Minnaar deel 17

21-05-2012 14:59 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Profiel

17623 berichten

Voeg toe als contact

13-03-2012, 17:08

--------------------------------------------------------------------------------

Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time
Ooijen, je bent gekwetst. Zoals Gaar al een keer schreef is de waarom vraag de meest lastige vraag om te beantwoorden omdat er altijd een licht oordeel in die vraag zit.

Waarom? Weet ik het, vraag het de mannen die hun vrouwen dit aandeden! Misschien klopt het hele monogame idee wel niet, misschien voorkom je vreemdgaan als elke relatie open is, waarom beperk je iemand tot het levenslang seks hebben met 1 persoon? Waarom mag iemand niet buiten de deur neuken als zijn partner geen seks meer wil of zijn wensen niet tegemoetkomt?

Het lijkt simpel.. maar dat is het niet altijd.
quote:ooijen1310 schreef op 15 juni 2012 @ 16:59:

[...]

Niks zijlijn... Ik ben ook wel eens verliefd geweest op iemand toen mijn vorige relatie slecht was. Echter, ik heb er niks mee gedaan!!!

Nou en?

Dan sta je nog steeds aan de zijlijn want je kent de ins en outs van deze relaties niet. Ik sta ook aan de zijlijn van de schrijfsters hier. En oordeel dus niet.

Terwijl ik wél een minnares ben.
Silver, je leest hier al een tijdje mee schreef je. Lees je pas mee sinds je die leuke man op WF hebt leren kennen, of daarvoor ook al?

Ik las al een paar jaar hier af en toe mee, en ik las een online dagboek van een vreemdganger, en ik las Komt een vrouw bij de dokter, etc., en door al die dingen merkte ik dat ik er minder zwartwit tegenover ging staan, wat uiteindelijk leidde tot echt vreemdgaan. Ook al dacht ik dat ik het thuis zo goed had, blijkbaar ging ik toch op zoek naar verhalen van vreemdgangers, en nu denk ik dus dat ik er wel degelijk meer voor open stond, door alles wat ik las.
quote:silver1977 schreef op 15 juni 2012 @ 16:59:

@rooss4

ga toch maar eens een balletje opgooien dit weekend denk ik, heb al eens iets gelezen over die film Unfaithful ofzo

mischien eens huren en kijken of er een gesprek uit voort kan komen..Dat zou ik echt super krachtig van je vinden. In elk geval kan je polsen hoe hij erin staat zonder meteen alles op tafel te gooien.
Waarom? Weet ik het, vraag het de mannen die hun vrouwen dit aandeden! Misschien klopt het hele monogame idee wel niet,

Misschien wel, alleen voor een bepaald soort mensen niet.

misschien voorkom je vreemdgaan als elke relatie open is,

Dat denk ik niet, en er zijn genoeg mensen die geen open relatie willen. En dat recht hebben ze.

waarom beperk je iemand tot het levenslang seks hebben met 1 persoon?

Waarom zou dat een beperking zijn? Het is toch waar je voor kiest als je een relatie aangaat of trouwt?

Waarom mag iemand niet buiten de deur neuken als zijn partner geen seks meer wil of zijn wensen niet tegemoetkomt?

Omdat je dan gewoon eerlijk moet zijn en stoppen met die relatie. Waarom zou je iemand willens en wetens tot op het bot willen vernederen, voorliegen en bedriegen? Omdat je niet meer mag neuken? Kom op zeg, dat is gewoon een excuus bedenken. En ik durf ook nog wel te beweren dat de meeste mannen een zielig verhaal ophouden, om maar te kunnen neuken en dat ze ook thuis gewoon nog neuken. Misschien niet zo vaak als ze zouden willen, maar blijf dan vrijgezel. Dan kun je net zoveel neuken als je maar wil.

Het lijkt simpel.. maar dat is het niet altijd
Ooijen, ik snap je gevoel, en ik snap je frustratie, en ik heb eigenlijk geen goed weerwoord. Ik vind het alleen heel erg verdrietig voor je vriendin, en voor jou ook dat je hiermee geconfronteerd bent. Die lul had het op zn minst discreet kunnen doen...
quote:ooijen1310 schreef op 15 juni 2012 @ 17:17:

Waarom? Weet ik het, vraag het de mannen die hun vrouwen dit aandeden! Misschien klopt het hele monogame idee wel niet,

Misschien wel, alleen voor een bepaald soort mensen niet.

Bepaald soort? Welk soort?

misschien voorkom je vreemdgaan als elke relatie open is,

Dat denk ik niet, en er zijn genoeg mensen die geen open relatie willen. En dat recht hebben ze.

Je antwoord klopt niet, door elke relatie als open te bestempelen voorkom je vreemdgaan, ik heb niet geschreven dat iedereen dat ook daadwerkelijk wil.

waarom beperk je iemand tot het levenslang seks hebben met 1 persoon?

Waarom zou dat een beperking zijn? Het is toch waar je voor kiest als je een relatie aangaat of trouwt?

Wie heeft dat besloten? Heeft de ambtenaar van burgerlijke stand gezegd dat je vanaf dat moment alleen nog maar met je partner mag neuken? Staat dat in het trouwboekje?

Waarom mag iemand niet buiten de deur neuken als zijn partner geen seks meer wil of zijn wensen niet tegemoetkomt?

Omdat je dan gewoon eerlijk moet zijn en stoppen met die relatie. Waarom zou je iemand willens en wetens tot op het bot willen vernederen, voorliegen en bedriegen? Omdat je niet meer mag neuken? Kom op zeg, dat is gewoon een excuus bedenken. En ik durf ook nog wel te beweren dat de meeste mannen een zielig verhaal ophouden, om maar te kunnen neuken en dat ze ook thuis gewoon nog neuken. Misschien niet zo vaak als ze zouden willen, maar blijf dan vrijgezel. Dan kun je net zoveel neuken als je maar wil.

Misschien is er 1 reden te bedenken om uit elkaar te gaan en 1.000 om bij elkaar te blijven. Eerlijk zijn en stoppen met de relatie? Bepaal jij dat? Speak for yourself. Er zijn legio mensen die niet willen weten dat hun partner vreemdgaat. Wetende dat ze seksueel tekortkomen maar geen eind willen maken aan de relatie om welke reden dan ook. Je hebt nu geen inkijk in elke relatie!

Het lijkt simpel.. maar dat is het niet altijd
quote:vaintje schreef op 15 juni 2012 @ 17:22:

Ooijen, ik snap je gevoel, en ik snap je frustratie, en ik heb eigenlijk geen goed weerwoord. Ik vind het alleen heel erg verdrietig voor je vriendin, en voor jou ook dat je hiermee geconfronteerd bent. Die lul had het op zn minst discreet kunnen doen...

Die lul had het helemaal niet moeten doen!! Hij wist dat ze niet lang meer had en had dan nog even gewacht. Maar nee, zijn eigen behoeftes gingen voor.. hoe triest is dat? Zij heeft twee dochters nagelaten en die zullen dit ook eens weten. Het oudste meisje heeft sowieso er wat van meegekregen de avond dat mijn vriendin haar man confronteerde. Zo treurig!

En nu heeft hij mij verteld dat hij een relatie heeft met die sl*t en wanneer ik weer langskom. Nou dat gaat even duren, want ik ben in staat om haar aan d'r haren door het huis heen te trekken. Zij wist dat mijn vriendin zo ziek was dat het een kwestie van tijd was en dan toch neuken met haar man. Ik moet eerst mijn boosheid kwijtraken, en dat zal wel een paar jaar duren.
Tja, het is rot, dat vind ik echt. Het is respectloos en zeer pijnlijk voor je vriendin toentertijd.

Ik snap je kwaadheid maar waarom is zij een slet?

Wie heeft dat besloten? Heeft de ambtenaar van burgerlijke stand gezegd dat je vanaf dat moment alleen nog maar met je partner mag neuken? Staat dat in het trouwboekje?

Je belooft toch trouw te zijn!!
quote:Rooss4 schreef op 15 juni 2012 @ 17:34:

Tja, het is rot, dat vind ik echt. Het is respectloos en zeer pijnlijk voor je vriendin toentertijd.

Ik snap je kwaadheid maar waarom is zij een slet?Ze had ook kunnen zeggen: we wachten tot je vrouw dood is! Het zegt wat over iemand als je kunt naaien met iemand waarvan je weet dat zijn vrouw vecht voor haar leven. En nu woont ze in het huis van mijn vriendin! Wat ben je dan voor een harteloos persoon?
En trouw... betekend dat dat je nooit meer met iemand anders neukt? Is dat zoals trouw in het algemeen bedoelt wordt of heeft het eigenlijk een diepere betekenis?

Wat zegt het dat je met iemand kan naaien wiens vrouw ziek is? Dat je een slet bent? Of dat je je armen open hebt gegooid voor een heel verdrietig persoon dat warmte nodig had? En is het harteloos om te gaan wonen in het huis van je minnaar? Of is het eigenlijk best een heel logische stap omdat zijn huis groter was, zijn kinderen daar woonden enz?

Ik zeg ook maar wat hoor.

Je bent verdrietig en rancuneus. En daar heb je last van. Snap ik maar het kost zoveel energie. Doe er iets mee zou ik bijna willen zeggen.
Bedoel maar...quote:stewardess schreef op 21 mei 2012 @ 14:59:

Profiel

17623 berichten

Voeg toe als contact

13-03-2012, 17:08

--------------------------------------------------------------------------------

Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time
@ooijen..snap je frustraties wat betreft je zieke vriendin die inmiddels overleden is en wat heel erg is,maar is het ook niet een stuk verleden wat je ZELF hebt meegemaakt dat je zo verbitterd heeft gemaakt dat je op verschillende forums maar minnaars/minnaressen/vreemdgangers de les probeerd te lezen

of aan de schandpaal te nagelen?

Dit topic gaat erover of je een minnaar/minnares kunt hebben zonder er verliefd op te worden...
Silvia, ik gok dat je doelt op de 2e alinea?
@shanna snap wat je bedoelt met struktuur in je leven enzo..heb het hier ook idd alleen die van mij zijn ouder dan 5 en wordt steeds makkelijker

Weet niet of je er iets mee kunt,maar een romantische avond plannen met je nr.1? kids uit logeren en elkaar lekker verwennen?Is dat een manier om de spanning weer terug te krijgen?

@Silver Welkom hopelijk kun je hier je ei een beetje kwijt..en heb je iets aan onze adviezen haha
iiiieeeeehhhh..

een off toppic..maar moet de perfecte "smoes" hebben.

Nr 1 heeft vibrator gevonden die ik destijds met nr 2 heb aangeschaft.

Aangezien ik thuis een beetje antisex ben..komt dit dus wel heeel raar over...

Man vroeg of ik een speeltje had aangeschaft en hoe het was..

Tja..sta ik met de mond vol tanden..

Helllupppp..
quote:meis34 schreef op 15 juni 2012 @ 18:29:

Silvia, ik gok dat je doelt op de 2e alinea? Hoe raad je het meis
quote:xxsilviaxx schreef op 15 juni 2012 @ 18:52:

iiiieeeeehhhh..

een off toppic..maar moet de perfecte "smoes" hebben.

Nr 1 heeft vibrator gevonden die ik destijds met nr 2 heb aangeschaft.

Aangezien ik thuis een beetje antisex ben..komt dit dus wel heeel raar over...

Man vroeg of ik een speeltje had aangeschaft en hoe het was..

Tja..sta ik met de mond vol tanden..

Helllupppp..

Antisex?? En op het minnaarstopic??

Ik zou gewoon de waarheid vertellen, ik neem aan dat het een prettige ervaring was. En dan lieg je er niet over . En niet nr. 2 noemen natuurlijk...
Voor minnaar was ik anti ja..

Maar nu dus niet meer..

Strax moet ik dat ding nog samen met nr 1 gebruiken...terwijl ik het met nr 2 heb aangeschaft..

Beetje raar dus..

Nah heb gezegd dat ik er niet veel aan vond..wist ook zo gauw niet wat..maar ja hij is natuurlijk ook niet gek...
getver voel me opgelaten hoor..

hij begint er vast weer over...
Waarom ben je niet gewoon eerlijk? Of is hij echt zo n verschrikkelijk slecht mens dat hij die niet verdient?
sorry Sylvia maar moest mn lach effe inhouden ivm kids hier..

Misschien idee om te zeggen:Door die vibrator heb ik meer zin in sex gekregen met jou,maar ik moet hem nog steeds weggooien??

Sterkte ermee
* bijt ontzettend hard op d'r tong *
quote:ooijen1310 schreef op 15 juni 2012 @ 19:22:

Silvia: heb jij in Soest gewoond?Denk je dat ze daar antwoord op gaat geven?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven