Mode & Beauty alle pijlers

Glossy Box - wie?

27-10-2011 11:21 1567 berichten
Sinds kort (gisteren?) is de Glossy Box ook in NL te verkrijgen en ik heb hem besteld.

Eigenlijk te gek voor woorden: je betaalt 12,50 om maandelijks 5 "luxe" miniaturen te krijgen. Maar hebberig als ik ben, heb ik me toch aangemeld. Wie is ook zo gek??
Alle reacties Link kopieren
Die blendbox schiet maar niet op he?

Wekt niet echt vertrouwen bij me. Op twitter rekken ze de boel telkens met "bijna/over een paar weken/we wachten op zusenzo, maar niets concreets. Nouja, wel dat de box verstuurd wordt een maand nadat de site live gaat.
Ik doe ook mee aan de Glossy Box! Heb ook een mail gekregen en ben heel benieuwd
Precies No, dat dacht ik ook al over de blendbox. Weet gewoon niet wat ik er van moet denken. Zou heel graag een make-up box willen maar moet er dan wel vertrouwen in hebben.

Ben erg benieuwd naar jullie glossyboxen! Heb lang getwijfeld of ik ook mee zou doen maar toch niet gedaan.

Heb de inhoud van de TY box gezien, ik ken de produkten op 1 na niet dus geen idee. Zal verder niks verklappen.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
ik heb de glossybox binnen en hij valt tegen 1 full size dit keer maar.
anoniem_6213 wijzigde dit bericht op 25-04-2012 11:54
Reden: shit geen witte letters
% gewijzigd
Ik heb m ook binnen, de producten die erin zitten vind ik erg leuk. Ben alleen ook wel teleurgesteld dat er maar 1 fullsize inzit:

Nagellak van Essie, roze full size

Handcreme van H2O 15ml

Shampoo Cristalliste van Kerastase 80ml

Mascara van YSL 2 ml

3 geursamples van Robert Piguet
k ben ook niet happy met de Glossybox. Maar blijkbaar zijn er weer verschillende boxen verspreid,, ik kreeg:

- YSL mascara 2ml.

- Kerastase bain cristal - 80 ml

- H2O body butter - 15 ml

- Revitalash wimperserum - 1ml.

- Essie nagellak in lovie dovie - fullsize

Die YSL en H2O sample kreeg ik een tijdje geleden al van een parfumerie.
Heb de knoop doorgehakt De Glossybox ga ik stopzettten en de Beautybox houd ik nog eventjes.
Daar zitten wel weer aardige verschillen in! Ben wel erg blij met mijn eigen box als ik het zo vergelijk ;).

Beautybox ben ik ook wel erg over te spreken!

Dit is de eerste keer dat ik zelf de meeste inhoud van de GB kan gebruiken, de overige maanden heb ik vooral mijn moeder blij gemaakt haha.
Wat een teleurstelling. Ik heb ontvangen;

Allereerst vind ik het die 12,50 niet waard, met zoveel ''testers''

- YSL mascara 2ml. -> mascara zit er niet in! Leeg doosje dus. Meteen gemaild net.

- Kerastase bain cristal - 80 ml -> Had in de vorige box ook een shampoo..

- H2O body butter - 15 ml ->Niet heel bijzonder.

- Revitalash wimperserum - 1ml.-> Ga ik dit gebruiken?

- Essie nagellak in lovie dovie - fullsize -> niet mijn kleur!

Kijk het nog 1 maand aan, anders zet ook ik mijn abbo stop!
Stom eigenlijk, zo'n verschil in boxen! En die verschillen zijn ook nog eens nergens op gebaseerd (niet op je profiel)....
ik had

3 verschillende geurtesters vaan Robert Piguet

H2O Hand and nail creme

YSL Mascara

Indola hairspray 50 ML

Essie nagellak in tart deco (pastel oranje tint)

Ik vind hem mwah. Maar er zat in geen enkele box iets waar van ik dacht: wooow! Ben wel blij met het laatste product omdat ik namelijk dat in die kleur wilde kopen.
Ik heb besloten dat dit mijn laatste box is. En dat ik dan liever dat geld besteed aan iets wat ik graag wil hebben, want steeds ¤12,50 voor dingen die je niet gebruikt, weggeeft of net niet naar je zin zijn is toch best veel, alles bij elkaar.

Nu dus even afwachten tot ze em (de TY) bezorgen...
Via FB heb ik gezien wat er in de TY box zit en ik denk dat ik daar blij van ga worden. Hopelijk zit er ook wat fullsize in. Voor wie het niet wil weten ga dan niet op FB kijken!
babbelien wil je ruilen: Ik heb de kleur russian roulette van Essie
Iemand ruilen - zie wit >>>?Iemand, die Essie - Meet me at Sunset wil ruilen tegen een ander kleurtje

Ik vind deze editie een regelrechte aanfluiting!
Jeetje, niet lullig bedoeld, maar ik ben blij dat ik de Glossybox heb opgezegd. Klinkt echt niet leuk en mij ontgaat het moederdagthema ook helemaal trouwens.

Serena van beautylab.nl was wel enthousiast, maar dat is ze wel vaker en volgens mij moet ze reclame maken voor de Glossybox ofzo.
Ik snap je helemaal Nikkie, ik denk dat ik Glossybox ook op ga zeggen!
@KatvonDee/ Metatron -> Ik wil wel ruilen, ik heb lovie dovie. Roze is niet mijn kleur
Prima no__ ! Laten we even een berichtje sturen..
Ik vond het deze keer ook niet veel aan, maar de vorige vond ik super.. dus ik zeg het niet op..
quote:jas schreef op 25 april 2012 @ 16:59:

Via FB heb ik gezien wat er in de TY box zit en ik denk dat ik daar blij van ga worden. Hopelijk zit er ook wat fullsize in. Voor wie het niet wil weten ga dan niet op FB kijken!Ergens vind ik het jammer dat ze het nu al soort van bekend hebben gemaakt. Net toch ook even gespiekt ;)
quote:unscientifique schreef op 25 april 2012 @ 21:18:

[...]

Ergens vind ik het jammer dat ze het nu al soort van bekend hebben gemaakt. Net toch ook even gespiekt ;)Ja ik snap het ook niet want toen er om hints gevraagd werden zeiden ze eerst dat het dan misschien niet leuk meer was omdat de verrassing er af zou zijn. Ze hadden eerst een zin die heel cryptisch was dat vond ik nog wel grappig maar die foto waarop de produkten te zien zijn is minder. Ik vond het zelf niet erg om het te weten maar kan me indenken dat er mensen zijn die het minder vinden.
quote:Nikkie79 schreef op 25 april 2012 @ 20:21:

Jeetje, niet lullig bedoeld, maar ik ben blij dat ik de Glossybox heb opgezegd. Klinkt echt niet leuk en mij ontgaat het moederdagthema ook helemaal trouwens.

Serena van beautylab.nl was wel enthousiast, maar dat is ze wel vaker en volgens mij moet ze reclame maken voor de Glossybox ofzo.ze schrijft stukjes op de site van glossybox.
quote:1970 schreef op 25 april 2012 @ 22:27:

[...]

ze schrijft stukjes op de site van glossybox.ah, dat verklaart wat ja.
Ik was niet thuis :( morgen weer een kans.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven