Luxeprobleem :) (sauna)
woensdag 9 mei 2012 om 20:39
Zwaluwhoeve ben ik nog nooit geweest maar heb er veel negatieve verhalen over gehoord.
Veluwse Bron vind ik bij mooi weer geweldig! Vooral buiten is het heel mooi, ligt aan een meer en er zijn veel sauna's buiten. Binnen vind ik het wat minder gezellig en weinig relaxruimte.
Elysium vind ik zelf echt heerlijk! Binnen is er genoeg keus maar ook de tuin is mooi met ook buiten veel sauna's. De eerste keer dat je er bent kan het wel overkomen als een doolhof.
Veluwse Bron vind ik bij mooi weer geweldig! Vooral buiten is het heel mooi, ligt aan een meer en er zijn veel sauna's buiten. Binnen vind ik het wat minder gezellig en weinig relaxruimte.
Elysium vind ik zelf echt heerlijk! Binnen is er genoeg keus maar ook de tuin is mooi met ook buiten veel sauna's. De eerste keer dat je er bent kan het wel overkomen als een doolhof.
woensdag 9 mei 2012 om 20:42
Ik ken alleen van die 3 de Veluwse bron en die vond ik heerlijk. Vrij rustig en mooi gelegen aan een meer. Buiten veel sauna's en een heerlijk zoutbad. Binnen ook nog genoeg baden en sauna's.
Vond alleen het eten de laatste keer er tegenvallen.
De Zwaluwhoeve ben ik 2x geweest maar vond ik vrij druk en veel mensen die daar praten veel onrust. Had daar niet echt het relax gevoel.
Vond alleen het eten de laatste keer er tegenvallen.
De Zwaluwhoeve ben ik 2x geweest maar vond ik vrij druk en veel mensen die daar praten veel onrust. Had daar niet echt het relax gevoel.
woensdag 9 mei 2012 om 20:50
Ik vind Elysium helemaal niet zo mooi. Het is al een aantal jaar geleden dat is daar was, maar binnen was er bijv. behoorlijk wat schimmel op het plafond. Ook het eten vond ik niet echt geweldig.
De andere twee ken ik niet.
Zelf ga ik graag naar thermen Barendrecht, superluxe, schoon en lekker eten.
De andere twee ken ik niet.
Zelf ga ik graag naar thermen Barendrecht, superluxe, schoon en lekker eten.
woensdag 9 mei 2012 om 21:46
quote:_lupine_ schreef op 09 mei 2012 @ 20:27:
Ik ken van die drie alleen Elysium en ben daar heel tevreden over.
Er zijn heel veel sauna's, het buitengedeelte is lekker ruim, je kunt meedoen aan allerlei opgiet-rituelen, het is er altijd schoon en in de restaurants kun je heerlijk eten.
Ik vind het alleen altijd zo druk en er zijn te weinig plekken om te relaxen. Alle bedden enzo zijn altijd bezet, erg irritant. Dan kun je alleen nog buiten zitten/liggen en dat is met mooi weer niet erg, maar met rotweer wel.
Oh, en het eten vind ik ronduit slecht.
Ik ken van die drie alleen Elysium en ben daar heel tevreden over.
Er zijn heel veel sauna's, het buitengedeelte is lekker ruim, je kunt meedoen aan allerlei opgiet-rituelen, het is er altijd schoon en in de restaurants kun je heerlijk eten.
Ik vind het alleen altijd zo druk en er zijn te weinig plekken om te relaxen. Alle bedden enzo zijn altijd bezet, erg irritant. Dan kun je alleen nog buiten zitten/liggen en dat is met mooi weer niet erg, maar met rotweer wel.
Oh, en het eten vind ik ronduit slecht.