Klaarkomgeluid mannen...

16-06-2012 01:32 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Toegegeven: dit item drong zich bij me op bij de OP van Aarzelend. Hij produceert blijkbaar brulaapgeluiden als hij klaarkomt.

Maar wat vinden jullie nu echt opwindend bij het klaarkomgeluid van je vriend/man/partner. Is dat schreeuwen? (Brulaapidee). Kreunen en steunen? Hijgen? Of is hij juist een stille klaarkomer?
Brulapen doen me weinig. Bavianen daarentegen des te meer.
Wat wil je horen?????
De mijne is een kreuner en steuner, Met bijna gorgelende keelgeuiden. Heerlijk om te horen...
quote:luckyjane schreef op 16 juni 2012 @ 01:40:

De mijne is een kreuner en steuner, Met bijna gorgelende keelgeuiden. Heerlijk om te horen... Lekker van genieten!!!!!!!!!!!!
quote:Raldy schreef op 16 juni 2012 @ 01:40:

Wat wil je horen?????Het enige dat ik wil horen is wat julle opwindend vinden aan het klaarkommoment van een vent.... Of misschien juist niet....
Ik geen ervaring met het klaarkomen van een man.

Waarom wil je dat eigenlijk weten? Vind het ook een rare vraag. Ben je eigenlijk wel een vrouw?
Gewoon een beetje normaal graag.
Tja, wat is normaal. Wat vind jij normaal?
A la een baviaan? wat moet ik mij daarbij voorstellen qua geluid?, krijg bijna het beeld dat de man in kwestie na het klaarkomen nog op zijn borst gaat slaan ook,
quote:cappi schreef op 16 juni 2012 @ 05:35:

A la een baviaan? wat moet ik mij daarbij voorstellen qua geluid?, krijg bijna het beeld dat de man in kwestie na het klaarkomen nog op zijn borst gaat slaan ook,

Da's meer de gorilla.

Ik zelf ben nog steeds op zoek naar vent die kraait als een haan.

Gelijk weer wakker voor de 2e ronde.
Ik had er een met zo'n hele diepe grom van achter uit z'n keel. Heerlijk!

Nu een soort van stoomlocomotief
Een diepe grom/kreun in combinatie met de bewegingen die hij erbij maakt. Yumm
..... en nu een peuk!!!!
Ik heb er ooit eens eentje gehad die de hele boel bij elkaar gilde, ik schaamde me kapot. Vond het lachwekkend bijna.

Huidige partner hoor ik genieten, gewoon, beetje grommerig, kreunerig. Prima te doen.

Ik hou ook niet van uitbundig gehijg.
quote:frizzy schreef op 16 juni 2012 @ 03:07:

Gewoon een beetje normaal graag.Zeg dat wel. Geluiden waarbij ik 112 al ligt te draaien daar ben ik ook geen fan van.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Mannen die helemaal geen geluid maken, dié vind ik pas vervelend! Doe mij maar een man die met een beetje (normaal!) gehijg laat merken dat hij waardeert wat ik doe, en vervolgens met een grom klaarkomt.

"Nog een keer en wel nu!", denk ik daardoor :-)
Lol
Een beetje diep grom, gebrom geluiden vind ik wel fijn bij een man. zwaardere ademhaling

Houd niet van hijgerige mannen. Of mannen die heel veel praten tussendoor (oh lekker, dat soort gepraat).
quote:very__cherry schreef op 16 juni 2012 @ 09:25:

[...]

Zeg dat wel. Geluiden waarbij ik 112 al ligt te draaien daar ben ik ook geen fan van.
quote:holyhell schreef op 16 juni 2012 @ 07:17:

[...]

Ik zelf ben nog steeds op zoek naar vent die kraait als een haan.

Gelijk weer wakker voor de 2e ronde.En je weet meteen wanneer hij vreemd gaat.... dan kraait ie 3x
quote:engelchen schreef op 16 juni 2012 @ 09:29:

Mannen die helemaal geen geluid maken, dié vind ik pas vervelend! Doe mij maar een man die met een beetje (normaal!) gehijg laat merken dat hij waardeert wat ik doe, en vervolgens met een grom klaarkomt.

"Nog een keer en wel nu!", denk ik daardoor :-)+1
Tijdens de actie zal ik hoogstens de geluiden maken zoals je tijdens een lekkere maaltijd maakt (hmmmmm, hhhhhhhhh,....).

En op het einde een klein grom + blaas geluid.

Daarna 2-3 tikjes op de kont om duidelijk te maken dat ik weer naar de televisie wil kijken. Afhankelijk van het standje kunnen die tikjes ook op de schouder of wang zijn.

Ik weet het, ik ben een sexgod.
Ieh-ah ie-aah!
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Oh, dacht dat het over bbq en bier ging.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven