vreemdgaan.

13-08-2012 08:00 445 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik zit al 5jaar in een goede relatie met mijn partner. We hebben een gezinnetje en dat werkt allemaal prima.

Enkel op seksueel vlak gaat het grondig mis. Ik kan de opwinding bij hem niet meer vinden, ik heb te vaak toegegeven zonder zin te hebben, dat seks meer als een verplichting tegenover hem is geworden. Hij brengt ook geen vernieuwing en geeft te weinig aandacht aan mij waardoor ik nooit echt genot kan hebben en na de seks met een leeg gevoel achterblijf. We hebben hier ook al uitgebreid over gepraat. Ik heb hem gezegd wat ik wel en niet graag heb maar toch blijft hij in het zelfde patroon bezig. Als er dan toch iets veranderd zat dit steeds uit mijn initiatief komen.

Ik vraag me dan ook af, ligt het misschien aan mij? Ben ik gewoon niet meer in staat om te genieten van seks.

Sinds kort is er een man op mijn pad gekomen waar ik wel een seksuele aantrekkingskracht voor voel. Maar verder ook niet meer. Wij hebben onlangs een keer seks gehad en die was op een totaal ander niveau dan die met mijn vaste partner. Ik weet dat mijn partner hier nooit iets van te weten mag komen, want hij zou het niet kunnen begrijpen. Dat mijn liefde voor hem totaal los staat van mijn lust tegenover de ander. Ook door te fantaseren over die andere man sta ik ook terug open om seks met mijn vaste partner te hebben. Maar ik blijf toch het gevoel hebben dat ik iets vreselijk heb gedaan, terwijl een deel van mij toch terug verlang naar die andere man. Kunnen jullie misschien jullie inzichten delen. Want ik voel me een emotionele puinhoop voor de moment.
Tropisch hardhout. Veel beter. Makkelijker te spellen ook.
Ja pcies....en nu?

Loop ik met een meisjesvelletje van 20 en een paar voetjes die echt ouder lijken.

Dan as weekend maar een gegadigde zoeken die ze komt masseren.....
quote:stout1975 schreef op 16 augustus 2012 @ 18:23:

[...]

Ehm... NEE!

.Prima, maar dan moet je ook niet zeiken.
Enjoy, geen tijd dit weekend helaas..

Alhoewel ik een soort massagebeachtoer uitvoer zaterdag op fietsafstand van jouw kruisje huisje.

@ Rooss doe ik dus gewoon lekker wel.
quote:Rooss4 schreef op 16 augustus 2012 @ 18:20:

[...]

Die is dezelfde dag genuttigd, fijntjes tussen de tieten vandaan geknabbeld door de lieftallige fotografe.

Heb je een ideetje? Doe jij es leuk een nieuwe ava zoeken voor Roos?

Herfstig, thanks
quote:herfstig schreef op donderdag 16 augustus 2012 18:14 Ik kon hier terecht voor een off topic babbeltje begreep ik?

Luister nou allemaal gewoon maar Doddie en Roos, dan komt het goed.

Stout, je hoeft niet overál met je staf te zwaaien...

En vreemdgaan is niet netjes, maar mensen doen zoveel dingen die niet netjes zijn. Zoals elkaar veroordelen en keihard afrekenen op elkaars zwakke punten en fouten. Óók niet netjes en vrij respectloos, net als vreemdgaan. En zo zijn we allemaal weer mensen, en geen engelen. Mooi gesproken herfstig..+1
quote:herfstig schreef op 16 augustus 2012 @ 18:14:

En vreemdgaan is niet netjes, maar mensen doen zoveel dingen die niet netjes zijn. Zoals elkaar veroordelen en keihard afrekenen op elkaars zwakke punten en fouten. Óók niet netjes en vrij respectloos, net als vreemdgaan. En zo zijn we allemaal weer mensen, en geen engelen.

helaas heb je helemaal gelijk herfstig dat mensen elkaar dit aandoen.

Alleen verwacht je zulke dingen niet van je partner waardoor het veel harder aankomt.
tja en dan het eerlijk zijn, ik denk dat er heel leugentjes in relatie's zijn, hoe ideaal we daar ook over denken.

Hoeveel vrouwen zullen nw aankopen niet even verborgen houden voor hun partner?

"die schoenen schat? Die had ik toch allang"

In de ideale wereld weten we hoe het moet, maar als mensen hebben we toch heel wat zwaktes en angsten.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Tja, die discussie ben ik ook al eens ergens aangegaan Doddie, over of iedereen nu echt altijd 100% eerlijk is tegen hun partner. Het bleek toen dat iedereen in dat topic nooit een aankoop verdoezelde, altijd eerlijk was mbt opmerkingen over uiterlijk, etc. Ik was de grote uitzondering...
quote:vaintje schreef op 17 augustus 2012 @ 09:17:

Ik was de grote uitzondering...

Wat een liegenezen allemaal...

Als je altijd eerlijk bent tegen je partner, dan heb je geen lange relatie vrees ik.

Zelf vind ik mijn schoonmoeders natuurlijk allemaal schatten van mensen, heb ik nog nooit een vriendin gehad die in welke broek dan ook een dikke kont had, en vind ik álles wat je kookt echt enorm lekker.
Omdat een mens toch geneigd is ruzie niet leuk te vinden, conflicten te vermeiden.

Je kan eerlijk zijn en weet dat je dan een hoop gelazer in de tent hebt, met stil houden bewaar je de lieve vrede.

Daarom snap ik wel dat vreemdgaan zoveel makkelijker/aantrekkelijker is dan het eerlijk bespreken en vertellen
quote:stout1975 schreef op 17 augustus 2012 @ 09:19:

[...]

Wat een liegenezen allemaal...

Als je altijd eerlijk bent tegen je partner, dan heb je geen lange relatie vrees ik.

Zelf vind ik mijn schoonmoeders natuurlijk allemaal schatten van mensen, heb ik nog nooit een vriendin gehad die in welke broek dan ook een dikke kont had, en vind ik álles wat je kookt echt enorm lekker.

Eerlijkheid staat bovenaan bij ons. We kennen elkaar 24 jaar waarvan 21 jaar getrouwd.

Ik begrijp dat wij hopeloos ouderwets zijn maar we varen er wel bij. Allebei elkaars eerste liefde. Elkaars beste vrienden en ja zeker, er is ook nog passie. Ik ben nog steeds verliefd op mijn man, mijn hart maakt elke keer een sprongetje als ik de sleutel in de deur hoor als hij uit zijn werk komt.

Vreemdgaan, ik kan er niets mee. Dat je niet kiest voor een vaste relatie (en dus in mijn ogen voor trouw en eerlijkheid) maar graag met anderen neukt en niet trouw wil zijn is prima, maar ga dan gewoon geen vaste relatie aan. Maar willen mensen alles. En een relatie, en kinderen, en passie, en ook nog de buurman, want die heeft zo'n lekker kontje.
Ik ben wel trouw en wil ook graag alles, gelukkig ziet mijn man ook niet in waarom we seksueel monogaam moeten blijven.

Dat was in begin een vanzelfsprekende keus, maar is eigenlijk nooit een bewuste keus geweest, meer een gewoonte.

Inmiddels genieten we toch samen van het alles, en een mooie relatie en de band die we hebben, het vertrouwen en de verbondheid, maar ook de spanning en het plezier met anderen.

Dat kan alleen door eerlijkheid maar om nu te zeggen dat ik nooit een leugentje heb om bestwil...

Ondanks dat roemt iedereen mijn eerlijkheid
Wat ik zo grappig vind in dit topic te lezen is, dat er mensen zijn die onvoorwaardelijk geloven in trouw en eerlijkheid.

Geloof mij, alles kan kapot.... Zelfs totaal onverwacht en na een hele, heeeeele lange verbintenis, die geacht werd trouw en eerlijk te zijn!

Dus... houdt vooral jezelf voor de gek
quote:mjdh schreef op 17 augustus 2012 @ 09:34:Dat je niet kiest voor een vaste relatie (en dus in mijn ogen voor trouw en eerlijkheid) maar graag met anderen neukt en niet trouw wil zijn is prima, maar ga dan gewoon geen vaste relatie aan. Maar willen mensen alles. En een relatie, en kinderen, en passie, en ook nog de buurman, want die heeft zo'n lekker kontje.

Wat nu als je 20 jaar geleden in die vaste relatie bent gegaan met de volle overtuiging dat je trouw kunt zijn voor de rest van je leven, maar nu blijkt dat dat toch even anders ligt? Ik wil mijn relatie niet kwijt, en dat gebeurt wel als ik het opbiecht. En toch...

Ik weet het, het is fout, het is verderfelijk, ik zal ook niemand aanraden om vreemd te gaan want zo eenvoudig is het echt niet. Maar toch...
ik denk ook niet dat iedereen altijd de waarheid spreekt binnen een relatie. iedereen vertelt wel eens een leugentje om bestwil.

Maar vind dat dit wel zou moeten zijn over de echt belangrijke dingen.

zeker als het zo een grote impact op de relatie kan hebben.
quote:mjdh schreef op 17 augustus 2012 @ 09:34:

[...]

Ik ben nog steeds verliefd op mijn man, mijn hart maakt elke keer een sprongetje als ik de sleutel in de deur hoor als hij uit zijn werk komt.

Omdat de buurman met zijn lekkere kontje dan nog in je bed ligt?
Het is vooral heel egoïstisch. Je dacht dat je het kon, wil het uiteindelijk toch niet dus ga je maar liegen en bedriegen om the best of both worlds te kunnen hebben.

Dat jij jezelf nog recht kunt aankijken in de spiegel.
Je maakt voor een ander de keuze dat de relatie niet monogaam is zonder diegene er een stem in te geven. Want ja, dan krijg jij je zin niet
Wie Elin?
Vaintje en alle anderen die vreemdgaan zonder het medeweten van hun partner.
Oh ja, allemaal hoeren en vieze mannetjes.

Trouwens, jouw motto is geinig in dit topic!
quote:vaintje schreef op 17 augustus 2012 @ 09:52:

[...]

Wat nu als je 20 jaar geleden in die vaste relatie bent gegaan met de volle overtuiging dat je trouw kunt zijn voor de rest van je leven, maar nu blijkt dat dat toch even anders ligt? Ik wil mijn relatie niet kwijt, en dat gebeurt wel als ik het opbiecht. En toch...

Ik weet het, het is fout, het is verderfelijk, ik zal ook niemand aanraden om vreemd te gaan want zo eenvoudig is het echt niet. Maar toch...

je hoeft het alleen maar naar je zelf en je gezin te verantwoorden.

je zult zelf wel weten of het dit allemaal waard is.
Hoeren en vieze mannetjes? Dat maak je er toch echt zelf van hoor...

Jullie proberen recht te lullen wat krom is. Je belooft je partner trouw en houdt je er vervolgens niet aan. Dan kan je nog zoveel redenen hebben, ik moet er niet aan denken dat dat mij aangedaan zou worden, echt. Je beseft half niet hoe je de ander kapot kunt maken als het uitkomt. En wat zeg je dan? 'sorry schat ik had jeuk'?

Het spijt me maar ik walg er echt van. Als je partner er van weet/het gedoogt is het natuurlijk een compleet ander verhaal.

Maar goed, ik weet nu weer waarom ik achteraf spijt heb als ik in zo'n topic reageer. Dus ik ga verder niet meer in discussie.
Ehmmm, ik ben tegen vreemdgaan hoor, om hele goede redenen.

Soms zijn de zaken echter iets gecompliceerder als je zou denken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven