Seks in de zee.

21-08-2012 17:50 122 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zag het net langskomen in een topic over buitenseks.

En vraag me af...hoe doe je dat??? Ik bedoel, zonder dat anderen zien waar je mee bezig bent Ik snap dat je het niet doet als het heel erg druk is maar op de meeste stranden zijn toch ook andere mensen. Die dat dan ongetwijfeld doorhebben?

En is dat uberhaupt lekker? Met water enzo. Ik vind het onder de douche al anders omdat dat water toch een ander gevoel geeft dan "droog" zeg maar.

*voelt zich ff heel groen*
Sjeezus chery, niet zo aanstellerig he
quote:Ruza schreef op 21 augustus 2012 @ 18:08:

[...]

maar dat zien mensen toch wel??? As in: water. doorzichtig??

En dat hangen..werkt dat dan? Ik bedoel...de man moet gewoon doortrappelen lijkt me

En je weet het, mannen kunnen maar 1 ding tegelijk.

blobblobblob.................
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:stout1975 schreef op 21 augustus 2012 @ 18:16:

Sjeezus chery, niet zo aanstellerig he Het ging over dat beenhaar, niet over de stukjes sperma.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Tis simpel hoor..
Ja euh... ben geen wielrennert he..
quote:very__cherry schreef op 21 augustus 2012 @ 18:18:

[...]

Het ging over dat beenhaar, niet over de stukjes sperma.Hou op :puke: (oh wat mis ik m)
quote:very__cherry schreef op 21 augustus 2012 @ 18:18:

[...]

Het ging over dat beenhaar, niet over de stukjes sperma.Dat is geen haar, meer te noemen, daar hangt een bos gekruld zeewier.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Wij hebben het wel meerdere malen in meertjes gedaan. Heerlijk, echt een aanrader! Maar de zee lijkt me nog best lastig met evenwicht houden ed met die golven. Samen ten onder gaan met je bek vol met zout water lijkt me nou niet zo... erotisch .
Dat zeiden mijn zoontjes ook toen ze terugkwamen van het vissen bij het Gardameer...

"Mam, dat doe je toch niet in het wáter?"

Wij zijn aan zo'n touw met boeien gaan hangen. Het was best moeilijk, vooral omdat het op een of andere manier ontzettend lastig was in evenwicht te blijven. Door het water glijdt het moeilijk en voelt het alsof het niet past. Ik hou het liever bij het vaste land

Het was trouwens in het buitenland, op een plek waar niemand in zicht was, anders zou ik het niet durven.
quote:pastiche schreef op 21 augustus 2012 @ 18:20:

Wij hebben het wel meerdere malen in meertjes gedaan. Heerlijk, echt een aanrader! Maar de zee lijkt me nog best lastig met evenwicht houden ed met die golven. Samen ten onder gaan met je bek vol met zout water lijkt me nou niet zo... erotisch .Niet elke zee heeft golven als de noordzee he
quote:stout1975 schreef op 21 augustus 2012 @ 18:11:

[...]

Krijg je geen zacht haar van hoor. Na een bubbelbad-avontuur waarbij één mannelijke deelnemer alle etiquette aan zijn laars lans lapte heb ik dat persoonlijk mogen ervaren.

Heel fijn als je de volgende ochtend wakker wordt met allemaal harde stukjes mannenrommel in je beenhaar.ieuww
Alsof zwembaden en de zee een hygiënisch baken zijn. Zwembad hebben we menselijke afscheidingen en chemicaliën om de boel "schoon" te maken, in de zee heb je nog rottende vissen, rottende planten, olie, helehoop andere vervuiling en dan nog niet te vergeten, pottekijkers van alle soorten.

Brrrrrr. En die rommel stroomt lekker in jouw doos.
quote:Danique4 schreef op 21 augustus 2012 @ 18:22:

[...]

ieuww Ja vies he... die manierenloze man was trouwens getrouwd, en dan niet met een van de bubbelende dames, vraag me nog steeds af of zijn vrouw de volgende ochtend iets voelde tijdens het knuffelen.
quote:Ruza schreef op 21 augustus 2012 @ 18:21:

[...]

Niet elke zee heeft golven als de noordzee he Nee.. goed punt. Maar bij rustige zee denk ik al gauw aan de mediterranee en daar is het zo doorzichtig .
stout..je hebt me meteen geinspireerd voor een nieuw topic.
Ruza, jij was met die viesbahman getrouwd?
quote:stout1975 schreef op 21 augustus 2012 @ 18:24:

[...]

Ja vies he... die manierenloze man was trouwens getrouwd, en dan niet met een van de bubbelende dames, vraag me nog steeds af of zijn vrouw de volgende ochtend iets voelde tijdens het knuffelen.ja brrr, sowieso dat die vent dat zo flikte daarin, plus met meer mensen erbij....vraag mij nu ook af of hij het bij zijn vrouw hard kon maken
Moet ineens terug denken aan de tijd van de gouden kooi, 24 uur online live beelden.

Eric met een zatte kop die ook zo zat in de jacuzzi
Vergeet ik trouwens helemaal te zeggen, sex in de branding van de zee, 'snachts, maanlicht erbij....klinkt niet verkeerd...als je niet denkt aan dat zand wat erbij komt kijken
quote:Danique4 schreef op 21 augustus 2012 @ 18:29:

Moet ineens terug denken aan de tijd van de gouden kooi, 24 uur online live beelden.

Eric met een zatte kop die ook zo zat in de jacuzzi Big brother had ook live sex in the hot tub. Tja.
Hahahha mijn ervaring is ook in cap d agde, maar niet aan het naaktstrand. Hij stond inderdaad tot z'n schouders in het water.
*
quote:Ruza schreef op 21 augustus 2012 @ 18:26:

stout..je hebt me meteen geinspireerd voor een nieuw topic.Wel een stevige maag meebrengen bij bezoek
quote:iris1969 schreef op 21 augustus 2012 @ 18:32:

[...]

Big brother had ook live sex in the hot tub. Tja.

Ja!

En Eric van DGK die voor Natas even een chocopiemel ging maken voor haar verjaardag....met een mal van zijn eigen piemel wel te verstaan.

Heb die nacht met verbazing zitten kijken, kon er ook niet bij weg komen, en zo gelachen haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven