Witte benen - help!
woensdag 23 mei 2012 om 16:02
Eindelijk mooi weer! Wat heerlijk!
Mijn benen zijn alleen ZO wit, dat ik geen korte broek aan durf te trekken.
Mijn benen kleuren sowieso erg moeilijk ook al zit ik in de zon.
Wat zijn jullie ervaringen met zelfbruinende cremes of de bodylotion waarin minder zelfbruiner zit en je geleidelijk resultaat krijgt?
Met welke hebben jullie de beste ervaringen en welke geven juist een lelijk, onnatuurlijk resultaat?
Mijn benen zijn alleen ZO wit, dat ik geen korte broek aan durf te trekken.
Mijn benen kleuren sowieso erg moeilijk ook al zit ik in de zon.
Wat zijn jullie ervaringen met zelfbruinende cremes of de bodylotion waarin minder zelfbruiner zit en je geleidelijk resultaat krijgt?
Met welke hebben jullie de beste ervaringen en welke geven juist een lelijk, onnatuurlijk resultaat?
woensdag 23 mei 2012 om 16:36
Ik ben misschien in n zeikbui hoor, maar wat denk je dan, als je er vroeger mee gepest bent? Dat mensen op straat nu naar je gaan wijzen en lachen?
En ik ken de situatie hoor. Ben zelf erg lang >1.85m, en werd ook altijd geplaagd en uitgescholden. Loop nu op hakken die maken dat ik 1.98 ben, interesseert me geen biet. Kijken en lachen ze maar lekker.
En ik ken de situatie hoor. Ben zelf erg lang >1.85m, en werd ook altijd geplaagd en uitgescholden. Loop nu op hakken die maken dat ik 1.98 ben, interesseert me geen biet. Kijken en lachen ze maar lekker.
woensdag 23 mei 2012 om 16:41
Ik ben dus vorige zomer nog / weer nageroepen. Ja ik ben bang dat mensen me uitlachen en nawijzen.
Niet dat het me er van weerhoud om een jurkje aan te trekken maar een korte broek vind ik ook eng. ook omdat die dingen me simpelweg nooit staan, krijg er een dikke kont in. Warmweer en wandelen is bijvoorbeeld een drama w.b. kleding.
Niet dat het me er van weerhoud om een jurkje aan te trekken maar een korte broek vind ik ook eng. ook omdat die dingen me simpelweg nooit staan, krijg er een dikke kont in. Warmweer en wandelen is bijvoorbeeld een drama w.b. kleding.
woensdag 23 mei 2012 om 16:43
Hier ook witte benen en vroeger droeg ik idd ook geen jurkjes daarom. Maar ik heb zulke leuke jurkjes in mijn kast hangen en vind het zo leuk om met dit weer een rokje te dragen dat ik er schijt aan heb.
Ach, ik ben wel eens na geschreeuwd door een groepje tieners, maar daar zijn tieners voor. Niks van aantrekken hoor.
Ach, ik ben wel eens na geschreeuwd door een groepje tieners, maar daar zijn tieners voor. Niks van aantrekken hoor.
woensdag 23 mei 2012 om 16:43
woensdag 23 mei 2012 om 16:58
Vandaag voor het eerst met blote benen gelopen. Heb wel een paar keer zonnebank gedaan, maar echt bruin ze (nog) niet hoor. Bovendien heb ik spataders...maar met deze hitte boeit me dat niet. En als anderen het niet willen zien, kijken ze maar mooi andere kant op. Ik heb wel mooie lange benen, dat dan weer wel...
woensdag 23 mei 2012 om 17:08
Jeetje Paque, knap dat je lukt lopen op hakken van 13 cm!
Ik word bruin in gezicht, decollete en armen en rug. Rest blijft wit en in combi met blauwe en rode gesprongen adertjes en rode porienpuntjes is dat niet mooi.
Mijn oplossing; ik ben vandaag begonnen met slikken van bronzecarepillen (zit caroteen in) en zovaak mogelijk met blote benen in de tuin zitten. Al is het maar 5 minuten. Achterkant benen pakken de zon dan helaas vaak niet mee.
Verder kun je smeren met zelfbruinende creme van Dove of voor een bepaalde gelegenheid spraytannen.
Ik word bruin in gezicht, decollete en armen en rug. Rest blijft wit en in combi met blauwe en rode gesprongen adertjes en rode porienpuntjes is dat niet mooi.
Mijn oplossing; ik ben vandaag begonnen met slikken van bronzecarepillen (zit caroteen in) en zovaak mogelijk met blote benen in de tuin zitten. Al is het maar 5 minuten. Achterkant benen pakken de zon dan helaas vaak niet mee.
Verder kun je smeren met zelfbruinende creme van Dove of voor een bepaalde gelegenheid spraytannen.
Poep, wie heeft jou gescheten?
woensdag 23 mei 2012 om 17:13
woensdag 23 mei 2012 om 17:30
Iedereen die blank is komt naar, vaal, wit de winter uit. Daar doe je niets aan. Het is een natuurlijke staat van het menselijke lichaam, zodat je zoveel mogelijk vitamine D opvangt zodra de zon weer schijnt. Ik snap de problemen dus nooit zo die mensen daar mee kunnen hebben.
Als je als blanke gelijk de eerste zomerse dag bruine hebt zijn er maar een paar mogelijkheden:
-net op vakantie naar een zonnig land geweest
-zonnebankje
-zelfbruiner
Dussssssss. Accepteer het. Net als gele tanden, blubberbuiken na de bevalling en rimpels als je ouder wordt. Dat is allemaal de natuur.
Als je als blanke gelijk de eerste zomerse dag bruine hebt zijn er maar een paar mogelijkheden:
-net op vakantie naar een zonnig land geweest
-zonnebankje
-zelfbruiner
Dussssssss. Accepteer het. Net als gele tanden, blubberbuiken na de bevalling en rimpels als je ouder wordt. Dat is allemaal de natuur.
woensdag 23 mei 2012 om 17:37
woensdag 23 mei 2012 om 17:45
Ik herken het 'probleem' wel een beetje hoor. De rest van mijn lijf kleurt veel sneller dan mijn benen. En van mijn benen verkleuren mijn knieën het snelst, dus dat vind ik er dan ook niet uitzien :P Maargoed, ik ga gewoon met blote benen de deur uit hoor, anders worden ze nooit bruin! En ik vind dat ik verder best mooie benen heb
woensdag 23 mei 2012 om 18:23
woensdag 23 mei 2012 om 18:35
Ik heb ook erg witte benen, maar loop al 2 dagen met blote benen en ze hebben echt wel een beetje kleur gekregen. Ik durfde het eerst ook niet, maar heb toch gewoon een kort rokje aan gedaan en in de tuin in mijn bikini gelopen. Als je met je lange broek blijft lopen, blíjven ze wit.
Verder heb ik een zelfbruiner van Nivea die een klein beetje extra kleur geeft, wel heel mooi natuurlijk. En spul van Shiseido waar je meteen een bruiner kleurtje van op je benen krijgt (heb ik alleen nog niet gebruikt) dat je er met zeep weer af kunt wassen. Ziet er ook mooi natuurlijk uit.
Verder heb ik een zelfbruiner van Nivea die een klein beetje extra kleur geeft, wel heel mooi natuurlijk. En spul van Shiseido waar je meteen een bruiner kleurtje van op je benen krijgt (heb ik alleen nog niet gebruikt) dat je er met zeep weer af kunt wassen. Ziet er ook mooi natuurlijk uit.
woensdag 23 mei 2012 om 20:00