Minnaar deel 17

21-05-2012 14:59 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Profiel

17623 berichten

Voeg toe als contact

13-03-2012, 17:08

--------------------------------------------------------------------------------

Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time
Wdjk88, geniet er nog even heerlijk van!!

Allegaartje, het was vandaag idd heftig! Naast dat ik me vooral heb geërgerd aan de vreemde uitspraken die sommige buitenstaanders maakten, zat er bij sommige natuurlijk wel een kern van waarheid in. En dat is soms confronterend. Maar we hebben het weer gehad, op naar de volgende discussie .
Confronteren is niet erg en ik denk dat dat ook vaak genoeg gebeurt hier. Maar ik hou meer van constructief, zoals Moniekk is in haar feedback.... niks mis mee!

Ooh, that reminds me... @Shanna: Wat apart dat je lustobject ineens helemaal stil valt, misschien is ie wel in steen veranderd en staat ie er nog steeds, hahaha. Dan kom je er inderdaad wel makkelijk van af, voelt dat als een opluchting?

Ff algemene vraag... bespreken jullie je Nr.1 relatie met je minnaar/minnares? Dat doen wij zelden eigenlijk en als het gebeurt dan hebben we een ongeschreven regel om er 'niks van te vinden' over en weer... geen oordeel dus. Dat vind ik zelf wel fijn, omdat mijn thuissituatie gewoon privé domein is en blijft - hoezeer ik soms de neiging heb om alles met m'n minnaar te willen delen hoor.
Hey Gaar, ja wij bespreken het wel, zolang het wel respectvol gaat.. dus niet bij elkaar klagen en miepen.. Maar dingen mogen zeker wel besproken worden. Wij weten veel van elkaar, ook prive, maar gebruiken elkaar niet om 'tegen elkaar aan te zeiken'
@ Sylvia...hoe is het mij jou momenteel?Nee geen hotel gepland

had gister nog reactie van nr.2 over plaats,tijd,datum,maar zag wel bepaalde opmerkingen op FB staan waar ik niet vrolijk van werd dus heb nu mn verstand gebruikt en zn nummer gewist..nu mn gevoel nog

Wel leuke mail van oude kennis terug gehad

@Meis..ga me idd lekker vermaken met oude kennis en mailtjes zijn al leuk..

@Silver..film gezien gister??
anoniem_150428 wijzigde dit bericht op 17-06-2012 08:39
Reden: typ fout
% gewijzigd
@ Fruitschaal..welkom :-)

@wjdk88..super dat het voor herhaling vatbaar is

@Gaartje..vertel alleen opervlakkige dingen,maar niet mn problemen of mn sex leven met nr.1....gaat nr.2 niks aan.
Linny...go girl!

Allegaartje...wij weten waarschijnlijk teveel van elkaar, daarom zit ik op dit moment nog steeds in die spagaat. Ik heb z'n vrouw gezien, met z'n dochter gepraat. En ik weet het...wie z'n billen brandt moet op de blaren zitten, maar da's achteraf geklets.
Hi Gaar, 'dingen' over nr1 besprak ik nooit met een minnaar. Dat voelde toch als nog meer ontrouw. Ik heb dat altijd strikt gescheiden gehouden.
Hey Stewardess, da's lang geleden!
Ben ook benieuwd hoe de film was Silver? Is er een goed gesprek uit voort gekomen?
Hi Meis, ik hoop dat het wat beter met je gaat. Mijn ervaring is dat daten net een forummer nog net even ingewikkelder ligt. Maar dat voor iedereen anders voelen.
Wauw, dat was ff heftig hier..! Maar ok, ik zou afgelopen week een steamy, hot date hebben door te enthousiast gesport te hebben ging dat niet door:( maar we gaan in de rebound deze week:))

@gaartje nr2.'s komen voor in onze gesprekken maar zoals sense ook zei, met respect en niet bij elkaar klagen en miepen.

@all welkom!

@linny goed dat je nr hebt gewist, move on, fijn mailen met oude bekende..
@cakey..hoe is het nu dan?koelen heeft wel geholpen?

Heerlijk dat je toch nog zo snel weer kunt afspreken..geniet er maar lekker van
quote:stewardess schreef op 17 juni 2012 @ 09:58:

Hi Meis, ik hoop dat het wat beter met je gaat. Mijn ervaring is dat daten net een forummer nog net even ingewikkelder ligt. Maar dat voor iedereen anders voelen.

Het is wel lastiger, ik gooi nu niet alles erop wat ik wel bij m'n vorige minnaar wel zou doen. Maar aan de andere kant ben ik hier gewoon eerlijk over hoe ik eea zie en misschien komt dat bij hem nu ook wel binnen. We verschillen een klein beetje van mening over hoe nu verder en dat is verrekte lastig bespreken via chat. En op je vraag in je openingspost kan ik nu volmondig ja zeggen.

En verder doe ik gewoon m'n ding hier. Man en kind hebben er niks aan als ik loop te sjagerijnen, maar hij zit wel constant in m'n hoofd.

Cakey, ben je weer op de been? En zoals iemand laatst al zei...je sport al genoeg tijdens je date!
Het niet praten over de nrs1 zou voor mij voelen als ontkenning van hun bestaan.. Wij kennen beide de nr1 van de ander, niet over hen praten zou niet kloppen....
Nr 1's komen af en toe aan bod, van mijn kant nooit negatief, dat kan ik niet en dat is ook niet nodig.

Hij heel soms in negatievere zin over nr1, nooit klagend maar enkel als een reactie op iets wat ik dan onrechtstreeks vraag maar hij zegt dan wel dat ik het gewoon moet vergeten wat hij zegt en we gaan er dan ook niet verder op in...

@Sensual_D: kan ik je eens mailen?
anoniem_145506 wijzigde dit bericht op 17-06-2012 11:54
Reden: *
% gewijzigd
@ ella mijn mail is sensualbs@gmail.com
@noppies: blij je hier terug te treffen

Ik ben zwak en de relatie met nr2 blijft doorgaan....

Ergens maakt het me intens ongelukkig, de dag na een date, zo goed als bijna altijd traantjes. Maar ik kan niet zonder hem, de momenten dat we samen zijn, zijn prachtig, zo mooi en puur en écht, we blijven mekaar ontdekken en ja, de gevoelens groeien ook....Maar m'n tweestrijd blijft: wat maakt me op de duur ongelukkiger doorgaan met hem of dit stopzetten, ik weet het niet, het verlamt me.
quote:Sensual_D schreef op 17 juni 2012 @ 12:06:

@ ella mijn mail is sensualbs@gmail.comBedankt! Als je het niet erg vindt, dan mail ik je even, ik lees altijd jouw reacties hier met veel herkenning....
quote:Allegaartje schreef op 17 juni 2012 @ 01:16:

Ooh, that reminds me... @Shanna: Wat apart dat je lustobject ineens helemaal stil valt, misschien is ie wel in steen veranderd en staat ie er nog steeds, hahaha. Dan kom je er inderdaad wel makkelijk van af, voelt dat als een opluchting?

Hahaha, het idee alleen al dat hij daar nog steeds staat . Nee, ik denk echt dat ik hem heb afgeschrikt. Stel het je maar eens voor: je zoent iemand, vervolgens word je aan de kant geduwd en rent de persoon weg zonder iets te zeggen. Ik denk niet dat ik dan nog wat van me zou laten horen, te meer omdat ik eerder ook al had laten weten eigenlijk geen contact meer met hem te willen.

Het voelt ergens wel als een opluchting ja. Laat ik zeggen dat het voor 80% een opluchting is en voor 20% een teleurstelling. Vlak voor 'de kus' zei hij nog dat hij me mee uit eten wilde nemen en meer van dat soort romantische plannetjes, de paniek sloeg toen al een beetje toe, ik hoef dat allemaal helemaal niet. Heb al een man om dat soort dingen mee te doen.

Iedereen die op dit moment worstelt: veel sterkte. Ik vind het moeilijk om raad te geven omdat ik geen ervaringen heb om uit te putten, maar ik lees en leef wel mee.
Gisteravond dus zoals ik van plan was de film unfaithful er eens ingegooid .

Wilde graag beetje reactie peilen, kijken hoe hij ertegenover stond ...

Nou niet erg positief dus .

Eerlijk gezegd had hij er geen goed woord voor over .

Heb het gesprek een beetje open proberen te krijgen door aan te kaarten dat het ook wel wel eens niet stiekem gebeurt maar dat partners elkaar wat vrijer laten in hun relatie.

Hij staat daar dus totaal niet voor open, tuurlijk was hij ook wel eens nieuwsgierig maar hij kon en wilde er niks mee doen .

Dit gaat hem dus niet worden ..

Het wordt dus of helemaal kappen of stiekem doorgaan .

Gevoel en verstand lopen nu door elkaar .

Erg genoeg voel ik eigenlijk niet eens echt schuldig , mischien omdat het niet tot all the way kwam , alhoewel ik dat betwijfel .

Ik wil eigenlijk niet stoppen , het geweldige gevoel wat ik nu heb is gewoon al zolang weggeweest .. Na 10 jaar lijkt me dat ook wel logisch ..
Wil nog wel even iedereen sterkte wensen die nu ook een beetje in de knoop zitten en ik vind het gewoon zo prettig dat ik hier mijn verhaal even kwijt kan en zoveel herkenning lees.
Wie van jullie die in een langdurige nr2 relatie zit met vrij veel gevoelens denkt na over hoe zo iets ooit eindigt?
quote:silver1977 schreef op 17 juni 2012 @ 12:59:

Hij staat daar dus totaal niet voor open, tuurlijk was hij ook wel eens nieuwsgierig maar hij kon en wilde er niks mee doen .

Dit gaat hem dus niet worden ..

Het wordt dus of helemaal kappen of stiekem doorgaan .

Gevoel en verstand lopen nu door elkaar Precies mijn situatie: man staat er totaal niet voor open, en dan houd je inderdaad de twee opties over die je noemt. Of een derde optie, weggaan bij je man, maar daar is bij mij in ieder geval geen sprake van. Sterkte met het gevecht tussen gevoel en verstand, ik vind het zelf niet makkelijk.
@Shanna...zou denk ik net zo gereageerd hebben als ie met voorstel van etentje zou komen..ten 1e wel heel snel om dit te willen en ten 2e..iedereen ziet je zitten..zou me dan erg opgelaten hebben gevoeld pfff

Beter van dat ie je met rust laat wat dat aan gaat ;)

@Silver...jammer dat het zo uitgepakt heeft..mn nr.1 denkt er net zo over..jammer eigenlijks,maar houdt ontzettend veel van hem en hij is echt mn zielsmaatje dus wil hem niet kwijt..lekker dubbel :((

@x_ella_x sterkte met alles..ik heb nog niet een langdurige relatie met een nr.2 gehad dus kan er niet over oordelen..
quote:x_ella_x schreef op 17 juni 2012 @ 13:01:

Wie van jullie die in een langdurige nr2 relatie zit met vrij veel gevoelens denkt na over hoe zo iets ooit eindigt?Langdurig is onze relatie nog niet. We hebben mail en chatcontact sinds eind maart en sinds begin mei zien we elkaar. Maar de gevoelens zijn zo heftig, het voelt alsof we elkaar al heel lang kennen. En nadenken over beëindigen heb ik de laatste dagen veel gedaan, ik zou niet weten hoe ik dat aan zou pakken, maar eigenlijk wil ik dat niet. Dus een antwoord kan ik je niet echt geven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven