Entertainment alle pijlers

Echt Scheiden (Trash TV)

07-03-2012 20:06 3129 berichten
Alle reacties Link kopieren
In Echt Scheiden begeleidt Natasja Froger samen met scheidingscoach Yolande de Best-Meijer scheidende ouders naar een zo ideaal mogelijke situatie met hun kinderen.

In dit programma leren stellen om hun kinderen meer lief te hebben dan hun ex te haten. Zij zullen samen met Natasja Froger en scheidingscoach Yolande de Best-Meijer werken naar een nieuw ‘samenlevingscontract’ dat door beide partijen ondertekend moet worden. Doel van het programma is om te accepteren dat de verbintenis man-vrouw over is, maar dat de relatie van vader-moeder doorgaat. En dat dat een geheel andere rol is. Echt Scheiden is vanaf woensdag 7 maart wekelijks te zien bij RTL 4.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
quote:pearle schreef op 16 mei 2012 @ 20:49:

[...]

Ik denk dat dat niet uitmaakt, ze zien een relatie als een tas, vind je hem niet meer zo leuk, weg ermee en een nieuwe.

Dat zal altidj zo blijven mooie vergelijking en heel erg waar voor veel relaties die stuklopen denk ik. Het is niet meer zo leuk als in het begin, dus we maken er maar een eind aan ipv echt voor elkaar te gaan
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Tickel schreef op 16 mei 2012 @ 20:49:

[...]

Ik mag niet lang opblijven, moet morgen om 7 uur werken en zaterdag ooooooooook

En dan moet ik vrijdagmiddag ook met schoonmoeder gaan winkelen in befferwijk als in beverwijk ?? kom je ff buurten!!
quote:Tickel schreef op 16 mei 2012 @ 20:45:

Zij wilde scheiden, hij niet. Hij vindt een nieuw liefje, en nu vindt ze dat niet eerlijk, want zij wil dat ook?Oke nu weet ik het zeker dit zijn mijn neef en zijn vrouw maar ze hebben hun gewoon vermomd.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

[...]

En dan moet ik vrijdagmiddag ook met schoonmoeder gaan winkelen in befferwijk Oef, pittig! Ik heb morgen late dienst op Schiphol, dus uitslapen!

[...]

En dan moet ik vrijdagmiddag ook met schoonmoeder gaan winkelen in befferwijk *schenkt glaasje Roosvicee in*

Komt wel goed schatje
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:druifje83 schreef op 16 mei 2012 @ 20:49:

haha echt net goed dat zijn vriendin het straks uitmaakt.

Wedden dat hij dan opeens niet wil meer wil scheiden?ff opletten schat, zij was de eerste die wilde scheiden
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Summerdance schreef op 16 mei 2012 @ 20:51:

[...]

*schenkt glaasje Roosvicee in*

Komt wel goed schatje
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
quote:charlottew88 schreef op 16 mei 2012 @ 20:51:

[...]

Oke nu weet ik het zeker dit zijn mijn neef en zijn vrouw maar ze hebben hun gewoon vermomd.
Oh, gelukkig..nieuwe liefde is uit.

Hij had het al over een broertje of zusje voor Eeffie, dan begint het toch weer van voren af aan?

Even geen aandacht voor elkaar, want baby, en weer relatie kapot.
quote:Nastik schreef op 16 mei 2012 @ 20:50:

[...]

Ja, zoals ze beiden op zoek zijn naar wat ze bij elkaar niet vinden, niet normaal. Hij al een ander, zij al de wens om een nieuwe vriend te vinden.

Ik heb het gevoel dat dat een beetje de denkwijze van deze tijd is.Inderdaad, waarom niet een tijdje alleen, tevreden met jezelf zijn, alleen kunnen zijn, alles op orde krijgen en dan misschien nog eens kijken voor een nieuwe relatie
quote:pearle schreef op 16 mei 2012 @ 20:53:

[...]

Inderdaad, waarom niet een tijdje alleen, tevreden met jezelf zijn, alleen kunnen zijn, alles op orde krijgen en dan misschien nog eens kijken voor een nieuwe relatie Ben je niet goed....dan moet hij ALLEEN zijn...weet je wel hoe eng dat is voor de gemiddelde man
quote:Rainbow01 schreef op 16 mei 2012 @ 20:51:

[...]

als in beverwijk ?? kom je ff buurten!!Ik ben met man, die laat ik achter bij thuiswonende broer(42) met een opdracht om thuiszorg te regelen. Heb alles op papier gezet voor ze, dus dat moet te doen zijn.
quote:charlottew88 schreef op 16 mei 2012 @ 20:51:

[...]

Oke nu weet ik het zeker dit zijn mijn neef en zijn vrouw maar ze hebben hun gewoon vermomd.
quote:Summerdance schreef op 16 mei 2012 @ 20:51:

[...]

*schenkt glaasje Roosvicee in*

Komt wel goed schatjeSnif..........bedankt!
quote:pearle schreef op 16 mei 2012 @ 20:53:

[...]

Inderdaad, waarom niet een tijdje alleen, tevreden met jezelf zijn, alleen kunnen zijn, alles op orde krijgen en dan misschien nog eens kijken voor een nieuwe relatieNee, dat kan niet meer tegenwoordig.
Ik krijg altijd zo de kriebels als Natasja het over 'de kleine meid' of 'de kleine'. Ik heb ook collega's die hun zoon altijd 'de kleine jongen' noemen. Echt vreselijk. Kien heeft toch een naam?
Weet je wat ik nou zo raar vind? Opeens kan ze nu wel gaan sporten. Waarom niet eerder als je zo ontevreden bent met je lijf?
Hey ik ken die man!

IK heb ooit eens een wurruksjop bij hem gevolgd!
ik hoop toch dat ze geen goedmaakbaby gaan produceren :(
lekker hoor. TWee meppen tegen zo'n ding en gelijk in tranen. Pff.
bleuh, da's niks nee, lijkt me.

Nou, dit is wel sporten voor mietjes in vergelijking met help kind te dik, of niet?
Leuk een personal trainer die appelmoes heet
quote:Tinkeldel schreef op 16 mei 2012 @ 20:56:

Ik krijg altijd zo de kriebels als Natasja het over 'de kleine meid' of 'de kleine'. Ik heb ook collega's die hun zoon altijd 'de kleine jongen' noemen. Echt vreselijk. Kien heeft toch een naam?Ik heb een ex-collega die het altijd had over zijn kleine jongen. Dacht dat het kind een jaar of 2 was. Nee hoor, kind was 11.
Hey Sum, ik mag toch hopen dat het geen wurrukshop: "hoe houd ik mijn relatie goed" was?
quote:Tickel schreef op 16 mei 2012 @ 20:56:

Weet je wat ik nou zo raar vind? Opeens kan ze nu wel gaan sporten. Waarom niet eerder als je zo ontevreden bent met je lijf?

Dat snap ik ook niet.

Tegenwoordig kan je voor ¤15 per maand al een abonnement op een sportschool afsluiten...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven