December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Hoi hoi,

Hier nog steeds volop in onderhandeling. Op mijn eigen huizentopic verderop op het forum is me geadviseerd om er weinig over te zeggen, dus let ik inderdaad op, wie weet leest er iemand mee! In ieder geval vanmorgen weer een tegenbod gedaan en we wachten nu op reactie. We zijn wel van plan om hierna een eindbod te doen want ik wil zekerheid!!

Manuel was gisterochtend eigenlijk al weer helemaal beter. Ik vind het wel heel raar hoor, dat hij 's nachts koorts had en daarna weer beter is... Ik was even bang voor oorontsteking omdat hij ook snotterig is, maar alles lijkt oke nu. En dat is maar goed ook want we gaan morgenmiddag weg: met vrienden een weekendje naar Zeeland. Ik hoop maar dat ik voor die tijd zekerheid heb over het huis, anders moeten jullie wachten tot zondagavond, haha!

We hebben Manuel nu al 4 avonden in het grote bad gedaan. Hij vindt het nog steeds helemaal niks! Gisteravond begon hij weer te huilen, maar we hebben doorgezet. Na tien minuutjes ging hij toch maar zitten en spelen... vond hij het stiekem toch wel leuk!! Hoera, doorbraak!! We zijn hem op deze manietr langzaam aan het voorbereiden op het bad in het huisje komend weekend en we willen binnkort het zwembad weer proberen...

Ondertussen de makelaar gesproken: Die mensen waren ons voor en ze hebben ons een eindbod gedaan. Nog steeds lager als wij voor ogen hadden. We moeten een beslissing nemen want het huis moet gewoon verkocht worden.

Ik hoor Manu wakker worden!
Jeetje Tinus sterkte ermee! Lijkt me een moeilijke beslissing aan de ene kant wil je je niet laten dwingen tot een beslissing waar je eigenlijk niet achter staat (bedrag lager dan je wil) maar aan de andere kant als je er niet voor kiest dan loop je misschien het risico dat je straks 2 hypotheken hebt lopen ...... lijkt me erg lastig! Weeg gewoon heel goed alle voors en tegens tegen elkaar af!
Mijn stukje staat inmiddels op HM!

Tinus, lastig hoor succes met het nemen van de beslissing...

lekker dat Manuel weer is opgeknapt!

marloes
*Flodder holt naar binnen om een foto te plaatsen van Floor haar nieuwe outfit voor jullie vergeten zijn hoe Floortje er uberhaupt ook al weer uit ziet :-)*

*Flodder zwaait naar iedereen en holt terug de zon in*
AAAhhh!!!

Wat een schattige foto's zeg!

Yasmine:

Heeft voldoende plasluiers op een dag dus ik maak me niet zo druk maar ik moet zeggen dat ik het wel erg snel vind... aankleden, verschonen en voeden in 15 min. tijd..... ahum.

Tinus:

Pfff.... rottig hoor... wat doen jullie nu?

Enne, hopelijk lukt het Manuel enthousiatt te krijgen voor een (zwem)bad, wij gaan a.s. zondag zwemmen met ons gezinnetje! heb dr zin in!

Kidon:

Een BN-er? Wie, wie, wie!?

Wat eten we vandaag!?

Wij Chinees van gisteren. Lekkaah!!

Laat het hier eventjes bij.

xxx
Pffff nou tadadadadada we zijn eruit: we doen het! We hebben wel een dubbel gevoel en voelen ons een beetje de verliezende partij want we komen echt een stuk lager uit dan verwacht (en gehoopt, maar ja je stelt je verwachtingen ook bij in een jaar tijd...)

We willen ons zo graag richten op de toekomst en ons gaan verheugen op ons nieuwe huisje! Lekker spullies uitzoeken en plannetjes maken. Overdracht is 1 november en dat is voor ons eigenlijk wel heel gunstig want we hoorden gisteren dat de oplevering van het nieuwe huis ergens in september is. Zo hebben we voldoende tijd om te klussen.

En Sjeee wat kan er veel gebeuren in een halve dag: Net belde mijn moeder helemaal in tranen. Haar baarmoeder moet er uit. Ze heeft al een tijdje klachten en ze kreeg het advies al eerder maar na wat onderzoeken leek het toch nog niet nodig te zijn. En nu dus wel dus ze is erg teleugesteld. Het zal nog wel een paar maanden duren voor het zover is.

Verder sprak ik net mijn vriendinnetje (die zwangere, die opgenomen was met gebroken vliezen) en ook zij had geen goed nieuws want bij onderzoek werd een te hoge bloeddruk en teveel eiwitten in de urine geconstateerd en er is best een grote kans dat ze zw-vergiftiging heeft en/of ontwikkeld. Wie weet gaan ze haar wel heel snel inleiden nu. Ze is komend weekend 33 weken.

Sorry voor alle ego-verhalen, maar mijn hoofd draait om van alle zorgen en gedachten...
Nou, Tinus...jee wat een dag heb jij gehad!

Snap dat je hoofd overloopt.. dikke kus!!

....

Nou, Roxanne wil apen kijken op mn laptop.

Doei!
Oh Tinus; van het ene uiterste in het andere. Blij om de knoop door gehakt te hebben en dan de onzekerheid van je vriendin en het vervelende nieuws van je moeder. Succes !!!!
Nurse; wanneer ga je je foto up to date maken ????? Wil wel weer eens een nieuwe zien !! (Of heb ik die gemist ????)
Flodder,

Ik ga meteen even aan de gang voor je :P
Speciaal voor Flodder:

En nog wat nieuwe:

Op een onbewaakt moment toch stiekem in slaap gevallen in de box.

Yeah! MIJLPAAL! wij kunnen ook een vlecht!

Grmbl! til me eens op!

Wederom een mijlpaal! 1e keer naar de kapper!

Het resulaat! (een pony geknipt)

Dit was ie weer!

Tevreden Flodder?

Kus!
Wat zie ik weer een moppies voorbij komen!! Wat lijkt Rox ontzettend op jou op de laatste foto

Floortje wordt ook al een hele Floor Wat een schatje zeg!

Tinus; jeetje meid, wat een dag! allereerst; van harte gefeliciteerd met de verkoop van je huis

Je moet maar zo denken, misschien is de verkoopprijs onder je wens, maar aan de andere kant; nu kun je zonder slapeloze nachten van de stress je huisje opknappen. Je kan straks voor een nr2 gaan, want als je twee huizen hebt en je er in 1 woont doe je dat ook niet zo snel.

En misschien wel een autootje! Je moet ook maar zo denken; als je bv nog een jaar dubbele hyp. had moeten betalen, dan had het je meer geld gekost dan nu denk ik..

Wat een rotnieuws van je moeder en vriendin.. Ik hoop dat de baby nog even blijft zitten..

Marloes; ga zo lezen op hm.

Joni; jaaa, goed idee van zo'n lange stoffer!

Mainecoon; tunnelvisie door de vermoeidheid?? Misschien is het een goed idee om je eens door te laten sturen, en je eens helemaal goed te laten onderzoeken. Kan me toch niet voorstellen dat dat allemaal komt door dat de zwangerschap en moederschap zoveel van je lijf vraagt..

Ik heb vandaag een heerlijk dagje op het werk gehad. Eerst even zoeken naar m'n spullies want we gingen intern verhuizen. Nu hebben we uitzicht op de haven Jammer dat ik daar nog maar 1 dagje van kan genieten haha!

Vanmiddag allemaal sollicitatiegesprekken gehad, daar verslagen van geschreven en toen was het alweer tijd om naar huis te gaan. Heb gegeten bij m'n ouders want Tris heeft overleg op het werk vanaaf.

Noof heeft haar mooie dure spijkerbroek versleten bij m'n moeder op de tegels . M'n moeder zei nog; O Mette haar broek is stuk, maar het is toch maar een spijkerbroek. Misschien kun je er hartjes op naaien. Toen ik haar vertelde hoeveel die broek gekost had kreeg ze een rolling

Kidon; ik ben zooooooooo benieuwd welke bner er bij je in de winkel was Zet het even op HM. Hoe bevalt het je een eigen winkel? Druk zeker!

xx
Hey,

Even een dikke knuffel voor Tinus, wat een tegenstrijdigheid, blij dat je de knoop doorgehakt hebt en dan dit nieuws over je moeder. Sterkte.

Nurse wat een mooie foto's weer van je meiden.

En heel herkenbaar dat aan je been hangen, dat hebben wij nu die fase. Vermoeiend af en toe.

Flodder, ook al zo'n mooie meid zeg. Wel leuk te zien dat we allemaal echte peutertjes hebben. Wat gaat het toch snel.....

Mette, had ik nou gelezen dat je een nieuwe baan hebt?? Gefeliciteerd!!

Ik dacht ook gelezen te hebben dat iemand anders ook een nieuwe baan heeft, maar kan het zo niet snel herinneren wie??

Ik vind de markt ook altijd gezellig om op te struinen. Ik ga even naar HM om te vertellen wie oh wie, hahahahaha!! Discreet he van mij?

Mainecoon, sterkte. Lijkt me inderdaad verstandig je even goed na te laten kijken.

Indian, wat fijn dat het allemaal wat beter gaat, maar ik kan me voorstellen dat het voor jou heel zwaar moet zijn met je dikke buik!

Hoe gaat het daarmee? Voel je nu wat rustiger?

Ainhoa, hoe gaat het met je naar omstandigheden?? Ik denk hier ook aan je, un beso.

Voor de rest.....

Uhmmm oh ja ik heb gister een tafel en een stoeltje gekocht voor Dylan en dat vind hij werkelijk helemaal top!!! Erop eraf Erop Eraf, hij voelt zich een hele bink. Zal snel foto's plaatsen.

Nu ga ik eten, misschien kom ik later nog langs.

Oh Ja ga straks even naar HM voor die BN-er hihiihih

Kus
ff snel hoor

Tinus gefeliciteerd! Joh je bent er vanaf balen dat je niet de prijs hebt gekregen die je verwachtte maar pff volgend jaar ben je t weer vergeten hoop ik.

Wij hebben nu een tegenbod gehad dus we zijn in onderhandeling. Gaat rete-langzaam allemaal maar ja het zal wel.

Lieve foto's van Floortje, Roxanne en Yasmine!!

Kidon ik moest wel even lachen om jouw beschrijving dat je nu steeds bij Dylan naar zn balletjes aan t kijken ben. Zie je al helemaal op de grond liggen hahaha

Joni dat weerstand-spul (haha) heet sambucol en dan de versie 'for kids' (ow ik heb zon hekel aan t woord kids maar goed). Werkte erg goed tot vandaag... zie hieronder

Nou ja gisteren zat ik vrolijk te vertellen dan Brian zo lekker gaat en vandaag BAM hoge koorts en weer ziek :( Ik ga er maar even vanuit dat het een reactie is op de BMR prik want anders pleur ik dat sambucol-for-kids ook weer t raam uit haha

Indian fijn dat het zo goed gaat thuis

Mette ik wilde ook nog even met jou beppen maar ik wordt van de laptop gegooid door Peet.. humpf ik zit er pas 2 uur achter

okeej tot morgen!
Met zijn allen naar HM, hahahahahahaha!!
Trusten!

xx
Ik ben natuuuurlijk meteen naar HM gevlogen;

en Leukleukleuk Kidon!

Ik ga nu lekker slapen,

ben moeeee!

x
Weer heel veel om te reageren. Lees af en toe ook bij op school ofzo (zit je nu alweeeer op dat viva-forum??) maar daar komt reageren er niet echt van.

Yora ligt op de bank te slapen. Ze is vanavond nog in de tummy tub geweest. Ze had een nogal uitgesmeerde poepbroek en het past dus nog steeds Ze slaapt niet in haar eigen bed maar ik vind het al een heeele verbetering dat ik er niet elke keer bij hoef te blijven. Vanochtend heeft ze doorgeslapen tot ik echt niet langer kon wachten omdat ik naar school ging. Dus dat gaat ook allemaal goed!!

Morgen komt 'date' de hele dag hier. Vind het hardstikke leuk! En ja hij ziet Yora dan ook maar om haar nou alweer weg te brengen vind ik dan ook gewoon een beetje te veel van het goede. Hij heeft haar al een keer gezien en hij kon mooi voor alle klusjes opdraaien waarvan ze weet dat ik het toch niet ga doen (zoals 100x iets oprapen ofzo )

Ik maak me er trouwens best een beetje zorgen over Yora die niet echt interesse heeft in boekjes. Als ik een boekje probeer voor te lezen dan blijft ze het boekje 'di-' doen. Zelf brabbelen en wijzen vind ze wel leuk dus een beetje zelf bezig zijn met het boekje en eigen verhaaltjes maken ofzo.

En als ik dan hier wel eens verhalen lees....

Wat voor boekjes zijn bij jullie dan helemaal leuk? Heb ook eigenlijk wel het vermoeden dat ik gewoon boekjes voor haar koop waar ze nog te klein voor is maar die ik zelf gewoon zo leuk vind. Vandaag ook twee boekjes gekocht. Kies maar! met heeeeeeeeel veel plaatjes en iets van ik hou van de boerderij met echte foto's.

Yora zegt ook 'papa'. tegen katten en tegen het konijn. Komt van mijn kat die heet Panda.

Sannie: Ik moest even googlen op de term hypotoon maar kwam toen niet echt gezellig dingen tegen. Kwam die term vandaan ook tegen in een boek over taalontwikkeling maar daar werd het ook genoemd bij bepaalde syndromen. Dus wat is het nou precies? Uit jouw woorden maakte ik op dat het allemaal niet zo ernstig was.

Floddertje: Floortje is inderdaad al een hele Floor. Hoe gaat het trouwens nu met haar als jij de kamer uit gaat (zat even aan de meeting te denken)?

Nurse: Mooie foto's weer en hip kapsel hoor. Heb nog een leuke site voor voedingsbh's

Vond zelf deze wel mooi.

Tinus: Wel fijndat je huisnu eindelijk verkocht is. Vervelend voor je moeder. Lijkt me echt heeeel erg naar. Lijkt me eigenlijk echt vreselijk. Maar ja wel beter bij iemand van haar leeftijd dan bij iemand die nog kinderen wil maar dat maakt het natuurlijk niet minder erg voor haar.

Kidon: Vervelend dat met die niet ingedaalde balletjes. Wel leuk van die bekende Nederlanders.

Ik denk trouwens dat ik nu last heb van spruw. Moet morgen nu maar eens echt de huisarts bellen... ben benieuwd of ik dan weer dat gezeur krijg over stoppen
Pffft....ik ben er ook weer eens!

Jeeminee wat een berichten weer.

Bah Tinus, balen van je moeder en je vriendin, maar toch een feestje want het huis is verkocht! Jippie! Jammer dat het niet voor het bedrag is wat jullie in jullie hoofd hadden, maar een stuk minder stress is ook heel wat waard!

Yora

ja, je huisarts zal inderdaad wel weer zeggen dat je nu toch echt moet stoppen met borstvoeding! Ik vind het toen ook al zo raar dat ie dat had gezegd, hij weet echt niet waar hij het over heeft! Maar goed, jij succes met je spruw, hopelijk is het zo weg! En Fijn dat het slapen van Yora al beter gaat, komt vanzelf allemaal wel!

Enneh, al een nieuwe nick verzonnen?

Melk B.V. bv? Of aroy? (yora andersom, voor degene die het niet snappen)

Nurse

misschien een regelnacht? Of compenstatie voor overdag? En goed blijven drinken zelf, maar ja, als je moe bent dan is jeproductie ook minder natuurlijk... Tsja, proberen overdag meer aan te bieden misschien?

mainecoon

bizar hoor die tunnelvisie... Ik zou inderdaad zoals Mette al zei een algehele checkup laten uitvoeren, je kwakkelt nu al zolang met van alles, das niet fijn!

Marloes

ja het blijft nog even spannend, maar mijn gevoel zegt op dit moment meer nee dan ja. Joeri is best een handenbindertje en misschien komt dat wel door onszelf of door mijzelf hoor, maar ik weet niet of ik nog een kind dan wel aankan. Ik vind het nu nog steeds wel eens moeilijk tijd voor mezelf in te plannen. Sporten bijvoorbeeld heb ik echt al in geen eeuwigheid gedaan en ik moet nu echt weer eens gaan beginnen. Ik heb al heel lang last van mijn ene knie en het wordt steeds erger. en niet sporten is daar ook niet echt bevordelijk voor... en conditie hebben in mijn werk is toch wel een vereiste...

Tsja, misschien zou Joeri ngo een dag naar de opvang moeten waardoor we (vriendlief en ik alletwee) meer tijd voor onzelf hebben om te sporten enzo. Maar dat vind ik ook weer oneerlijk tegenover Joeri en om minder te gaan werken is nog niet echt aan de orde vanwege financiele kwestie. Dus, we zijn er nog steeds niet uit en het blijft dus nog steeds wel een beetje spannend...

Kidon

leuk hoor! En dan ook nog BN-ers in je winkeltje! Dat van die bedden enzo klinkt ook heel erg leuk!

En jeeminee wat een verhaal over Dylans balletjes! Ik wist dat helemaal niet en heb er eigenlijk ook nooit zo opgelet... Hmmm...voortaan inspecteer ik Joeri's balletje s ook maar heel goed bij elke verschoningsbeurt, wasbeurt en bloot-door-het-huis-drentelen!

Knuf! Kan me inderdaad best voorstellen dat je er even van ondersteboven bent!

Indian

doe maar rustig aan hoor! Bah, het is ook best een stressie periode zo geweest en komende voor jullie! Hele hele dikke knuffel!!!

Hmm... ik kom later ngo wel even, Joeri wil aandacht en de computer is weer raar aan het doen, ik pak straks de laptop van mijn ouders wel even...
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
Zo. Joeri ligt alweer even in bed, was is bijna allemaal opgevouwen, ben bezig geweest met mijnalbum, en nu weer even tijd maken voor jullie! Tis mooi weer buitn, ik hoop dat we zo nog even kunnen wandelen als Joeri en vriendlief wakker zijn!

Tinus

ik snap er niets van hoor. Joeri heeft het altijd lekker gevonden in bad maar de laatste paar weken is het drama, vooral ten tijde van het nat maken van het haar... Dan gaat ie echt onbedaarlijk huilen en stopt pas als we klaar zijn. Ik hoop dat Manu lekker weer gaat genieten van het bad en het zwembad! Het is zoooo lekker!

Floddertje

wat een ontzettend leuke foto's! hahahaha! Heerlijk!

Wat een leuk spijkerjurkje!

Nurse

leuke foto's van je meiden!!!

Ik vind Roxanne echt een heerlijk koppie hebben! (Yasmine ook hoor, maar dat is nog echt een baby!) Als ik bij Joeri zo'n staartje zou maken zouden we ookzo'n palmboompje hebben! Hahahaha! Ik denk dat ik ook wel al zou kunnen vlechten bij Joeri, maarreh, laat ik dat maar niet doen...geen staartjes en geen vlechtjes bij hem, anders krijg ik vriendlief op mijn dak!

Leuk hoor die pony bij Roxanne! En dan die twee staartjes! Heerlijk!

Mette

fijn dat je een fijne werkdag hebt gehad! Balen van Noof haar spijkerbroekje!!! Tsja, ouders hebben geen benul meer van hoe diuur die kinderkleding tegenwoordig is (kan zijn...)

Kidon

ja, wij gaan binnenkort ook een tafeltje en stoeltje kopen voor Joeri, hij zit nu al eens op een speelgoedkist aan de ssalontafel of opeen grote stoel aan de eettafel, dat vind ie super!

oef

balen van Brian dat hij nu weer ziek is! Zal vast en zeker wel van die BMR prik komen, daar kan geen weerstand tegen op!

Zal vast snel weer over zijn en dn kunnen jullie verder genieten van het niet ziek zijn van Brian!!!

Zo, en nu even dit posten en dan nog wat fotootjes van Joeri posten!
Joeri is trouwens alweer wakker na amper 1 uur slaap......Ik laat hem nog maar even liggen, dat is echt te weinig slaap voor tussen de middag!
Ohja, wat voor boekjes....

Euh... fotoboekjes (Kleuren van Van Goor, babydiertjes in de jungle van flash, op de boerderij van deltas, mijn dierenkijkboek dag koe dag kuiken van Deltas)

Ik zal eens kijken of ik plaatjes kan plaatsen...

Dit is van dezelfde als "op de boerderij"maar dan in het engels, deze hebben we trouwens ook (gewoon in het nederlands) Joeri vind deze boekjes geweldig, je kunt de plaatjes uit het boekje trekken en dan zie je een kleurtje. Erg leuk maar wel sloopgevoelig helaas.
Hoi meiden,

Haha, ik zie het al helemaal voor me; alle mama's van de binkies hier die hangen nu steeds op hun kop als de mannekes in hun blootje lopen

Ik wist ook niet dat het weer naar binnen kan zitten, wel als het koud is maar niet dat dat zomaar kan gebeuren na een jaar.

Hoe is het er nu mee Kidon?

Knorrie; Hoii meis! Ben benieuwd naar de laatste kiekjes van Joeri! Als ik straks met mijn nieuwe functie begin, maar het zal bij ons ook financieel even wat minder zijn als ik zo weinig werk. Maar ja hé, Noofjes gezondheid gaat voor de luxe dingen

O ja over een tweede wonder; het voordeel is van een tweede dat je al heel veel spullen hebt, dus dat scheelt al veel!

Yora; haha, je date kan dus de hele dag speelgoed oprapen van Yora, hahaha! Heel veel plezier, ik hoop dat het echt klikt en er iets heel moois zal ontstaan. En dat Yora hem ook leuk vindt natuurlijk

Als je huisarts weer zo'n rare opmerking maakt zou ik er toch wat van zeggen hoor!

Vanmorgen fysio gehad, het uwv voor het laatst aan de telefoon gehad en daarna boodschappen gedaan en in de tuin gespeeld.

Tris komt ook zo thuis, hij heeft examen gedaan voor een opleiding via zijn werk.

xx
en het boek Kleuren van Van Goor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven