Het tweede weggeeftopic

20-07-2012 23:05 3035 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

het eerste weggeef topic

Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.

Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:

(1. link tijdelijk uit je bericht halen)

2. inloggen op je account

3. Album aanklikken

4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.

5. url kopieren

6 url hier plakken

7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)

8. 4,5,6,7 eventueel herhalen

9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet

9b bericht plaatsen.

Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:

Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
Alle reacties Link kopieren
quote:joda schreef op 22 juli 2012 @ 18:26:

gooi deze er nog maar eens in. Kan me echt niet voorstellen dat niemand deze kan gebruiken. Ze zijn zo goed als nieuw!

http://i1167.photobucket. ... 1/jschijn/th_DSCN0754.jpg

http://i1167.photobucket. ... q631/jschijn/DSCN0699.jpgOhh Joda is dat schattige zwembroekje met de ruitjes in maatje 86/92? Dan zou ik m heel graag willen als niemand anders nog heeft gereageerd :-)
Yeeeaaaaahhh ik had posting 1000

Dat is bijna net zo leuk als posting 666.

Vragen mag ook hoor Alana, als het maar niet het enige is
668, the neighbour of the Beast
quote:newnick schreef op 22 juli 2012 @ 19:58:

@choco Als ik me niet heel erg vergis, zou ze het donderdag al over hebben gemaakt! Dat duurt dan wel erg lang!Er was bij jouw bank storing toch? Ook als die verholpen is zal het er bij jou waarschijnlijk nog niet op staan, omdat er in het weekend niets word overgemaakt (tenzij je bij dezelde bank zit). Ik wil je alsnog wel een screenshot sturen. Er staat bij mij nog steeds dat het overgemaakt is en er staat nog steeds 23 juli achter wat overigens niet klopt, maar het is er zoals ik een paar pagina's terug had aangegeven bij mij wel af.
Ik heb trouwens ook nog een boek "Geneeskrachtige planten en kruiden".

Daarin staat per kruid beschreven waar het voor gebruikt kan worden en wat je er van kunt maken, zeg maar.

Past door de brievenbus.

marelsmarels@gmail.com
quote:Marels schreef op 22 juli 2012 @ 20:18:

Op zich leuk Maylea! Ik heb er al wel een aantal, dus het ligt er aan welke het is.

Anders moet je dat gewoon een keer doen als je de worsteling toch aan moet gaan hoor Hoef je niet speciaal voor mij te doen!Ik ga morgen, met gevaar voor eigen leven, wel een poging doen
quote:mi-jo schreef op 22 juli 2012 @ 20:20:

[...]

Er was bij jouw bank storing toch? Ook als die verholpen is zal het er bij jou waarschijnlijk nog niet op staan, omdat er in het weekend niets word overgemaakt (tenzij je bij dezelde bank zit). Ik wil je alsnog wel een screenshot sturen. Er staat bij mij nog steeds dat het overgemaakt is en er staat nog steeds 23 juli achter wat overigens niet klopt, maar het is er zoals ik een paar pagina's terug had aangegeven bij mij wel af.Bij mijn bank was geen storing! Er zijn mensen geweest die later geld hebben overgemaakt, lees Bird, en van haar staat het er wel al op. Ik wacht het wel af!
Ja hoor, daar ben ik!

NewNick en ik zijn er al achter: Ik heb de rentedatum (geen idee wat het precies is eigenlijk?) op 23-07 staan, dus morgen. Betekent dit dat het dus morgen aan haar wordt overgemaakt?
Ik ben even aan het bedenken of ik 64 pagina's ga bijlezen. Ik heb nog niks nieuws in de aanbieding. Hmmmz. Maar ben wel heel benieuwd wat er hier over de tafel gaat?
quote:Marels schreef op 22 juli 2012 @ 19:46:

Ha, Mali is in het land der levenden!

Was je je pruik aan het touperen schat, dat je de hele middag weg was?

Je hebt een mailtje of zes van me Gottegot, ik ga een uurtje of 2 even de hort op en mijn heule mailbox staat vol. Nee schat die pruik word over een week of wat pas getoupeerd, als we op stap gaan
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Ik zou het doen UCchick
IBA die bovenste armband wil ik wel heel graag hebben. Kan ik je mailen of wil je mij mailen op ikbenikhetisnietanders@hotmail.com?
quote:mali30 schreef op 22 juli 2012 @ 20:25:

[...]

Gottegot, ik ga een uurtje of 2 even de hort op en mijn heule mailbox staat vol. Nee schat die pruik word over een week of wat pas getoupeerd, als we op stap gaan

We moeten snel op stap gaan.

Lijkt me echt supergezellig

Kunnen we pruiken uitwisselen en samen kousen-met-naad gaan kopen!!
Ik heb een grote gas BBQ, zonder gasfles, die afgehaald mag worden. He is echt een grote, dus je hebt wel een groot laadvak nodig in je auto :-)
quote:gaby030 schreef op 22 juli 2012 @ 20:24:

Ja hoor, daar ben ik!

NewNick en ik zijn er al achter: Ik heb de rentedatum (geen idee wat het precies is eigenlijk?) op 23-07 staan, dus morgen. Betekent dit dat het dus morgen aan haar wordt overgemaakt?Ja dat klopt inderdaad, je had dus eigenlijk bij het overboeken de datum van de dag zelf moeten invullen. Maar goed, dit is dus de manier waarop Rabobank zijn geld verdient..Rente trekken over geld wat 2 dagen ergens in de lucht zweeft!
quote:mali30 schreef op 22 juli 2012 @ 20:25:

[...]

Gottegot, ik ga een uurtje of 2 even de hort op en mijn heule mailbox staat vol. Nee schat die pruik word over een week of wat pas getoupeerd, als we op stap gaan Ik dacht dat jij trouwens ook gewoon fijn mobiel kon mailen.
quote:Merder schreef op 22 juli 2012 @ 20:27:

Ik heb een grote gas BBQ, zonder gasfles, die afgehaald mag worden. He is echt een grote, dus je hebt wel een groot laadvak nodig in je auto :-)IK IK IK?
Vierkeervier, die jurk vind ik ook erg leuk! Als de anderen hem niet willen hou ik me zeeeeer aanbevolen!

I
quote:Ikbenanoniem schreef op 22 juli 2012 @ 20:15:

Wat kettingen en een armband in de aanbieding, met dank aan NewNick!

Grijs wit setje van ketting en armband.

[afbeelding]

Armbanden; alleen de bovenste is nog beschikbaar.

[afbeelding]

Bruine ketting met steentjes.

[afbeelding]

Roze ketting bling

[afbeelding]

Witte ketting bling, barok achtig.

[afbeelding]Ik vind het setje en de bovenste armband erg leuk, maar aangezien ik al veel heb ontvangen is het ook prima als het naar iemand anders gaat.
quote:Merder schreef op 22 juli 2012 @ 20:18:

[...]

Ohh Joda is dat schattige zwembroekje met de ruitjes in maatje 86/92? Dan zou ik m heel graag willen als niemand anders nog heeft gereageerd :-)niemand heeft nog gereageerd........gek he. Is zo schattig. Maar helaas pindakaas.......het is maat 74. Ben bang dat een gemiddeld 90 kontje er niet in past.
quote:Marels schreef op 22 juli 2012 @ 20:25:

Ik zou het doen UCchick

Ben er mee begonnen en nu alweer te laat, die IBI was weer eerder met een armband claimen

*stampvoet*
quote:Marels schreef op 22 juli 2012 @ 20:26:

[...]

We moeten snel op stap gaan.

Lijkt me echt supergezellig

Kunnen we pruiken uitwisselen en samen kousen-met-naad gaan kopen!!De nieuwste enkellange mode
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
quote:newnick schreef op 22 juli 2012 @ 20:27:

[...]

Ja dat klopt inderdaad, je had dus eigenlijk bij het overboeken de datum van de dag zelf moeten invullen. Maar goed, dit is dus de manier waarop Rabobank zijn geld verdient..Rente trekken over geld wat 2 dagen ergens in de lucht zweeft!Ja maar toch vind ik het raar, ik heb het gewoon overgemaakt zoals ik altijd alles overmaak, niks met data te maken gehad. En als jij dit ook hebt, is er dan niet is met de bank mis?
Btw, ik ben tot morgenmiddag in Engeland als iemand heel graag iets specifieks Brits wil.
Newnick ik woon in omgeving 010, jij ook?

Hij is wel aan een goede schoonmaakbeurt toe, maar dat mag de pret niet drukken toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven