Bezemtopic deel 12

01-02-2012 18:55 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren

We bezemen dus gewoon verder, hier alweer deel 12. Af en toe is het vliegen om alles op tijd af te krijgen. Het gaat niet alleen over bezemen. We kletsen over van alles en nog wat. Werk, kinderen, examens enz. Bezem gerust mee!

Hier staat deel 11
Ik ben niet zo goed in opschonen

Wat een ideale tijd voor Troela om film te kijken. Het is er ook wel weer naar.

Vouwen is morgen aan de beurt. Wellicht doet de schoonmaakster dat. Ik zit nu dus achterover, moet nog wel een was ophangen ,al zou ik niet weten waar.

Vanmiddag nog even route van verkeersexamen rijden met Middelste. Op zich wel een leuk klusje.
Ik wil eventueel de BH wel opschonen,stuur ik jullie vandaag of morgen eerst een mail oke?

Gold,ik was ook erg geschrokken toen ik Oudste haar gesprekken aan het checken was afgelopen zondag...ik blijf het erg lastig vinden!

Behalve een aantal speculaties is er over de man in ons dorp nog niks bekend.Ze zijn natuurlijk volop met het onderzoek bezig.

Wel "grappig"dat er volgens de verhalen nu al wel 3 doden zijn en dat het met drugs te maken heeft.

Dit is natuurlijk niet grappig,heb me weer flink lopen ergeren aan de verhalen die zo de wereld in geholpen worden.

Sommigen hebben blijkbaar niks beters te doen dan roddelen..

Erg zat dat dit weer gebeurd is!
Ik heb ondertussen gewoon gewerkt,wat fruit gehaald en op zoek geweest naar een caravan of grote tent.Nuttig bezig geweest dus.
Ook jij geschrokken Coetje?

Wil je er 'achter de schermen' ook wat meer over vertellen?

Fijn dat je de boel daar wilt opschonen. Dan wacht ik liever nog even met posten daar.

Jullie hadden toch een caravan Coetje? Van vorige zomer?

Tja dat roddelen dat doen ze dus overal he?

Ik herken het wel hoor, hier is het net zo.

We hebben ondertussen al een afspraak voor Troela.

Wel fijn dat het allemaal zo snel gaat.

Ik heb onverwacht viste gehad dus ik loop wat achter met de planning. Het bed is wel afgehaald en wasmachine draait.

Dan kan het er straks allemaal meteen weer op.

Door alle stress spelen mijn darmen weer ontzettend op, ik loop al de hele dag met krampen en dan ben ik ook nog zo stom geweest om koffie te drinken.. Een extra trigger voor mijn PDS... .
Ik wacht ook nog even met posten op de BH

Hoop dat jullie gesprek met Troela iets heeft opgeleverd.

Klopt van die caravan,die staat bij schoonouders op de boerderij,vorige zomer heeft daar veel familie in gelogeerd en dat willen ze eigenlijk nu weer.Schoonouders willen de caravan kopen van ons zodat ie kan blijven staan.Deze mag eigenlijk de weg niet op,heeft geen kenteken en dat regelen is best lastig.Voor ons is het dus makkelijker om aan andere te kopen.

We wilden eerst een caravan huren maar dan betalen we voor 3 weken hetzelfde als dat we er volgende week een caravan van onszelf opzetten.En dan kunnen we daar tot 1 november staan.Dussss

We zijn er allebei gewoon hyper van!

Zoeb,hoe gaat het met je?
Moggu..
Mogguh

Spannend Coetje met de caravan. Zo kom je er wel mooi vanaf.

Och Mamz, ik weet het nog wel hoor van de blote boekjes. Gezonde nieuwsgierigheid. Al vond ik het toen niet zo fraai dat ik ze vond. Je kunt oudste erop wijzen dat je het niet leuk vind voor de jongere broertjes dat dit soort dingen op de computer staan.

Mijn film is klaar. Gisteravond afgemaakt voor de ouderavond vanavond. Het moest dus. En dan presteer je vaak het beste.

De bh mag wat mij betreft wel opgeschoond worden. Of iedereen moet de eigen posten verwijderen die je vind dat weg mag. Ik zou de adressen van de meets in ieder geval laten staan. Die kijk je nog wel eens in.

Nu weer een lange dag werken.

lieve meissies. ben er weinig maar druk druk druk.

Zelfs dit weekend. Zaterdag Scouting, familiefeest, zondag gaat zoon naar Polen en moeten we om half negen 'smorgens al op Schiphol zijn. Ik ga mee hem wegbrengen.

Dus zelfs dit weekend is druk.
Fijn je weer te lezen Zoeb!Bezig bijtje

Wilde jij dit weekend dan nog het speelgoed ophalen of doen we dat een andere keer?Zaterdag wel veel visite want dan is Oudste jarig.

Ik heb een wachtwoord nodig voor de BH,en ik meen dat Fussie dat weet...Dus Fussie,kom er maar in..X-D

Gold,hoe is het gesprek geweest gister?

Ik moest gister terug naar orthopeed,doorgestuurd naar de pijnpoli voor blokkade maar daar kan ik pas eind juni terecht.

Duurt nog even dus.

Ik ga werken..fijne dag en tot vanmiddag!
Gesprek met Troela ging goed. We hebben op een normale toon tegen haar gepraat, geen stemverheffen of wat dan ook en ze accepteerde de straf die we haar hebben opgelegd zonder mokken. Ze geeft aan te beseffen dat ze verkeerd bezig was, dus dat is al heel wat.

Ze is nu pannenkoeken aan het bakken .

Zoeb, je klinkt druk, maar wel leuk-druk .

Eind juni duurt nog wel lang Coetje, da's niet zo leuk.
Oh en over het opschonen van de BH: Ik bedoelde niet het opschonen van berichten, maar wel het opschonen van leden.
Ik bedoelde ook het opschonen van leden,voel me niet meer vrij om iets prive's te posten daar.

Fijn dat Troela zelf inziet dat ze verkeerd bezig was.Opgroeien gaat met vallen en opstaan.
Fijn dat het gesprek goed ging Gold.

Coe ik kom waarschijnlijk in het weekend van de 19e, maar ook dat is nog niet zeker. Ben echt druk.

Oh haha. ja dat is ook wel een goed idee.

Wat jullie zeggen.
ik bedoel met dat laatste de BH hei.
Ik ga vanavond stoeien met de BH en een mail rondsturen.

Zoeb,als alles meezit dan zitten wij dan al op Texel

Jullie snappen natuurlijk wel dat ik daar zoveel mogelijk naartoe ga.

En jullie mogen altijd langskomen daar hoor!
Ha leuk Texel.

Groot gelijk. Het komt vast nog wel een keer hoor. Het heeft geen haast.
Moggu..
Mogguh.

Is het gelukt op de bh Coe?

Zal eens gaan kijken.
Nee mijn ziggo ligt eruit en op telefoon krijg ik het niet voor elkaar.hoef vandaag ook niet te werken.

heb al gebeld met ziggo,als het goed is is de storing vanmiddag verholpen.
Mogguh...

Tjonge jonge ik geloof dat ik er een kwartier over gedaan heb om mijn laptop aan te zwengelen...

Mijn Oudste belde gisteren: Ze had haar eindbeoordeling van stage gehad en ze kreeg een 8.7 als eindbeoordeling.

Mooi he? We zijn apetrots op haar .

Vandaag keutelen Troela en ik wat aan.

Vanavond repetitie.

Fijne dag maisjes ! (Is het weer bij jullie ook zo slecht?)
Laptop van slag Goldie?

Ik heb de hele ochtend koffie zitten drinken met 2 vriendinnen.Erg gezellig maar niks aan mijn lijst gedaan en die is best lang.

Ik wilde eigenlijk vanavond boodschappen doen voor Oudste haar verjaardag maar ze waarschuwen voor erg slecht weer...morgen dus maar dan.

Ik heb wel 1 was opgehangen en 1 in de machine gestopt

Lijstje(uiterlijk zaterdag 12u klaar zijn)

wc en badkamer poetsen

trappen stofzuigen

kamers kinderen stofzuigen

benedenverdieping stoffen,stofzuigen en dweilen

wasmand leegwassen

was vouwen en strijken

keuken dweilen+ 1 raam zemen

nieuwe frietpan kopen

boodschappen doen

taarten ophalen

hapjes klaarmaken

sta-tafels in werkplaats halen

Ik heb ons allemaal een mail gestuurd op hyves.Als jullie daar even naar willen kijken,graag
Hallo maisies

Ik heb het druk, moet veel af maken op mijn werk want na deze week heb ik vakantie.

En onze poets heeft opgezegd

Even een hele dikke voor iedereen, zo te lezen hebben jullie hem allemaal nodig!
Mogguh

Goldie, terecht dat jullie trots zijn op Oudste. Heel mooi cijfer

Coe, weer een verjaardag in zicht, leuk! Gaat zo snel

Ik heb sinds gisterenmiddag hoofdpijn dan wel hoofdpijndreiging. Studie gaat dus even op laag pitje tot het weekend. Wel lekker nieuwe cursussen besteld (<-- ik blijf lachen).

Ben nu de gelukkige bezitter van een schutting, en genoeg afvalhout en gaas in de tuin om een kippen- en konijnenkrot van te bouwen. In due time. Op dit moment verschuilen de dieren zich onder een tafel waar tegen de zijkanten pallets aan staan.

Ook Lola is sinds deze week een buitenkonijn. Gaat best gesmeerd tussen die drie. De kippies (die nog steeds piep zeggen) scharrelen daar gezellig tussendoor. Eén en al kneuterigheid in die tuin dus, maar dan zonder groen.

Huis ziet er schoon uit en mijn taak dit weekend is om dat ook zo te houden.
Gold,ik ben ook apetrots op jouw Oudste

Mamz,een paar foto's van de beestenboel?

Balen MissM,dat de poets heeft afgezegd.Nu weer op zoek naar een nieuwe?
Nou die buien waar ze voor waarschuwden zijn hier overgewaaid.

Een paar druppels en dat was het.

Is het bij jullie ook zo benauwd?Ik loop in een rokje en een topje met spaghettibandjes en heb nog klotsende oksels
Oh ligt het dan toch aan het weer?

Ik dacht even dat ik heel gewoon een opvlieger had....

En hier s toch weer wat regen gevallen.

Balen van je poets MissM. Waarom heeft ze opgezegd?

Dat wordt weer op zoek naar een nieuwe?

Hoe is het met Mmetje?

Ik was vandaag weer te veel de hort op:

Vanmorgen boodschappen gedaan

daarna met Troela naar de kapper geweest,

daarna met vriendin en Troela naar de Gamma, de Leenbakker en het terras op.

Zo nog even snel mijn tekst inkijken, vanavond repeteren we zonder boekje erbij.. Whaaaa!

Ik hoef gelukkig niet te koken, voor Troela en mij staat er nog een restje van gisteren en Goldman werkt over.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven