Minnaar deel 16
dinsdag 13 maart 2012 om 17:08
Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.
Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?
And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time.

zondag 6 mei 2012 om 22:26
Een opmerking als "het komt wel goed" is makkelijk gemaakt. Altijd goed bedoelt maar zoals een wijs mens zei: "de weg naar de hel is geplaveid met goede bedoelingen". Soms komt het niét goed.. dat mag ook wel eens gezegd worden.
Is trouwens compleet off topic want het heeft niks met (mijn) minnaars te maken.
Die zijn immer heerlijk...
Is trouwens compleet off topic want het heeft niks met (mijn) minnaars te maken.
zondag 6 mei 2012 om 22:55
quote:Rooss4 schreef op 06 mei 2012 @ 22:26:
Een opmerking als "het komt wel goed" is makkelijk gemaakt. Altijd goed bedoelt maar zoals een wijs mens zei: "de weg naar de hel is geplaveid met goede bedoelingen". Soms komt het niét goed.. dat mag ook wel eens gezegd worden.
Rooss, ik heb m'n portie ellende en verdriet de laatste jaren wel gehad en ik heb heel vaak gedacht dat ik er niet doorheen zou komen. Als iemand toen tegen mij zei: het komt wel goed, had ik ze geschopt. Maar nu ben ik 4 jaar verder en ben ik er sterker uitgekomen dan verwacht.
Tasje bedoeld het goed...
Rooss, ik heb m'n portie ellende en verdriet de laatste jaren wel gehad en ik heb heel vaak gedacht dat ik er niet doorheen zou komen. Als iemand toen tegen mij zei: het komt wel goed, had ik ze geschopt. Maar nu ben ik 4 jaar verder en ben ik er sterker uitgekomen dan verwacht.
Tasje bedoeld het goed...
zondag 6 mei 2012 om 23:05
Er zijn vele redenen om verdrietig te zijn.
Vanwege een vriendje, je kinderen, een trauma, verlies van een baan enzovoort.
En bij de een komt het wel goed, en bij de ander niet.
Het gaat denk ik op dit topic om het minnaar/minnares leven en alle gevoelens erom heen.
Ik neem daarom aan dat tasje69, schattig bedachte nick, doelde op verdriet dat men heeft op dat gebied.
Rooss, ik wist niet dat je daar verdriet om had?
Of ben ik nu helemaal de weg kwijt. Jullie gaan soms ook zo snel.
Even snel toe gevoegd, ik las net dat je verdriet niet met het minnaarschap had te maken.
Vanwege een vriendje, je kinderen, een trauma, verlies van een baan enzovoort.
En bij de een komt het wel goed, en bij de ander niet.
Het gaat denk ik op dit topic om het minnaar/minnares leven en alle gevoelens erom heen.
Ik neem daarom aan dat tasje69, schattig bedachte nick, doelde op verdriet dat men heeft op dat gebied.
Rooss, ik wist niet dat je daar verdriet om had?
Of ben ik nu helemaal de weg kwijt. Jullie gaan soms ook zo snel.
Even snel toe gevoegd, ik las net dat je verdriet niet met het minnaarschap had te maken.

zondag 6 mei 2012 om 23:07
quote:Rooss4 schreef op 06 mei 2012 @ 22:26:

zondag 6 mei 2012 om 23:11
zondag 6 mei 2012 om 23:23
Roos sterkte...
Wat het ook is....Ik wens je veel kracht en sterkte.....
Mijn opmerking was en is niet rot bedoeld... meer als steun voor degene die nu worstelen met N2 troubles....
Dat komt altijd goed one way or the other...
Ook ik heb mijn portie ellende gehad, zelfs nu nog . Mijn positieve inslag heeft me er altijd doorheen gesleept....
Sorry als je het anders hebt opgevat.
Wat het ook is....Ik wens je veel kracht en sterkte.....
Mijn opmerking was en is niet rot bedoeld... meer als steun voor degene die nu worstelen met N2 troubles....
Dat komt altijd goed one way or the other...
Ook ik heb mijn portie ellende gehad, zelfs nu nog . Mijn positieve inslag heeft me er altijd doorheen gesleept....
Sorry als je het anders hebt opgevat.

zondag 6 mei 2012 om 23:33
Ik wil niet verder gaan op het verdriet van rooss. Ik heb namelijk totaal geen idee hoe of wat. Het is niet mijn bedoeling om er maar over heen te stappen, maar er komen zoveel vragen bij mij op...
Namelijk- ik lees hier vaak over verdriet.
Verdriet om het wachten op een mail, sms. Een date, verschillende verwachtingen. Misschien is verdriet een groot woord, jullie begrijpen hopelijk wel wat ik bedoel?
Maar dit minnaar/minnares leven, is er een met meer dalen dan met pieken...
Lees de delen maar eens terug...
De roes van een date, en dan alle bijwerkingen die er vervolgens zijn...
Ik lees over huwelijken die in eerste instantie benoemt worden als geweldig, maar dat achteraf toch niet zo zijn.
Over hoe men het allemaal weet te handelen, maar gaande weg zitten sommigen van jullie (heel algemeen over alle delen genomen) er voor hun gevoel toch in een labyrint waar ze niet meer uit weten te komen.
Mennn....ik weet even niet meer waar ik naar toe wilde.
Ik wilde even kwijt dat dit minnaar/minnaressen gebeuren zwaar onderschat wordt door velen en ook dat men, als men er middenin zit, gewoon weg een blinde vlek heeft...
Fijn dat jullie zo goed op elkaar reageren en elkaar die beroemde spiegel voor houden.
Namelijk- ik lees hier vaak over verdriet.
Verdriet om het wachten op een mail, sms. Een date, verschillende verwachtingen. Misschien is verdriet een groot woord, jullie begrijpen hopelijk wel wat ik bedoel?
Maar dit minnaar/minnares leven, is er een met meer dalen dan met pieken...
Lees de delen maar eens terug...
De roes van een date, en dan alle bijwerkingen die er vervolgens zijn...
Ik lees over huwelijken die in eerste instantie benoemt worden als geweldig, maar dat achteraf toch niet zo zijn.
Over hoe men het allemaal weet te handelen, maar gaande weg zitten sommigen van jullie (heel algemeen over alle delen genomen) er voor hun gevoel toch in een labyrint waar ze niet meer uit weten te komen.
Mennn....ik weet even niet meer waar ik naar toe wilde.
Ik wilde even kwijt dat dit minnaar/minnaressen gebeuren zwaar onderschat wordt door velen en ook dat men, als men er middenin zit, gewoon weg een blinde vlek heeft...
Fijn dat jullie zo goed op elkaar reageren en elkaar die beroemde spiegel voor houden.
zondag 6 mei 2012 om 23:39
Je hebt gelijk hoor Toppertje, pieken en dalen, ik heb ook wel verdriet (even naast het verdriet wat Rooss en ik nu hebben, want dat heeft niets met minnaars te maken) maar het is nu onder deel van 'voelen dat ik leef' jaren lang heb ik mijn gevoelens onderdrukt, en toen ik de relatie met mijn minnaar aanging mochten mijn emoties er in ene zijn.. en ze kwamen in alle hevigheid. Niet alleen emoties om hem, om het gemis als hij er niet was, maar ook om wat ik voor hem voelde, en emoties over wat ik had gemist.. de rollercoaster ging van start, en stond meteen in de hoogste versnelling..
Dit zal echt niet gelden voor iedereen die een minnaar relatie aangaat, maar voor mij, en mijn minnaar zeker wel. Mijn emoties worden door hem ook gelukkig niet gebagatelliseerd, hij heeft er hard aan gewerkt ze juist naar boven te halen.. om mij meer mezelf te laten zijn.. als er tranen zijn, worden ze weg gekust... en moet ik uitleggen wat er is.. het wordt niet onder een kleedje gestopt
Dit zal echt niet gelden voor iedereen die een minnaar relatie aangaat, maar voor mij, en mijn minnaar zeker wel. Mijn emoties worden door hem ook gelukkig niet gebagatelliseerd, hij heeft er hard aan gewerkt ze juist naar boven te halen.. om mij meer mezelf te laten zijn.. als er tranen zijn, worden ze weg gekust... en moet ik uitleggen wat er is.. het wordt niet onder een kleedje gestopt