Het tweede weggeeftopic

20-07-2012 23:05 3035 berichten
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.

Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.

Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.

het eerste weggeef topic

Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.

Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:

(1. link tijdelijk uit je bericht halen)

2. inloggen op je account

3. Album aanklikken

4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.

5. url kopieren

6 url hier plakken

7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)

8. 4,5,6,7 eventueel herhalen

9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet

9b bericht plaatsen.

Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:

Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
Alle reacties Link kopieren
Dank je newnick.

Dat gaat wel lukken, heb alleen geen grote doos ( wel verhuisdozen maar daar past het niet in)
quote:italie_meisje schreef op 23 juli 2012 @ 14:08:

[...]

Ik doe met DHL, dus dat is dan 4.95.

Oke, nou dat valt behoorlijk mee. Dat zal zeker goedkoper zijn dan ophalen, haha.

Dan wil ik het wel hebben.

Mail: viva_flower_@live.nl
Ik moet steeds lachen om je spijkerrokje ItalieMeisje. Dan zie ik het voor, met ingehouden buik en nauwelijks kunnen/durven ademhalen

Wat betreft het verzenden, als je het goed verpakt dan is dat volgens mij geen probleem maar zeker weten doe ik het niet. Hier heb je dus helemaal niets aan
Rara is net langs geweest met haar zoontje, mooie jongen joh... Lieve Rara nogmaals bedankt voor de autotjes , ik had jou beloofd dat de spulletje straks naar een goede doel in mijn land gaan samen met de spulletjes van mijn kindje. En ook bedankt voor het langs brengen. Ik vond het en erg lief gebaar, want dat hoeft natuurlijk niet he...wie goed doet zal goed krijgen, meer zeggen is niet nodig denk ik...
Maylea jouw kraaltjes gaan straks op de post als mijn zoontje wakker wordt...
quote:mi-jo schreef op 22 juli 2012 @ 18:20:

[...]

Ik ben nog niet bijgelezen in het topic, maar hier wil ik wel meteen op reageren. Ik heb namelijk nooit bewust geen postzegels geplakt. Ik weet niet meer wat ik toen naar je heb verstuurd, maar ik heb het waarschijnlijk toen gewoon in goed vertrouwen alvast verzonden, vergeten te mailen en vervolgens de dag erna gemailt. Ik wist ook helemaal niet dat ik iets had verzonden zonder postzegels? Ik geloof wel dat het daadwerkelijk zonder is aangekomen hoor, maar daar had je me toen ook gerust over mogen mailen dan had ik het meteen recht gezet en je desnoods meteen het geld van de verzendkosten terug overgemaakt, omdat jij die waarschijnlijk toen dubbel hebt moeten betalen (of niet?).

Ik heb werkelijk waar geen idee meer wat ik toen heb opgestuurd, maar wanneer je alsnog de verzendkosten terug wil, dan wil ik ze alsnog wel overmaken En voor next time, gewoon mailen over dat soort dingen ;).

Sorry dat ik nu pas lees, ben niet eerder op internet geweest.

Als eerste bedankt voor je reactie. Verder: je hebt het wel degelijk die maandag pas verstuurd, want dat schreef je zelf in een mail. Daarnaast wist je ook dat je er geen postzegels op had gedaan, want ook dat heb je geschreven ("je was ze vergeten, hihi")

En bovenal: we hebben het dus besproken en je hebt nooit aangeboden om die 55 ct. terug te betalen! Overigens heb ik geen naheffing gehad, maar dat is meer geluk (of vergeetachtigheid van de TNT).

En ja, ik wil die 55 ct. wel terug inderdaad. Al is het maar om het principe, want jij verwacht nu dat ik zeg: 'Nee joh, laat nu maar.'

In ieder geval klopt het van geen kanten. Oh, en ik heb de mails nog, laat ik die nou altijd bewaren.
quote:molly74 schreef op 23 juli 2012 @ 14:28:

[...]

En ja, ik wil die 55 ct. wel terug inderdaad. Al is het maar om het principe, want jij verwacht nu dat ik zeg: 'Nee joh, laat nu maar.'

Ik geef je in dit geval groot gelijk! Het gaat idd om het principe.

In dit geval zou ik het ook terug willen.
Hoi!

Ik lees al een tijdje mee, en ik heb al een x uit weggeeftopic 1, mooie kinderboekjes ontvangen!

En heb nu eindelijk zelf ook wat te geef, waardoor ik van mezelf weer mag reageren op jullie.

- boekje; 500 Cupcakes

-pakje wenskaarten (beetje pip studio style, met vogeltjes enzo)

-boekje over Cran Canaria

- knuffel hond met daarin een pitten-zak, die je op kunt warmen!

- boekje; KIP van Herman de Blijker (kookboekje)

- Boeken:

* Ruth Newman - Schaduwkant

* Nancy Rue - De beslissing

* Glenys Carl - Hou mijn hand vast

* Hilary Norman - Blinde angst

De rest moet ik nog uitzoeken, mijn kleding en dvd's!

Als je iets wil, kun je me mailen naar 22vlinder22@gmail.com

Daag!
Alles is liefde, maar wat is alles?
Aniek, welke maat kleding gaat het om? En welke dvd's?
@ maylea, het was ook geen doen, ik kon net in het rokje, love handels erover heen. Echt geen gezicht. Maar ja was verliefd en hij had het helemaal zelf uitgezocht in de stad dus wilde niet klachten. Ik had toen toch echt maat 40 en het rokje kon net dicht ( arme rits).

Denk ook dat het wel een groot uitgevallen maat 36 is.

Zo en nu ga ik boodschappen doen, wordt hier alleen maar afgeleid haha.
Hanglamp, die panelen en rails, heb je daar maten bij oid? Ik vraag me af of ik dat zou kunnen gebruiken om een gedeelte achter het schuine dak als opbergplaats te laten fungeren, snap je wat ik bedoel? Ik wilde eigenlijk mijn moeder vragen daar een gordijn voor te naaien.
quote:seara schreef op 23 juli 2012 @ 14:34:

Aniek, welke maat kleding gaat het om? En welke dvd's?

Waarschijnlijk maat M en L.

Dvd's weet ik nog niet, moet deze nog uitzoeken.
Alles is liefde, maar wat is alles?
@ sweetlove en Choco, jullie pakketjes zijn vandaag verstuurd, zie jullie mails met de track&tracecode.

Hoop dat eea naar wens is
quote:mi-jo schreef op 22 juli 2012 @ 19:09:

[...]

Overigens vind ik het heel vervelend dat er forummers met verhalen over mij schijnen te blijven komen terwijl ik daar zelf helemaal niks over hoor. Ik heb namelijk zelf bijv. nooit wat gehoord van degene waar ik een pakketje naar opgestuurd heb waar geen postzegels op bleken te zitten. Wanneer ik meteen iets van die mensen hoor ben ik zeker bereid er wat aan te doen.In het geval van die postzegels ook nu zeker nog, omdat ik zoiets echt niet bewust doe.

Dus bij deze wil ik de mensen met soortgelijke ervaringen vragen mij te mailen. Dan kan ik het rechtzetten. Daar ben ik zeker wel toe bereid. Iets wat ik niet weet kan ik ook niets aan doen/veranderen..

Het waren (gratis!) bonnen voor gratis puppyvoer, die nog niet eens gratis waren ook. Heb ze later nog opnieuw aangeboden aan familie e.d. maar niemand wilde ze omdat het heel duur voer betrof. Dus met 20 % korting betaalde je je nog scheel. Maar goed.

Hieronder een stukje mail geplakt met datum:

"Subject: RE: puppyvoer

Date: Mon, 26 Mar 2012 11:32:29 +0200

Hoi (Molly),

Zonet heb ik de envelop op de post gedaan, maar ik ben stom genoeg vergeten er een postzegel op te plakken.. Hoe dom kun je zijn denk ik dan haha. Ik weet verder niet wat voor gevolgen dat heeft, dus of het poststuk eerst terug gestuurd word naar mij. Mocht het zo zijn dat het gewoon naar jou word gestuurd en jij meer moet betalen aan verzendkosten dan laat je dat maar weten. Dan vergoed ik de gemaakte onkosten, omdat het mijn fout is. Groet, (Mi-jo)"

Je schrijft zelf dat je het maandag hebt verstuurd (zie datum erboven). Je wist blijkbaar van tevoren al dat er geen postzegel op zat, want ik had dat nog niet gemeld. En verder heb je het wel over de strafport, maar niet over die 55 cent die ik eerder al had betaald!

Jij schrijft zelfs nog, nadat ik zeg dat de post dan in een paar uur al bezorgd is: "Huh dat is wel heel snel inderdaad. Apart haha. Dan is het wel goed gegaan inderdaad. Dan zal ik vast over een tijdje wel een brief krijgen waarin staat dat ik alsnog portokosten moet betalen. In ieder geval veel plezier ermee."

En nadat ik nog schrijf dat het inderdaad heel bijzonder is (ik lach er zelfs nog mee in die mail), schrijf jij: "Oké dan is het helemaal bijzonder. Nouja goed zolang het maar allemaal goed aangekomen is. Veel plezier ermee;)"

Er is niks te lezen over het terugbetalen van mijn 55. Je knipoogt het maar weg.

Ik heb van diverse forummers wat mogen ontvangen het afgelopen jaar, allemaal heel lieve vrouwen! Iemand stuurde zelfs met twee gratis bioscoopbonnen nog een tientje mee, zodat ik er extra plezier zou hebben (dat was Himalaya overigens, dat wil ik ook even melden). Ik wil mijn beeld dan ook niet laten kleuren door één persoon. Dat doe ik nooit, ik ga nog steeds uit het van het goede van iedereen. En denk dan altijd aan de woorden 'wie steelt is een dief' en 'dat ze er gelukkig mee zijn'. Gaat het om grote bedragen, dan kan ik daar wel diep ongelukkig van zijn natuurlijk, maar mijn geloof in anderen blijft staan. Mijn gedrag verandert er niet door. Naïef? Wellicht, maar ik hou het graag positief. Als iemand het nodig vindt om zo met anderen om te gaan: prima. Alleen ga ik er niet in mee.

Sorry andere forummers dat ik hier nog op terugkom, maar ik las haar reactie net pas, dus dit kon ik niet laten zitten.
Ik las dat er nog wat voetbalplaatjes werden aangeboden, ik ben nog op zoek naar nummer 71,120 en 181, dan is ons album vol, wie wil kijken of deze nog ergens tussen liggen ?

vivalaamsterdam@hotmail.NL
Weggeven, leuk!

Boeken:

Sophie Zijlstra - Potifars vrouw (heel mooi boek, dubbel gekregen)

Kluun - Haantjes

Rosita Steenberg - Ander licht

Een doos bouquetboekjes(ik denk dat er ongeveer 30 in een doos passen voor verzendkosten 6,75)

DVD's:

Sex and the city 2 (de film)

Andrew Lloyd Webbe - The Royal Albert Hall Celebration

Poirot - de complete tweede serie

Better than chocolate

Madagascar 2

André Rieu - Dancing through the skies

André Hazes - Zij gelooft in mij

Mamma mia!

Computerspel

Royal Envoy

Ik wil er graag de verzendkosten voor terug. Als je mailt naar voorhemera@gmail.com kunnen we uitwisselen.
Nou, kies is eruit. Er moesten er eigenlijk drie, maar het was rampzalig, dus hebben ze het bij één gehouden en de rest moet onder narcose. Daar krijg ik nog een oproep voor. Blegh. Ik ga nog reageren en pakjes verzenden, maar ik denk niet meer vandaag, sorry.
Antiek-21 ik zou graag het boek van de cupcakes en de kaarten willen overnemen. Waar kan ik je mailen?
quote:roos1987 schreef op 23 juli 2012 @ 14:49:

Ik las dat er nog wat voetbalplaatjes werden aangeboden, ik ben nog op zoek naar nummer 71,120 en 181, dan is ons album vol, wie wil kijken of deze nog ergens tussen liggen ?

vivalaamsterdam@hotmail.NLik ga vanavond voor je kijken.
Ik gooi mijn te geef aanbod er nog even in:

dvd:

Lock Stock & Two Smoking Barrels

Eline Vere

Van de koele meren des doods

24 hour party people

Bottom live stage show

En de Lord of the Rings trilogie deze drie dvd's zijn echter niet origineel

boeken (paperback en Nederlandstalig, tenzij anders aangegeven):

Umberto Eco - in de naam van de roos

Wim Hornman - de mariniersbrigade (activiteiten Oost-Java, met enkele foto's, hardcover)

Wayne Karlin - Agent voor de Mossad

Voor alle drie geldt: ik kom er met de beste wil van de wereld niet doorheen.

Lilly - kristallen ontcijferd

Floortje Bellefleur als fotomodel

Chantal & Inge: een spannende modeshow

Wolfgang Borchert - Draußen vor der Tür (Duits)

En een hometrainer.

Niet meer nieuw, er horen van die bandjes om de trapper heen voor om je voeten maar die zijn niet meer, en geen idee of de display werkt. Maar ziet er verder in principe nog oke uit volgens mij.

Alleen ophalen, verzenden gaat niet lukken want daar is hij te zwaar voor.

mayhemvivaapenstaartjehotmailpuntnl
quote:italie_meisje schreef op 23 juli 2012 @ 14:34:

@ maylea, het was ook geen doen, ik kon net in het rokje, love handels erover heen. Echt geen gezicht. Maar ja was verliefd en hij had het helemaal zelf uitgezocht in de stad dus wilde niet klachten. .Gelukkig heeft het niet stand gehouden, anders had je nog levenslang in te kleine kleding rond moeten lopen
quote:lorenne schreef op 23 juli 2012 @ 14:28:

Maylea jouw kraaltjes gaan straks op de post als mijn zoontje wakker wordt...Leuk Lorenne
quote:italie_meisje schreef op 23 juli 2012 @ 14:34:

@ maylea, het was ook geen doen, ik kon net in het rokje, love handels erover heen. Echt geen gezicht. Maar ja was verliefd en hij had het helemaal zelf uitgezocht in de stad dus wilde niet klachten. Ik had toen toch echt maat 40 en het rokje kon net dicht ( arme rits).

Denk ook dat het wel een groot uitgevallen maat 36 is.

Zo en nu ga ik boodschappen doen, wordt hier alleen maar afgeleid haha.
@Molly; ik lees her en der soms mee in dit topic.

Ik zag dat je een rasp zocht en iemand bood dat aan.

Zie pagina 34; Flower.
quote:Hemera schreef op 23 juli 2012 @ 14:52:

Weggeven, leuk!

Boeken:

Sophie Zijlstra - Potifars vrouw (heel mooi boek, dubbel gekregen)

Kluun - Haantjes

Rosita Steenberg - Ander licht

Een doos bouquetboekjes(ik denk dat er ongeveer 30 in een doos passen voor verzendkosten 6,75)

DVD's:

Sex and the city 2 (de film)

Andrew Lloyd Webbe - The Royal Albert Hall Celebration

Poirot - de complete tweede serie

Better than chocolate

Madagascar 2

André Rieu - Dancing through the skies

André Hazes - Zij gelooft in mij

Mamma mia!

Computerspel

Royal Envoy

Ik wil er graag de verzendkosten voor terug. Als je mailt naar voorhemera@gmail.com kunnen we uitwisselen.Kijk mijn avatar eens. Wat zou ik blij zijn met Poirot! Is het nog niet vergeven? Dan heb ik heel veel interesse!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven