Weggeef topic
woensdag 11 juli 2012 om 10:14
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
donderdag 12 juli 2012 om 10:46
quote:Cathelyne schreef op 12 juli 2012 @ 10:25:
Nog steeds te geef:
Trekker met aanhanger john deere (stuur ontbreekt) left 2/5 jr ongeveer
skippybal klein van cars
houten slee
tuintafel groen jardin met 2 stoelen (beide een scheur) wellicht voor de student?
Mailen kan op cathelyne1979@hotmail.com
Heb ook nog veel kleding varierend van maat 38/40 veelal spijkerbroeken (il dolce, vingino) ook shirts, vesten.
Jongenskleding maat 122/128 wellicht nog kleinere maatjes
mail even wat je zoekt lees hier niet zo vaak
Omgeving heemskerk.
Hoi Cathelyne,
Welke maten zijn die spijkerbroeken? Ik draag momenteel 29/30 of 30/30, en heb wel interesse!
Groetjes,
Chick
Nog steeds te geef:
Trekker met aanhanger john deere (stuur ontbreekt) left 2/5 jr ongeveer
skippybal klein van cars
houten slee
tuintafel groen jardin met 2 stoelen (beide een scheur) wellicht voor de student?
Mailen kan op cathelyne1979@hotmail.com
Heb ook nog veel kleding varierend van maat 38/40 veelal spijkerbroeken (il dolce, vingino) ook shirts, vesten.
Jongenskleding maat 122/128 wellicht nog kleinere maatjes
mail even wat je zoekt lees hier niet zo vaak
Omgeving heemskerk.
Hoi Cathelyne,
Welke maten zijn die spijkerbroeken? Ik draag momenteel 29/30 of 30/30, en heb wel interesse!
Groetjes,
Chick
donderdag 12 juli 2012 om 10:48
donderdag 12 juli 2012 om 10:52
donderdag 12 juli 2012 om 10:53
quote:potsiedikkie schreef op 12 juli 2012 @ 10:48:
@ Cathelyne: die houten slee, is het wat? met ijzers e.d.?
Beetje raar tijdstip maar ben altijd op zoek naar een goede slee! hahaha
Heb nog twee voorstoeltjes van Bobike, met bevestiging.
grote halter met gewichten.
poppenhuisje met schuifdeurtjes.
en vast nog wel meer op zolder...slee is met ijzers is een goeie hoor wij hebben nu alleen een ander dus deze kan weg laat maar weten. ik heb een foto alleen geen idee hoe hier te plaatsen
@ Cathelyne: die houten slee, is het wat? met ijzers e.d.?
Beetje raar tijdstip maar ben altijd op zoek naar een goede slee! hahaha
Heb nog twee voorstoeltjes van Bobike, met bevestiging.
grote halter met gewichten.
poppenhuisje met schuifdeurtjes.
en vast nog wel meer op zolder...slee is met ijzers is een goeie hoor wij hebben nu alleen een ander dus deze kan weg laat maar weten. ik heb een foto alleen geen idee hoe hier te plaatsen
donderdag 12 juli 2012 om 10:58
quote:prulletje schreef op 12 juli 2012 @ 10:03:
Dingen mogen ook in 1x weg hoor.
Als je ergens interesse in hebt mail me dan op vivaprulletje@hotmail.com (en wil je dan even zeggen dat je me gemaild hebt, omdat dit niet mijn echte mailadres is, anders blijf ik steeds in- en uitloggen tussen mailadressen ).heb je net gemaild
Dingen mogen ook in 1x weg hoor.
Als je ergens interesse in hebt mail me dan op vivaprulletje@hotmail.com (en wil je dan even zeggen dat je me gemaild hebt, omdat dit niet mijn echte mailadres is, anders blijf ik steeds in- en uitloggen tussen mailadressen ).heb je net gemaild
donderdag 12 juli 2012 om 11:08
quote:Cathelyne schreef op 12 juli 2012 @ 11:03:
[...]
bootcut en nog wat met wijde pijpen
mail me anders even dan zoek ik ze op stuur ik je foto's Dat is nou zo'n model dat ik nooit durf te dragen. Stom he, want bij andere vind ik het leuk. Als het niet te veel moeite is zie ik graag foto's, met de slag om de arm dat ik ze niet neem. Kan er beter iemand anders blij mee gemaakt worden.
[...]
bootcut en nog wat met wijde pijpen
mail me anders even dan zoek ik ze op stuur ik je foto's Dat is nou zo'n model dat ik nooit durf te dragen. Stom he, want bij andere vind ik het leuk. Als het niet te veel moeite is zie ik graag foto's, met de slag om de arm dat ik ze niet neem. Kan er beter iemand anders blij mee gemaakt worden.
donderdag 12 juli 2012 om 11:08
donderdag 12 juli 2012 om 11:10
quote:frizzy schreef op 12 juli 2012 @ 11:08:
[...]
Dat is nou zo'n model dat ik nooit durf te dragen. Stom he, want bij andere vind ik het leuk. Als het niet te veel moeite is zie ik graag foto's, met de slag om de arm dat ik ze niet neem. Kan er beter iemand anders blij mee gemaakt worden.Je moet er van houden ik vind het geweldig! Heb er het liefste nog bloemen op ook (ben bijna een hippie hahahaha)
[...]
Dat is nou zo'n model dat ik nooit durf te dragen. Stom he, want bij andere vind ik het leuk. Als het niet te veel moeite is zie ik graag foto's, met de slag om de arm dat ik ze niet neem. Kan er beter iemand anders blij mee gemaakt worden.Je moet er van houden ik vind het geweldig! Heb er het liefste nog bloemen op ook (ben bijna een hippie hahahaha)
donderdag 12 juli 2012 om 11:11
donderdag 12 juli 2012 om 11:12
Ik zit nu te bedenken dat ik ook nog een zwangerschapsjurk heb (Miss Etam). Uit mijn hoofd is het een large, maar het is zeer rekbare stof. Het is grijs met zwarte en grijze strepen. Het is een winterjurk. Korte mouw, waar je een t-shirt met lange mouw onder draagt (en legging) en laarzen.
Verder heb ik nog bruine laarzen. Staan al een paar jaar in de kast. Suede-achtig (is volgens mij wel echt), maar of ze nog in de mode zijn mt 39. Ze komen tot halverwege de kuit.
Verder heb ik nog bruine laarzen. Staan al een paar jaar in de kast. Suede-achtig (is volgens mij wel echt), maar of ze nog in de mode zijn mt 39. Ze komen tot halverwege de kuit.
donderdag 12 juli 2012 om 11:13
quote:Assie78 schreef op 12 juli 2012 @ 11:10:
Leintje; heel graag die lodger!!! Die zou perfect uitkomen!
En je kan 'm ook in de box hangen als hangmat. Voor de kleine stukjes en in huis, lijkt die me ideaal...net als lekker inpakken in de wandelwagen.
Als je me even mailt met je adres dan kan ik hem vandaag nog op de post doen na m'n werk.
Je kunt hem inderdaad voor van alles gebruiken, het is een super zacht mooi ding.
Leintje; heel graag die lodger!!! Die zou perfect uitkomen!
En je kan 'm ook in de box hangen als hangmat. Voor de kleine stukjes en in huis, lijkt die me ideaal...net als lekker inpakken in de wandelwagen.
Als je me even mailt met je adres dan kan ik hem vandaag nog op de post doen na m'n werk.
Je kunt hem inderdaad voor van alles gebruiken, het is een super zacht mooi ding.