December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Mette dat wilde ik je nog vragen. Ik vind dat overgaan op thee wel een goed plan, maar ben zelf niet zo'n theedrinker.

Wat voor thee geef jij Nova?

Brian zit nl nog steeds op 3/4 flessen melk per dag, hij vind het zoooowww lekker..

Gisteravond was wel echt erg. Om half 7 2 borden spagetti en toen om 8 uur een fles en daarna gillen gillen gillen. Dus om 9 uur nog een hele fles. Das toch niet normaal veel eten he?

Ons huis staat nog niet in de verkoop maar zal binnenkort wel gebeuren. We moeten nog de offerte tekenen en de foto's laten maken ed.
Haai Oef,

Zag je net ook al bij het boxtopic!

Ik gaf Nova altijd thee zonder theíne, van de natuurwinkel. Maar ze krijgt nu ook wel gewone thee.

Eerst vond thee helemaal niet lekker, maar nu wel de overgang wat makkelijker hebben gemaakt, drinkt ze het lekker op.

Ze vindt het lekker om wat warms in d'r buikkie te hebben voor het slapen.

Noof is ook nog het melkmonster hoor. Pas sinds deze week drinkt ze niet meer meteen na het wakker worden een fles melk maar kleden we ons eerst aan en gaan daarna een broodje eten met wat drinken erbij.

Haha, wat heeft Brian lekker gegeten gister zeg! Misschien een groeisprutje!

Nova krijgt éindelijk weer twee tanden erbij. Want sjongesjonge wat gaat dat toch langzaam (ze heeft er nog maar 4)..

xx
Jippie Tinus is helemaal blij! Er zijn al drie stellen geweest en vooral het eerste stel was echt onwijs enthousiast. Het tweede stel was echt nog aan het oriënteren dus daar verwachten we weinig van en het derde stel was ook best enthousiast! Dussse... wie weet???? Enne bovendien werden we vrijdagmiddag laat nog gebeld dat er komende vrijdag ook een bezichtiging staat geboekt. Dus kansen zat!!

Ik heb verder nog niet bijgelezen, ga ik zo wel even doen. Wat ik wel wil vertellen is dat er vanmorgen wel iets heel naars is gebeurd: Manuel is van de trap gevallen. En dan echt van helemaal boven naar helemaal beneden. Het was de trap van de keuken naar de woonkamer, 7 treden dus niet zo hoog, maar gggggodver zeg wat zijn we geschrokken!! Het traphekje zat niet dicht!! Stelletje sukkels zijn we, echt waar! JP en ik stonden er allebei min of meer naast maar we keken net de andere kant op. Ik weet echt niet hoe het in vredesnaam heeft kunnen gebeuren want we zijn zooo voorzichtig! Echt, de tranen schieten weer in mijn ogen als ik er aan denk, ik zie hem nog bonkebonk de trap af gaan... Gelukkig heeft hij er helemaal niks aan over gehouden. Hij moest wel heel erg huilen maar een kwartiertje later was hij weer lekker aan het spelen en rondjes aan het lopen. Pffff, het duurde wel een hele tijd voor wij weer rustig waren, wat een schrik!! HIj is nu bij opa en oma trouwens, we gaan hem zo halen.
Oh ja: Dank jullie voor het DUIMEN!! Super meiden, echt lief!!!
Hi meiden!!

Tinus:

Wat goed dat er weer mensen zijn geweest die jullie huis wel zagen zitten!!

En wat een schrik zeg! gelukkig heeft Manuel dr niets aan over gehouden, jee wat zou je hebben staan shaken...

Mette:

Jahoor! ze is zonder morren gaan slapen!

Wat fijn dat je leuk speelgoed ebt kunnen vinden!

Oef:

Nou! wat een hongerlapje! idd, misschien een groeispurt zoals mette al zei...

Nou, het ziet dr dus naar uit dat we 1 fles dr van kunnen houden.

Nu krijgt ze alleen nog 2 papflessen bij het wakker worden en bij het slapen gaan 's avonds.

(van 150 ml)

Ze drinkt overdag erg goed gelukkig.

Nou, opa en oma van M. zullen dr zo zijn dus ik ruim de laptop op.

Kus, Nurse
Tinus wat super van die kijkers! en wat schrikken van Manu die van de trap valt... gelukkig heeft ie niks. Ohh het blijft zo opletten he. en wat zullen jullie geschrokken zijn. Oh nou zeg ik moet er niet aan denken. Nou gelukkig is t met een sisser afgelopen he..

Ik heb van de week ook zo'n schrik gehad. Wij hebben de bank 'los' in de kamer staan dus niet tegen een muur. Brian zat naast me op de bank en we waren samen foldertjes aan t lezen. Opeens lanceert hij zichzelf over de achterkant van de bank. In een reflex pak ik m bij zn enkel en hij hing dus echt ondersteboven achter de bank met zn hoofd een paar centimeter boven de grond... pfff ik krijg t weer benauwd als ik er aan denk. We waren allebei aan t huilen van de schrik. Ik heb me maar snel vermand want van een huilende mama werd Brian ook niet echt rustig. Maar als je bedenkt wat er had kunnen gebeuren. owwww

Mette aha zonder theeïne dus. Ik vroeg t me al af. Idd gaat Brian ook altijd heerlijk slapen met wat warms in zn buik ik ga dat ook proberen. Halfvolle melk moet ie nog steeds niet maar ik kan moeilijk tot zn 3e jaar aan de opvolgmelk blijven. Thee vind ik een mooi alternatief.

He he eindelijk meer tanden voor Noof zou tijd worden ook zeg (geintje he). Brian heeft al bijna een compleet melkgebit volgens mij. Nou ja hij mist nog wat kiezen hoor..

Nurse Roxanne gaat dus ook gewoon lekker slapen zonder fles. Drink zij koude melk? Lust ze dat? Of laat je de melk gewoon helemaal weg uit dr eten zoals de rest van de europeanen (geloof ik)
We zijn over!! En het ging echt super vlot!!

Echt alles werkt al (zoals jullie zien!)

Mijn was is weggewerkt en mijn moeder heeft zelfs staan strijken!

Bijna alles hangt al aan de muur, echt een topteam!

Justin is tussen de middag al gehaald door mijn schoonvader en heeft hier vanmiddag lekker gerommeld en het bad getest!

H heeft Amber eind van de middag bij de oppas gehaald en die liep ook al snel lekker rond te banjeren!

Justin is 1 keer uit bed gekomen en Amber ging gelijk lekker slapen, dus ik hoop dat ze dat volhouden vanacht!

Tinus, super dat er toch aardig wat kijkers zijn geweest en nog gaan komen!

Jullie zullen inderdaad flink geschrokken zijn zeg...pff gelukkig is het goed afgelopen!

Ga nu weer even van mijn huis genieten, kom vanaf nu weer meer mee doen hoor!

Marloes
Ik zal trouwens morgen eens een rondje foto's maken en ze dan zo snel mogelijk plaatsen!
Even kort, maar wil vooral Ainhoa weer even een hart onder de riem steken. Ik denk aan je meid.

Indian, goed nieuws!

Tinus, óók goed nieuws! Eindelijk!

Sannie, heh heh, yep je hebt gelijk!! (over dat nulletje). Sowieso zo'n gedoe hier, omdat de gewichten hier ook nog ouderwets zijn, dus alles krijg ik hier dubbel. Aimee's geboortegewicht was 3330 gram / 7 lbs 5 oz... Lekker makkelijk hè.

Oef, aaah, schrikken. Leah gaat ook con-stant op de bank of op ons bed staan en natuurlijk net als ik Aimee aan de tiet heb. Heel irritant.

Marloes, wahaaay!!

Eeeuw, de kat van de buren zit hier in de vensterbank me aan te staren, wat moet dat beest?

Ik ga Aimee maar eens voederen, is al een uur te laat, maar ze slaapt nog steeds. Ik probeer haar in een 3-uur-routine te krijgen, maar eigenlijk kan het alles tussen de 2 en de 4 uur zijn overdag. Gelukkig gaat 's nachts super, ze komt nog maar 1 keer, zo rond vijven. Hopelijk niet lang meer voor ze helemaal doorslaapt. Leah sliep met 12 weken door, maar denk niet dat dat deze keer gaat lukken, Aimee is nu 10 weken.
Dag dames! Ben ik weer!

Oef:

Hoe bedoel je dat? ofdat ik de melk uit dr eten hou?

Ze eet en drinkt naast dr 2 papflessen die ze nu nog heeft wel gewoon een danoontje of vla als toetje, soms als we t in huis hebben drinkt ze ook een glas optimel bij dr boterham en als we bloemkool eten krijgt ze ook gewoon een lepel bloemkoolsaus over dr eten.

Dus nee, als je bedoeld ofdat ik alle melkproducten vermijdt naast de twee flessen die ze krijgt, daar doen we niet spastisch over en eet ze gewoon lekker mee met ons.

Trouwens, we bieden haar veel verschillende drankjes/sapjes aan maar ze heeft het liefste gewoon water.

Wat een schrik trouwens dat Brian bijna van de bank kiepte... gelukkig liep het ook bij jullie met een sisser af...

Vandaag ook, ze had een pakje sinaasappelsap, mn schoonmoeder had een glas fris en ik een glas water.

Gaf mn schoonmoeder haar een slokje sap uit dr pakje maar dat wilde ze niet. Toen dachten we dat ze naar het glas van mn schoonmoeder wees maar nee, ze wilde mijn water!! Je doet dr niet echt een plezier met allerlei spannende drankjes.

Over drankjes gesproken...:

M. zit al heel de avond te bedenken ofdat ie nog naar t cafee zal gaan... ik ben niet voor want morgen moeten we om 10:00 bij vrienden zijn om een vakantie te bespreken en nu zit ie een beetje te rekken oid... vroeg net ookal aan me ofdat ie dan pas zal gaan als ik op bed lig...ahum... nahja.... *zucht*

Marloes:

YEAH! ik ben benieuwd naar de foto's meis! wat fijn dat alles zo vlotjes is gegaan! toppie.

Ainne:

Heeft die kat niet gewoon honger?

Hoe gaat de borstvoeding bij jou trouwens? Hier wel okay, overdag drinkt ze wel gigantisch onrustig, dat wel.

's nachts komt Yasmine ook nog een keer voor een voeding... hoelaat voedt jij Aimee voor de laatste keer?

Nou, ik denk dat M. zo toch nog even gaat maar dan zelf rijdt, dus niet drinkt. Lijkt mij een goeie optie.

Nou, dit maar ff posten.

xx
Hi everybody!

Gisteravond een feestje gehad bij mijn zus. We hebben het maar niet te laat gemaakt want we waren na gisteren allebei bekaf. Van het harde werken om het huis spik en span te maken, maar ook van de spanning natuurlijk. Gelukkig sliep Manu vanmorgen tot 8 uur uit! Heerlijk!

Hij staat nu achter me te bedelen dat hij op de laptop wil rammen, dus ik ga eerst even met hem spelen. Kom zo nog even terug...
Nou ondanks het uitslapen ligt meneertje nu alweer in bed. Hij was echt chaggo zeg!! Nu ben ik toch een beetje bang dat hij ergens last van heeft van die enorme smak van gisteren. Ik zie geen enkele blauwe plek en het lijkt alsof hij geen pijn heeft, maar wie weet heeft hij toch wel hoofdpijn of spierpijn ofzo... Gut ik zie nog iedere keer dat beeld voor me van Manuutje die naar beneden bonkt... pff!

Oef: Zo'n actie op de bank is hier ook al regelmatig nèt goed gegaan. Manuel vind het erg leuk om op de bank te spelen maar hij ziet nog geen enkel gevaar en heeft nog helemaal geen 'rem' ofzo. Ik blijf er dus altijd naast zitten en hou hem vast als hij een beetje wild doet.

Heb je gisteren nog een reactie gehad op dat bod? Anders had je het wel verteld denk ik... Spannend hoor!! Je vertelde dat je vrij laag bent gaan zitten, maar zijn jullie wel bereid om hoger uit te komen?

Omdat het eerste stel van de open dag gisteren zo enthousiast was en wij er wel een goed gevoel bij hadden, hebben we ze ons telefoonnr gegeven. Diezelfde middag belde die man ons al!! Hij wilde heel graag een tweede keer komen kijken en was ook erg benieuwd of er meer mensen na hun waren geweest. Toen JP vertelde dat dat inderdaad zo was, heeft hij die man geadviseerd om maandagmorgen direct de makelaar te bellen voor het maken van een afspraak. Ook zo grappig: die vrouw vertelde gisteren dat ze het in gedachten al helemaal hadden ingericht! Haha! Ze maakten er absoluut geen geheim van dat ze het helemaal zagen zitten.

Dit gaat echt de goeie kant op!!! En ik heb er nu ook weer vertrouwen in dat het goed gaat komen, want zelfs al wordt dit toch niks dan weet ik nu dat er wel weer een nieuwe kijker gaat komen (vrijdag al bijvoorbeeld!).

Marloes: Zooo dat hebben jullie snel gedaan zeg! Zijn de kids allebei nog lekker blijven slapen in hun nieuwe kamertjes?? Zal wel leuk zijn om op zondagochtend voor het eerst in jullie nieuwe huisje te ontbjiten met zn allen. Heb je alles al uitgepakt en ingeruimd? Wat een bliksemverhuizing zelfs! Ik ben heel benieuwd naar je foto's (en zet je adres even op HM!).

Nurse: Wat makkelijk dat Roxanne het liefste water drinkt. Manuel houdt toch liever van roosvicee of vruchtensap. Ik gooi er wel altijd water doorheen dat wel.

Ik ga douchen. Doei!
Goedemorgen!

Tinus; wat super dat die mensen zo enthousiast waren! Lekker dat je weer het gevoel hebt dat het goed gaat komen!

Dat was zeker een behoorlijke smak voor Manu, hoe is het nu met hem?

Oef; Wat een snelle reactie had je dan zeg, dat je hem net bij zijn enkel had! Nova kan nog niet op de bank klimmen, en als ze bij me zit wilt ze er al weer snel af, dus hier nog geen valpartijen.

Nurse; En? Leuke vakantie uitgezocht? Ben benieuwd waar jullie heengaan! O ja, over het drinken, Optimel blijkt erg slecht voor kleintjes ivm de zoetstoffen. Bij regelmatig gebruik is kan het zelfs kankerverwekkend zijn. Ik schrok hier toch wel van..

Ik wist het ook niet, gaf haar ook wel mijn lessini, maar het was laatst op de tv, en ik las het ook op het cb. Toen keek ik goed op de lessinifles, en stond het er ook op; niet geschikt voor kinderen onder de 4 jaar. Op de tv was het item bij iets van radar oid, dat Lightproducten en Optimel voor volwassenen dus als 'heel gezond' in de schappen staat (bv door S.Bakker) maar dat het dus voor kleine kinderen heel ongezond is.

Wist ik ook niet, maar ik dacht; ik deel het even met je

Marloes; ben benieuwd naar je foto's! Lekker geslapen of wat last van vreemde geluiden?

Nova heeft weer behoorijke hoestaanvallen, dus twijfel of ik vanmiddag bij zus langs ga..
anoniem_5439 wijzigde dit bericht op 06-04-2008 12:10
Reden: ff een toevoeging
% gewijzigd
Hallo!!

Best rustig hierzo!?

Tinus:

He, meid wat ben ik blij voor jullie! Fijn dat je t weer ziet zitten allemaal. Toppie! En t kan best zijn ja dat Manuel ergens last van heeft wat je niet kan zien... spierpijn is ook een lelijk iets!

Mette:

Huh?! wel? nou ben blij dat je de info met me deelt! Als ze 2 keer in de week optimel krijgt is al veel.. en meestal is het dan maar een half glas oid, ze heeft veel liever water....en als ik dat zo lees/hoor houden we het daar ook even bij!

Enne, we gaan wrs naar Zilverstrand, kijk maar eens op www.zilverstrand.be

Roxanne ligt nu trouwens weer op 1 oor, zonder fles weer... ging goed al mis ik zelf dat knusse momentje wel....maar goed, ik haal mn knusse momentjes ook uit mn tijd met Yasmine.

Over Yasmine gesproken...

GROEP:

Ik maak me een beetje zorgen....ofja, zorgen...vind het wel erg opmerkelijk...

Het zit zo; Yasmine is zoooo ontzettend makkelijk!

Fijn zou je zeggen...is het ook wel, ze huilt zelden, eigenlijk niet..

Als zei ze wakker is is ze alert en kijkt wat rond.

Ze vind alles prima, verschoont/gewassen/omgekleed worden, in de wipper zitten, in de box liggen, eerst was ze op de arm soms beu maar tegenwoordig ook niet meer...

Ze vindt het allemaal wel prima..

Tot dusver dus een voorbeeldig kindje.

Alleen nu dus mijn 'zorg': Ze duimt heel graag,

met het duimen heb ik helemaal geen probleem alleen als ze een keertje aanzet om te gaan huilen/mopperen pak ze dr li-duimpje dr bij en is het weer prima.

Nu ook, ze ligt heerlijk tevreden in de box wat te doezelen en te duimen terwijl dr laatste voeding om : 6:00 !!!!! was!?!?!

Ik kan dr wel aanleggen, heb ik vaak zat geprobeerd alleen dan drinkt ze maar heel weinig/onrustig en gaat ze na 30sec. oid met mn tepel in dr mond liggen lachen naar me.

Het lijkt me beter om te wachten totdat ze zichzelf meldt dat ze echt honger heeft alleen het duurt zo lang naar mn zin...zou dat kwaad kunnen?

'S nachts om een uur of 2:00-3:00 drinkt ze heel goed en rustig, half slapend.

Maar dan ook, ik pak dr 's nachts uit dr bedje omdat ik dr druk hoor duimen, niet omdat ze huilt en dan drinkt ze dus wel goed, half slapend buik tegen buik in de nacht/ochtend

Om een uur of 6:00-7:00 weer percies hetzelfde alleen dan de rest van de dag lijkt ze zowat helemaal geen honger te hebben...

Nogmaals, als ze moppert/gaat huilen pakt ze dr duim, troost ze zichzelf.

Als ik dr duim ruil voor mijn tepel drinkt ze even maar laat ook weer snel los, want honger heeft ze niet, ze wil dan gewoon duimen...

Moraal van het verhaal:

Ze meldt zich eigenlijk niet?! Overdag leg ik dr aan wanneer ik denk ''Nou, het is weer zo lang geleden, zal je niet weer eens moeten?''

Op uur en tijd voeden gaat ook niet, de ene dag drinkt ze om bijv. 14:00 wel best goed maar de andere dag heeft ze helemaal geen honger.

(owja, niet onbelangrijk, ze plast wel goed en groeien is ook geen probleem) Tis verder een scheetje...tevreden, lief, mooi poppetje.

Heel verhaal..hopelijk weten jullie iets?

Nu ook... ligt ze maar wat te spelen en zo... ga dr toch maar aanleggen denk ik...

Mn melk loopt als ze zo lang door gaat ook terug lijkt me...

xx
Kijk, dat bedoel ik nou, ze is al klaar en wel.. 1 borst gehad, even gedronken en het is weer prima voor de komende paar uur
Misschien heb je zulke 'vette' melk, dat ze al snel verzadigd is?

Als ze goed plast, groeit, en tevreden is..

Denk alleen dat je er heel goed aan doet om haar af en toe dus zelf aan te leggen, ivm haar suikerspiegel. Dan worden ze nl ook wat duffer/suffer, en die paar slokken die ze dan drinkt kan dan alweer voldoende zijn.

Misschien hebben de bvdiehards hier betere tips voor..

Heerlijk om te lezen dat ze zo lief en leuk is!
Nurse; heb even gekeken op zilverstranden, en opgeslagen onder favorieten, het ziet er leuk uit!
Hi Mette:

Ja, ze is verder heel tevreden..ik let dr idd ook goed op ofdat ze niet suf en duf wordt maar daar is geen sprake van.. ze is goed wakker, maakt lieve geluidjes en zodra ze weer mn hoofd ziet verschijnt er zo ontzettende lieve lach op dat mooie gezichtje van dr, oogje half dicht geknepen, kraaiend.

Heerlijk.

Pas lachte ze ook toen ze Roxanne zag... dat was ook zo'n mooi moment...

xx
Mette:

Leuk! ik zal je laten weten wat we dr van vonden als we zijn geweest (wrs begin augustus pas) maar ik heb dr nu al zin in!

We moeten alleen nog even kijken hoe we daar verblijven, een bungalow in het hoogseizoen is zo duur! En met zn 4e in de caravan van ons thuis gaat ook niet.

(ja, hutjemutje, niet slapen gehehe)

Wrs kopen we een grote vouwwagen, als we ooit een derde kindje krijgen past die dr ook nog wel bij met zijn/haar campingbedje....

Groetjes!
Nurse als ze verder tevreden is.. zit het denk ik wel goed hoor. Het enige wat ik ook bedacht is dat van de suikerspiegel maar ja Yasmine is nu al weer 4 maanden dus dat risico wordt volgend mij ook veel kleiner nu.

Ik deed ook altijd op verzoek voeden, ik kolfde dan wel alles maar verder liet ik Brian bepalen. Hij at wel meer dan Yasmine dus kwam wel zo om de 3-4-5 uur.

Over dat melk drinken van Roxanne, haha dat je mn vraag zowiezo ging beantwoorden vond ik al knap want eigenlijk sloeg hij nergens op. Ik dacht nl dat Roxanne helemaal geen melkfles meer kreeg maar jij geeft pap en dat is natuurlijk ook melk. Vandaar dat ik vroeg of ze koude melk lust. maar goed..

Brian drinkt alleen maar melk of water, af en toe een slokje vruchtensap of zo vind hij wel lekker maar verder niet.

Mette ja ik had idd een snelle reactie ja dat ik Brian nog bij zn enkel had. Ben nog steeds heel voorzichtig nu in de zin dat ik steeds omkijk als ik niet vlak bij ben of hij niet alleen op de bank klimt.

Tinus nou dat klinkt helemaal goed van die kijkers hoor. Heel hoopgevend dat ze zo enthousiast zijn!

Wij hebben nog geen reactie gehad op ons bod. We zijn wel bereid om hoger te gaan, het is een openingsbod maar we gaan zéker niet tot de vraagprijs. Ons maximum zit zo'n 10% onder de vraagprijs dus misschien gaat het helemaal niet door.

Marloes lekker dat jullie al over zijn! snel gedaan zeg. Ben benieuwd naar de foto's
Nurse: Tja lastig... Hoe vaak drinkt ze in 24 uur aan de borst? Het is zo jammer dat je niet kan zien hoeveel ze drinkt. En wat als je een flesje geeft met gekolfde melk? Dan kun je zien hoeveel ze binnen krijgt. Wie weet drinkt ze wel heel snel en is ze na een kwartiertje gewoon helemaal vol!

Wij hebben ook een tijd zitten dubben wat we zouden doen met de vakantie, want onze tent is te klein geworden maar kamperen blijft leuk. Nu hebben we zo'n ingerichte tent gehuurd in Frankrijk. Alles is er, dus het scheelt enorm veel bagage. Maar wij gaan al eind juni, dus dat scheelt ook weer in de kosten. Bovendien vermijden we dan ook de drukte.

Oef: 10% Procent onder vraagprijs is best een eind! Ikben heel benieuwd waar jullie straks op uit komen.

Mette: Het gaat gelukkig heel goed met Manuel hoor! Ik kan niks aan hem merken, behalve dat hij vandaag en gisteren een beetje last heeft van driftaanvallen. Poeh, wat een opgewonden standje af en toe! Hoe is het Noofjes hoest? Ben je nog weggeweest?

Ik ben LUI! We zijn net even wandelen en verder ben ik de bank niet afgweest. Haha, het wandelen was grappig want Manuel wilde graag zelf lopen. Alleen liep hij steeds de verkeerde richting op en hij stopte bij ieder takje en blaadje om uitvoerig te bestuderen. Heerlijk, zo'n klein mannetje wat de wereld ontdekt.
Tinus, wat goed zeg, zou het dan eindelijk?

Nurse, ik zou me niet te druk maken hoor, zolang ze veel plasluiers heeft en actief en tevreden is, zit het vast wel goed.

Het borstvoeden hier gaat prima eigenlijk. Overdag voedt ik min of meer elke drie uur, 7, 10, 13, 16, 19 uur en daarna kan het 21, 22 of zelfs 23 uur zijn (wanneer ze wakker wordt of ik zelf wil slapen) en het gekke is dat het niet uitmaakt hoe laat ik haar dan voedt. Je zou denken hoe later hoe langer ik dan kan slapen, maar dat is niet zo. Heel apart.

Leah drinkt trouwens ook niets anders dan water of melk. Ik krijg het er gewoon niet in. Op zich prima, maar vloeibare medicijnen lukt dus ook niet...
Ik heb nog een tip voor die vloeibare medicijnen, AInne: Ik doe altijd de vitamine D-druppels in de tuit van de fles. En dan laat ik Manu die gewoon uit de tuit zuigen. Werkt altijd!
Even snel ben een heel goed boek aan het lezen hihihi. Maarruh volgens mij gaan we hier gelijk maar door aan de volgende ronde ............ Ik zag net uitslag op Davina dr romp en ze had al wat bij de haargrens op dr voorhoofd en in dr luier ........ ben benieuwd of ik gelijk heb en dat dit waterpokken gaan worden .......... Hoop maar van niet want ze heeft pas net afgelopen nacht dr laatste dosis anti-biotica gekregen. Nou ja we zien het wel ik moet morgen in ieder geval even de huisarts bellen voor controle afspraak om te kijken of die luchtweg infectie goed weg. Arme kind zeg hoop maar dat ze niet nu weer ziek word.
quote:Tinus1977 schreef op 06 april 2008 @ 16:29:

Ik heb nog een tip voor die vloeibare medicijnen, AInne: Ik doe altijd de vitamine D-druppels in de tuit van de fles. En dan laat ik Manu die gewoon uit de tuit zuigen. Werkt altijd!

Geprobeerd, trapt ze niet in... Nou ja, gelukkig hebben we zelden wat nodig gehad tot nu toe en een zetpil gaat in ieder geval goed.

Maar toen ze een tijdje geleden de winter vomiting bug had, probeerde ik haar water met ORS (bosbessensmaak - kan hier alleen maar met smaakjes krijgen) te laten drinken, maar mooi niet.

Mainecoon, hè gat, ik hoop het niet voor je. Op onze creche had ook een kindje de waterpokken (niet in Leahs groep), hoop dat het ons bespaard blijft. Al zou het op zich nu wel handig zijn qua timing omdat ik toch met verlof ben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven