domme katten naam

08-06-2012 12:42 147 berichten
Alle reacties Link kopieren
Morgen hebben we onze kat alweer een week. Hij komt uit het asiel is ongeveer 4 maanden oud en hij heet Meneer. Vonden ze daar in het asiel heel erg leuk. Maar ik vind het eerlijk gezegd niet zo,n hele handige naam. Want als hij straks naar buiten mag moet ik hem roepen voor zijn eten en dan sta ik daar op straat te schreeuwen: Meneer!!!!!! Eten!!!!!!! Alle mannen die dan langs fietsen of lopen zullen gaan denken dat ik het tegen hen heb. Ooh wat zal ik rood worden. En mensen die bij ons zijn geweest om meneer te bewonderen vinden hem vreselijk zielig dat ie zo heet. Maar mijn kat zal het worst wezen. Hij is echt niet zielig hij heet gewoon zo. En ik kan hem geen andere naam geven want hij luistert dan niet. Heeft mijn kat de domste naam die je ooit gehoord hebt? Of heb jij of ken jij een kat(of ander dier) met een nog dommere naam dan de mijne?
Ik heb ook een Sjors, roepnaam Apekop of Draak.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ik heb één van mijn katten 14 jaar geleden Moepie genoemd.

Mijn vriend baalde inderdaad heel lang, toen wij jaren later gingen samenwonen.

Wij roepen namelijk de katten wel om te komen eten.

En ja ze luisteren alle 4 naar hun naam.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Tonks Hier roep ik ook van alles tegen de katten hoor (binnenshuis). Puk noem ik vaak Bips, omdat 'ie altijd zo met zijn billen loopt te zwaaien. Of ballenman. En Fido is idd ook mijn lekkere zwarte vent
Ik ben mijn eigen bananenschil
Mijn letterlijk enorme lichtrode kater heet Peaches, de meeste buren dachten in het begin ook wtf? Lekker boeiend, ik vond en vind het nog steeds een naam die enorm bij hem past, harig van buiten en van binnen (karakter) enorm zoetsappig
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Mijn kat heet Noodles (wat een verrassing hè... not)
Die Herman toch
Ik vind Meneer echt een topnaam. Ik ken zelfs iemand die zijn hond Edelachtbare heeft genoemd
quote:NymphadoraTonks schreef op 08 juni 2012 @ 13:45:

Nee als Roque of Rokje

Maar eigenlijk zou ik me sowieso dood moeten schamen over wat ik allemaal uitkraam tegen die kat.

Ik noem 'm zo vaak mijn lekkere zwarte kerel e.d. Moet er dan ook niet aan denken dat er dan een mensenmeneer met een negroide huidskleur langsloopt op dat moment.

En wij eten altijd kat op de pizza.

De buurtkinderen noemen hem ook allemaal netjes Roquefort want mijn dochter stelt hem aan ze voor. "Voorstellen" in combinatie met een kat klinkt vast ook al heel raar

Allemaal
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Bij Peaches moet ik hieraan denken van Peaches

http://m.youtube.com/watch?v=GmFp0I8AZqw
Het Viva forum is papaja.
quote:Tickel schreef op 08 juni 2012 @ 13:05:

Mijn katten luisteren wel naar hun naam(klank) hoor. Je moet de naam alleen wel vaak tegen ze blijven zeggen in het begin.En het vooral verbinden aan een lekker hapje. Dan zijn ze er na twee keer roepen wel aan gewend.
En mijn eigen kat heet eigelijk Olivier. Maar dat is jaren geleden al verbasterd tot Ollie of Oliebol.
Woeps vind ik ook leuk! Edelachtbare haha, de mensen kijken zeker wel vreemd op straat als de hond wordt geroepen buiten.
Dali en Salvador vind ik ook mooie namen. Is dat wat To? X-D[/quote] Ja Salvador vind ik ook wel leuk.
Weledelgestrenge en Weledelgeboren Kater.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
ik vind meneer ook leuk! Heb ooit buren gehad waar de kat Jansen heette

hier reageren ze op van alles, de rooie noem ik regelmatig gup of jan doedel en de tijger reageert ook op mieneke of tuttebol en dat lijkt allemaal voor geen meter op hun eigen naam

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Mijn kat heet Pebbles, roepnaam Peb, Pebsie, Pebbie, Pebbelonia.
Vind Meneer wel een leuke naam.

Mijn gecastreerde kater heet: Belle

Bij de antwoorden op het topic zitten ook leuke namen!
Mijn rooie kater heet, Roest
Ik heb vroeger Ober en Dokter gehad. Ober liep nog wel eens weg en dan liep ik in het donker op straat te roepen.
Namen die hier voorbij zijn gekomen :

Mimi

Gizmo

Loeki

Nu hebben we een lapjeskat, ze heet Puck. Maar zo noem ik haar alleen als ze iets doet wat niet mag. Anders is het Puckie of Puckie mukkie.
Wij vernoemen onze katten altijd naar hun karakter.
Meneer is een leuke naam! Als je hem zo verschrikkelijk vindt, kun je dan geen naam verzinnen die een soort van zelfde klank heeft? Of afkorten naar Neer?

Een vriendin van mij heeft een kat in haar buurt wonen en als je niet oplet is ze zo bij je binnen. Omgedoopt naar Slet. Vond het briljant!

Mijn kat heeft een heel sukkelige naam gekregen, Adam. Past echt geweldig bij het dier, het is een held op (witte) sokken. Een schatje is het!
Geen gekke kattennaam hier, maar de buurvrouw vroeg zich af waarom we zo'n schattige kleine kitten 'Dikzak' hadden genoemd. Was niet zo, het was gewoon een naam met een i en a klank.
Onze andere kat is nu omgedoopt naar "Held van het Jaar" en de hond naar "Held op Sokken" omdat er onlangs bij ons is ingebroken en het dus juist met name de kat was die de inbrekers wegjoeg, in plaats van onze toch niet zo kleine hond.
Mijn huisdieren zijn naar eten genoemd. We hebben een thema: zoetigheden voor vrouwtjes, bier voor mannetjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven