Minnaar deel 17

21-05-2012 14:59 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Profiel

17623 berichten

Voeg toe als contact

13-03-2012, 17:08

--------------------------------------------------------------------------------

Kunnen jullie een minnaar hebben zonder er verliefd op te worden? Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo'n man, je hechten.

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden. Natuurlijk mogen forummers met een andere mening zich ook hier in de discussie mengen. Maar dit kan ook op een ander topic, namelijk deze; Vind jij een SV ook zo vervelend?

And I wonder if I ever cross your mind, for me it happens all the time
Ik denk zomaar van wel, Gaartje. In elk geval is er van exclusiviteit geen sprake, dat het maar duidelijk is. En of ik vlinders heb... eerst moet de tweede date nog even in de buurt komen van de eerste hè? Het zal niet de eerste keer zijn dat ik een man bij poging 2 toch iets minder leuk blijk te vinden.

Wel heerlijk voor je dat je zo steady bent hoor. Hij is er gewoon hè? Super fijn!!
Tja... dat kan natuurlijk ook Inez. En welke van de twee had nou maar eens per half jaar tijd??
quote:Rooss4 schreef op 21 juni 2012 @ 19:32:

Wel heerlijk voor je dat je zo steady bent hoor. Hij is er gewoon hè? Super fijn!!Nou steady, ik....? Hahahaha, hij ! Ik ben af en toe een emotionele muts, maar hij vindt me nog steeds leuk, hoe is het mogelijk....
Gaartje... Eh... Allemaal. Haha. Wat je van ver haalt.. Voordat we eens matchende agenda's hebben. Maar eens in de ooit is goed. Ik houd wel van smachten. En is prima hartbewaking!
Dat is waar !!.... en heeeeeel veel voorpret !
Gaar, jullie "verkering" is steady, bedoel ik. Dat jij soms het kalk van de muren vreet weet ik...

Ien, goed woord hè, hartbewaking! Al doe ik liever orgasmeren!!
Roos ik ook!! Maar met mate dus. Dan blijft het ook zo lekker nieuw enzo
Ik stuur jou even een verslagje! (toch jammer dat je niet meer ontheotherside kan lezen)

Om het niet te geheimzinnig te maken voor de anderen: ik heb een verslagje van mijn eerste date met mijn kakelverse man geschreven.
(oh I know.. Ben een te groot Aagje..). Lief! *rent naar d'r mailbox'
quote:Rooss4 schreef op 21 juni 2012 @ 19:19:

Als de exclusiviteitsbehoefte er van 2 kanten is, is het een prima afspraak. Als je elkaar gaat controleren, als je elkaar steeds op een bepaalde site tegenkomt en je hebt daar last van, dan lijkt er een onbalans te zijn. Exclusiviteit afspreken is wat anders dan dit te eisen. Als je het eist (rommel met een andere vrouw en ik ben exit noem ik eisen) dwing je je minnaar bij nieuwsgierigheid dus wederom tot vreemdgaan, dat is het stukje dat ik niet snap. Bij heftige gevoelens is het inderdaad stukken moeilijker om te delen, Katniss.

Daarom gaat rooss maar weer fijntjes aan de hartbewaking mocht het gevoel te sterk worden...

Pfff ben geloof ik niet geheel duidelijk. Ik eis helemaal niks. Ik mag niks eisen. Ben tenslotte 'maar' een nr2. Ik heb alleen gezegd.... mocht hij willen rommelen met een andere vrouw... vertel het mij... en dan zie ik dan wel wat ik er mee doe. Alleen....ik ben bang dat ik dan ook aan de hartbewaking moet hahaha.

En nee, ik controleer lekker niks. Ben jij gek, heb echt geen zin in dat claimerige gedoe. Maar ik wil wel eerlijk zeggen wat ik voel. Ook al is het niet leuk om te horen.

Zo ietsie duidelijker?

Een minnaar is voor de lol, niet voor het verdriet. (ja om verdriet eventueel mee te delen, maar zoals hij vandaag zo mooi vertelde: deze 'relatie' geeft energie dan dat het energie kost)
@roossje.... ik ben ook aagje ;)
quote:Allegaartje schreef op 21 juni 2012 @ 19:35:

[...]

Nou steady, ik....? Hahahaha, hij ! Ik ben af en toe een emotionele muts, maar hij vindt me nog steeds leuk, hoe is het mogelijk....Whahah is ook al zo herkenbaar. Ik kan soms zo emo en bitcherig doen.... lol. Maar hij blijft stug terugkomen Respect!
O katniss, die was niet voor jou hoor! Ik las van 1 forumster iets over site en contole en van een ander (geloof ik) over rommelen met een ander en dan exit.

Ik heb alles op een hoop gegooid, het was niet mijn bedoeling alles naar jou te schuiven!
No problem Rooss .

Ben het al gewend om de pispaal te zijn whahahaha. Geintje .
quote:Rooss4 schreef op 21 juni 2012 @ 19:38:

Dat jij soms het kalk van de muren vreet weet ik...

Haha.. wat is dat nou voor een grappige uitdrukking! Wel goed als ik later nog es osteoporose krijg... , goedkope oplossing !
Goedemorgen dames!

Nou, ik zit opeens aan de andere kant van het verhaal. Nieuwe nr2 en ik hadden veel contact, probeerden een date te plannen, ik was in de veronderstelling dat zijn nr1 er helemaal ok mee was, maar dat blijkt toch niet helemaal zo te zijn. Date heb ik dan ook weer afgezegd, want ik wil zeker geen dingen stiekem doen. Hij had hem wel door willen laten gaan, desnoods stiekem, maar dat doe ik dus niet. Nu het dichtbij komt vindt zijn nr1 het helemaal niet grappig. Crisis daar naar ik begreep en alle vormen van contact zijn van zijn kant uit afgesneden geloof ik. Heel lastig voor hem vooral, ik vind het vooral vervelend dat ik geen idee heb wat er nou precies aan de hand is, alleen een korte melding dat er moeilijkheden waren thuis.

En ik vind het vooral vervelend dat zij ws denkt dat ik stiekem achter haar man aan zat, of dat ik hem daadwerkelijk voor mezelf wil, want dat is echt ontzettend níet het geval. Ik ging er vanuit dat hij net zo open was thuis als ik ben. Zijn nr1 wilde graag een open relatie, is zelf al een aantal keren vreemdgegaan zonder toestemming, hij heeft dat al die tijd niet gewild, nu hij toch wil en iets met mij start komt ze er keihard op terug, waarschijnlijk omdat ze dacht dat hij dat toch nooit zou willen/doen. Komt te dicht bij. Maar ik heb ergens het idee dat ik hieruit ga komen als 'de vrouw die mijn man probeerde in te pikken'.

Ik geloof dat ik er, zelfs al komen zij er samen uit, zelf niet mee verder wil. Al dat gecrissis en gedoe, ik ben er wel een beetje klaar mee. Echt, leuke man, ik vind het jammer, maar dit vind ik een beetje te ingewikkeld worden, zeker omdat ik zijn vrouw ook ken.
Jemig Herfstig, alweer nieuwe verwikkelingen, pff. Wat een ontzettend gedoe is het steeds weer met deze leuke man! Veel wijsheid en sterkte
Oh, er is eigenlijk helemaal niet zoveel gedoe hoor, helemaal niet met deze man Tot nu toe liep dat allemaal juist heel prima, gewoon leuk ontspannen contact en zoeken naar de mogelijkheid voor een date, elkaar af en toe even tussendoor zien en wat bijkletsen, verder is er nog niets gebeurd. Liep heel soepel juist, ook omdat we beiden in een 'open' relatie zitten, communicatie ging goed. Maar nu heeft hij een crisis thuis, en dan houdt het dus op.
oh dan verwar ik zeker wat verhalen, sorry...
Ik denk het ja. Met mijn ex-nr twee was het altijd drama en toestanden, maar dat kwam door onze onderlinge relatie. En nu ging het eigenlijk allemaal lekker, ws omdat er bij mij een stuk minder gevoel speelde.
Hmm, het gaat nog steeds niet over rozen dus. Herfstig, je ex nummer 2 was (ook) een vreemdganger, deze dus eigenlijk een soort van ook (snap je `m nog) waar ligt het verschil voor jou? Heeft het te maken met dat je zijn vrouw kent?
quote:kitchenknife schreef op 21 juni 2012 @ 11:25:

Dames en heren, vraag me het volgende af.... is jullie relatie met je n2 exclusief (naast de relatie met evt n1 uiteraard)

Ja dat was het wel (mijn minnaar schap heb ik nu gestopt). Ik heb tijdens het daten op zoek naar een nr2 wel dates gehad met vrouwen die uitdrukkelijk meer mannen hadden. Dat is toch niet mijn keuze geweest.

Ook had ik een goed chat contact met iemand die ik op die site had ontmoet. Hoewel ik die nooit heb ontmoet, en daar ook geen behoefte aan heb, ben ik daar nog steeds mee aan het chatten. Vreemd genoeg gaf mijn nr2 aan daar jaloers op te zijn. terwijl ze niet jaloers was op mijn nr1.
Dirk, dat is niet vreemd hoor, dat is heel logisch. Toen jouw nummer 2 voor je koos wist ze dat ze nummer 2 was, nummer 1 neemt een geheel andere positie in. Als er dan een nieuwe nummer 2 om de hoek komt, moet je je "2"positie delen. Dat kan heel heftige gevoelens met zich meebrengen.
Jullie hebben maar geluk hoor, mijn man is al 2 jaar impotent en ik heb al 2 jaar geen sex meer gehad, wordt overal heel geil van maar het kan niet en jullie hebben het over 2 minnaars, dus 2 keer sex?? per week of zo? of per maand? Radeloosje
Nou deze meneer is geen vreemdganger in die zin. De date die stond ging ook niet om sex maar iets anders. En nu hij weet dat het crisis oplevert thuis kapt hij het af.

Mocht hij wel vreemd willen gaan dan werk ik niet mee. Verschil? Geleerd dat de positie van stiekeme minnares niets voor mij is, ik wil daar niet aan meewerken en word er zelf ook niet gelukkig van. Ander verschil is dat ik bij voormalig nr2 zo vreselijk verliefd was dat het alle grenzen deed vervagen. Zonder die heftige gevoelens zou ik dat nooit doen, alleen voor de lol, niets voor mij. Maar ik hou van hem (nog steeds en geen greintje minder dan eerst, de beste man zit diep.), en dus deed ik het wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven