The Never Ending Question deel 85
dinsdag 31 juli 2012 om 17:14
Leuk he, zo'n onthaal! Zie steeds minder vertrouwde gezichten hier! En wat betreft kinderwens overval, gebeurt me steeds vaker. Ben 28 en mn klokje begint voor mn gevoel te tikken... Gekke ervaring hoor!
Ik gebruik altijd Andrelon. Bijvoorbeeld Perfecte Krul, of Laagjes, of Langer Fris. Heb altijd wel verschillende shampo's in de douche staan.
Wat vind jij een leuke jongensnaam?
Ik gebruik altijd Andrelon. Bijvoorbeeld Perfecte Krul, of Laagjes, of Langer Fris. Heb altijd wel verschillende shampo's in de douche staan.
Wat vind jij een leuke jongensnaam?
dinsdag 31 juli 2012 om 23:38
Ik noem mijn kinderen nooit Theo/Gerard, Wilma/Dinie. Hahah!
Eigenlijk niets. De afgelopen weken geen make-up opgehad, door gezondheid. Verder gebruik ik alleen medicinale dingen. Lanettecreme, hormoonzalf enz. Ik gebruik alleen deo iedere dag.
Wie wil er een nieuwe Never Ending openen? Nog 4 Posts en dan wordt ie gesloten... Aan wie de eer?
Eigenlijk niets. De afgelopen weken geen make-up opgehad, door gezondheid. Verder gebruik ik alleen medicinale dingen. Lanettecreme, hormoonzalf enz. Ik gebruik alleen deo iedere dag.
Wie wil er een nieuwe Never Ending openen? Nog 4 Posts en dan wordt ie gesloten... Aan wie de eer?
woensdag 1 augustus 2012 om 22:43
Met mijn neus in de bonen (zegt cliënt) Ik dacht echt gezien te hebben dat we op 1996 zaten... Oeps! Oh en Lot... Over rammelende eierstokken gesproken.. Sambaballen!
Mijn mooiste herinnering.... Heb er zoveel... Ben nog geen moeder of getrouwd, dus die belangrijke evenementen behoren er niet toe.. Oh wacht, heb een mooie. Toen ik mijn presentatie voor de eindopdracht van MBO deed, waren mijn beide ouders er (gescheiden) in dezelfde ruimte, voor mij! Dat was voor mij heel bijzonder.
Ben jij wel eens trots op het volume van je scheet?
Mijn mooiste herinnering.... Heb er zoveel... Ben nog geen moeder of getrouwd, dus die belangrijke evenementen behoren er niet toe.. Oh wacht, heb een mooie. Toen ik mijn presentatie voor de eindopdracht van MBO deed, waren mijn beide ouders er (gescheiden) in dezelfde ruimte, voor mij! Dat was voor mij heel bijzonder.
Ben jij wel eens trots op het volume van je scheet?
woensdag 1 augustus 2012 om 23:04
Dank voor je tip Janna! Top, ga zo even kijken! Wat betreft die scheten.. Ik heb PDS en daar hoort winderigheid wel echt bij. Als ik geen scheet laat terwijl ik wel aandrang heb, krijg ik daar erg last van. En dus laat ik met enige regelmaat een keiharde scheet. Vriend en ik moeten er dan samen om lachen. Verder niet waar anderen bij zijn hoor!
Mijn grootste zonde op dit moment zijn... Donuts met gele/witte smurrie erop. En van die hele dikke mergpijpen..
Wat is het laatste wat jij hebt gewonnen?
Mijn grootste zonde op dit moment zijn... Donuts met gele/witte smurrie erop. En van die hele dikke mergpijpen..
Wat is het laatste wat jij hebt gewonnen?
donderdag 2 augustus 2012 om 22:28