Minnaar deel 17

21-05-2012 14:59 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Profiel

17623 berichten

Voeg toe als contact

13-03-2012, 17:08

--------------------------------------------------------------------------------

Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time
@Allegaartje...bedankt voor de tip,maar wordt idd beetje link voor mij ;)

@Meis...have fun en geniet er lekker van met zn 2tjes
Gisteravond samen met mijn minnaar de voetbalwedstrijd gekeken. We hebben het zo gezellig gehad! Er waren een aantal collega's bij, die ik ook allemaal ken en we hebben, ondanks de wedstrijd, ontzettend veel lol gehad.

Hij moest helaas met een collega meerijden en we konden elkaar dus niet nog privé zien. Hij bleef nog een tijd lieve smsjes sturen. Wat een heerlijke man is het toch!

Meis & Onbekende Forummer, zo te horen hebben jullie een fijne dag gehad! Geniet lekker lang na van het wolkje!
Jullie zouden eigenlijk m'n smile nu moeten zien.....Jeetje, wat heb ik genoten! We hadden een hotel op een prachtige locatie, midden in het bos (niet dat we er veel van hebben gezien ). Lekkere sex gehad van 10 tot 4, had van mij nog wel langer mogen duren! Ik zag net in de spiegel dat ik een zuigvlek in m'n nek heb...

Ivm privacy vetrel ik niet wie het is. Wellicht dat ie het zelf wel wil doen .

Noppies, wat is een lieve minnaar toch een heerlijk iets!!
quote:vaintje schreef op 14 juni 2012 @ 15:07:

Hmmm, meis, van welke forummer is ie dan wel.. 1 + 1 = 2 toch?
@Noppies..dat is dan balen dat je elkaar niet effe prive kunt zien :((

@Meis...haha dat wordt dus met de poederdoos aan de slag?heerlijk zo'n roze wolk
Een interessante discussie over hotelkamers. Ik moet zeggen dat ik wel een behoorlijke drempel over zou moeten om overdag een hotel te boeken. Maar in die fase zit ik ook niet.

Wel is er nieuws te melden. Voor mensen die mijn verhaal niet meer op het netvlies hebben staan: drie maanden geleden ben ik een man tegengekomen waarmee het lust op het eerste gezicht was (van beide kanten) maar waarmee er nog nauwelijks iets gebeurd is. We zijn beiden getrouwd. Ik heb de laatste tijd (eerder ook al) het contact af gehouden.

Nu ben ik hem vandaag tegengekomen. Ik wist dat we gelijktijdig op dezelfde plek zouden zijn (de plek waar we elkaar ook ontmoet hebben), maar had niets laten weten. Ik moest er maar heel kort zijn, de kans dat we elkaar zouden tegenkomen was niet groot.

Op de valreep gebeurde dat toch. Opnieuw was hij met een collega. Dit keer een iets discretere dan de vorige keer: na een paar minuten praten verontschuldigde hij zich en verdween. En vijf minuten later stonden we heftig te zoenen, half in het openbaar. Zodra ik bij zinnen was heb ik het afgekapt en ben weggegaan, eigenlijk zonder iets te zeggen.

Dit was dus niet wat ik wilde. Ik heb sinds mijn vorige bericht bewust geen contact met hem gehad, heb dus ook niet gereageerd op zijn berichten. Maar zodra ik hem zie lijken alle bezwaren als sneeuw voor de zon te verdwijnen. Ik kan die omgeving niet vermijden, ik hoef er niet vaak te zijn maar kan er niet onderuit om er af toe te zijn. Hoe nu verder, is de vraag. Voor mijn gevoel heb ik nu wel een grens overschreden.
@shanna, zo te lezen heb je het zwaar te pakken de minnaarvirus...

Hoe nu verder? dat heb je zelf in de hand...
quote:meis34 schreef op 14 juni 2012 @ 17:59:

Ivm privacy vetrel ik niet wie het is. Wellicht dat ie het zelf wel wil doen .

!!Tsja, nu word ik wel nieuwsgierig...meis&onbekende forummer...
Shanna, lastige situatie! Als je trouw wilt blijven aan je man, dan moet je hem echt gaan ontwijken denk ik. Als je hem ziet geen praatje maken, alleen gedag zeggen en doorlopen.

Maar ja, was het maar zo simpel! Sterkte en succes!
Shanna, moeilijk hoor! Als ik het zo lees, denk ik dat die discrete collega van hem wel wat heeft aangevoeld, en begeven jullie je dus op erg dun ijs. Ontwijken is het enige wat je kunt doen als je echt niet verder wilt gaan.
Hoi Shanna, inderdaad lastig! Ik denk dat je het je zelf ook een beetje moeilijk hebt gemaakt door geen keuzes te maken... je wilde je lustgevoelens voor deze man niet met je man delen, omdat je de mogelijkheid van een minnaar voor jezelf open wilt houden. Aan de andere kant wil je niet vreemdgaan, en tja... dan overkomt het je gewoon. Heb je wel lekker genoten van die zoenpartij of heb je er nu vreselijke spijt van?

Ik heb zo'n onweerstaanbare 'lustmeneer' in een vroegere kennissenkring gehad en hoe vaak we ook hebben geprobeerd om gewoon als vrienden door het leven te gaan, het verlangen naar meer blijft veel te groot (zelfs na 10tallen jaren). We hebben uiteindelijk na een 'ontspoorde' chatsessie samen besloten om alle contacten te verbreken, om 'ongelukken' te voorkomen. Vooral hij was bang dat als hij er aan toe zou geven dat we nooit meer zouden kunnen stoppen en dat het zijn relatie thuis onomkeerbaar zou kunnen schaden. Bovendien heb ik al een heerlijke -geoefende- minnaar en geen enkele behoefte aan een (onervaren) 2e. En zo geschiedde... met respect voor dat besluit, geen contact meer, hooguit bij begrafenissen.

Misschien is het een idee om je lustobject gewoon voor te stellen om elkaar geen berichtjes meer te sturen en elkaar ook niet meer aan te spreken? Hij denkt nu misschien nog dat je 'hard to get' speelt en dat er nog steeds een opening is, als hij maar volhoudt..

(moeilijk om die fantasie ook los te moeten laten hè, dat is heel herkenbaar hoor!)
quote:Allegaartje schreef op 15 juni 2012 @ 12:51:

Heb je wel lekker genoten van die zoenpartij of heb je er nu vreselijke spijt van?

Haha, eigenlijk geen van beide...

Op het moment zelf kon ik me er absoluut niet aan overgeven. Dacht: dit is zinloos, we staan half in het openbaar, dit kan nergens toe leiden. Direct erna was ik enigszins in shock. Ik ben echt inwendig vloekend weggelopen en verkeerde de tien minuten of zo erna in een soort van waas. Nu zit ik een beetje in de ontkenningsfase . Geen vreselijke spijt maar wel een wat ongemakkelijk gevoel erover.

Ontwijken, ja, dat zou waarschijnlijk het beste zijn. Steeds als ik hem zie word ik overvallen door een soort van willoosheid en laat ik alles maar over me heen komen, in plaats van kort te groeten en door te lopen. Het zou ook best kunnen dat hij denkt dat ik 'hard to get' speel. Hoewel ik op zich duidelijk tegen hem ben geweest, geef ik gemengde signalen af als we elkaar zien. Ik ben hier zo geen type voor!! Dat bedoel ik niet als waardeoordeel maar om aan te geven dat ik er zenuwachtig en onrustig van word en op dit moment niet op een prettige manier.

Toch is de fantasie loslaten inderdaad lastig. Dan kom ik ook weer terug bij het gebrek aan afwisseling in mijn leven. Dank voor de reacties in ieder geval. Ik ben ook blij dat ik hier mijn verhaal kwijt kan, dat kan ik in mijn omgeving niet.
Ahh de clash tussen verstand en gevoel...

Rationeel weet je dat het niet klopt, maar je gevoel..... stel dat je je rationele gedeelte uitschakeld? wat gebeurt erdan ?

Wat bedoel je precies met gebrek aan afwisseling in je leven ?

Is je leven zo voorspelbaar saai ? Dat dit wat je nu hebt met deze man je hartslag van 0 tot120 gaat in 0.03 sec?

Laat deze man je hart sneller slaan, je hebt het gevoel weer dat je leeft , dat je gezien wordt , je voelt je begeerd ?
@ Shanna You're welcome:)

Op zich kom je terug op een prima vraag natuurlijk... hoe breng je meer afwisseling in je leven, zonder vreemd te gaan?

@Aviv haha.. je weet wel wat het is hè? Eens geproefd, altijd een smaakgeheugen. Maar lees Shanna even een stukje terug, ze heeft een aantal weken vrij uitgebreid een analyse gegeven hoe ze er in staat.
anoniem_65174 wijzigde dit bericht op 15-06-2012 14:59
Reden: aanvulling voor Aviv
% gewijzigd
verwijderd en bijgelezen.
even uit de leesstand...

Lees hier al een tijdje mee, zo prettig om te lezen en merken dat ik niet de enige ben .

Zal even kort iets vertellen, getrouwd 2 kids en een hele leuke man leren kennen via de grootste visvijver van Nederland op dit moment geloof ik Wordfeud !

Eerst onschuldig chatten, mailadressen uitgewissels, foto's appen en elkaar dus afgelopen week voor de eerste maal ontmoet

en nu ....

Hij is echt wel heel leuk, aantrekkelijk maar of hij echt degene is met wie ik over de streep zou gaan betwijfel ik.

Maar er is iets aangewakkerd in me lijkt het wel, heb ineens behoefte aan iets /iemand anders..

weet niet goed hoe er nu mee om te gaan.

Relatie met nr 1 is erg goed, geen problemen, kom niks tekort en waarom dan toch ineens het verlangen naar ..ja naar wat ..

pfff eerst maar eens kijken wat ik wil.

ik lees weer even verder..
@Shanna heb je postings allemaal teruggelezen en pfff je zit idd een lastig pakket met je gevoelens...zou idd toch proberen om niet verder over de grens te gaan aangezien je er zelf ook al geen goed gevoel bij hebt gehad dat hij je zoende...

En idd wat Aviv ook al vroeg..wat bedoel je met gebrek aan afwisseling?
Heb vandaag nr.2 weer gezien en we hebben effe gekletst over koetjes en kalfjes waren collega's bij..

Heb hem een sms gestuurd om te kijken of ie wil afspreken op bepaalde plek,datum...ben nu wel zover dat als ik nu weer geen reactie krijg ik de boot af ga houden hoe lastig het ook is pfff

Dan maar tel.nr wissen en weggooien..
Wat weer een goede post Gaar. Hoef ik me daar niet tegenan te bemoeien

Silver, je hebt ervan gelikt, spanning ervaren en aandacht gekregen. Verslaaaaavend!

En natuurlijk is je nummer 1 relatie goed, zoals van elke nieuwe schrijfster haar nummer 1 relatie goed is. En toch mis je een stukje spanning wellicht.

Is het een optie om dit gebeuren te bespreken thuis? Wellicht mist jouw man ook een stukje spanning en kunnen jullie hier in elk geval eens over kletsen?

Edit: Linny, terecht. Als je met tijd, plek en datum komt en je hoort niks is de gretigheid ver te zoeken. Laat maar dan, toch?
quote:linny77 schreef op 15 juni 2012 @ 15:54:

Heb vandaag nr.2 weer gezien en we hebben effe gekletst over koetjes en kalfjes waren collega's bij..

Heb hem een sms gestuurd om te kijken of ie wil afspreken op bepaalde plek,datum...ben nu wel zover dat als ik nu weer geen reactie krijg ik de boot af ga houden hoe lastig het ook is pfff

Dan maar tel.nr wissen en weggooien..Hou de eer lekker aan jezelf als hij niet reageert! Hij is jouw moeite dan niet waard!
Roos en Meis..thanxs..hij was an werk dus kan niet zeggen dat zn vriendin weer zn sms heeft onderschept :P
Ik was net bij de kapper en heb daar dit verhaal gehoord. Een minnares is bekogeld met eten en voor rotte vis uitgemaakt midden op straat, door zijn dochter!! Iedereen er omheen lachen, omdat je met je kkauwen van een getrouwde man hoort af te blijven. Misschien helpt dat bij je keuze trouw te blijven aan je partner!
En bedankt voor je waardevolle post, ooijen1310. Daar zat ik nou net op te wachten!
@ooijen..bedankt voor je post,maar de man zelf is dus ook niet heilig :P
Dat klopt, maar die is eruit getrapt, dus die heeft ook zijn verdiende loon gekregen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven