Viva Vrekkentopic VI
zondag 27 mei 2012 om 21:42
Het merk Mountain Peak van Scapino ben ik wel tevreden over.
Hopelijk bevallen Snoezekinds sandalen net zo goed als de wandelschoenen, die helaas maar tot maat 34 gaan.
Wij gebruiken ze als dagelijkse schoenen, vanwege de grote rubberen band over de neus. Héél handig met jongetjes.
Hopelijk bevallen Snoezekinds sandalen net zo goed als de wandelschoenen, die helaas maar tot maat 34 gaan.
Wij gebruiken ze als dagelijkse schoenen, vanwege de grote rubberen band over de neus. Héél handig met jongetjes.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
maandag 28 mei 2012 om 00:28
Ok ik kijk niet snel een gegeven paard in de bek maar ik vind dat sabra spul dus echt niet lekker. Zojuist een cracker op met de houmous pikant (vond het zurig/zout, totaal niets zoals de houmous die ik zelf wel eens maak) en een cracker met die tahina (vond het super rokerig smaken, net of ik een hap as nam) echt bah bah. Ik weet niet of ik mijn vrienden van de week blij maak met toastjes met dit spul. Ok ik heb de normale houmous nog niet geprobeerd maar ik heb er een hard hoofd in....
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
maandag 28 mei 2012 om 07:50
Hier ook de houmous opgehaald en de smaak is juist wel zoals ik hem gewend ben ( en dat is inderdaad zout en zurig). Gezond en lekker! Mijn moeder ook al wat gegeven om te proeven. Die 50 euro is inclusief de kortingsbonnen enzo die je hebt gekregen of nog zal krijgen hoor... Een bakje kost geloof ik rond de 2 euro. Is nog duur, maar een stuk minder duur dan 50 euro voor 9 bakjes ;)

maandag 28 mei 2012 om 13:27
Veel plezier in de dierentuin germanwings!
Hier wrs ook een leuke vrekactie. Zijn op zoek naar een electrische bbq ik zag er nu een staan en heb deze besteld om af te halen in de winkel. Zegt mijn moeder dat ze er nog een had staan die maar 2 x is gebruikt. Hopelijk doet hij het nog en zijn wij 59 euro uitgespaard
Hier wrs ook een leuke vrekactie. Zijn op zoek naar een electrische bbq ik zag er nu een staan en heb deze besteld om af te halen in de winkel. Zegt mijn moeder dat ze er nog een had staan die maar 2 x is gebruikt. Hopelijk doet hij het nog en zijn wij 59 euro uitgespaard
maandag 28 mei 2012 om 13:32
Hopelijk doet de bbq het en kun je die in de winkel annuleren.
Heb 7 euro bij elkaar gesprokkeld bij gekkengoud dus laten uitbetalen en ben helemaal enthousiast over de gta acties. Heb dat in het verleden nooit gedaan maar zie nu dat het leuk wat oplevert. Erg blij mee.
Heb 7 euro bij elkaar gesprokkeld bij gekkengoud dus laten uitbetalen en ben helemaal enthousiast over de gta acties. Heb dat in het verleden nooit gedaan maar zie nu dat het leuk wat oplevert. Erg blij mee.
Volg de oorspronkelijke stem van je hart.
maandag 28 mei 2012 om 14:22
maandag 28 mei 2012 om 14:33