Klaarkomgeluid mannen...
zaterdag 16 juni 2012 om 01:32
Toegegeven: dit item drong zich bij me op bij de OP van Aarzelend. Hij produceert blijkbaar brulaapgeluiden als hij klaarkomt.
Maar wat vinden jullie nu echt opwindend bij het klaarkomgeluid van je vriend/man/partner. Is dat schreeuwen? (Brulaapidee). Kreunen en steunen? Hijgen? Of is hij juist een stille klaarkomer?
Maar wat vinden jullie nu echt opwindend bij het klaarkomgeluid van je vriend/man/partner. Is dat schreeuwen? (Brulaapidee). Kreunen en steunen? Hijgen? Of is hij juist een stille klaarkomer?
zaterdag 16 juni 2012 om 07:17
quote:cappi schreef op 16 juni 2012 @ 05:35:
A la een baviaan? wat moet ik mij daarbij voorstellen qua geluid?, krijg bijna het beeld dat de man in kwestie na het klaarkomen nog op zijn borst gaat slaan ook,
Da's meer de gorilla.
Ik zelf ben nog steeds op zoek naar vent die kraait als een haan.
Gelijk weer wakker voor de 2e ronde.
A la een baviaan? wat moet ik mij daarbij voorstellen qua geluid?, krijg bijna het beeld dat de man in kwestie na het klaarkomen nog op zijn borst gaat slaan ook,
Da's meer de gorilla.
Ik zelf ben nog steeds op zoek naar vent die kraait als een haan.
Gelijk weer wakker voor de 2e ronde.
zaterdag 16 juni 2012 om 09:29
zaterdag 16 juni 2012 om 10:08
zaterdag 16 juni 2012 om 10:33
Tijdens de actie zal ik hoogstens de geluiden maken zoals je tijdens een lekkere maaltijd maakt (hmmmmm, hhhhhhhhh,....).
En op het einde een klein grom + blaas geluid.
Daarna 2-3 tikjes op de kont om duidelijk te maken dat ik weer naar de televisie wil kijken. Afhankelijk van het standje kunnen die tikjes ook op de schouder of wang zijn.
Ik weet het, ik ben een sexgod.
En op het einde een klein grom + blaas geluid.
Daarna 2-3 tikjes op de kont om duidelijk te maken dat ik weer naar de televisie wil kijken. Afhankelijk van het standje kunnen die tikjes ook op de schouder of wang zijn.
Ik weet het, ik ben een sexgod.