Entertainment alle pijlers

genoeg van voetbal

08-06-2012 22:53 565 berichten
Alle reacties Link kopieren
wie wordt er ook zo doodziek van het voetbal op tv?

elke reclame wordt ermee besmet, en welke zender ik ook opzet, overal word ik geconfronteerd met voetbal.......en IK WIL HET NIET!!
ik ga alle wedstrijden kijken...en daar kijk ik echt naar uit...vanavond weer!!!
Jammer de bammer, je moet nog een maand.

Enjoy!
Weet je wat nou zo leuk is aan al die straten vol vlaggetjes? Als ik een rondje ga hardlopen wordt er in al die straten uitbundig gevierd dat ik van de bank ben gekomen en een enorme prestatie neerzet. Werkt best motiverend hoor
Hahahahaha nu al genoeg?!?!

Sterkte dan, wat zal jij jezelf in de weg zitten
Ik ben geen voetbalfanaat, vroeger vond ik het leuker. Maar het EK en het WK vind ik wel leuk, al word ik er iets te zenuwachtig van.

En ja....mijn appartement is oranje versierd, zowel binnen als buiten. En ja...mijn auto heeft ook versiersels. En ik heb nu een oranje horloge en armband om en vanavond ga ik los. Waarom?? Omdat ik de gezelligheid eromheen heerlijk vind. De saamhorigheid, de spanning, de vreugde (en soms ook helaas teleurstelling). Ik word juist vrolijk van al die versiersels.

Mijn vriend heeft helemaal niks met voetbal, maar gaat er toch in mee door mij. En ja...het is geven en nemen in een relatie en deze paar weken geeft hij en neem ik.
Dit is zeuren! Pak een boek en gun andere hun lol... Duurt max 4 weken en dan ben je er vbanaf.... Zijn wel ergere dingen op tv hoor!!!

Gtst
Ik kijk alleen voetbal met het WK of dus zoals nu EK. Ik interesseer me zelfs een beetje voor andere wedstrijden. Zoals gister Polen - Griekenland, zag ik in een winkel.

Ik zit zelfs te twijfelen of ik vanavond uit eten ga, NL speelt immers! Maar ja, ik ben wel bijna jarig, dan gaan we altijd uit eten. Maar mss staat er daar ook wel een tv'tje, wie weet.

Ik blijf het belachelijk vinden om je zó aan het EK te ergeren als TO (en een paar anderen). Nogmaals: Het is ZINLOOS om je zó te ergeren. Het zal echt niet weggaan, want de rest van NL vindt het wél leuk.

Je doet het jezelf aan, je kan het ook naast je neerleggen. Het is maar een maandje.

Maar goed, als jij graag iets te zeiken wil hebben, be my guest. Ohnee, ik zou gek van je worden.
Dat je voetbal niet leuk vindt, dat kan ik me nog wel voorstellen. Iedereen zijn of haar eigen voorkeur. Maar om je dood te gaan ergeren vind ik wat overdreven. Mensen triest vinden omdat ze vlaggetjes ophangen of de auto versierd hebben, vind ik triest. Ik vind het triest als mensen gaan juichen bij de winnaar van Idols ofzo, maar ik erger me er niet aan. Ze doen mij er toch geen kwaad mee?

Daarbij heb ik een gruwelijke hekel aan kerst, word ik ook ieder jaar mee geconfronteerd, maar om me er nou dood aan te gaan ergeren omdat anderen het wel leuk vinden, nee dat vind ik wat overdreven.
Dus je mag het alleen maar fantástisch vinden of er niks over zeggen als je je ergert?

.
Ik heb er wel een hekel aan, maar verder interesseert het me niet veel. Ik moet eigenlijk lachen om iedereen die alles zo uitbundig vieren en gek doen. Normaal met de competitie is het haat en nijd, en nu kunnen ze wel opeens 'normaal' doen.

Ik ben wel blij als 'wij' (het zijn echt alleen maar de voetballers die het doen hoor) eruit liggen. Dan kan iedereen weer normaal doen.

In 2010 heel erg blij dat ze de finale verloren, ik kon tenminste rustig gaan slapen. Is ook wel eens fijn als om half 6 de wekker gaat.
Ik erger me alleen aan het oeverloze gezwam na de wedstrijden met dat groepje met zo'n Johan Derksen en die andere zwamneuzen.....bij de Tour de France vind ik dat ook altijd al zo'n gelul......gelukkig heb ik een tv-pakket met 300 zenders of zoiets! En de nodige dvd-tjes in huis!
quote:eleonora schreef op 09 juni 2012 @ 09:58:

Dus je mag het alleen maar fantástisch vinden of er niks over zeggen als je je ergert?

.Waar heb ik dat geschreven?
Algemeen Diaan.
quote:toetyfroety schreef op 09 juni 2012 @ 10:49:

Ik erger me alleen aan het oeverloze gezwam na de wedstrijden met dat groepje met zo'n Johan Derksen en die andere zwamneuzen.....bij de Tour de France vind ik dat ook altijd al zo'n gelul......gelukkig heb ik een tv-pakket met 300 zenders of zoiets! En de nodige dvd-tjes in huis!Daar kijk ik inderdaad ook nooit naar. En ik bereid me voor. Dat scheelt ook inderdaad.
quote:eleonora schreef op 09 juni 2012 @ 11:01:

Algemeen Diaan.Ik ben Diaan niet.
quote:Jannekem78 schreef op 09 juni 2012 @ 01:01:

[...]

Ik hou zelf ook niet van voetbal, maar een EK of WK vind ik wel leuk om te kijken. Morgen Oranje!!!Dit snap ik dus niet, je houdt van voetbal of niet
Oeeeei, heb je dat nu al? Haha en het begint pas allemaal! Ik hou helemaaaal niet van voetbal en ga vanavond ook niet kijken (ik vind het al heel wat dat ik weet dat er vanavond een wedstrijd is :P ), maar ik vind al het gedoe eromheen helemaal niet irritant hoor, ik vind het juist leuk voor de mensen die er lol in hebben
Is toch niet zo raar Luni? Ik ken heel veel mensen die niet echt om voetbal geven, maar het WK en EK wel leuk vinden.. Het is toch heel anders, Nederland tegen de rest en meestal kijk je het gezellig met zijn allen, toch wel een heel andere sfeer! Ik denk dat de mensen die dus wél EK of WK kijken, meer voor die gezelligheid gaan dan voor de voetbalwedstrijd zelf ;)
quote:luni schreef op 09 juni 2012 @ 12:05:

[...]

Dit snap ik dus niet, je houdt van voetbal of niet

Ik vind persoonlijk het EK/WK wel leuk, terwijl ik voor de rest nooit voetbal kijk. Dit omdat ik bij het EK of WK tenminste weet welk team ik moet supporten haha Ik kan heel vurig voor Nederland zijn, maar bij een club als Ajax ofzo zou ik dat nooit kunnen hebben omdat ik daar niet zo'n binding mee heb ofzo. En ik vind het hele sfeertje juist wel leuk, dat iedereen zo opgetogen is als Nederland heeft gewonnen, en het optimisme van al die mensen die overal vlaggetjes ophangen terwijl de eerste echte wedstrijd nog moet beginnen. Ik mag dat wel

Wel vind ik het vervelend dat er zooveel sportprogramma's op tv zijn nu. Maar gelukkig is er een leven naast de tv
Ik heb niet eens een tv. Of nouja, ik heb wel een maar geen kabel, gebruik hem alleen voor dvd's. Ik merk dus eigenlijk ook niet zo veel van de voetbalgekte. Ik heb niks met voetbal, maar met z'n alleen het WK en EK kijken vind ik altijd wel gezellig!
quote:glamourgirl schreef op 09 juni 2012 @ 12:13:

Is toch niet zo raar Luni? Ik ken heel veel mensen die niet echt om voetbal geven, maar het WK en EK wel leuk vinden.. Het is toch heel anders, Nederland tegen de rest en meestal kijk je het gezellig met zijn allen, toch wel een heel andere sfeer! Ik denk dat de mensen die dus wél EK of WK kijken, meer voor die gezelligheid gaan dan voor de voetbalwedstrijd zelf ;)

Ja ok, om de gezelligheid..maar nietom het voetbal dan.

Hier gaat de deense vlag uit, beetje 'pesten' ( vriend is deen)
quote:truffelmaffia schreef op 09 juni 2012 @ 09:45:

Ik kijk alleen voetbal met het WK of dus zoals nu EK. Ik interesseer me zelfs een beetje voor andere wedstrijden. Zoals gister Polen - Griekenland, zag ik in een winkel.

Ik zit zelfs te twijfelen of ik vanavond uit eten ga, NL speelt immers! Maar ja, ik ben wel bijna jarig, dan gaan we altijd uit eten. Maar mss staat er daar ook wel een tv'tje, wie weet.

Ik blijf het belachelijk vinden om je zó aan het EK te ergeren als TO (en een paar anderen). Nogmaals: Het is ZINLOOS om je zó te ergeren. Het zal echt niet weggaan, want de rest van NL vindt het wél leuk.

Je doet het jezelf aan, je kan het ook naast je neerleggen. Het is maar een maandje.

Maar goed, als jij graag iets te zeiken wil hebben, be my guest. Ohnee, ik zou gek van je worden.

Je komt zelf hier in een anti topic zeiken.....

Ga dan lekker in het oranje topic zitten feesten Maar laat hier de anti's gewoon lekker anti zijn. Zó moeilijk is dat toch niet te begrijpen ?
quote:truffelmaffia schreef op 09 juni 2012 @ 09:45:

Ik kijk alleen voetbal met het WK of dus zoals nu EK. Ik interesseer me zelfs een beetje voor andere wedstrijden. Zoals gister Polen - Griekenland, zag ik in een winkel.Ik zit zelfs te twijfelen of ik vanavond uit eten ga, NL speelt immers! Maar ja, ik ben wel bijna jarig, dan gaan we altijd uit eten. Maar mss staat er daar ook wel een tv'tje, wie weet.

Maar goed, als jij graag iets te zeiken wil hebben, be my guest. Ohnee, ik zou gek van je worden. Dit vind ik ook een beetje kort door de bocht. Mensen mogen vinden en voelen wat ze vinden.
quote:luni schreef op 09 juni 2012 @ 12:40:

[...]

Dit vind ik ook een beetje kort door de bocht. Mensen mogen vinden en voelen wat ze vinden.

Nee, dat mag duidelijk niet van veel mensen. We moeten met zijn allen genieten van die zgn 'saamhorigheid' die er ineens heerst enzo

Overigens zit ik vanavond braaf voetbal te kijken, aangezien ik 3 voetbalminnende terroristen heb hier, die al heel de dag vragen of 'het al gaat beginnen.'

Ik vind het prima, pak er een goed boek bij en ik vermaak me wel met ze !
Ik ben het met je eens hoor Bij!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven