Wakkere Vivadames.

17-07-2012 20:16 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deeltje zoveel weer waar we kunnen bijkletsen.

Even een onder de riem voor alle zieken, kwakkelaars, of zomaar even nodig kunnen hebben.

http://www.youtube.com/watch?v=Cnn7rXSHC2Y
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:lichtbron schreef op 20 juli 2012 @ 00:57:

Ik ook hoor,Mocy.

maar ik ga nu echt slapen..Truste Thee en Bron.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Trustuh bron.

Hoi Myv, we gaan kaarten etc.

Ik heb al weken een paraplu staan naast de voordeur en iedere x neem ik me voor die terug te geven en de eigenaar vraagt er ook steeds naar.....maar...
Ha Myleentje. Hoe gaat het vandaag?
quote:mocy schreef op 20 juli 2012 @ 01:01:

Trustuh bron.

Hoi Myv, we gaan kaarten etc.

Ik heb al weken een paraplu staan naast de voordeur en iedere x neem ik me voor die terug te geven en de eigenaar vraagt er ook steeds naar.....maar...Oh gezellig
quote:Jonari schreef op 20 juli 2012 @ 01:02:

Ha Myleentje. Hoe gaat het vandaag?

Ja opgelucht gevoel. Nog wat kunnen doen in huis ondanks de pijn. Uitgekozen om dat te doen voor Y zou komen zodat ik dan lekker even weer uitrusten. Zij heeft nog 1 ding gedaan wat ik nog niet kan dus het was wel een fijne dag.

En met jou? Volgende week komt er vele dagen voor jou he om weer in je tuin te genieten.
Ja, wordt wel weer hoog tijd om weer eens in mijn tuin te zitten hoor.

Ik ga er helemaal bleek van zien
Haha Jo je kan wel wat hebben, je was al poepiebruin.

Maar het gaat beter worden.
quote:Jonari schreef op 20 juli 2012 @ 01:07:

Ja, wordt wel weer hoog tijd om weer eens in mijn tuin te zitten hoor.

Ik ga er helemaal bleek van zien Anders tussendoor nog een zonnenbankje doen.
Dochter komt net uit haar werk en heeft hartstikke trek. Dat snap ik, maar waarom zit ik nou ook weer chips te eten
quote:Jonari schreef op 20 juli 2012 @ 01:15:

Dochter komt net uit haar werk en heeft hartstikke trek. Dat snap ik, maar waarom zit ik nou ook weer chips te eten Je was voor haar aan het voorproeven of ze goed waren.
quote:Jonari schreef op 20 juli 2012 @ 01:15:

Dochter komt net uit haar werk en heeft hartstikke trek. Dat snap ik, maar waarom zit ik nou ook weer chips te eten Had ik maar chips!!!
Ik ga zakken meisjes. Trustuh en tot maandag.
Nou, ik koop het nu echt niet meer. Het is zo verslavend. Ben nogal verslavinggevoelig.
quote:mocy schreef op 20 juli 2012 @ 01:17:

Ik ga zakken meisjes. Trustuh en tot maandag.Slaap lekker en veel plezier!!!
Trusten Moos, fijn weekend en tot maandag!
quote:Jonari schreef op 20 juli 2012 @ 01:18:

Nou, ik koop het nu echt niet meer. Het is zo verslavend. Ben nogal verslavinggevoelig.

Heb jij niet als je een tijdje iets heel veel eet dat je zomaar uit het niets het echt niet meer kan zien?

Ik heb daar op de etenpijler een topic over. Leuke verhalen staan daar, was heel herkenbaar voor velen.
Ja dat heb ik ook wel.

Kan zo gauw geen voorbeeld noemen. Ik ga je topic wel een keer lezen. Leuk!
quote:Jonari schreef op 20 juli 2012 @ 01:24:

Ja dat heb ik ook wel.

Kan zo gauw geen voorbeeld noemen. Ik ga je topic wel een keer lezen. Leuk!

Dit topic;

Wat kan jij niet meer zien of ruiken?
Ben jij ook zo creatief, Myleen?

Als Roos zich nog eens stierlijk verveelt mag ze voor mij ook best zo'n vest breien!

Ik breide vroeger wel kindertruitjes. Met haken heb ik het nooit verder geschopt dan een lange sliert.
quote:Jonari schreef op 20 juli 2012 @ 01:35:

Ben jij ook zo creatief, Myleen?

Als Roos zich nog eens stierlijk verveelt mag ze voor mij ook best zo'n vest breien!

Ik breide vroeger wel kindertruitjes. Met haken heb ik het nooit verder geschopt dan een lange sliert.

Ik denk dat ik er wel handigheid in zou krijgen. Met kerst vroeger ging ik naar een hele dure bloemenzaak en alles wat ik zag kon ik wel namaken. Met andere creative dingen maken zou denk ik ook wel lukken. Vroeger wel eens samen met mijn moeder neptaartjes gemaakt, staan op een high tea standaard in mijn servieskast. Een pop heb ik gemaakt maar helaas nog niet helemaal afgemaakt.

Er zijn wel heel veel dingen die mij leuk lijken om te maken maar om aldie dingen te kopen om het zelf te maken ben je zo duur uit (helaas) dat ik het tegenwoordig niet meer doe.

En jij?
Ik ben helemaal niet zo creatief meer. Vroeger tekende ik nog wel graag.

Maar nu ga ik naar bed. Trusten meisje, slaap lekker straks!
quote:Jonari schreef op 20 juli 2012 @ 01:45:

Ik ben helemaal niet zo creatief meer. Vroeger tekende ik nog wel graag.

Maar nu ga ik naar bed. Trusten meisje, slaap lekker straks!

Slaap lekker. Dat lijkt mij ook zo leuk, schilderen. En nog leuker lijkt mij keramieken.

Tot morgen.
Goedemorgen! Jeetje wat komen er leuke foto's in het topic, zeg. Ik zou ook zo graag dat soort dingen kunnen maken, helaas kan ik niet zo goed handwerken of knutselen. Ben wat meer muzikaal aangelegd, heb jaren gitaar gespeeld en wil als ik mijn eerste echte baan heb leren pianospelen. Vind ik ook een heel mooi instrument. Vandaag nog een halve dag schoonmaken en dan eindelijk een dagje vrij
Hoera ik heb gisteren genaaid aan de naamslinger van dochter. Op zijn elfendertigst, moest rustig aan doen van de verlos. Maar de letters staan er op, nu nog in elkaar zetten.
Goedemorgen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven