Minnaar deel 16

13-03-2012 17:08 3058 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
..
quote:stewardess schreef op 27 april 2012 @ 16:57:

Hi Crea lieverd! Hoe gaat het bij jou?

Stew! Roos! Het gaat goed! Ik kan niet zeggen dat mijn relatie met minnaar van een leien dakje gaat, maar still going strong.

De liefde is er nog steeds en met veel praten (en loslaten) lukt het ons tot nu toe.

Soms wel jaloers op ex-nr1, die is inmiddels helemaal gesetteld met nieuwe liefde, terwijl ik nog steeds soort van semi-vrijgezel ben. Maar ok, tijd en zo, boom voor boom om maar in oude stijl te bljiven.

Hoe spannend we toen waren, zo saai zijn we nu. Toevallig gisteren (drankje, zonnetje, dan komen de goede gesprekken) gehad over open relaties, allebei geen behoefte aan. Nu niet, waarschijnlijk nooit niet.

Minnaar geeft vaak aan blij te zijn geen dubbelleven meer te leiden.

Zijn ex weet overigens alles. Dat had hij van tevoren niet bedacht, maar luchtte geloof ik wel op. We delen haar haatgevoelens (ik heb er echt last van gehad, mailtjes/telefoontjes) en het maakt het niet makkelijker denk ik, maar ook minder huichelachtig.

Stew, ik heb je even geloept en teruggelezen. Jemig, heftige beslissingen dus. Hoe is het nu thuis? En lukt het loslaten met minnaar?

Achteraf denk ik dat dat bij ons ook beter was geweest... Maar ik weet inmiddels ook dat een huwelijk afsluiten (en alle aanverwante zaken, huis, omgangsregeling etc) ontzettend lang duurt.

Najaa, toedels ik lees af en toe weer mee (maar de nieuwelingen-verhalen onthouden lukt me nog niet)
Hoi allemaal

Ik lees heel vaak mee met jullie en heb beisloten om ook mee te schrijven.

Ik zal me eerst even voorstellen, vrouw 31 jaar, getrouwd met kinderen... en HELEMAAL ondersteboven van een man..

We hebben elkaar al laten weten zin in elkaar te hebben maar... ik vind het doodeng!! Ik wil heeeeeeeeel graag een date met hem, maar ben als de dood dat mijn man erachter komt..

het gevoel "ik wil ik wil" overheerst en ik WEET dat het ervan gaat komen, maar ik schuif een date steeds voor me uit, uit pure angst voor ontdekking.

nr 2 geeft me de tijd uit te zoeken wat en hoe ik het wil maar toch.. ik weet niet wat ik moet doen...

En dus helemaal hyperdepiep van geile spanning haha
Welkom hyper!
Dank je Dieza

Ik geloof echt dat ik teveel suiker opheb maar ik hoop zoooooooooo mn gevoelens en twijfels en lustige gedachten hier kwijt te kunnen

Of kom ik nu TE enthousiast over?
Nee hoor! Voor ons alleen heel herkenbaar denk ik. Ik ben zelf ook nog niet zolang actief op het minnaarvlak.
pff... geweldig gevoel maar doodeng..

Ik wil hem ik wil hem haha maar toch.. wat als...
Vandaag eindelijk mijn date gehad in een lekker hotelletje met Jacuzzi..(lees na 2 jaar weer es in een hotel)...

Het heeft al onze verwachtingen weer eens overtroffen...pfffffff

Ik drijf nog op mijn wolkje verder...en hopen voor een zachte landing,

Minnaar wil nu ff rustig aan doen...laatste weken waren abnormaal schandalig m.b.t mailen..moet hem gelijk geven..

Nu ff weer aandacht voor nr's 1
Deepocean, de blikjes-oplossing is van Roos! En nu ben ik ze tijdens mijn vakantie aan het vullen in NL, zodat ik thuis ook nog wat lekkers heb .

Ik ben idd wel weer ontzettend verkouden geworden van mn steegjeszoenen. Maar ik denk er nog steeds met een grote grijns aan terug. Wat was dát leuk!!

Gister nog kort contact gehad, maar we waren beide brak en druk. Zal morgen nog eens een teken van leven geven . Er is nog een goede reden om elkaar te zien, dus ik denk dat ik een borrel in de kroeg voorstel... Aangezien hij gister als eerste weer contact zocht, durf ik dat wel vragen.

Hyper, welkom!
Lekker Silvia, dat zal afkicken worden.

Welkom Hyper. Heb je je nummer 2 gezocht en gevonden of viel je er tegenaan?
Silvia, lekker langzaam landen :)! Fijn dat je een leuke date hebt gehad!
ja...moest het toch ff kwijt hier...

Dat zoiets zo geweldig kan zijn....

Met die blikjes moet ik ff uitzoeken/teruglezen...Heb er wel iets van gelezen, maar niet in me opgenomen...was met andere dingen bezig...
.
@Iddan, en en en en??
Ja, vertel Iddan!
..
f*ck wat is het verslavend!!!
Hahaha, gekkerd ;-)! Wil je een nieuwe date? Of laat je het een beetje bij hem liggen nu?
..
Snapt hij wat je bedoelt? Of hapt hij nog niet zo?
..
Geeft niks! Snap ik helemaal

Maakt ook niet uit. Als het voor jou nog niet 'af' is, is het niet af. Misschien helpt het als je hem nog eens ziet, maar misschien blijft het vuur ook alleen maar aangewakkerd.. Doe wat jij het beste voor jezelf vindt!
.
Mail nop....
@noppies: heeeerlijk en spannend, zoenen in een steegje.. hi hi..

@dieza: inderdaad gevaarlijk; flirten met een bekende. Wel enorm spannend natuurlijk, maar wellicht niet erg verstandig (lastig kiezen...).

@Silvia: wooowwwww....die date klinkt fijnnnnn. Maar dat mag dan ook wel, na 2 jaar weer eens relaxed in een hotel. Geniet van de napret.

@deepocean: ben er ook nog niet helemaal uit wat het beste bij me past... Voor mij is dit sowieso al ontzettend nieuw. Ik ben mijn hele leven heel braaf geweest (aantal lange relaties, tussen die relaties door nooit ONS o.i.d.). En nu ben ik net single na een lange relatie en heb ik gewoon zin om die kriebels weer eens te voelen...die spanning....je op en top vrouw te voelen.

Wil op dit moment nog geen relatie en dus ook geen man die me TE leuk zou gaan vinden, of voor wie ik teveel gevoelens zou kunnen krijgen..

Wil gewoon plezier......passie.

Maar aan de ene kant merk ik wel dat ik wel een beetje verliefd moet zijn om sex met iemand te hebben... er moet ook wel echt een klik zijn die dus verder gaat dan sex.

Aan de andere kant zou ik bij een echte minnaar dus ook weer het gevaar lopen ECHT verliefd te worden, teveel gevoelens te krijgen.

Ik denk dat ik iets tussen een sv en een minnaar in zoek...ha ha.

Ik ken 'mijn' man pas....ik heb dus echt nog geen idee hoe het zich gaat ontwikkelen.. tot nu toe meer passie en spanning, nog geen diepgaande gesprekken.

Maar vanmiddag had ik hem aan de telefoon en ging hij opeens allemaal van die lieve dingen zeggen.. dan merk ik wel dat dat soort dingen de kriebels wel aanwakkeren en dat dat het voor mij gevaarlijk zou kunnen maken...

Ik weet het dus ook nog allemaal niet. Maar eens bekijken of ik hier überhaupt geschikt voor ben

Tot nu toe nog maar een echte date gehad......en die was uhm.........meer dan fantastisch

Morgen komt 'ie alweer bij me..........nu alweer kriebels. Had 'm straks even aan de telefoon. Die voorpret vind ik ook zo leuk....toen ik 'm aan de lijn had voelde ik echt die kriebels en spanning.... dat 'hyper' gevoel, waar hyper81 het ook over heeft.

Hij heeft dat overigens ook....lekker om dat samen te kunnen delen.

@hyper: welkom hier. Lastige beslissing. Als de enige reden de angst voor ontdekking (en dus niet het schuldgevoel) is, dan denk ik ook dat het er wel van komt ;)

Lastige beslissing. Toch veel plezier op je wolkje.......

En houd ons op de hoogte

@meis34: spannend! Geniet van de voorpret.....ook al duurt het nog even, doordat die date gepland staat kun je er zo naartoe leven....fijn! Ben benieuwd...

@Rooss: zaterdag weer een date dus...lekker vooruitzicht. Dan zijn je tandafdrukken ook wel weer weg, waarschijnlijk ;)
Dream as if you will live forever,
live as if you only have today!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven