help 38 graden
zaterdag 18 augustus 2012 om 08:10
zaterdag 18 augustus 2012 om 08:14
zaterdag 18 augustus 2012 om 08:15
Lekker relax genieten van het weer. In een zwembadje met een boek erbij.
Heel rustig aan doen
Of idd ergens gaan zwemmen. In het zwembad of een natuurplas.
38 zal het morgen in Limburg wel worden. Ze voorspellen het overal. En in Limburg is het meestal een paar graden warmer als in de test van het land.
Heel rustig aan doen
Of idd ergens gaan zwemmen. In het zwembad of een natuurplas.
38 zal het morgen in Limburg wel worden. Ze voorspellen het overal. En in Limburg is het meestal een paar graden warmer als in de test van het land.
zaterdag 18 augustus 2012 om 08:16
zaterdag 18 augustus 2012 om 08:17
zaterdag 18 augustus 2012 om 08:30
Eindelijk eens een keer lekker weer. Al blijft het tot half november 30 graden + mij hoor je niet klagen.
Dat gezeur over een paar warme dagen, de rest van het jaar is het weer pokke weer hoor!
En trek je het echt niet, in de schaduw met je voeten in een teil water, doe je er van die koelvrieselementen in dan blijft het zeker koud. En een natte handdoek in je nek en dan rustig door blijven ademen!
Dat gezeur over een paar warme dagen, de rest van het jaar is het weer pokke weer hoor!
En trek je het echt niet, in de schaduw met je voeten in een teil water, doe je er van die koelvrieselementen in dan blijft het zeker koud. En een natte handdoek in je nek en dan rustig door blijven ademen!
zaterdag 18 augustus 2012 om 08:32
Hoezo help? Ik was vanmorgen om 6.20 al aan het trainen in het natuurgebied en genoot van de opkomende zon. Morgen ga ik dus een uur eerder op pad, want dan is mijn training langer.
Nu ga ik even een paar uur in de tuin werken, daarna binnen wat opruimen en misschien straks een beetje buiten luieren als ik zin heb.
Niks help, het is droog en prima. Als je dingen te doen hebt gewoon lekker vroeg op staan.
Nu ga ik even een paar uur in de tuin werken, daarna binnen wat opruimen en misschien straks een beetje buiten luieren als ik zin heb.
Niks help, het is droog en prima. Als je dingen te doen hebt gewoon lekker vroeg op staan.
zaterdag 18 augustus 2012 om 08:32
zaterdag 18 augustus 2012 om 08:34
quote:Summerdance schreef op 18 augustus 2012 @ 08:14:
Help???
Ik doe de hele week als dansjes omdat het eindelijk zomer is!
Dus wat ik ga doen?
Nu als een gek mijn huis dweilen, wc schoonmaken en de was buitenhangen.
En vanmiddag heerlijk genieten van de zon op terras,park,strandje...Jij bent gek, dat kan wel wachten hoor!
Help???
Ik doe de hele week als dansjes omdat het eindelijk zomer is!
Dus wat ik ga doen?
Nu als een gek mijn huis dweilen, wc schoonmaken en de was buitenhangen.
En vanmiddag heerlijk genieten van de zon op terras,park,strandje...Jij bent gek, dat kan wel wachten hoor!
zaterdag 18 augustus 2012 om 08:36
quote:ladytruckster schreef op 18 augustus 2012 @ 08:34:
Bahbah,van mij mag het zeker 10 graden minder hoor.
Ik doe niks,kan niks,en slaap slecht.
Vind er echt niks aan dit weer.Kijk uit: voordat je het weet wordt je voor gek verklaard. Veel mensen vinden namelijk dat je van heet weer MOET houden en nu MOET genieten.
Bahbah,van mij mag het zeker 10 graden minder hoor.
Ik doe niks,kan niks,en slaap slecht.
Vind er echt niks aan dit weer.Kijk uit: voordat je het weet wordt je voor gek verklaard. Veel mensen vinden namelijk dat je van heet weer MOET houden en nu MOET genieten.