Viva Vrekkentopic VI
woensdag 30 mei 2012 om 16:29
Balen, ik heb nou net met mezelfs afgesproken niets meer van verzorgings spullen te kopen deze maand (ik pas namelijk niet meer zelf in de badkamer met die voorraad die ik heb haha!) Nouja normaal gesproken zal het niet veel duurder zijn toch?
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!

woensdag 30 mei 2012 om 17:36
woensdag 30 mei 2012 om 18:07
Nee, niet in IJsland, maar het is hier in het noorden van NL echt ineens behoorlijk koud hoor vind ik. De hele dag al wat regenbuitjes ook, brrrrr, niks aan na dat warme weekend.
Ik stook trouwens ook amper hoor s winters, we liggen hier heel vaak onder een dekentje en hebben warme kleding aan. De kachel staat hier ook nooit hoger dan 19 graden als ie aan is.
woensdag 30 mei 2012 om 19:25
Ooo ik ben ook van het hamsteren.
Als bij de Etos iets in de aanbieding is (dingen voor 1 euro, 2e gratis of dingen die uit het assortiment gaan) koop ik ze.
Krijg ook nog 20% personeelskorting dus het scheelt heel veel.
Heb een behoorlijke voorraad doucheproducten, zeep, gel voor mijn man. Laatst was de Taft in de aanbieding. 2 voor 6.
Normaal is een pot 7 euro. Ik heb nog geen 5 euro betaald voor 2 potten en mijn man doet hier mee tot de volgende actie ongeveer.
Ik geef ook vaak dingen weg aan mijn (schoon) ouders.
We hadden zeep van Nivea afgeprijst een tijdje geleden, kost normaal 2,50 en nu 1 euro. Heb 4 flessen meegenomen, komt uiteindelijk wel op en ik vind ze erg lekker.
Doe het nu zelfs al met babyspullen.. Zoek in het actieplan tot hoever ik kan kijken en kijk wanneer de luiers/doekjes ed goedkoop zijn. Die haal ik dan vast.
Als bij de Etos iets in de aanbieding is (dingen voor 1 euro, 2e gratis of dingen die uit het assortiment gaan) koop ik ze.
Krijg ook nog 20% personeelskorting dus het scheelt heel veel.
Heb een behoorlijke voorraad doucheproducten, zeep, gel voor mijn man. Laatst was de Taft in de aanbieding. 2 voor 6.
Normaal is een pot 7 euro. Ik heb nog geen 5 euro betaald voor 2 potten en mijn man doet hier mee tot de volgende actie ongeveer.
Ik geef ook vaak dingen weg aan mijn (schoon) ouders.
We hadden zeep van Nivea afgeprijst een tijdje geleden, kost normaal 2,50 en nu 1 euro. Heb 4 flessen meegenomen, komt uiteindelijk wel op en ik vind ze erg lekker.
Doe het nu zelfs al met babyspullen.. Zoek in het actieplan tot hoever ik kan kijken en kijk wanneer de luiers/doekjes ed goedkoop zijn. Die haal ik dan vast.
woensdag 30 mei 2012 om 19:38

woensdag 30 mei 2012 om 19:53
Hallo
Ik ben een tijdje niet op dit topic geweest.
Maar AH heeft weer voordeelcoupons en de mijne wil ik met jullie delen:
http://www.ahmb.nl/pdf/AH_OosterseWeek.pdf
Ik ben een tijdje niet op dit topic geweest.
Maar AH heeft weer voordeelcoupons en de mijne wil ik met jullie delen:
http://www.ahmb.nl/pdf/AH_OosterseWeek.pdf
woensdag 30 mei 2012 om 20:38
Ik ben ook al aardig op weg met dat pakket, nog 60 punten nodig. Alleen heb ik begrepen dat het kwartaalpakket eruit gaat? Het is me alleen nog niet duidelijk of er iets voor terug komt...
Nog een mooie vrekactie: een restpartij gevonden van het servies dat ik thuis heb, een hele zooi diner/ontbijtbordjes en kommetjes voor ¤20. Nu kan mijn man er weer een paar vernielen. Op een of andere manier heeft hij het voorzien op de ontbijtbordjes: er zijn van een stuk of wat schilfertjes van de randjes, andere exemplaren heeft ie zelfs helemáál vernield met zijn onhandige acties...
Morgen even naar de AH, deze week zijn de vegetarische hapjes in de bonus, en ik hoop er een aantal te scoren met een 35%-sticker. Datzelfde geintje met de biefstuk beviel mij best... :D
Nog een mooie vrekactie: een restpartij gevonden van het servies dat ik thuis heb, een hele zooi diner/ontbijtbordjes en kommetjes voor ¤20. Nu kan mijn man er weer een paar vernielen. Op een of andere manier heeft hij het voorzien op de ontbijtbordjes: er zijn van een stuk of wat schilfertjes van de randjes, andere exemplaren heeft ie zelfs helemáál vernield met zijn onhandige acties...
Morgen even naar de AH, deze week zijn de vegetarische hapjes in de bonus, en ik hoop er een aantal te scoren met een 35%-sticker. Datzelfde geintje met de biefstuk beviel mij best... :D

woensdag 30 mei 2012 om 20:41
Hier een meelezer, maar ik las een blog en moest meteen aan jullie denken.
Korting op een abonnement op Genoeg! De voormalige Vrekkenkrant.
linkje
Korting op een abonnement op Genoeg! De voormalige Vrekkenkrant.
linkje
woensdag 30 mei 2012 om 20:42