Plak jij je eigen fietsband?
dinsdag 10 juli 2012 om 19:28
quote:jo12345 schreef op 10 juli 2012 @ 19:27:
Ik doe het allemaal zelf! Maar als je er zelf niet achter kunt komen waarom je fiets niet rijdt, dan kun je beter een man zoeken.
Het lijkt mij zelf werkelijk afschuwelijk om zo afhankelijk te zijn van een ander.Afschuwelijk nog wel hahahahahhaaaaa. Jouw man doet niks voor jou? En jij niks voor je man? Gezellie.......
Ik doe het allemaal zelf! Maar als je er zelf niet achter kunt komen waarom je fiets niet rijdt, dan kun je beter een man zoeken.
Het lijkt mij zelf werkelijk afschuwelijk om zo afhankelijk te zijn van een ander.Afschuwelijk nog wel hahahahahhaaaaa. Jouw man doet niks voor jou? En jij niks voor je man? Gezellie.......
dinsdag 10 juli 2012 om 19:30
Ik ben zo'n vrouw die alles zelf probeert. Fietsenband heb ik onlangs leren plakken van een vriend, omdat de fietsenmaker me 17 euro vraagt. Lampen ophangen en ikeakasten draai ik mijn hand niet voor om, makkie! Ik schilder mijn huis, heb vandaag mijn eigen gras uitgespit in mijn voortuin, heb al eens een terras gelegd en een aantrilplaatje gehuurd en gebruikt. Ik zaag boompjes om, boor gaten en hang dingen op en kan zelf mijn motor uit de wasmachine halen (en ook na reparatie weer terugbouwen!) Ik ben een powervrouw!!!
Ik ben single, had een onhandige en vaak afwezige man en heb er een hekel aan hulp te moeten vragen en te wachten tot het dan eindelijk kan gebeuren!
Ik ben single, had een onhandige en vaak afwezige man en heb er een hekel aan hulp te moeten vragen en te wachten tot het dan eindelijk kan gebeuren!
dinsdag 10 juli 2012 om 19:33
dinsdag 10 juli 2012 om 19:34
Al die dingen doet mijn vriend. Op de fiets na kan ik vrijwel alles zelf - mag ook wel als je honderd jaar alleen hebt gewoond - maar nu ik een man heb steek ik geen poot meer uit .
Hij kookt, strijkt, stofzuigt en dweilt trouwens ook, dus het is niet zo dat ik de "vrouwenklusjes" doe.
Hij kookt, strijkt, stofzuigt en dweilt trouwens ook, dus het is niet zo dat ik de "vrouwenklusjes" doe.
Am Yisrael Chai!
dinsdag 10 juli 2012 om 19:35