De Fashionista's blijven fashionable in de zomer! #74
dinsdag 29 mei 2012 om 10:08
Ook met de hitte blijven we natuurlijk Fashionable! Deel 74 alweer.

Voor fashion-inspiratie, tips, een goed gesprek, WOG/SOG, uitlaatklep voor je vieze-woorden-fase, haalbare en niet haalbare wenslijstjes en nog veel meer. Join us!
Deel 73

Voor fashion-inspiratie, tips, een goed gesprek, WOG/SOG, uitlaatklep voor je vieze-woorden-fase, haalbare en niet haalbare wenslijstjes en nog veel meer. Join us!
Deel 73
dinsdag 29 mei 2012 om 10:10
dinsdag 29 mei 2012 om 10:16
dinsdag 29 mei 2012 om 17:17
He Mara! Fijn dat je snel een ander appartement kon krijgen. Hoe voel je je verder, geen 'kwaaltjes' ?
Ik heb net mijn kast opgeruimd, pff, ik zweet ervan
oud ondergoed weggegooid (wat bewaart een mens allemaal? Bh's in alle maten
), winterkleding achter in de kast gelegd, en veel oude kleding bekeken en gepast. Score: 3 broeken die weer passen 
Alleen mn lievelingsshort van vorig zomer zakt van mn kont
Ik heb net mijn kast opgeruimd, pff, ik zweet ervan
oud ondergoed weggegooid (wat bewaart een mens allemaal? Bh's in alle maten
Alleen mn lievelingsshort van vorig zomer zakt van mn kont
dinsdag 29 mei 2012 om 18:00
dinsdag 29 mei 2012 om 18:45
Aangezien iedereen het over vakantie heeft: nog 8 weken en dan ga ik ook! Whieeee!
Vandaag vroeg klaar met school, wilde een afspraak maken voor vrijdag maar ben toch maar vandaag naar de kapper gegaan, haha.
Heb nu een natuurlijk medium bruine kleur met highlights.
Geen groen of oranje haar meer.
Rug gaat verder goed, nog steeds geen vellen maar wel waanzinnige jeuk.
Chi, niet ziek worden voor zaterdag he!!
Arme Chi, kind kan wel gek worden van al mijn apps over hoe het nou werkt met de trein tegenwoordig
Ik neem mijn oplader mee naar Chi, want ik moet jullie natuurlijk op de hoogte houden van mijn treinreis. Helaas voor mij (en geluk voor jullie) moet ik één keer overstappen en dat gaat geheid mis.
Heb al de NS Reisplanner-app op mijn telefoon geïnstalleerd, haha.
dinsdag 29 mei 2012 om 20:59
Happy new topic!
@ Alf: Ja, bedoelen we dezelfde rok? Maar ik niet per se een lange alleen, mag ook wel wat korter (niet superkort maar wel boven de knie). Ik neig naar een felle kleur omdat ik die weinig heb. Misschien zelfs wel knalgeel!
@ VD: zie hierboven, bedoel jij nu niet een lange? Ik ging namelijk als een gek naar MS en vond daar alleen een langere roze rok? Deze: http://webstore-nl.scotch ... en-collection/skirts.html Wel mooi, maar niet wat ik nu zoek. Helaas.
Over jou en LC: ik vrees dat de woede-aanvallen niet zomaar weggaan, en dat hij je nog wel vaker zal moeten overtuigen van zijn goodness, zegmaar. Niet jezelf kwalijk nemen, hoor- beter nu alles eruit dan er nog jaren over doorgaan. Hoe komt het trouwens dat jij allemaal dingen ineens weer past? Ben je zo onwijs aan het afvallen?
@ GB: je klinkt blij vanaf vakantiespot! Geniet!
@ Elynn: hoe was het in de andere-dan-thuis-stad, en hoeveel zakken vol heb je mee naar huis genomen? Hoop dat jij en dochter goed geslaagd zijn! (en dat huis compleet afgeschilderd is)
Overigens heb ik net een rokje op H&M besteld dat ik eigenlijk helemaal niet zocht, onder het mom van onze gedeelde logica: ik moest een zwart bikinibroekje, en ach, dan beter wat meer erbij bestellen. En nu twijfel ik uiteraard aan beide aankopen
@ Alf: Ja, bedoelen we dezelfde rok? Maar ik niet per se een lange alleen, mag ook wel wat korter (niet superkort maar wel boven de knie). Ik neig naar een felle kleur omdat ik die weinig heb. Misschien zelfs wel knalgeel!
@ VD: zie hierboven, bedoel jij nu niet een lange? Ik ging namelijk als een gek naar MS en vond daar alleen een langere roze rok? Deze: http://webstore-nl.scotch ... en-collection/skirts.html Wel mooi, maar niet wat ik nu zoek. Helaas.
Over jou en LC: ik vrees dat de woede-aanvallen niet zomaar weggaan, en dat hij je nog wel vaker zal moeten overtuigen van zijn goodness, zegmaar. Niet jezelf kwalijk nemen, hoor- beter nu alles eruit dan er nog jaren over doorgaan. Hoe komt het trouwens dat jij allemaal dingen ineens weer past? Ben je zo onwijs aan het afvallen?
@ GB: je klinkt blij vanaf vakantiespot! Geniet!
@ Elynn: hoe was het in de andere-dan-thuis-stad, en hoeveel zakken vol heb je mee naar huis genomen? Hoop dat jij en dochter goed geslaagd zijn! (
Overigens heb ik net een rokje op H&M besteld dat ik eigenlijk helemaal niet zocht, onder het mom van onze gedeelde logica: ik moest een zwart bikinibroekje, en ach, dan beter wat meer erbij bestellen. En nu twijfel ik uiteraard aan beide aankopen
dinsdag 29 mei 2012 om 21:16
OK, ik zal het ff uitleggen- hoop ik 
Als je gewoon van internet een plaatje wil plakken, klik je er met rechts op en selecteer je 'afbeeldingslocatie kopieren'. Dan typ je hier in [ img ] en ctrl+v je de afbeeldingslocatie en sluit je met [ /img] (maar dan zonder spaties!)
Als je een plaatje hebt opgeslagen op je eigen computer, moet je die eerst op een hosting site als Photobucket plaatsen, en dan is het van hetzelfde laken een pak!
Ik bedoelde overigens dat ik wel snapte welk model rok je bedoelde
Niet zozeer een specifieke.
Als je gewoon van internet een plaatje wil plakken, klik je er met rechts op en selecteer je 'afbeeldingslocatie kopieren'. Dan typ je hier in [ img ] en ctrl+v je de afbeeldingslocatie en sluit je met [ /img] (maar dan zonder spaties!)
Als je een plaatje hebt opgeslagen op je eigen computer, moet je die eerst op een hosting site als Photobucket plaatsen, en dan is het van hetzelfde laken een pak!
Ik bedoelde overigens dat ik wel snapte welk model rok je bedoelde
dinsdag 29 mei 2012 om 21:17
Ja die bedoel ik Senang! (op andere foto leek ie rozer-der
) maar ik zag m vandaag niet in de winkel.
Bedoel je meer deze lengte? of nog korter?

Ik ben trouwens denk 6 kg lichter dan vorig zomer ofzo? 5 kg lichter dan in januari. Maar ik ben nog steeds dik hoor :-) vinnik dan. Moet nog wel wat af. Maar merk dat kleding weer leuker staat, heerlijk!
Opgeslagen plaatjes kun je niet plakken helaas. Dan moet je m eerst in een album plaatsen zodat ie weer een 'online locatie' heeft
Mijn asos-pakketje is binnen
de gele en de rose-gestreepte espadrilles blijven, de strandtas gaat terug, goedkope troep.
Bedoel je meer deze lengte? of nog korter?

Ik ben trouwens denk 6 kg lichter dan vorig zomer ofzo? 5 kg lichter dan in januari. Maar ik ben nog steeds dik hoor :-) vinnik dan. Moet nog wel wat af. Maar merk dat kleding weer leuker staat, heerlijk!
Opgeslagen plaatjes kun je niet plakken helaas. Dan moet je m eerst in een album plaatsen zodat ie weer een 'online locatie' heeft
Mijn asos-pakketje is binnen