The Never Ending Question deel 85

20-03-2012 20:04 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar gaan we weer!

Draag jij pantoffels oid in huis?
Ja

Heb jij yoghurt in huis?
I am surrounded by morons
ja

(persoon uit vorige stukje begon er laatst face-to-face weer over en stuurde me vandaag weer een herinneringsemail; heb nu de indruk dat 'negeren' niet zo goed werkt. Het staat me eerlijk gezegd tegen, maar weet niet of het het waard is om ruzie om te krijgen voor die 10 euro. )

Heb jij iets van kunst in je huis? (zo ja; wat dan?)
Ja, 2 Klimts. De Maagd en De Kus. Olieverf op doek.

Welke film vind jij een aanrader?
Ik was wel aangenaam verrast door een Vlaamse film: Hasta la Vista

Welke serie vind jij een aanrader?
The Mentalist.

Welke snack eet jij het liefst bij de friet?
frikandel

is het frikadel of frikandel?
Niet betalen als je dat niet wil! Tenzij je natuurlijk al enthousiaster hebt gereageerd naar die persoon. Dat schept verwachtingen.

Het ligt eraan wat je bedoelt. Want een frikadel is een compacte gehaktbal en een frikandel is een lange worst.

Wat eet jij het liefst op een wit pistoletje?
Ik bedoelde dat 'worst-vormige' vleesproduct vd friettent, haha! Wist niet dat de versie zonder 'n' een ander product was. Wat is dit toch een educatief spel...!

(Ik heb trouwens niet enthousiast gereageerd; eerder verbaasd en twijfelend gemompeld dat ik dat even niet bij de hand had.)

Op een warm wit pistoletje vind ik gesmolten geitenkaas met honing en walnoten heeeerlijk! Mmm. Krijg meteen trek.

En jij?
Klinkt heerlijk!!

Ik heb er het liefst.. Ligt wel een beetje aan mijn bui. Maar voor nu zou ik zeggen: jonge brandnetelkaas, heerlijk! En als 't pistoletje nog warm is, smelt het nog een beetje, mmmm!!

Gaan de knallen bij jou ook zo hard? Lijkt hier echt om de hoek..!
Nee, hier niet. Ik zag wel een flits in de verte en het regent maar verder is het rustig.

Wat is je laatste aankoop geweest?
Een zestal Sanex deo-rollers bij de Etos, 2 halen = 1 betalen.

In welke outfit kun je je uittekenen?
hihi; jij stinkt voorlopig niet meer, leeuwin!

afgelopen maanden in soort pyama-huispak-combi ; grijze joggingbroek met zwarte strakke longshirt. Dat trek ik in de ochtend schoon aan, hou dat aan, het ging makkelijk aan na de operatie, zit lekker, je kunt er mee naar de fysio, met een jas erover ook nog wel even de winkel in, en s'avonds is het meteen een pyama en stap ik er rechtstreeks het bed mee in...Volgende dag gaat het weer de was in en is de andere weer droog en schoon om aan te doen.

welke kleur draag jij het vaakst?
Zwart.

Waar ben jij goed in?
Tekenen, schilderen, kleien, knutselen, makkelijke creatieve oplossingen verzinnen op hele korte termijn die meteen toepasbaar zijn, van "niets", "iets" maken. (Met weinig middelen toch een leuk resultaat bereiken) Een andere invalhoek bieden. Warm en menselijk zijn. Goed inlevingsvermogen in anderen hebben (soms teveel). Scherp waarnemingsvermogen hebben.

Leuke (positieve) vraag; ik laat 'm staan!
Koken, dingen organiseren, inleven in anderen, iemand tot rust brengen (als ik het echt wil). Oh, en het spelletje SET, daarmee versla ik (bijna) iedereen :-D

Wat is jou eerste herrinnering?
De zure diarreelucht van Maarten op de peuterspeelzaal.. Liep zo z'n broekspijp uit! En dat Thijmen me daar met zo'n grote zwarte telefoonhoorn (zo'n ouderwetse) op mn hoofd sloeg! En dat ik rechtop in mijn ledikant stond omdat mijn moeder even naar de apotheek moest om zalf voor mijn dauwworm te halen en dat ik steeds zo hard moest huilen dat ze steeds weer terugkwam. Mmm.. ok, op naar een positieve vraag!

Hoe maak jij je ogen het liefst op? Plaatje mag!
Alleen een donker lijntje boven de bovenste wimperrand en mascara. Bij uitgaan ook wel eens donkerbruin/lichtbruin/beige op het ooglid (richting wenkbrauw lichter)

waar ging je laatste ruzie over?

zoiets, alleen heb ik groene ogen, en dan zonder de rode glitters op die onderrand...
Mooi ibi! Ik heb ook groene ogen en maak ze ook ongeveer zo op. Alleen kan ik niet goed smokey eyes... Krijg er al snel panda ogen van.

Oh shit... Gister om een pak koffie. Vriend ging voor mij boodschappen doen (ik had een slechte nacht gehad, veel hartkloppingen, bloeddruk blijft maar stijgen, niet lekker en doodmoe) maar vond 't stom dat ik per se een groot pak DE koffie wilde. Past precies in mijn DE koffiebewaarpot en dat is wat ik mijn gasten het liefste voorzet. Dat is dus het voordeligst. Ik drink zelf nauwelijks koffie, maar 't gaat er vrij snel door bij mij. Vriend ging de discussie aan en ging vervolgens mokkend op de bank zitten. Ik heb zelfs nog aangeboden dat ie andere koffie voor hemzelf kon kopen van mijn geld als ie dat wilde. Toen heb ik zelf mijn spullen maar gepakt en toen ik wilde wegfietsen pakte vriend me vast en knuffelde me. Vond het nogal associaal van m dat ie zo'n discussie om niets aanging terwijl ik me al zo rot voelde en hij aanbood boodschappen voor MIJ te doen! Word gewoon weer boos terwijl ik eraan denk. Is me nog steeds niet duidelijk waarom ie nou zo stom deed.

Wat is jouw favoriete stukje vlees?
Juul; bekend verschijnsel; de 'panda-look' 10 minuten nadat ik 'smokey-eyes' heb geprobeerd te maken...

Een mals kogelbiefstukje (nog rood van binnen) met wat kruidenboter en evt wat gebakken champignonnetjes on-the-side, mjam!

Wat is jouw favo vis?
Zalm

Hoe kunnen we aan jou merken /zien dat je zenuwachtig bent?
Of ik ga heel veel praten of ik val helemaal stil. Verder kan ik ineens niet zo goed stil zitten (terwijl ik daar anders niet zoveel moeit mee heb)

Waarvoor ben jij voor het laatst zenuwachtig geweest?
Hahaha!! IBI!! I loooooove Gerard! Jij ook?!

Een beetje zenuwachtig: Voor de bloeddrukmeting gistermorgen. Was terrecht. Heel erg zenuwachtig: mijn sollicitatiegesprekken afgelopen maand.

Waar praat je liever niet over?
Ik snap je ff niet, Juul...Sorrie! leg 'ns uit?

Daar praat ik liever niet over...

Waar praat jij juist het allerliefste over?
Heb je even

Wat zou jij ooit nog een keer willen doen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven