***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
quote:Icke schreef op 05 april 2008 @ 22:18:

Fachat, ik ook niet, moet er niet aan denken, een luier omdoen is hier al strijd genoeg:) Hoe krijg ik dan in vredesnaam regelmatig een thermometer in dat poepertje?

en nu ga ik slaaaaaaaapenP'cies! Trusten, slaap lekker!
Dames, de meeting zag er echt heel leuk uit.

Wat een echte kindjes al zeg! Haha bij de glijbaan en spelend met die ballen. Geweldig.

Ben me aan het klaarmaken voor mijn reis. Moet morgen om 8.55 uit het vliegveld zijn, dus spreek jullie denk ik over een week pas weer. Ik kijk nog of ik vanuit de states nog even kan inloggen.

Fijne week allemaal.
Trouwens, wij hebben tegenwoordig een ouderwetse themometer die je onder de oksel houdt. Deden ze in het ziekenhuis en is minder moeilijk vindt ik.

Beterschap Morris, suc6 ermee Micha, ik hoop dat het snel weer beter gaat.
Fijne tijd in Amerika Swissie!!
Veel plezier in Amerika Swis!

Fachat: de Ikea heeft ook slabjes met lange mouwen, maar Silly Billy's kunnen in de was. Nog handiger!

Icke: als Puks bolletje warm voelt check ik altijd. Gek genoeg ligt hij dan wel stil. Misschien moet ik maar standaard tempen bij het verschonen
Die slabjes van Ikea kunnen ook gewoon in de was, meestal spoel ik ze af na het eten, pas als ze echt vies zijn gooi ik ze in de was. Die Sillybillyz zijn wel mooier, maar bij Ikea betaal je geloof ik 3,95 voor 2 dus dat prijsverschil vind ik best groot.
Mich, hoe is het met Morris? Is hij al wat afgekoeld?

Lara, Hugo heeft ook eens anderhalve week (!!!) lang een temperatuur rond de 38 graden gehad. Ik heb mijn huisarts toe plat gebeld, maar volgens hem was het een redelijk normale temperatuur voor een klein mannetje. Zo lang hij goed drinkt, alert is en geen andere indruk maakt, is er weinig aan de hand. (volgens mijn arts dan, ik dacht er wat anders over)

Ick, je bent een lieverd en een knapperd! Twee Macs weerstaan onderweg? Jij bikkel! Je suikerbrood is trouwens heerlijk; het is al voor de helft op. (Ga toch dik worden de komende tijd, dus ik kan me weer vol eten!)

Die slabbers van Steijn en Hugo zijn inderdaad leuk, zeg ik met trots! Vooral die van Steijn is helemaal geweldig! Ik heb alleen geen idee waar je ze kan kopen, aangezien mijn nicht ze aan de jongens heeft gegeven voor hun eerste verjaardag. Het enige dat ik weet is dat ze ze op internet heeft besteld. (Framboos, ga los!) Ik zal even vragen waar zij ze vandaan heeft!
Goedemorgen!!! Ik las dat er gisteren meer kindjes niet zo goed wilden gaan slapen. Zo ook Fleur, ze sliep pas om 11 uur!!!! maar ze was vanochtend pas om 8.30 uur wakker, en normaal is het toch alweer snel 6.30 uur. Dus dat was erg relaxed!!

Huhm.... Ben geloof ik toch nog niet ongesteld (3 druppels, da is niks toch?). Icke: nu weet ik het dus helemaal niet meer....... Dus zal maar geduldig proberen te blijven, en anders sprint ik morgenochtend wel weer naar het kruidvat

Layla: ben benieuwd of het wat is die nieuwe huizen. je woont hier ook nog maar net toch? en dit was ook nieuwbouw of niet?

Lara: Ben je weer een beetje bijgeslapen? kan me voorstellen dat het voor jou wel erg veel drukte is geweest en dan ok nog Puk die slecht wilde gaan slapen.

Framboos: Heb je de kleertjes van die website (ik geloof ikenmijnmama) nu uiteindelijk wel binnen gekregen? Ik het het gisteren even gemist.

Muis toch!!!! Jij houdt wel van wat lekkers op zij tijd he! Jammer dat Framboos niet wat dichter bij woont en niet meer zoveel bakt als tijdens haar eerste zwangerschap
De meeting klonk als erg leuk ! Ga gauw eens naar de foto's kijken.
Drop, misschien is het een innestelingsbloeding? Het lijkt me dat een paar druppeltjes niet als menstruatie tellen. Probeer het vandaag even aan te kijken (moeilijk, ik weet het!) en morgen een test te kopen. Hoe voel je je verder? Nog last van de verschijnselen die je laatst had of niet?

Heeft iemand een goede tip voor Steijn? Zien staan doet staan, geloof ik. Steijn heeft zich dus hartstikke goed opgetrokken toen we gister thuis kwamen, maar het probleem is dat hij niet weer durft te gaan zitten. Steijntje huilt niet vaak, maar als hij het op een huilen zet....Berg je maar! Dit is dus het geval:

- Steijn trekt zich op aan zijn bedje.

- Steijn durft niet meer

- Steijn gaat heel hard huilen.

- Steijn is moeilijk te troosten

- Steijn is weer rustig en ligt weer lekker.

- Steijn gaat weer staan in zijn bedje

- Steijn durft niet meer

- ETC!

Begrijp me niet verkeerd: ik ben heel erg trots op mijn Bolletje, maar het is voor zowel hem als mij vermoeiend dat hij elke keer gaat staan en dan overstuur raakt. Iemand een heel goede tip? (beloning: mijn eeuwige dankbaarheid!)
*klaag*

Ben lekker afgestraft voor mijn drukke maar ozo leuke dagje gister. Kreeg gisteravond ineens vreselijke rugpijn. (de eerste keer in mijn leven!) Ik had de hele dag al van die steekjes rondom mijn buik (dacht dat het lucht was..) Maar de steekjes verplaatsten zich naar onder in mijn rug! Alsof er 10breinaalden losgingen in mijn ruggetje Wist mij geen houding te geven....Tis dat ik weet wat weeën zijn, anders had ik ter plekke de VK gebeld!

Na 2uren viel ik in slaap....Om vervolgens 1,5 later weer wakker te worden van een dromende tommy! (had ook zoveel beleeft!)

Vervolgens weer een uur zoeken naar de juiste houding in bed....zucht..

Tja, 4uur reizen in een loodgietersbus kan ik dus ook van mijn lijstje schrappen tot juni!

zucht....zwanger zijn is saai.....Ga zo in bad, zal ook vast helpen.

Dropneus, heb de kleertjes binnen hoor! afgelopen dinsdag geloof ik al! Ben er erg blij mee! Vandaag mag Tommy de sweater met vliegjes aan!

ehhh zal eens bijlezen....
Framboos! Meiske toch! Doe maar rustig aan! En ja, zwanger zijn is saai, dodelijk saai zelfs. Nog maar een paar weekjes en je bent er vanaf!
Drop wat betreft dat bloedverlies...Ik had dit de eerste ZS niet, maar de 2de wel. Dit kan komen doordat je baarmoeder nog iets gevoeliger is door de vorige ZS. Ik heb 3dagen licht slijmerig bloedverlies gehad, en bleek toch zwanger te zijn....

Ga er maar niet van uit, maar hou het gewoon ff in je achterhoofd...you never know!

oja, mijn schoonzus vertelde dat ze zwanger is! (na 1miskraam)

nov uitgerekend! En 1 van mijn beste vriendinnen ook in nov. Wordt een gezellig baby november maandje dus!

Wat zijn er ook eigenlijk vaak mensen zwanger???Zal wel met mijn leeftijd te maken hebben....
Muis, een lekker kussen onder zijn kontje!!

Tommy heeft tegenwoordig een heerlijk zacht hoofdkussen (met dikkie dik overtrek!) in zijn box. Hij vind het heerlijk om daar op te duiken, en te vallen...
mich hoe is het eigenlijk met morris nu??
Gefeliciteerd met je schoonzus en vriendin! Ik denk dat het te maken heeft met je leeftijd dat iedereen zwanger is. In mijn omgeving merk ik het ook: iedereen denkt aan kinderen, wil kinderen, heeft kinderen, is bezig om kinderen te krijgen, is zwanger of net bevallen. Vroeger was dit dus echt mijn grootste nachtmerrie! Het leek me vreselijk om zo opgeslokt te worden door ieders kinderwens en nu...Vind ik het helemaal gezellig en ben ik de grootste muts van iedereen geworden! En trots dat ik daar op ben!

(heel erg, maar "vroegah" vond ik het heel ordinair als je een avond lang over een kind zijn eetgewoontes, ontlasting en dergelijke ging praten. Nu kan ik er een avondvullend programma van maken en het nog gek vinden ook dat niet iedereen dit even interessant vind als ik)
Wat leuk dat je schoonzus zwanger is Framboosje! Hoorde je het gisteren?

Ik zou willen dat ik meer zwangeren in mijn omgeving had!

Muis, ik heb slecht nieuws voor je... het kan wel even duren voordat Steijntje bedenkt hoe hij kan gaan zitten. Bij Puk duurde het wel drie hele lange weken, ondanks dat ik uit den treure heb geoefend met zelf gaan zitten uit sta-stand. Echt een hele vermoeiende fase... Sterkte!

Dropje, jeetje sliep Fleur pas om 23:00? Puk ging uiteindelijk om 20:15 slapen. ook veel te laat, want zo wordt hij 's ochtends moe wakker.
Zo, Puk is met vriend naar zijn ouders toe en komt vanavond weer thuis. ik hoef gelukkig niet mee, dus ik ga wat hapjes koken en vanmiddag hockeyen (in de zon!).
lekker alleen thuis laar! Heerlijk! Gaan je vriend en puk nog iets ondernemen bij z'n ouders?

zucht...ben zoooow moe! bah! we krijgen zo mijn broer en vriendin op bezoek ivm mijn verjaardag...hopelijk lukt het mij om nog iets zinnigs uit te kramen.

Morgen trouwens de eerste dag van mijn verlof ALLEEN!! De eerste keer sinds tommy's geboorte, een hele dag alleen thuis! Ben heel benieuwd hoe mij dat bevalt....
Maar goed dat ik gister niet geweest ben, kleine pop heeft denk ik de waterpokken.... Hoop dat ze zich zaterdag beter voelt, dan is haar verjaardagsfeest. Wel jammer dat een aantal kindjes die nog geen 1 zijn niet zullen komen als het waterpokken blijken te zijn.... :(

Vooralsnog nog steeds achter in de 39 graden koorts en snotterdesnot, zielig!

Was vast errug gezellig gister, ga gauw de foto's bekijken!
Veel beterschap voor kleine pop!!!

Het vriendje van Fleur had ook een week voor zijn verjaardag de waterpokken en was weer snel genoeg opgeknapt, dus het komt vast goed!
Hey, de meeting zag er weer erg gezellig uit. Wat een ideale plaats daar, speelgoed in overvloed en genoeg ruimte!

Daans verjaardag gisteren was erg leuk. Hij is echt stierlijk verwend met hopen speelgoed, erg lief van iedereen. Hij heeft zich echt helemaal voorbeeldig gedragen, alleen zelf de taart eten vond ie niet zo'n succes, meneer bliefde wel gevoerd te worden.

Punkie..oeh, waterpokken. Ik weet nog dat ik dat had vroeger, ik werd gek van de jeuk maar ik vond het heerlijk om aan de korstje te pielen

Muis... Daan heeft er ook een tijdje last van gehad dat ie niet meer durfde te gaan zitten. Wat Lara ook al zei, toch wel een week of 3.

Vraagje..weten jullie of er ergens leuke positiekleding online te vinden is?

Ik begin nu al uit te dijen, maar hier in de buurt is er niets te vinden op dat gebeid en ik heb de komende tijd eigenlijk weinig tijd om echt te gaan shoppen.

Swissie...goeie reis en veeeel shopplezier!
Lievelust: ik kocht veel via de h&m online. Ook lekker goedkoop.

Arm klein Popje! Maarja...dan heeft ze het tenminste gehad en nu is het minder heftig dan wanneer ze ouder is.

Veel plezier morgen Framboos!
Vanmorgen was de koorts gezakt bij Morris, maar toen hij naar bed ging vanavond had hij weer 39.1. Geen idee wat hij heeft, hij is maar een beetje humeurig en een beetje dromerig, ik hou het wel in de gaten de komende dagen.

Hier trouwens ook echt enorm veel zwangeren. In de periode waarin ik ben uitgerekend verwachten maar liefst vijf bevriende stellen van ons ook een baby. Echt binnen een periode van vijf weken. Bizar toch?

Ik ben moe (zoals altijd). We waren vandaag een wiegje ophalen en daarna wandelen in de duinen. Het was echt supermooi weer, volkomen tegen m'n verwachtingen in. O ja, één minpunt: ik zag er al dramatisch uit, maar ik had niet verwacht dat het zulk mooi weer zou zijn en ik had geen zonnebrandmiddel mee. En nu heb ik dus verdachte plekken onder m'n ogen, ik vrees het ergste, een beginnend zwangerschapsmasker, aaarghhh!

Framboos, geniet van je eerste vrije dag morgen!

Punkiepop, beterschap voor de kleine pop!

Dropneus, je houdt ons wel in spanning zeg (en jezelf natuurlijk al helemaal)!

Is Swissie al weg? Zo nee, goede reis Swissie!

Ehm, verder ben ik het vergeten. O ja, leuke foto's op MSN! Het was echt gezellig gisteren. Leuk om jullie weer te zien, en Fachat, leuk om je eindelijk eens te zien. En dan al die mini's bij elkaar, echt geweldig!
Wat een leuke meet-foto's! Vind het nu extra jammer dat ik er niet bij kon zijn.

Ga eerst even bijlezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven