ongesteld bij vriend
donderdag 31 mei 2012 om 23:38
Ik heb sinds een maand een nieuwe vriend, nu ben ik ongesteld morgen wanneer we hebben afgesproken. Misschien een stomme vraag, maar hoe vertellen jullie dit meestal? ik bedoel.. als je op de bank zit (maar dan denkt hij misschien dat het meteen seks gericht is) of als je je broek uit hebt (maar dat is eigenlijk te laat)..
Hoe doen jullie dat meestal?
Liefs
Hoe doen jullie dat meestal?
Liefs
vrijdag 1 juni 2012 om 01:26

vrijdag 1 juni 2012 om 10:24
Ik zou het gewoon zeggen als het erop lijkt dat hij toch meer wil.
Bij mij zou het makkelijker zijn, heb net vandaag ook mijn regels gekregen en lig zo wat dood te gaan op het werk. Ik verga altijd van de krampen de eerste dag. Dus zowat iedereen op het werk heeft het hier wel door :-)
Dus een eventueel vriendje zou het zelf snel opmerken
Bij mij zou het makkelijker zijn, heb net vandaag ook mijn regels gekregen en lig zo wat dood te gaan op het werk. Ik verga altijd van de krampen de eerste dag. Dus zowat iedereen op het werk heeft het hier wel door :-)
Dus een eventueel vriendje zou het zelf snel opmerken

vrijdag 1 juni 2012 om 10:41
Ik ben heel kort (verlies maar 2 dagen bloed) maar heel hevig ongesteld. Hevig in de zin van dat ik niet rechtop kan lopen en vaak nogal extreem last van Proctalgia Fugax heb (de liefhebber moet maar even googlen). Er wordt dan niet geneukt en er wordt ook niet bevredigd omdat ik gewoon hondsberoerd ben. Ik kan in maar 1 pose op de bank zitten ook. Kortom, jammerdebammer, dan maar even 2 dagen geen sex. Als een vent dan niet langs zou willen komen want 'neuken of anders niks', dan is ie ook meteen exit hoor.
Schiet de Proctalgia Fugax erin dan lig ik zwaar onder de spierverslappers en onder de verdovende zalven op bed. En voelt mijn middenrif de dag erna (als ik dus al niet eens meer ongesteld ben) alsof ik overreden ben door een vrachttrein. Als een kerel dan nog verwacht dat ik hem wel even bevredig... ook dan is hij exit. In beide gevallen zal ik er echt geen traan om laten. En zeker geen relatiemateriaal.
Schiet de Proctalgia Fugax erin dan lig ik zwaar onder de spierverslappers en onder de verdovende zalven op bed. En voelt mijn middenrif de dag erna (als ik dus al niet eens meer ongesteld ben) alsof ik overreden ben door een vrachttrein. Als een kerel dan nog verwacht dat ik hem wel even bevredig... ook dan is hij exit. In beide gevallen zal ik er echt geen traan om laten. En zeker geen relatiemateriaal.

vrijdag 1 juni 2012 om 10:42
Hmmm als wij hier elke keer moeten wachten tot dat de ongesteldheid over is dan hebben wij hier lang te wachten 
Mijn vrouw is het de week na mij en het is voor ons geen belemmering.
Vooral de eerste dag van de ongesteldheid snák ik na een orgasme.. geen idee waarom.. dat verlicht echt heel veel van de 'pijn'?
Maar naar wat ik lees hier op het forum is dat je ook speciale sponsjes hebt? Ik gebruik ze zelf niet maar misschien wel een idee?
TO, wil je zelf seks tijdens je ongesteldheid?
Want als dat zo is zou ik het ook gewoon zeggen als je als het erop lijkt dat hij ook verder wil gaan dan zoenen.
Indien niet, tja dan zou ik het iets eerder zeggen

Mijn vrouw is het de week na mij en het is voor ons geen belemmering.
Vooral de eerste dag van de ongesteldheid snák ik na een orgasme.. geen idee waarom.. dat verlicht echt heel veel van de 'pijn'?
Maar naar wat ik lees hier op het forum is dat je ook speciale sponsjes hebt? Ik gebruik ze zelf niet maar misschien wel een idee?
TO, wil je zelf seks tijdens je ongesteldheid?
Want als dat zo is zou ik het ook gewoon zeggen als je als het erop lijkt dat hij ook verder wil gaan dan zoenen.
Indien niet, tja dan zou ik het iets eerder zeggen

vrijdag 1 juni 2012 om 11:36
Ik vind ongesteldheid een vrij normaal onderwerp om over te praten, vooral ook omdat ik bijna iedere maand wel 1 of meerdere dagen heb dat ik weinig waard ben door buikpijn en/of hele heftige hoofdpijn (die gepaard gaat met snel misselijk zijn). Ik denk niet dat ik bij een kersverse vriend meer moeite met het onderwerp zou hebben dan bij collega's, vrienden of familie. Toen ik bijan 8 jaar geleden wat met mijn vriend kreeg was het ook vrij snel een onderwerp, omdat ik nog niet aan de pil was; aangezien mijn heftige ongesteldheid (ging toen nog vaak gepaard met flauwvalneigingen) wel een factor in anticonceptiekeuze was, hebben we dit ook gewoon besproken.

vrijdag 1 juni 2012 om 11:44

vrijdag 1 juni 2012 om 13:09
De eerste keer dat ik ongesteld was waar mijn vriend bij was heb ik hem dat gewoon verteld. Gelijk toen ik bij hem aankwam en vroeg hoe het met me was.
Wij hebben trouwens nooit seks als ik ongesteld ben. Niet zozeer vanwege het bloed, maar eerder omdat ik veel rugpijn heb en me daardoor niet lekker voel.
Wij hebben trouwens nooit seks als ik ongesteld ben. Niet zozeer vanwege het bloed, maar eerder omdat ik veel rugpijn heb en me daardoor niet lekker voel.

vrijdag 1 juni 2012 om 13:23
Mijn hemel zeg, wordt er hier nu net gedaan alsof het heel normaal is om bloedseks te hebben?
Terwijl er hier ergens een plassex-topic is waarbij iedereen het walgelijk vindt.
Vers zweet en alles vind ik heerlijk hoor, maar ik hoef echt niet perse een bloedpiemel te zien tijdens de seks. Pijpen valt dan dus ook af (of doen jullie dat ook gewoon??)
Wij seksen gewoon niet als ik ongesteld ben. In ieder geval niet penetreren. Ik bedoel, waarom? Is dat een nieuw iets ofzo, dat dat geil is?
Terwijl er hier ergens een plassex-topic is waarbij iedereen het walgelijk vindt.
Vers zweet en alles vind ik heerlijk hoor, maar ik hoef echt niet perse een bloedpiemel te zien tijdens de seks. Pijpen valt dan dus ook af (of doen jullie dat ook gewoon??)
Wij seksen gewoon niet als ik ongesteld ben. In ieder geval niet penetreren. Ik bedoel, waarom? Is dat een nieuw iets ofzo, dat dat geil is?