Minnaar deel 16

13-03-2012 17:08 3058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
O wat zijn we weer gruwelijk off topic. Had ik al verteld dat ik morgen vreselijk uitgewoond word een fijne date heb?

En ja, dat kan best zonder verliefd te zijn/worden, verlust is meer dan genoeg.

Ben ik nu één van de weinigen die probleemloos het minnaar schap doorloopt op dit moment?
ja maarrrrrrrrrrrrrrrr als jij bijna uit je relatie bent...........is het dat nog wel een minnaar? minnaar heeft bij mij toch beetje buiten de deur gedachten....
van dale: iemand met wie je een liefdesrelatie hebt, meestal als je ook een andere, vaste relatie hebt
Tja, daar kan je over discussiëren Cute. Ik heb geen idee. Ik heb geen nummer 1 meer maar ik wil met mijn mannen geen vaste relatie. O, zij ook niet met mij trouwens.. Hoe noemen we dat dan?
tja dat woordje 'meestal' he je minnaar kan dus ook je vaste vriendje zijn
vroeger noemde je het scharrel, neukertje, sexvriendje hahaha

minnaar klinkt trouwens best goed hoor
Janoujajeetje.

Ik heb gewoon M&M.. niks geen moeilijk gedoe.

Ik neuk zonder toekomst, zonder verwachtingen, zonder verliefdheid maar met aandacht, lust en plezier, zoiets?
hahahaha heerlijk........ minnareren als werkwoord.....of lekker geminnaard.....
Ieuw nee!

Ik loeder, orgasmeer en consumeer. Met Minnaars als lijdende/meewerkende voorwerpen!
hahahaha hier ook wel weer een tijd voor gigoleren hoor
quote:dater74 schreef op 26 april 2012 @ 21:29:

*breekt even in*

Top motto Noppies zou hem bijna gebruiken....!

*breekt weer uit*

stiekeme meelezerT!

Je bedoelt mijn diepzinnige liefdesfilosofie?

Die bedacht ik ineens midden in een file . Zal ik hem dan ter ere van jou gebruiken?

Offtopic uit
Nick...Ja heb het jammer genoeg al 2x meegemaakt dat ik meer gevoelens voor een gozer kreeg dan eigenlijks mn bedoeling was

Kwam misschien ook wel doordat mn relatie die ik toen had erg slecht ging...

Zekers kriebels horen erbij dat maakt het ook weer een beetje spannend hé
Sylvia...waar wil je nog graag een antwoord op hebben van Nick dan??Kan zo gauw niet terug vinden ;)
@silvia ben ik jou nou zomaar vergeten! sorry sorry sorry . Ja want, misschien doet er zich nog wel een situatie voor dat je niet snel tevreden bent.. dus daarom onthou ik het ff

@lin lijkt me moeilijk zeg.. maar haak je dan toch af in die situaties? Wat doe je daarmee?
Nick...op een gegevend moment heb ik idd de knoop doorgehakt voor mezelf en gezegd ik wil en kan dit niet meer op deze manier wilde zowiezo niet van de ene in de andere relatie springen.Wat dat aan gaat vindt ik vrijgezelle leven ook heerlijk..geen verantwoording,lekker stappen,feesten en de rest ,maar vindt het leven zoals ik nu heb ook wel lekker hoor..mn mannetje s'nachts naast me in bed en de zorg voor de kids niet in mn eentje.Alleen mis de spanning,verleiding en sex wel heel erg soms hoor...
@Lin Dat is toch ook meestal waarom we dit soort dingen doen; ik zoek ook die extra spanning en ben wayyyy meer into dingen proberen dan een ander. Ik wil op mijn 60e niet hoeven denken dat ik dingen had kunnen doen die ik uiteindelijk toch maar niet gedaan heb. Dat gevoel zullen meerdere mensen hier ook vast wel hebben.
quote:iddan schreef op 24 april 2012 @ 19:47:

Voor velen is dit forum een uitlaadklep. Ik roep niet snel dat het wel goed komt als het ment to be is maar ik denk dat dit kissebisforum al heel wat oogjes heeft geopend en wat visies heeft verbreedt.

wat is het hier rustig vandaag!

de quote van Rooss kon ik niet quoten vandaar geknipt en geplakt en schuin gemaakt, want jullie hebben mij wel geholpen met mijn beslissing.

vanochtend heb ik tijdens mijn date aangegeven te willen stoppen!

vorige week heb ik aan Enjoy mijn minnaar verhaal uitgelegd, door dit op te schrijven.....kwam ik er achter dat ik mijn nr 1 wel de allerleukste man vind. ik heb de afgelopen dagen hem weer eens goed onder de loep gehouden, hij is mooi, lief en eigenlijk vind ik hem ook heel erg lekker (de lekkerste eigenlijk wel! de seks is weer heerlijk de laatste tijd) mijn minnaar avontuur heeft me gebracht dat ik mijn nr 1 weer zie als de allerleukste man. (ja toch @houvanjezelf focus op wat het gebracht heeft ipv wat je niet meer hebt

De woorden Als je voor een nr 1 relatie wil vechten breek dan met je nr 2 was misschien een boute uitspraak van Jan Jurk maar is voor mijn relatie met mijn nr1 is meer dan waar!

Ook was ik een beetje aan het heen en weren met Hyperion gisteren, zijn woorden: zonder verliefd te worden. En ja...dat heb je zeker zelf in de hand. met deze woorden in mijn hoofd ben ik vanochtend naar mijn date gegaan, verliefd worden heb je zelf in de hand! en hyperion, je hebt gelijk! ik kan zonder verliefde ogen naar mijn minnaar kijken, als ik dat wil! dat neemt niet weg dat ik het nog steeds een geweldig leuke man vind! (overigens realiseer ik me terdege dat ik dit nú kan, en ik zeker niet eerder heb gekund, er is een heel proces aan vooraf gegaan)

de afgelopen maanden wilde ik niets liever dan stoppen met dit minnaar avontuur, en ik bleef maar zeggen, dat ik niet wist HOE, maar het is denk ik gewoon een kwestie van doen!

Vanmorgen voelde ik me heel krachtig, op het moment begin ik alweer te twijfelen, ik weet dat ik verslaafd ben...de afkick verschijnselen beginnen zich alweer de kop op te steken, ik hoop dat ik ze aankan. (ik weet dat ik een eigen keuze heb!) ik blijf jullie hulp vragen, ik zal deze de komende periode hard nodig hebben!

ps: ik heb nu een paar namen genoemd, maar hier zijn er velen die mij een spiegel hebben voorgehouden, en een heleboel verhalen hebben mij inzicht gegeven....! ik vind dit forum een pracht forum! en ik blijf graag langskomen.

(Ik had het idd nog niet gelezen...was afwezig door lich.ongemakken)

Wauw Iddan....wat sterk van je!

Je weet dat ik jullie niet veroordeel, maar ik moet wel bekennen dat ik het wel grappig vind dat je nu je nr1 weer echt op nr1 zet!

Het kan soms, zoals in jouw geval, ineens wat dingen helder maken voor jezelf. En dat je dan ook zo sterk bent om de knoop door te hakken, chapeau!

Tja en Hyp was idd ook heel duidelijk, hadden ook mijn woorden kunnen zijn.

Nogmaals een dikke
..
Crisis! Wat wordt hier veel geschreven als ik even ondergedoken zit in mijn ego!!

Voor wie wil weten hoe het nu allemaal gaat, 2 weken nadat mijn avontuur ongewild bekend werd bij het thuisfront:

En zo dacht ik dus aanvankelijk toen ik in het avontuur met mijn n2 stapte dat dit niet was omdat mijn relatie met n1 slecht was. Ik hield mij voor dat die prima in orde was. Door mijn n2 kwam ik erachter dat dit niet het geval blijkt. Ik heb mezelf al die tijd voor de gek gehouden. Wel klopt het dat we heel veel van elkaar houden, er genegenheid en dikke vriendschap is maar er bleek toch het een ander ander aan essentiele emotionele elementen te ontbreken.

Dit heeft te maken met een soort emotionele beperking van mijn partner. Niets aan te doen behalve leren te accepteren lijkt nu het devies.

Nadat mijn lief ontdekte dat ik er een avontuur met n2 op na hield is de toestand tussen ons gestabiliseerd. Het voordeel van een partner met een behoorlijk onderontwikkelde sensitiviteit / erg laag EQ is dat moeilijke emotionele zaken ook snel weer 'vergeten' worden en gerationaliseerd. Ik geef hem veel liefde en aandacht, neem tijd om te luisteren naar zijn verhaal en tussendoor probeer ik voorzichtig te bespreken waar t mij zoal aan schort, wat dan weer de aanleiding was voor mijn relatie met n2 - die ik voorlopig nog even uit de gesprekken laat.

Ja, mijn minnaar is dus nog steeds in beeld. Omdat we elkaar nodig hebben en niet kunnen laten gaan. Oordeel daarover wat je wilt maar het voelt goed samen. En het voelt ook met mijn n1 samen goed. Iedereen dus blij?

Tja...de hele situatie is emotioneel slopend. Ik heb zoveel moeten nadenken, analyseren, voelen, praten dat ik het gevoel heb met een dik wattendek in mijn hoofd rond te lopen. Met n2 blijk ik heel goed te kunnen praten. Duidelijk mijn gevoelens, twijfels en ideeen te kunnen verwoorden. Hij lijkt me te begrijpen en dat helpt enorm in het proces. Het proces van het creeeren van een (voor mij) acceptabele parallele wereld waarbij de aandacht voor beide mannen goed gebalanceerd is en ik me 100% mezelf kan voelen, dus niet het gevoel heb, zoals de afgelopen 12 jaar, een deel van mezelf verloochend te hebben. En ik hoop dat ik in de loop van dat proces mijn n1 kan duidelijk maken wat n2 voor mij betekent en dat hij geen bedreiging voor onze relatie vormt maar dat hij me een stukje aanvulling kan geven die ik mis in mijn huidige relatie.

Of ik dan niet de relatie met n1 moet verbreken? Nee. Ik geef veel teveel om hem en ons kindje. Voel me veilig en geborgen en er ís echt heel veel liefde. Bij mijn familie is mijn thuis. En zo moet dat blijven.

Ik heb helaas geen tijd gehad om alle discussies hier te volgen maar ik hoop dat het jullie goed gaat en dat jullie minnaars/minnaressen een waardevolle aanvulling in het leven zijn - maar besef dat de meesten, waaronder ikzelf, met vuur spelen. Pfff....klinktook lekker moralistisch!!
@iddan Erg knap van je, meis! Dit lijkt me (zonder je verder te veroordelen of whatever) zonder meer de juiste oplossing. Ik zit zelf niet in deze situatie, maar toen ik pas op dit forum kwam heb ik al eens een verhaal over een vriendin van me aangehaald:

Getrouwd, 2 kids maar ongelukkig in haar huwelijk. Ze krijgt te weinig aandacht van haar man. Ze voelt zich niet meer sexy bij hem en ze leven meer als vrienden samen dan als geliefden. Dan ontmoet ze een ander die haar wel op een voetstuk plaatst, haar wel laat zien dat ze een sexy vrouw is, etc... Ze krijgen een stiekeme verhouding. Ze hebben nooit gesekst zegt ze, maar wel bepaalde sexuele handelingen gedaan.(vul zelf maar in) Door deze aandacht voelt ze zich sterk genoeg om thuis het initiatief te gaan nemen. Ze heeft weer seks met haar man (hoewel hij niet weet dat ze in haar gedachten eigenlijk bij die ander is)

Ik heb haar het advies gegeven ermee te kappen, en dit heeft ze uiteindelijk ook gedaan. Ook heeft ze haar man opgebiecht dat ze een tijd een verhouding heeft gehad. Haar man begreep het zelfs en doet momenteel zijn stinkende best te knokken voor haar en de relatie....Hij laat zien echt van haar te houden en haar absoluut niet kwijt te willen.

Iedere situatie en iedere reden om vreemd te gaan is natuurlijk anders, maar ik moest meteen aan dit verhaal denken.
@linny hoe is het nog iets gehoord?
Nick...op welke manier ben je meer wayyy into dingen doen?Bedoel je standjes/plekkies waar je het kunt doen of met speeltjes erbij??Mag anders ook wel prive mailen als je dat liever doet...

Heb zelf nog genoeg wensen/fantasien die ik idd voor mn 60e nog wil waarmaken hahaha maar of het gebeurd in echt ???

Iddan....vindt echt super sterk van je dat je al zover bent en is toch ook logisch dat je wat minder sterke dagen ertussen hebt zitten ;) Is ook geen kleine stap wat je gedaan hebt..
Idan...nee :(( Maar gistermiddag reed ie wel door de wijk met de vrachtauto terwijl ze op donderdag in een hele andere wijk horen te zitten..hij zag mij gelukkig niet want stond beschut dus heb mn bedenkingen erbij..hoop echt dat ik hem vandaag niet tegenkom :(
@linny lijkt me een goeie ja, via mail you know where to look.
..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven