Het tweede weggeeftopic

20-07-2012 23:05 3035 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

het eerste weggeef topic

Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.

Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:

(1. link tijdelijk uit je bericht halen)

2. inloggen op je account

3. Album aanklikken

4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.

5. url kopieren

6 url hier plakken

7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)

8. 4,5,6,7 eventueel herhalen

9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet

9b bericht plaatsen.

Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:

Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
Alle reacties Link kopieren
In regio 010 te geef:

Wok:

Rode Fauteuil:

Ik ben in contact met geinteresseerden, maar nog geen concrete afspraak gemaakt, door plotselinge e-mailstilte, dus nog steeds beschikbaar.

Set van Eco Balance:

Dienblad waar je foto's in kan doen:

quote:luna30v schreef op 22 juli 2012 @ 09:28:

[...]

Hij is er nog, mail me maar op luna30v@hotmail.nl ik woon omgeving 010.Oeh.. 010.. dat is bijna aan het andere einde van het land :( Als iemand hem makkelijker bij je op kan halen dan moet je hem/haar blij maken hoor! Met het OV meenemen zal moeilijk gaan ;)
marels muisje van me , ik zit hier te wachten!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
O ik weet nog wat! Ik heb het spel van de Lama's, dus met van die kaartjes met grappige opdrachten. 3 keer gebruikt. En ik ga verhuizen naar Engeland, waar ze Nederlandse kaartjes niet snappen. Oftewel, hij mag weg. Wie wil?
quote:Mylene_Valerie schreef op 22 juli 2012 @ 22:03:

[...]

Ik had die bon ook al in deel 1 geplaatst, alleen 1 bon .

Dus keuze zat

Ik had ergens, dacht in deel 1 aan een forumster gevraagd of ze ook kookboeken had. Helemaal vergeten te kijken naar het antwoord, ik kan de posting ook niet meer vinden. (herkent iemand het?)Je raakt ze aan de straatstenen niet kwijt
Ik heb er nog 2 tv's staan. Zijn kleintjes, handig voor erbij in de keuken of caravan. Ik weet niet of ze het nog doen, als er interesse voor is wil ik wel ff kijken. Wel ophalen in mijn uithoek waar niemand van jullie woont
boekenlegger, de foto van de wok doet het niet en ik ben nieuwsgierig!
quote:UCchick1990 schreef op 22 juli 2012 @ 22:12:

O ik weet nog wat! Ik heb het spel van de Lama's, dus met van die kaartjes met grappige opdrachten. 3 keer gebruikt. En ik ga verhuizen naar Engeland, waar ze Nederlandse kaartjes niet snappen. Oftewel, hij mag weg. Wie wil?Oeh, nice
boekenlegger wil je me mailen over waar ergens in 010 ik het eventueel op kan halen? ikbenikhetisnietanders@hotmail.com
ecobalance die dienblad vind ik heel leuk en die flessen eco balance wat is dat?
quote:mali30 schreef op 22 juli 2012 @ 22:16:

[...]

Oeh, niceMailen op het welbekende adres!
quote:mika65 schreef op 22 juli 2012 @ 22:14:

Ik heb er nog 2 tv's staan. Zijn kleintjes, handig voor erbij in de keuken of caravan. Ik weet niet of ze het nog doen, als er interesse voor is wil ik wel ff kijken. Wel ophalen in mijn uithoek waar niemand van jullie woont welke uithoek is dat dan? Friesland?
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 22 juli 2012 @ 22:14:

boekenlegger, de foto van de wok doet het niet en ik ben nieuwsgierig!

Zie je de foto zo wel? Het is een simpele wok. Ooit gekocht bij een supermarkt, nog nooit gebruikt en zit nog in de verpakking.
quote:maylea schreef op 22 juli 2012 @ 22:13:

[...]

Je raakt ze aan de straatstenen niet kwijt Ja dat merk ik. In vriendenkring niemand, op het kletsgroepje niemand, hier niemand. Het is vast die schreeuw van de reclame die doet afschrikken
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Mylene_Valerie schreef op 22 juli 2012 @ 22:20:

[...]

Ja dat merk ik. In vriendenkring niemand, op het kletsgroepje niemand, hier niemand. Het is vast die schreeuw van de reclame die doet afschrikken dat en ik heb 1 keer gekeken op de site en ingevuld dat ik maat 46 zocht en er kwam alleen maar 1 trainingsbroek naar voren. Opzouten dan!
Ayla2 ik heb je gemaild
quote:mika65 schreef op 22 juli 2012 @ 22:17:

ecobalance die dienblad vind ik heel leuk en die flessen eco balance wat is dat?

Het setje Eco Balance bestaat uit:

Bamboo & Lemongrass, refreshing Shower Gel

Bamboo & Lemongrass, Body Spray

Bamboo & Lemongrass, Nourishings Body Lotion
quote:ayla2 schreef op 22 juli 2012 @ 22:20:

[...]

welke uithoek is dat dan? Friesland?Drenthe
quote:ikbenikenbenertrotsop schreef op 22 juli 2012 @ 22:04:

haha MV nee dagen lang niet lezen dat kan hier niet. In dit topic eerder op de avond had iemand een lijstje met kookboeken neergezet wie weet zit er wat tussen voor je.Dank je Ieb, ik ga kijken. Mocht je jouw grillpan weg willen doen dan wil ik al bij voorbaat zeggen dat ik interesse heb .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Hier nog te geef:

1 wit babyshirtje voor een meisje (mt 56), prijskaartje hangt er nog aan (tis van V&D Friendz)

1 babyshirtje voor een meisje (mt 68), 1x gedragen door zoon en toen pas kwam ik achter dat het een meisjesding was. Daarna gewassen en nooit meer aangehad. (tis van de Hema)

1 zwaar en groot kookboek (is een regelrechte pakketpostding, ding is zwaar!)

1 boek, de babyplanner, heerlijke meelezer met een lach en een traan over een vrouw die via ivf zwanger probeert te worden.

2 warm/koudhoud etuis voor de s-fles van Difrax

Spullen zijn eventueel op te halen in 030.

Mailen naar pompiedoe2011 op hete meel.nl
quote:mika65 schreef op 22 juli 2012 @ 22:00:

[...]

Frizzy als je bij mij in de buurt woont, ik heb 2 nachtkastjes over. Mag je zo komen ophalenJij woont in 010 he? Das te ver voor mij, maar bedankt!
quote:UCchick1990 schreef op 22 juli 2012 @ 22:19:

[...]

Mailen op het welbekende adres!Doen ik!
quote:frizzy schreef op 22 juli 2012 @ 22:23:

[...]

Jij woont in 010 he? Das te ver voor mij, maar bedankt!Ik schrijf net dat ik in Drenthe woon
quote:Pompiedoe schreef op 22 juli 2012 @ 22:22:

Hier nog te geef:

1 wit babyshirtje voor een meisje (mt 56), prijskaartje hangt er nog aan (tis van V&D Friendz)

[afbeelding]

1 babyshirtje voor een meisje (mt 68), 1x gedragen door zoon en toen pas kwam ik achter dat het een meisjesding was. Daarna gewassen en nooit meer aangehad. (tis van de Hema)

[afbeelding]

1 zwaar en groot kookboek (is een regelrechte pakketpostding, ding is zwaar!)

[afbeelding]

1 boek, de babyplanner, heerlijke meelezer met een lach en een traan over een vrouw die via ivf zwanger probeert te worden.

2 warm/koudhoud etuis voor de s-fles van Difrax

[afbeelding]

Spullen zijn eventueel op te halen in 030.

Mailen naar pompiedoe2011 op hete meel.nlHai Pom, ik zwaai even naar je, long time no see
quote:Mylene_Valerie schreef op 22 juli 2012 @ 22:20:

[...]

Ja dat merk ik. In vriendenkring niemand, op het kletsgroepje niemand, hier niemand. Het is vast die schreeuw van de reclame die doet afschrikken Ik vind ze wel leuke kleren hebben hoor maar ik heb op dit moment niets nodig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven