Cheers!

13-07-2007 20:13 17693 berichten

Voor Hero...
Alle reacties Link kopieren
ik weet niet wat jij mist, maar ik mis haar.

Lief van de Komo, leve de komo!

Hier vandaag volledig voorbij gegaan aan Pasen, wel genoten van een in-en -in tevreden en blij jongetje van gruwelijk verwend is (met ook echt van die grote jongens kado`s). Nu zijn de kinderen uitgevloerd naar bed en gaan wij uitgevloerd op de bank, vind het altijd wel vermoeiend die verjaardagdagen.

Hier heeft het trouwens onwijs hard gesneeuw vandaag, maar helaas bleegf het niet liggen.

Morgen maar een leuk ontbijt maken en eitjes zoeken.
o oh....

GG Gefeliciteerd!!!!

Hoihoi

wij zijn bij vrienden blijven eten (zij hadden op veel visite gerekend, die niet kwam, maar ook zou blijven eten. hadden wij mooi gelijk eten ) en nu pas thuis. Gezellig!

Hier trouwens kleine bui gehad, de rest van de dag zon!

Heerlijk, gewoon jammer dat ik geen tijd heb gehad er echt buiten van te genieten.. nouja.. we hádden eerder op kunnen staan en ik hád gewoon kunnen douchen ipv een 'stoombad' nemen.. maar zo was de dag ook meer dan goed.

morgen dus met z'n allen naar de bioscoop. Is de eerste keer dat ik met de kinderen naar de bios ga, meestal doet Elvis dat, in de vakantie op vrijdag, wanneer ik werk dus.

Toedels

Later is nu
Dat klinkt gezellig, Dreamer!

Welke film ga je morgen?

Vandaag bij Ernst en Bobbie geweest. Verwachting was dat het leuk voor de kinderen zou zijn en uitzitten voor mij.

Maar wat was het leuk!!

Echt heel erg genoten van mijn kroost én van de show.

Morgen kan eigenlijk alleen maar tegenvallen

Hebben jullie trouwens ervaring met slechte conditie van kinderen?

Zeefje is als ze zo 'vol' is altijd zo moe. Ze slaapt dan van 10.00 tot een uur of 13.00 en van 16.00 tot 18.00 uur.

En eigenlijk merk je tussendoor, wanneer ze wakker is dat te veel bewegen haar veel energie kost.

Ik weet niet zo goed wat ik er mee moet eigenlijk.

Ik vind het niet echt iets voor de dokter, het is zo vaag, want ze is weer niet ziek..
wat bedoel je met als ze zo vol is? Ik weet eerlijk gezegd even niet zo goed hoe oud ze is, maar KK heeft altijd ook veel slaap en rust nodig gehad. Over 3 weken wordt ze 5 , maar later dan zeven uur red ze echt niet, vaak is ze rond vijf uur al echt moe. Ze heeft ook vrij lang overdag geslapen, weet niet of je dat bedoelt?
Ze is vorige maand 1 geworden.

Het viel me ineens zo op, het verschil met een aantal weken geleden, toen ze een paar weken beduidend minder last had van haar luchtwegen. Ze sliep toen ongeveer anderhalf uur in de ochtend en een uurtje 's middags.

Terwijl ze nu heel veel slaapt en eigenlijk als ze wakker is ook snel vermoeid is na inspanning.

Maar ik zie gewoon veel kindjes van haar leeftijd om me heen, die alleen nog tussen de middag slapen ipv twee slaapjes op de dag

Zen (3,5) is ook best snel moe. Hij wil al tijden niet meer slapen en dit gaat ook wel redelijk, maar soms valt hij spontaan op de bank in slaap, de ziel.

Grappig trouwens dat KK en Zootje zo weinig schelen. Zootje is eind februari 5 geworden.
Hier ook luie kinderen hoor. Lientje heeft een middag dut gedaan tot ze ruim 4 was (die kon de eerste maanden alleen 's ochtends naar school) Lotje slaapt ook nog steeds s'middags. Soms een uurtje, soms wel 3 uur. Ze kán het inmiddels ook wel overslaan, dus we blijven er niet meer voor thuis. Volgens mij deden ze bij mij allemaal tot ongeveer 1,5 2 slaapjes.

Ik kan me zo voorstellen Ely, dat als het ademhalen moeilijk gaat, dat dat veel energie kost en dus opgeladen moet worden?

Hier ook een leuk weekend tot dusver, en zo heerlijk lang! Kinderen vannacht dus weer over en weer gelogeerd (ik had dit keer de meisjes, dus 4 dames in huis) Vanmorgen bij de paasbrunch weer teruggeruild. Daar was het ook erg leuk, kinderen mochten uiteraard eieren zoeken en het was superlekker weer. (Ik verwachtte een witte pasen?)
Hmm... ik was aan het hyven en zocht Majolikaatje en Verano om ze eens even op de kruk te sommeren en ik zie op de Hyves van Majo dat ze in het ziekenhuis ligt???
Waarmee?

Goedenmorgen, overigens

Hier zon zon zon

geweldig, heerlijk!

Wij gaan dus zo naar de bioscoop. Spiderwick Cronicles. Geen idee waar het over gaat, leuk hoor

Okee Madootje. De taart gaat vrijdag de vriezer weer uit
Later is nu
Er was sneeuw hier vanochtend. Een heerlijk dik pak. Verse knisperende goed plakkende sneeuw. En BJ was nog enthousiaster dan ik! Zo lief, hij liep helemaal blij te stuiteren door huis. Dus liep ik om kwart over 7 'sochtends al buiten te wandelen om samen met hem voetsporen te maken. Leuk!!!

Naast die afspraken per dag doe ik verder niet zo veel hoor. Dus dat scheelt. En BJ slaapt al twe nachten door. Dank u dank u wat wie het dan ook is dat dat veroorzaakt. Had op ofgeen beter moment kunnen komen! Slaap is wat ik nodig heb!!! Maar heb met mezelf afgesproken dat ik voorlopig overal even nee op zeg wat nieuwe afspraken betreft....

Majo in ziekenhuis? Jakkes!

Bij VErano hopelijk geen slecht nieuws??

Bijna lunchtijd. Zal ik de tafel hier even voor iedereen dekken? Doe ik lekkere broodjes in de oven en pers ik vast wat sinaasappelsap. Iedereen een fijne vrije dag gewenst!!!
Och jee. Majo in het ziekenhuis. Hopelijk is het niet al te ernstig.

Ik heb vanmorgen moeten werken. Was dus erg vroeg dag vanmorgen. En die sneeuw zag er leuk uit, maar ik blijf een hekel houden aan autorijden als er sneeuw ligt. Ik heb onderweg naar huis en tijdens mijn werk wel behoorlijk wat sneeuwpoppen gespot. Da's dan wel weer leuk.

Gisteren zijn we bij mijn schoonouders geweest en hebben we gegourmet. Het was erg gezellig. Ik vind het zo leuk om te zien hoe ook Bikkel van dit soort dingen geniet. Die heeft bijan 2 uur lang uiterst tevreden zitten smikkelen en kletsen aan tafel.
Net 4dagen een zieke Chipita die weer CorSage wilde heten achter de rug.

Nu Kjongen 39 koorts.

Gezellig...

quote:Anna_Julie schreef op 20 maart 2008 @ 14:41:

..

maar wat bij mij werkte ineens ... is me voorstellen dat ik de héle dag gefilmd werd. En dat die film werd getoond aan juist dié mensen voor wie je dat verborgen wilde houden

Hier werd ineens een symptoompje van mijn PND beschreven.

Hey Grote Griezel, gefeliciteerd!

Ik begrijp dat de Stadse Spoken jullie speurtocht nog beplaaggeest hebben. Jammer, maar ja, zo zijn ze, endaar doen ze het voor.

Bloes en Bent, waar hebben jullie het in godinnenaam over met je verdoving ja/nee?

We hebben vandaag foto's in de schnee gemaakt. Na een brunch van een half uurtje.

Uuuuuurenlang werk, en in mijn familie binnen een half uur volledig verorbert. Niks voor mij. Dat urenlange werk.

Dus heb ik vorige week mijn ouders opgebeld, die ik had aangezet tot het maken en organiseren van de brunch, met als excuus: zovaak heb je je kinderen ik bedoel kleinkinderen niet tegelijkertijd over de vloer. En het werkte als een trein.

En nu zit in in huis ouders. Waar iedereen vertrokken is. En mijn kinderen voor Pampus liggen in bed van oma.

Wat had ik graag gewoon thuis gezeten ipv wachten tot het prinselijk paar eens de oogjes opent.

Pokkekinderen.

Ik heb zowaar een tas met 74jes (en hier en daar een 68je) klaar. Maar vind 'm te groot om te versturen.

Kom je 'm halen?

Voor de rest: iedereen een klap voor de kop of een kusje op de linker kleine teen.

Kies maar welke schoen je past.
er staat dan wel duidelijk een ch tussen maar ik las toch echt even foto`s in de snee gemaakt

Kjong, ik snap geen hout van je 74- en 68jes... Beterschap voor de kotersOnze verdovingsverhalen gaan over een onderzoek wat bloeske moet ondergaan in de nabije toekomst en ik ervaren heb tijdens mijn ziekbed vorig jaar.

Hier ook een geweldige dag vandaag: vanmorgen voor NLbegrippen een flink pak sneeuw, lekker gesleed, sneeuwballen gegooid, daarna eieren gezocht en ontbeten. De rest van de dag doorgebracht op en rond de bank met blije zoon en nieuw speelgoed , knuffelende dochter en vrije man (vrij van werk zogezegd )Net naar buiten geweest en overvallen door forse hagel-en sneeuwbui, kinders kleddernat en die staan lekker nu onder de docuhe om vervolgens op de bank neer te ploffen om het ochtendprogramma te hervatten. De keuken serveert vandaag alleen de kleine kaart dus even wat broodjes in de oven mikken en soep opwarmen en dan is het diner ook gereed straks. Zalig, dat soort dagen!

Aha, ely, nu snap ik hem, ze is snotverkouden. Tsja, dan vind ik het niet zo raar dat ze veel slaapt. KK heeft inderdaad ook wel tot anderhalf 2 keer geslapen op een dag en die plakte er gerust nog wat tijd aan in tijden van niet algehele fitheid. zootje en zij schelen inderdaad niet veel, alleen is het mijn jongste en jouw oudste dat scheelt dan weer wel veel

die verano is er toch ook ineens tussenuit gepiept, ben zo benieuwd naar het hoe en waarom en vooral ook hoe het met haar gaat!!! Arme majo, ziekenhuis is nooit leuk!

Genieten is dat hè mado, onze kinderen (vooral GG) is ook echt zo`n lekkerbek, zo gezellig eten is dat.
Hai

hier lekker naar de film geweest, was spannennnndd en thuis even rustig gezeten, terwijl de kinderen buiten aan 't spelen waren. Daarna weer eens Party & Co gespeeld. In verschillende bezetting, waardoor ik de enige ben die steeds verloren heeft. Ik kreeg ook steeds lastige voetbalvragen.. snie-eerlijknie.

Beetje moeilijk mezelf eraan te herinneren dat het morgen gewoon weer werkdag is

toedels
Later is nu
ik heb een meevaller: moet morgenmiddag weer naar cursus en vorige week moest ik daarvoor gewoon de ochtend werken, nu heb ik net mijn werk gebeld en blijk dat ik morgenochtend vrij ben. Lekker! Betekent gelijk dat ik morgenochtend wel die opdracht kan maken die ik anders nu had moeten doen.

Is die film niet zo geschikt voor kleine kijkers dream? Wij gaan binnenkort eens naar de bioscoop (KK is er nog nooit geweest, GG alleen 2 keer met een partijtje), weet alleen niet naar welke film we zullen gaan, heeft iemand een tip?
Damn, ik ben nu bijna 38 (nog een week of twee/drie) en tot nu toe heb ik het echt nooit never gehad. Maar vrees met grote vreze dat ik nu toch aan de beurt ben. Waarom woon ik niet meer in DH, daar was vast een avondwinkel open waar ik grote hoeveelheden cranberrysap in kon slaan :( Au. Niet leuk!

Succes morgen Bentetje.

En sterkte voor iedereen die moet wennen aan morgen weer werken, of morgen geen verzorgde brunch maar real life en afwas en zo.

Lief krijgt laptop nu en ik ga douchen en naar bed. Au.
Ach gos, arme Toet. Ik wilde je net bellen, maar dat komt dan morgen wel.
au, meid beterschap! Niet mee door blijven lopen hè!
Nope Toet, blijf er vooral niet mee doorlopen.

Beterschap. Ook voor Majolika, ben benieuwd wat er aan de hand is.

Waarom is het weekend alweer voorbij? Nou?? NOU??

Tsssk.

Gloeiende, morgen inderdaad weer aan de bak enzo. School, zwembad, gitaarles.. en daar moeten ze dan allemaal naartoe en weer vandaan geplukt, boodschappen, opruimen terwijl het een half uur later weer een zwijnenstal lijkt, zakelijke dingen tussendoor, poepluiers en driftbuien.. oh joy, gooi je haar los en maak me gek. En de wijn is ook al op.

Vandaag lekker uitgewaaid op Scheveningen en leuk gehad met het hertenkamp (althans, we zijn ook naar Sealife geweest en hertjes waren helemaal enthousiast enzo maar ik kan daar zelf echt niet blij van worden ofzo. Ligt dat nou aan mij? Ja, je ziet vissen. Goh leuk zeg, een 'rode-hanglip-vis'.. goed, ook weer gezien. Next! Ben niet zo'n natuurmens geloof ik. Dierentuin vind ik ook altijd afzien.)

Morgen weer een nieuwe dag, pfff. En woensdag weer m'n shotje, kijk ik écht naar uit, not.

*chagrijn leaves the building weer*
Goedenmorgen

tenminste, dat had het kunnen zijn... LE bedacht vannacht dat de film toch wel eng geweest was, vooral het monster. En daar heeft hij ons fijn mee wakker gehouden. Toen hij dan eindelijk sliep en ik ook een beetje (bij mij in bed) werd Elvis weer wakker, kon niet tegen LE's gesnurk Dus LE wéér terug naar z'n bed... werkelijk, ik ben de tel kwijt.

En dan vanmorgen een witte wereld! Niets witte Pasen, gewoon na pasen wit.

Gisterenavond belde m'n moeder nog. Wegens sneeuw onderweg en andere tegenvallers reden ze nu maar door. Als het goed is zijn ze thuis nu!

Goed, ik mag fijn naar het werk, en ik ga dus écht niet met mn fiets door de sneeuw, dus ik heb nog even.

Ben het helemaal met Bambi eens; weekend was weer veel te snel voorbij. Ik zou trouwens wél blij worden van Sealife, denk ik

Bentetje, Horton lijkt me wel een leuke film.
Later is nu
En

HARTELIJK GEFELICITEERD POMPEL
Later is nu
Gefeliciteerd Pompel. Hoe oud is ie geworden? Wat worden ze toch snel groot he?

Hug voor Bam. Dat gitaarles en zwemles maar uit mag vallen en Albert.nl de wijnvoorraad zal aanvullen, dat shot morgen mee zal vallen en dat de gedachte aan de meivakantie je door de rest van maart en april heen zal sleuren. En ook chagrijnig heb ik je nog steeds graag hier op een barkruk.

Oeh, arme LE en arme Dream!

BJ sliep al weer door. Da's drie op een rij. Oh joy oh joy, zou ie het door hebben??? Vannacht wel met Meis geslapen, die kroop er 's avonds bij omdat ze zich niet lekker voelde. Toen Lief naar bed wilde en dat zag besloot ie maar op het logeermatras in Meis d'r kamer te gaan liggen. Ach, ik was verder wegens buikkramp enzo toch niet echt leuk gezelschap. Nu is hij Meis naar school brengen, speelt BJ met duplo en ga ik aan het werk. Wat mij betreft had dat weekend ook best nog een dagje langer mogen duren trouwens.....

Was de kasteeldate leuk kasteeldames???

Succes met je opdracht Bentetje!
Heee Toet! Dat klinkt alweer positiever! En drie nachten op rij doorslapen; je zult je een ander mens voelen, denk ik?!

Elyane; mijn beide kids sliepen twee (lange) slaapjes tot een jaar of anderhalf, daarna alleen nog een middagslaap. Lieke heeft dat trouwens tot haar derde gedaan; daarna was het klaar. Sophie (net 2) slaapt dus ook hopenlijk nog een tijdje op de middag....

Wel ervaring met kindjes die zo af en toe helemaal geen energie lijken te hebben, meerder weken achterelkaar. Toen Lieke klein was, heb ik me er erg druk over gemaakt en ben er ook wel mee naar de huisarts gegaan. Die stelde me altijd heel vaderlijk gerust dat sommige kindjes in tijden van grote lichamelijke en/of geestelijk groei daar al hun energie voor nodig lijken te hebben. En ook dat hun lichaampjes het soms erg druk kunnen hebben w.b. afweersysteem / weerstand opbouwen. Ze zijn dan niet merkbaar ziek, maar er wel druk mee, zeg maar. Sindsdien ben ik veel minder bezorgd, en "gun" ze die tijden van futloosheid. Maar heee, ik ben niet blijer dan de dag dat ik merk dat ze weer helemaal de oude energiebommetjes zijn!

Poehee... over een paar minuten staan hier 10 studenten die een week lang vermaakt willen worden........ ZUCHT! Wil er iemand ruilen?
Congratulations met Pompel, Trouwens, Pim!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven