Tetterend naar de zon!
donderdag 10 mei 2012 om 00:10
quote:Ratteke schreef op 09 mei 2012 @ 22:24:
Wat sneu van die ganzen...
Slaap lekker allemaal, ik ga ook naar bed. Ben een beetje misselijk, morgen weer beter opstaan.
Slof, krabt Koos nog steeds dan? Dan zouden die hoesjes wel een goed idee zijn.Slaap lekker Rat, hoop dat je je morgen weer beter voelt. En ja, Koos krabt de krullen van de kop . Prednison doet helemaal niets meer, dus ben dat aan het afbouwen. Ik knip wel nageltjes, maar denk af en toe aan pootamputatie . Zouden die doppies ook hier verkrijgbaar zijn? Of ik moet Fant even lief aankijken
Wat sneu van die ganzen...
Slaap lekker allemaal, ik ga ook naar bed. Ben een beetje misselijk, morgen weer beter opstaan.
Slof, krabt Koos nog steeds dan? Dan zouden die hoesjes wel een goed idee zijn.Slaap lekker Rat, hoop dat je je morgen weer beter voelt. En ja, Koos krabt de krullen van de kop . Prednison doet helemaal niets meer, dus ben dat aan het afbouwen. Ik knip wel nageltjes, maar denk af en toe aan pootamputatie . Zouden die doppies ook hier verkrijgbaar zijn? Of ik moet Fant even lief aankijken
donderdag 10 mei 2012 om 07:29
Goedenmorgen, ik ben er al! Ik ben wat eerder van huis gegaan, het was toen tenminste nog droog. Dan maar wat langer wachten op het station. Maar dat hoefde niet, de trein kwam er al aan en in Schiedam ook! Wauw, ik was hier al om kwart over 7! Het moet niet gekker worden. Nu ontbijten en dan 5 hele gemakkelijke zaken doen. Goed voor mijn productiecijfers Eigenlijk kan ik dan al weer naar huis, dan heb ik de productie van vandaag al gehaald eigenlijk
Maar goed, ik zou niet weten hoe die dingen heten in het Nederlands Slof en wie ze plaatst. DA? Maar dan denk ik gelijk weer dat ze dat dan wel vaker zouden voorstellen bij katten die zichzelf krabben.
Fran, goed geslapen en weer wat beter te pas?
Maar goed, ik zou niet weten hoe die dingen heten in het Nederlands Slof en wie ze plaatst. DA? Maar dan denk ik gelijk weer dat ze dat dan wel vaker zouden voorstellen bij katten die zichzelf krabben.
Fran, goed geslapen en weer wat beter te pas?
donderdag 10 mei 2012 om 07:30
Splinter, je bent niet de enige met verbindingsproblemen hoor. Bij mij thuis ook. En mobiel doet internet het ook niet altijd even goed. Ik kan fb bijna niet op, of ik krijg daar storingen. Internet is traag.
Wel fijn dat je het nu verteld heb en dat er goed gereageerd werd. Zal wel stomme verbazing zijn denk ik.
Wel fijn dat je het nu verteld heb en dat er goed gereageerd werd. Zal wel stomme verbazing zijn denk ik.
donderdag 10 mei 2012 om 10:00
Haha, een hele site vol met hoesjes blabla. Je moet schijnbaar één of andere kit gebruiken. Moest jij dat ook Fantje??
Lees vooral het stukje "maat kiezen" en "goed de klauwen knippen" . Ik vind deze site te errug voor woorden (vast belgisch, gezien het taalgebruik haha)
nagelhoesjes
En ze zijn er ook voor honden
Lees vooral het stukje "maat kiezen" en "goed de klauwen knippen" . Ik vind deze site te errug voor woorden (vast belgisch, gezien het taalgebruik haha)
nagelhoesjes
En ze zijn er ook voor honden
donderdag 10 mei 2012 om 10:29
Ik las het net Blom. Echt, dit is écht je week niet. Heb je veel schade of valt het mee? En jij, geen zere nek hoop ik? Ben je nu thuis?
Ach Slof... nee, geen hoesjes voor hondjes alsjeblieft... Ik zie t al voor me zeg, Taartje met rode nageltjes. Het beest weet niet wat dr overkomt. Ik mag nu al amper aan dr tenen zitten. Vind ze niet zo leuk, ik denk dat ze kietelig is
Ach Slof... nee, geen hoesjes voor hondjes alsjeblieft... Ik zie t al voor me zeg, Taartje met rode nageltjes. Het beest weet niet wat dr overkomt. Ik mag nu al amper aan dr tenen zitten. Vind ze niet zo leuk, ik denk dat ze kietelig is
donderdag 10 mei 2012 om 11:44
Hè Blommetje, misschien kun jij maar beter lekker in je bed blijven, de rest van de week. Dit gaat echt niet lekker.
Doe je rustig aan vandaag? En misschien toch even naar de dok?
Ratje, voel jij je al wat beter vandaag? En jij Fran?
OMG, die hoesjes, arme hondjes zouden er een identiteitscrisis van krijgen. Sil wel in elk geval, tanden en nagels zijn het belangrijkste in zijn leven....
Ik heb pittig gesport vanochtend en daarna mijn nieuwe Implanon opgehaald. En een kersenbroodje.
Nu even douchen en dan weer verder werken. Wel lekker thuis, gelukkig.
Is het bij jullie ook zo raar warm?
Doe je rustig aan vandaag? En misschien toch even naar de dok?
Ratje, voel jij je al wat beter vandaag? En jij Fran?
OMG, die hoesjes, arme hondjes zouden er een identiteitscrisis van krijgen. Sil wel in elk geval, tanden en nagels zijn het belangrijkste in zijn leven....
Ik heb pittig gesport vanochtend en daarna mijn nieuwe Implanon opgehaald. En een kersenbroodje.
Nu even douchen en dan weer verder werken. Wel lekker thuis, gelukkig.
Is het bij jullie ook zo raar warm?
donderdag 10 mei 2012 om 11:50
donderdag 10 mei 2012 om 12:14
tis hier ook erg benauwd en vochtig en geen zuchtje wind. Ik hoop dat we geen giga onweer krijgen, want die lekkage is natuurlijk nog steeds niet gemaakt.
Jeetje Blom, blijf jij de rest van de week maar lekker op de bank hangen? Wat is er precies gebeurt?
Zo Splint, wat een activiteit vanochtend. Ik heb een dvd-tje liggen kijken
En nu moet ik me maar eens door 3 pakketten leesvoer gaan worstelen voor morgen
Jeetje Blom, blijf jij de rest van de week maar lekker op de bank hangen? Wat is er precies gebeurt?
Zo Splint, wat een activiteit vanochtend. Ik heb een dvd-tje liggen kijken
En nu moet ik me maar eens door 3 pakketten leesvoer gaan worstelen voor morgen
donderdag 10 mei 2012 om 12:58
Klinkt best verantwoord Rat.
Ik heb net 2 bruine bammetjes op met kipfilet en pesto, en eentje met geitenkaas en honing. Mjam.
Slof, lekker hoor, zo in de ochtend hangen met een dvd. Ik hoop voor je dat het onweer uitblijft, maar het is wel voorspeld....
Ik moet nu eindelijk maar eens aan het werk. Over anderhalf uur afspraak bij de tandarts, vulling vervangen....
Ik heb net 2 bruine bammetjes op met kipfilet en pesto, en eentje met geitenkaas en honing. Mjam.
Slof, lekker hoor, zo in de ochtend hangen met een dvd. Ik hoop voor je dat het onweer uitblijft, maar het is wel voorspeld....
Ik moet nu eindelijk maar eens aan het werk. Over anderhalf uur afspraak bij de tandarts, vulling vervangen....
donderdag 10 mei 2012 om 14:21
Jeetje...Blom toch, wat een shitweek!
Zo, en hier weer een dag vrij...het wordt bijna gewoon Druk, druk, druk an die schoonmakerij want vanavond verjaarsvisite voor Olief (en zaterdag feessie). Olief is ook al lekker thuis nu, met een mooie bos blommen van zijn werk. Zitten seringen in, dus het geurt hier nu heerlijk!
Zo, en hier weer een dag vrij...het wordt bijna gewoon Druk, druk, druk an die schoonmakerij want vanavond verjaarsvisite voor Olief (en zaterdag feessie). Olief is ook al lekker thuis nu, met een mooie bos blommen van zijn werk. Zitten seringen in, dus het geurt hier nu heerlijk!
Ik ben mijn eigen bananenschil
donderdag 10 mei 2012 om 15:33
donderdag 10 mei 2012 om 15:42
ik ben weer op weg naar huis. Wat een dag zeg, gek word ik va directeuren die zich met mijn werk gaan bemoeien. Hele middag naar de kloten.
Hier regent het weer. Bij jullie nog iets dat wijst op noodweer? Ik moet het nog zien.
Splinter, sterkte met je mond.
Olijf, gefeliciteerd met olief! Lekker seringenlucht in huis.
Hier regent het weer. Bij jullie nog iets dat wijst op noodweer? Ik moet het nog zien.
Splinter, sterkte met je mond.
Olijf, gefeliciteerd met olief! Lekker seringenlucht in huis.
donderdag 10 mei 2012 om 19:17
Dat moeten directeuren ook niet doen hè, ze hebben namelijk niet overal verstand van (ook al denken ze misschien van wel).
Hier regent het wel af en toe, niet heel hard. Het is nog steeds warm, gek hoor. Oh, aan de achterkant van het gebouw zie ik nu wel een flink schip met zure appelen aankomen!
Fantje, nog maar 1 nachtje nu?
En waar is ons TeeHaatje toch? Gaat het wel met je meis?
Hier regent het wel af en toe, niet heel hard. Het is nog steeds warm, gek hoor. Oh, aan de achterkant van het gebouw zie ik nu wel een flink schip met zure appelen aankomen!
Fantje, nog maar 1 nachtje nu?
En waar is ons TeeHaatje toch? Gaat het wel met je meis?
donderdag 10 mei 2012 om 19:31
Nee he Blom dat gaat nie goed nie! MO moet jouw gewoon in de watjes leggen voor de rest vd week. Wijntje erbij, doos chocolaatjes, boekreader erbij, of met z'n tweetjes op de vloer (let op niet de dicht bij de haard:
Nog maar 1 nachtje, zucht, waarombenizozenuwachtig?
Maar goed, ik ben druk aan het wassen/inpakken. Morgen een rare dag want we vliegen pas 's avonds dus dat wordt de hele dag uurtjes tellen denk ik; we moeten er om 4 uur zijn (vliegveld). Is een half uurtje rijden, dus dat valt mee.
Nog maar 1 nachtje, zucht, waarombenizozenuwachtig?
Maar goed, ik ben druk aan het wassen/inpakken. Morgen een rare dag want we vliegen pas 's avonds dus dat wordt de hele dag uurtjes tellen denk ik; we moeten er om 4 uur zijn (vliegveld). Is een half uurtje rijden, dus dat valt mee.
Optimist tot in de kist!
donderdag 10 mei 2012 om 19:34