Het tweede weggeeftopic

20-07-2012 23:05 3035 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

het eerste weggeef topic

Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.

Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:

(1. link tijdelijk uit je bericht halen)

2. inloggen op je account

3. Album aanklikken

4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.

5. url kopieren

6 url hier plakken

7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)

8. 4,5,6,7 eventueel herhalen

9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet

9b bericht plaatsen.

Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:

Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
Alle reacties Link kopieren
Ok geen brand hoor, ik wacht rustig af...
quote:lorenne schreef op 22 juli 2012 @ 15:20:

ikbenanoniem ik zou ook interesse hebben in ring nr 1 en aarmband nr 1 als ze niet al weg zijn...Mail me even Lorenne, want Rougelove heeft ring 2 gekozen.
iemand harembroeken over?:D fotos uploaden gaat nogal traag. miss dat mensen met maat 34/36/38 mij mailen voor fotos van jumpsuits, shirtjes, jurkjes en broeken? boeken upload ik vanavond!
Lorenne, ik wil die tweede ring, dus komt mooi uit
Zo, ik ben weer op weg naar huis. Was gezellig! En ik wil ook op de kaart! Ik woon in Zaandam.
Kan-even-niet-vinden wie: ik zie af van boek haar naam was sara, andere geinteresseerde mag hem hebben
Ik weet de nick niet meer maar degene waarvan ik afgelopen donderdag een geweldig dekbedovertrek heb gehad nog extra bedankt. Want niet 1 maar maar liefst 2 dekbedden zaten erin. 1 in het formaat van mijn eigen dekens en een 1 persoons deken formaat zat erin. Wat ziet dat er gezellig uit op de logeerkamer. Echt 1 geheel leuk leuk!
De kaart wordt steeds voller!!
Gaby kan die kaart niet in de topic komen?
ikbenanoniem het lukt me niet om een e-mail te sturen? Krijg hem steeds terug... Kan je me alstublieft een email sturen op lorenne at ph-f punt nl? Alvast bedankt voor de moeite
wat een leuk topic. Ik vroeg om dwarsliggers en meteen antwoord van rara en ik heb ze van de week in huis. Te gek dit had ik nooit verwacht!!!! Even denken wat ik in de aanbieding heb.
Jawel hoor Mika, maar omdat er nog steeds mensen zijn die erbij willen, moet ik hem steeds aanpassen. Dus ik ga hem pas vanavond weer een keer uploaden, anders blijf ik bezig!!
quote:lorenne schreef op 22 juli 2012 @ 15:53:

ikbenanoniem het lukt me niet om een e-mail te sturen? Krijg hem steeds terug... Kan je me alstublieft een email sturen op lorenne at ph-f punt nl? Alvast bedankt voor de moeiteIk heb je gemaild. Hoop dat het zo lukt.
welke kaart?
Mocht iemand in de krochten van een kast nog een restant van het parfum Gloria van Cacharel tegenkomen, dan hou ik me beleefd aanbevolen.

Ik heb inmiddels een nieuwe liefde in Princess van Vera Wang, maar ben Gloria nooit vergeten.
Newnick heeft mail en is een tutje.
668, the neighbour of the Beast
Ik heb nog een dekbedovertrek, wit met blauwe strepen

2 bij 2m.
Ook een mooi aanbod, Rougelove! Die krengen zijn hardstikke duur!

Helaas heb ik een 220 x 240 nodig maar er is vast iemand anders blij mee!
quote:gaby030 schreef op 22 juli 2012 @ 15:54:

Jawel hoor Mika, maar omdat er nog steeds mensen zijn die erbij willen, moet ik hem steeds aanpassen. Dus ik ga hem pas vanavond weer een keer uploaden, anders blijf ik bezig!!Heb je helemaal gelijk in!
ikbenanoniem ik heb jouw email ontvangen en beantwoordt! bedankt!
Ik heb nog een gitaarstandaard die weg moet.

Iemand interesse?
Ja Flower!!

Wat voor eentje is het??

En waar woon je?
quote:mali30 schreef op 22 juli 2012 @ 13:13:

Zie ik opeens allemaal forumsters in mijn buurt, wat leuk!Idem!
Mijn foto's komen er zo ook aan, even de pc opstarten...

Het voelde wel heel erg als een rommelmarkt eigenlijk...

Af te halen Purmerend

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven