Hoi, het is toeslagendag. :)
maandag 21 mei 2012 om 11:20
quote:Cateautje schreef op 21 mei 2012 @ 11:07:
Dames, ik heb van mijn bank al een IBANnummer gekregen. Veel te lang om te onthouden. Ze verzinnen weer wat, pff. Hebben jullie hem ook al? Het schijnt dat we in juli allemaal een nieuwe bankpas krijgen met dat lange nummer.
Weet iemand iets dat de rest van ons niet weet?Ze verzinnen niets. Dat nummer heb je al jaren. Maar gebruikte je waarschijnlijk nooit omdat je geen buitenlandoverboekingen deed.
Dames, ik heb van mijn bank al een IBANnummer gekregen. Veel te lang om te onthouden. Ze verzinnen weer wat, pff. Hebben jullie hem ook al? Het schijnt dat we in juli allemaal een nieuwe bankpas krijgen met dat lange nummer.
Weet iemand iets dat de rest van ons niet weet?Ze verzinnen niets. Dat nummer heb je al jaren. Maar gebruikte je waarschijnlijk nooit omdat je geen buitenlandoverboekingen deed.
maandag 21 mei 2012 om 11:24
quote:Aruuba schreef op 21 mei 2012 @ 11:20:
[...]
Ze verzinnen niets. Dat nummer heb je al jaren. Maar gebruikte je waarschijnlijk nooit omdat je geen buitenlandoverboekingen deed.
Weer wat geleerd. Dank je.
De laatste keer dat ik iets in Amerika bestelde is inderdaad alweer heel lang geleden. Zal wel voor de invoering zijn geweest. Kun je na gaan.
[...]
Ze verzinnen niets. Dat nummer heb je al jaren. Maar gebruikte je waarschijnlijk nooit omdat je geen buitenlandoverboekingen deed.
Weer wat geleerd. Dank je.
De laatste keer dat ik iets in Amerika bestelde is inderdaad alweer heel lang geleden. Zal wel voor de invoering zijn geweest. Kun je na gaan.
maandag 21 mei 2012 om 11:26
Hier ook nog niets
en inderdaad ook Rabo. Wist niet dat die zo traag waren..... Zit er wel hard op te wachten. WIA komt woensdag binnen, wat dat betreft jammer dat het zo dicht op elkaar zit. Zondag vlieg ik naar Kreta, heb dus maar een paar dagen voor de laatste boodschappen (korte broek, rugzak, e.d.).
I have my fears but they do not have me
maandag 21 mei 2012 om 11:28
quote:Cateautje schreef op 21 mei 2012 @ 11:17:
[...]
Je prima. word blij van het mooie weer, eindelijk. Ik had er zo'n zat van. Toch?Ja! Ben ook al sinds 6 uur vanochtend lekker aan het opruimen, prutsen, etc. Lekker zo vroeg wakker met zon gelijk een stuk meer energie.
[...]
Je prima. word blij van het mooie weer, eindelijk. Ik had er zo'n zat van. Toch?Ja! Ben ook al sinds 6 uur vanochtend lekker aan het opruimen, prutsen, etc. Lekker zo vroeg wakker met zon gelijk een stuk meer energie.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
maandag 21 mei 2012 om 11:30
quote:Cateautje schreef op 21 mei 2012 @ 11:25:
[...]
We hebben met dit topic de ervaring dat het toch allemaal op dezelfde dag wordt uitgekeerd hoor.Oh als ik in de buurt van de rabobank kom zal ik daar eens even naar binnen gaan en vragen hoe het komt dat ik het later krijg.Want hier komt het de 22 of 23ste van de maand.
[...]
We hebben met dit topic de ervaring dat het toch allemaal op dezelfde dag wordt uitgekeerd hoor.Oh als ik in de buurt van de rabobank kom zal ik daar eens even naar binnen gaan en vragen hoe het komt dat ik het later krijg.Want hier komt het de 22 of 23ste van de maand.
maandag 21 mei 2012 om 11:30
maandag 21 mei 2012 om 12:08
Ik check het nooit, wat binnen moet komen, komt wel een keer binnen. Morgen, vandaag, vanmiddag al? Het wordt de 24e toch alweer in een keer afgeschreven aan rekeningen, huur, verzekeringen. Die schaal met luxe hapjes wilde ik al bestellen vandaag! Maar toen besefte ik weer: ook deze maand wordt het weer de 24e en is alles weer afgeschreven. Nou goed, een boterham met gebakken ei dan maar. Wel een luxe bam, niet voorgesneden brood met zonnebloempitten. Glaasje jus erbij met een pluutje en het is net een cocktail.