedoogbeleid. Al maandenlang ben ik over mijn huwelijk aan het nadenken. Nog ver voor ik deze minnaar ontmoette. Er spelen heel veel dingen maar vooral vraag ik me af of ik nog wel samen met hem oud wil worden. Het is dus niet alleen een kwestie van dat ik wil dat minnaar mijn nr1 gaat worden. Meer een gevolg, geen oorzaak.
Stew, ik denk dat een aantal van ons dat al een beetje uit de beginpostings hebben gefilterd (maar daar kan ik naast zitten). Waar Iddan ook naar refereert.

Het verbaast me iig niet echt, dat het zo loopt. Het lijkt me voor jezelf best een ingewikkelde positie, als je moet nadenken over wat je nu echt wilt of moet gaan doen. Een beslissing kan grote consequenties hebben.

Sterkte met je overpeinzingen en keuzes!

Aphro, fijn om van je te lezen en ook dat jullie er goed over kunnen praten. Dat is mooi. En de tijd zal het leren, of en hoe en wat voor jullie werkt. Dat is niet van vandaag of morgen.

Doornroosje, is jouw nr 1 bezet trouwens?

Radijsje, goed nieuws! Hopelijk is het een ommezwaai die blijvend is deze keer! Ik geloof ook echt dat seks in je relatie heel belangrijk is. Zonder mis je toch iets, iets dat je relatie juist intiem maakt.
Ik dacht dat ik mijn naam hoorde ergens , mooie reden om eens onder mijn steen vandaan te kruipen. Ik heb me net een pagina of tig bij zitten lezen hier. Wat een drukte toch weer zo de laatste week hier "on topic".
Stew, heel veel succes met wikken, wegen en nadenken. Ik zit in je voorland! Heftig maar niet verbazingwekkend.

Hai JJ, hoe is het met jou?
Hoi Rooss, met mij is het goed! Tijd geleden dat ik hier gepost had in elk geval. Ik heb mijzelf ook redelijk terug getrokken van hier en ook wel vanuit andere dingen om me heen. Soms moet je even jezelf weer vinden. Er zijn allerlei ontwikkelingen gaande overal en ik sta zelf een beetje stil, dat doe ik ook bewust overigens. Toch zijn het heftige tijden die ik heel ontspannen en gecontroleerd beleef.

Hoe het met jou is heb ik de afgelopen pagina`s kunnen lezen, ik zie je al helemaal lopen met je verfpakkie aan . Krijg je het verder een beetje rond in de heftige periode? Ik denk ook zomaar dat je een aantal heftige weken achter de rug hebt met alle ontwikkelingen. Minaarwise leek het me de laatste tijd nogal een beetje als "manisch" (niet rot bedoeld) overkomen bij je terwijl ik de laatste tijd juist wat meer rust zie bij je klopt dat beeld een beetje?

@ Stew, sterkte met je nadenkproces, het zal je ongetwijfeld tussen hoop en vrees heen en weer slaan en gooien en aan alles doen twijfelen... Oorzaak en gevolg zijn vaak dingen die verbonden zijn in een zin maar in realistisch oogpunt bezien vaak losstaan van elkaar omdat je nooit alle opties en hun resultaat kan meenemen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven