Waar val je op?
zondag 13 mei 2012 om 15:16
zondag 13 mei 2012 om 15:20
quote:courage_ schreef op 13 mei 2012 @ 15:06:
Huh,de getinte man met donkere ogen staat er niet tussen.
Doei dus!Ik meende hem er toch echt bij gezet te hebben. Kan de poll niet meer aanpassen, dus stem dan gewoon op wat het dichtst in de buurt zit. Zie tot m'n verbazing dat ik mensen met rood haar ook helemaal vergeten ben!
Huh,de getinte man met donkere ogen staat er niet tussen.
Doei dus!Ik meende hem er toch echt bij gezet te hebben. Kan de poll niet meer aanpassen, dus stem dan gewoon op wat het dichtst in de buurt zit. Zie tot m'n verbazing dat ik mensen met rood haar ook helemaal vergeten ben!
zondag 13 mei 2012 om 15:24
quote:abusu schreef op 13 mei 2012 @ 15:19:
mijne staat er niet bij: getinte man met donkere ogen (geen neger/aziaat/hindoe)
Maar hiervoor was het het mengelmoesje. Voorkeur: lang(er), (redelijk) breed, mooie stem, zelfverzekerdStem dan gewoon op wat het dichts in de buurt komt Ik kan er niet álles in zetten hé. Dan wordt het een enorme waslijst. (is het nu eigenlijk al)
mijne staat er niet bij: getinte man met donkere ogen (geen neger/aziaat/hindoe)
Maar hiervoor was het het mengelmoesje. Voorkeur: lang(er), (redelijk) breed, mooie stem, zelfverzekerdStem dan gewoon op wat het dichts in de buurt komt Ik kan er niet álles in zetten hé. Dan wordt het een enorme waslijst. (is het nu eigenlijk al)
zondag 13 mei 2012 om 15:46
zondag 13 mei 2012 om 15:51
Even tussendoor: Waarom valt niemand op blonde mannen? Niemand fan van Dolph Lundgren in z'n jonge jaren? Om maar wat te noemen. Tegenwoordig valt iedereen op metrosexuele, donkerharige en iele mannetjes lijkt het wel. Of komt het omdat blond zo'n beetje uitgestorven is? Op Zweden en Noorwegen na dan..