Het tweede weggeeftopic
vrijdag 20 juli 2012 om 23:05
In het kader van de recessie waarin we met zijn allen zitten; misschien kun je wat spullen gebruiken of heb je spullen weg te geven.
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
het eerste weggeef topic
Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.
Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:
(1. link tijdelijk uit je bericht halen)
2. inloggen op je account
3. Album aanklikken
4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.
5. url kopieren
6 url hier plakken
7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)
8. 4,5,6,7 eventueel herhalen
9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet
9b bericht plaatsen.
Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:
Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
Dat kan allemaal hier in het weggeef topic.
Geld vragen voor de spullen die je weg doet mag niet! Indien dit namelijk wel gebeurd zal het topic worden gesloten. Wat wel is toegestaan is het vragen van de verzendkosten.
het eerste weggeef topic
Korte uitleg over hoe je een foto van je pc op het internet kan plaatsen om hem hier te laten zien.
Maak een account aan op bv. mijnalbum.nl (gratis) upload daar de gewenste foto's daarna:
(1. link tijdelijk uit je bericht halen)
2. inloggen op je account
3. Album aanklikken
4. Foto 1 aanklikken, je krijgt nu groot formaat.
5. url kopieren
6 url hier plakken
7 url selecteren en klikken op symbooltje vierde van rechts (foto/schilderijtje) (als je deze overslaat is het gewoon een url, wel zo forumvriendelijk als je veel items zou hebben)
8. 4,5,6,7 eventueel herhalen
9a. bericht bekijken, beoordelen of foto groot uitvalt of niet
9b bericht plaatsen.
Er is een landkaart waar je globaal kan zien waar mensen wonen:
Wil je ook op de kaart mail dan naar: gabysmissie at hotmail punt com
woensdag 25 juli 2012 om 08:55
quote:tatlitatli schreef op 25 juli 2012 @ 08:50:
Overigens Mali, de wagenbak past wel op die adapters. Ik heb het net geprobeerd en hij zit goed vast. Super natuurlijk. Het lijkt er alleen op dat manlief onze eigen wagen inmiddels gefixed heeft (ik wacht even af of het inklapmechanisme blijft werken), dus waarschijnlijk binnenkort weer in de aanbieding:
Maxicosi by Quinny Freesstyle combiwagen, kleur rood. Alleen het matrasje van de wagenbak ligt volgens mij nog bij Mali (ik was teveel aan het kletsen toen ik daar was, dus vergeten).
Mocht Mali hem terug willen, dan is zij natuurlijk de eerst gegadigde!He wat dom van mij, maar nee hoor ik hoef hem niet terug. Als een ander er blij mee is vind ik het helemaal prima. Matrasje en eventueel een maxicosi achtig dig af te halen bij mali, de rest bij tatli haha
Overigens Mali, de wagenbak past wel op die adapters. Ik heb het net geprobeerd en hij zit goed vast. Super natuurlijk. Het lijkt er alleen op dat manlief onze eigen wagen inmiddels gefixed heeft (ik wacht even af of het inklapmechanisme blijft werken), dus waarschijnlijk binnenkort weer in de aanbieding:
Maxicosi by Quinny Freesstyle combiwagen, kleur rood. Alleen het matrasje van de wagenbak ligt volgens mij nog bij Mali (ik was teveel aan het kletsen toen ik daar was, dus vergeten).
Mocht Mali hem terug willen, dan is zij natuurlijk de eerst gegadigde!He wat dom van mij, maar nee hoor ik hoef hem niet terug. Als een ander er blij mee is vind ik het helemaal prima. Matrasje en eventueel een maxicosi achtig dig af te halen bij mali, de rest bij tatli haha
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
woensdag 25 juli 2012 om 08:56
woensdag 25 juli 2012 om 08:56
He Luna is er ook, pakketje gaat zodadelijk naar postNL. Ik hoop nog even een doosje te scoren bij AH, als dat niet lukt zit het in een stevige zak. Oja ik heb er ook Brakkies in 23 bij gedaan, die zijn alleen wel veel gedragen. Kijk maar wat je ermee doet, ze zien er niet slecht uit verder. Het is meer dat ik weet dat zoon ze vaak heeft aan gehad denk ik. Die andere schoenen zijn veel minder gedragen iig.
if we all light up, we can scare away the dark...
woensdag 25 juli 2012 om 09:07
Je mag mij ook mailen op Luna30v@hotmail.nl !
Hij is toch niet roze toevallig? Daar wil m'n binkie niet op liggen denk ik ghe..
Hij is toch niet roze toevallig? Daar wil m'n binkie niet op liggen denk ik ghe..
woensdag 25 juli 2012 om 09:08
quote:peacy schreef op 25 juli 2012 @ 09:03:
Joda! Jouw bovenste tas is gaaf! Die met de riem . Kan er veel in??had ik er misschien even bij moeten zetten (domme ik dacht dat iedereen dat wel kon zien ofzo) het zijn van die kleine schoudertasjes. Vroeger vond ik er heel veel inpassen. (sleutels, geld, sigaretten). Tegenwoordig (luiers, mama-portomonee, agenda) is die veel te klein.
Joda! Jouw bovenste tas is gaaf! Die met de riem . Kan er veel in??had ik er misschien even bij moeten zetten (domme ik dacht dat iedereen dat wel kon zien ofzo) het zijn van die kleine schoudertasjes. Vroeger vond ik er heel veel inpassen. (sleutels, geld, sigaretten). Tegenwoordig (luiers, mama-portomonee, agenda) is die veel te klein.
woensdag 25 juli 2012 om 09:09
Wie kan ik blij maken met een entreebon voor de Zwaluwhoeve voor 2 personen?
De bon is geldig t/m 31 juli, dus dat is wat kort dag, maar voor wie van plan was op korte termijn naar de sauna te gaan kan het nog prima.
Opsturen kan, ophalen ook: regio Utrecht
Stuur maar een mailtje naar wegmetdespullen apenstaartje gmail.com
De bon is geldig t/m 31 juli, dus dat is wat kort dag, maar voor wie van plan was op korte termijn naar de sauna te gaan kan het nog prima.
Opsturen kan, ophalen ook: regio Utrecht
Stuur maar een mailtje naar wegmetdespullen apenstaartje gmail.com
woensdag 25 juli 2012 om 09:09
woensdag 25 juli 2012 om 09:13
Ow Seara, tis natuurlijk brievenbuspost.....jah, dan wil ik em graag!! Dan ligt ie niet 2 weken bij mijn stinkende buurman in huis
Kan ik je mailen? Je mag mij ook mailen op rara2701@gmail.com
Kan ik je mailen? Je mag mij ook mailen op rara2701@gmail.com