zwanger worden in 2008??
maandag 28 januari 2008 om 18:50
hallo!
ik heb al zo vaak meegelezen op het forum over zwanger worden en baby's, dat ik nu zelf besluit een topic te openen. dus, wie is er net als ik ook al met de pil gestopt en bezig om zwanger te worden?? ik ben zelf 3 maanden met de pil gestopt en tot op heen helaas nog niet zwanger. wie kletst er mee??
ik heb al zo vaak meegelezen op het forum over zwanger worden en baby's, dat ik nu zelf besluit een topic te openen. dus, wie is er net als ik ook al met de pil gestopt en bezig om zwanger te worden?? ik ben zelf 3 maanden met de pil gestopt en tot op heen helaas nog niet zwanger. wie kletst er mee??
zondag 13 april 2008 om 15:19
zondag 13 april 2008 om 15:20
Yamuna van harte!!!
Ik schrijf zelf bij het topic Bezig voor de eerste, deel II.
Maar ik lees af en toe ook mee op andere (vergelijkbare) topics waaronder dit topic. Dus meid, heel veel geluk en een gezonde zwangerschap gewenst! Het geeft me altijd weer een fijn gevoel als ik lees dat het raak is bij iemand die zó uitkijkt naar een kindje. Geniet ervan.
groetjes,
Winterdip!
Ik schrijf zelf bij het topic Bezig voor de eerste, deel II.
Maar ik lees af en toe ook mee op andere (vergelijkbare) topics waaronder dit topic. Dus meid, heel veel geluk en een gezonde zwangerschap gewenst! Het geeft me altijd weer een fijn gevoel als ik lees dat het raak is bij iemand die zó uitkijkt naar een kindje. Geniet ervan.
groetjes,
Winterdip!
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...

zondag 13 april 2008 om 15:30
Lekker koe, had je wel even hier langs kunnen komen om je vriendje op te vrolijken, heeft een slecht humeurtje. Zal morgen wel weer goed zijn als hij jou ziet. Heeft het nu al over je.
Slaapt pas laat de afgelopen dagen, s nachts wakker en ook s morgens om half 8 dan weer paraat. Vanmorgen om kwart voor 12 in zijn bed gedaan, ik had er geen zin meer in. Aldoor strijd en dan hij brullen en snot overal. Heeft hij eerst een half uurtje gekletst en gezongen(dan wel gezellig!!!) en daarna een uurtje geslapen. Nu wel beter te spreken dan vanmorgen.
Groetjes Ukkie
(32 wk)
Slaapt pas laat de afgelopen dagen, s nachts wakker en ook s morgens om half 8 dan weer paraat. Vanmorgen om kwart voor 12 in zijn bed gedaan, ik had er geen zin meer in. Aldoor strijd en dan hij brullen en snot overal. Heeft hij eerst een half uurtje gekletst en gezongen(dan wel gezellig!!!) en daarna een uurtje geslapen. Nu wel beter te spreken dan vanmorgen.
Groetjes Ukkie
(32 wk)
zondag 13 april 2008 om 15:32
moon zit al dagen in mijn gedachte, het laatste wat ze postte was dat ze nog steeds vloeide
echt volledig genieten kan ik nog niet, het voelt zo oneerlijk. ik ben dankbaar dat dit ons gebeurt en ik prijs mezelf gelukkig dat het geluk aan onze zijde was ,
maar ik heb bij het andere topic waar ik schrijf zulke lieve meiden leren kennen waarvan velen al een langere weg hebben gelopen als ik.
het voelt een beetje oneerlijk ... zij waren eerst aan de beurt.....
het geeft een bitter randje.
echt volledig genieten kan ik nog niet, het voelt zo oneerlijk. ik ben dankbaar dat dit ons gebeurt en ik prijs mezelf gelukkig dat het geluk aan onze zijde was ,
maar ik heb bij het andere topic waar ik schrijf zulke lieve meiden leren kennen waarvan velen al een langere weg hebben gelopen als ik.
het voelt een beetje oneerlijk ... zij waren eerst aan de beurt.....
het geeft een bitter randje.
zondag 13 april 2008 om 16:22
Yamuna, dat geloof ik best, een beetje een dubbel gevoel!! maar wel genieten gaan hoor meid!!
Ukkie, ach die schat, heeft hij het al over mij.. ben wel bij je in de buurt geweest maaruh was met mijn vader en zijn buurman en een kameraad van ons.. ha ha dusse als enige vrouw!! op een gegeven moment ging ik op de motor van paps toen was het helemaal wat als enige vrouw op de zwaarste motor...
zal morgen mijn vriendje weer opvrolijken hoor... doe hem maar een hele dikke kus van mij!!! succes met hem vandaag
Ukkie, ach die schat, heeft hij het al over mij.. ben wel bij je in de buurt geweest maaruh was met mijn vader en zijn buurman en een kameraad van ons.. ha ha dusse als enige vrouw!! op een gegeven moment ging ik op de motor van paps toen was het helemaal wat als enige vrouw op de zwaarste motor...
zal morgen mijn vriendje weer opvrolijken hoor... doe hem maar een hele dikke kus van mij!!! succes met hem vandaag
zondag 13 april 2008 om 19:26

zondag 13 april 2008 om 20:17
Yam, van Moon wist ik niet!!! Dat is inderdaad wel een beetje dubbel. Maar desondanks blijf ik voor je duimen, het is jullie gegund en de andere dames komen vast nog aan de beurt, gewoon blij zijn en genieten!!! Je kan de anderen niet helpen, moet net als bij jullie met geluk gebeuren!!
Groetjes Ukkie
p.s. Vanmiddag was hij wel iets beter gemuts Koe, maar hij vraagt steeds naar je, dus morgen zal hij blij zijn je te zien.
Groetjes Ukkie
p.s. Vanmiddag was hij wel iets beter gemuts Koe, maar hij vraagt steeds naar je, dus morgen zal hij blij zijn je te zien.
zondag 13 april 2008 om 21:16
Hé Yamuna! WAUW, te gek zeg! Echt helemaal super en ook helemaal verdiend! En inderdaad een heel mooi gedichtje. Moeder en schoonmoeder zullen wel sprakeloos zijn geweest!
Veel plezier op je roze wolk. Geniet ervan meid!
Verder iedereen een fijn weekend gehad?
Hier gisteren eerst boodschappen en hele huis gepoetst. Toen eten voorbereid, want we kregen vrienden te eten. Heel gezellig. Zij is hoogzwanger....had er toch wel moeite mee, hoe kinderachtig dat eigenlijk ook is. Vandaag vriendin geholpen met haar spullen bij haar ex weg te halen. Nu net thuis en een beetje dood... veel te druk weekend
Moman bijna niet gesproken en die is nu weer weg voor werk t/m woensdag....
Maar nu nog even lekker op de bank hangen!
Fijne avond!
Veel plezier op je roze wolk. Geniet ervan meid!
Verder iedereen een fijn weekend gehad?
Hier gisteren eerst boodschappen en hele huis gepoetst. Toen eten voorbereid, want we kregen vrienden te eten. Heel gezellig. Zij is hoogzwanger....had er toch wel moeite mee, hoe kinderachtig dat eigenlijk ook is. Vandaag vriendin geholpen met haar spullen bij haar ex weg te halen. Nu net thuis en een beetje dood... veel te druk weekend

Maar nu nog even lekker op de bank hangen!
Fijne avond!
maandag 14 april 2008 om 10:26
Hallo allemaal!
Zou ik ook met jullie mogen meeschrijven? Lees al een tijdje mee hier en zou het nu leuk vinden actief mee te schrijven.
Ik lees dat er al wat zwangeren zijn. Gefeliciteerd!
Zal mezelf even kort voorstellen. Ik ben 27 (28 in juli) en woon samen met noorse Marloussieman in Noorwegen. Al regelmatig over kinderen gehad en vorige maand besloten dat we de voorbehoedsmiddelen laten voor wat ze zijn. We hebben net een nieuwe huis gekocht en ik heb nu de zekerheid van een goede baan. Niets dat ons meer tegenhoudt wat dat betreft.
Ik was al wat eerder gestopt met de pil en alles is alweer regelmatig. Had/heb de hoop dat het nu al raak is, maar het lijkt er toch op dat ik vandaag ongesteld ga worden. Bah! Volgende week gaan we verhuizen, dus ben erg benieuwd of we er deze maand uberhaupt aan toekomen!
groetjes,
Marloussie
Zou ik ook met jullie mogen meeschrijven? Lees al een tijdje mee hier en zou het nu leuk vinden actief mee te schrijven.
Ik lees dat er al wat zwangeren zijn. Gefeliciteerd!
Zal mezelf even kort voorstellen. Ik ben 27 (28 in juli) en woon samen met noorse Marloussieman in Noorwegen. Al regelmatig over kinderen gehad en vorige maand besloten dat we de voorbehoedsmiddelen laten voor wat ze zijn. We hebben net een nieuwe huis gekocht en ik heb nu de zekerheid van een goede baan. Niets dat ons meer tegenhoudt wat dat betreft.
Ik was al wat eerder gestopt met de pil en alles is alweer regelmatig. Had/heb de hoop dat het nu al raak is, maar het lijkt er toch op dat ik vandaag ongesteld ga worden. Bah! Volgende week gaan we verhuizen, dus ben erg benieuwd of we er deze maand uberhaupt aan toekomen!
groetjes,
Marloussie
maandag 14 april 2008 om 11:13
Yamuna: Super gefeliciteerd! Ik ken je verhaal van een topic wat ik geopend had over vergoedingen ivf/icsi. Klikte vrijdag op dit topic en sindsdien check ik even om te zien of je zwanger bent. Super meis geniet ervan. En voel je vooral niet schuldig. Jij hebt het ook niet kado gekregen. En of jij wel of niet zwanger wordt verandert niets aan de positie van een stel wat nogsteeds niet zwanger is. HET IS JE GEGUNT!!! Super mama!
maandag 14 april 2008 om 11:20
***breekt ff in***
Yam: Nu moet ik je even streng toespreken meis!
Het is heel erg wat Moon overkomt en ook heel onbegrijpelijk...
niemand begrijpt waar dat lieve meissie dit aan verdient heeft.
Echter wat je medeforummers hier schrijven is ook waar! Jij mag blij zijn en genieten hoor.
Ik weet heel zeker dat Moon dat ook zou willen.
Ten eerste kreeg je het niet kado en al was dat wel zo...dan nog is het je van harte gegunt.
Ik begrijp je gevoel wel, maar ik begrijp ook dat jij recht hebt op genieten en zeker geen schuldgevoel.
De natuur is hard, heel hard en daar kunnen jij en ik en niemand wat aan doen.
Wel kunnen we er voor Moon zijn wanneer ze dat nodig heeft en bidden/wensen (net wat je wil) dat het toch goed afloopt.
Meissie ik ben superblij voor je en ga maar lekker ontspannen!
xxxxxxx
Yam: Nu moet ik je even streng toespreken meis!
Het is heel erg wat Moon overkomt en ook heel onbegrijpelijk...
niemand begrijpt waar dat lieve meissie dit aan verdient heeft.
Echter wat je medeforummers hier schrijven is ook waar! Jij mag blij zijn en genieten hoor.
Ik weet heel zeker dat Moon dat ook zou willen.
Ten eerste kreeg je het niet kado en al was dat wel zo...dan nog is het je van harte gegunt.
Ik begrijp je gevoel wel, maar ik begrijp ook dat jij recht hebt op genieten en zeker geen schuldgevoel.
De natuur is hard, heel hard en daar kunnen jij en ik en niemand wat aan doen.
Wel kunnen we er voor Moon zijn wanneer ze dat nodig heeft en bidden/wensen (net wat je wil) dat het toch goed afloopt.
Meissie ik ben superblij voor je en ga maar lekker ontspannen!
xxxxxxx
maandag 14 april 2008 om 17:49