Mode & Beauty alle pijlers

schoenen

23-08-2012 09:28 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kan me helpen!!!

Ik heb hele smalle voeten

En loop nu vaak op slippers maar wil eens wat anders

Ballerina's pas ik niet en daar baal ik van

Wil iets hebben voor de zomer maar geen idee wat

We hebben hier in het dorp van haren en scapino

Ik draag vaak tuniekjes met legging of jurkjes
Koekoek: de zomer is zo goed als voorbij... En de winterschoenen staan dus in de winkel.
Ik zou zeggen, neem een dagje vrij, neem de bus en verlaat je dorp even. Ga naar een grote stad, zoek een goede schoenenwinkel en laat je goed adviseren.

Succes.
Pumps met zo'n band over je voet misschien?
Waarom open je 2 topics over schoenen binnen 24 uur? En nog een heleboel andere hellepie-hellepie topics?
Gewoon even googlen op schoenen met smalle leest en dan is er genoeg online te vinden. Misschien wel in een andere prijsklasse dan Scapino en van Haren.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
Ga een dagje winkelen in de grote stad en er gaat een wereld voor je open. Je bent echt niet alleen aangewezen op je dorp voor alles.
O, ik hoor net dat de zomer afgelopen is.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik loop tot oktober op open schoenen of leuke pumps ofzo dus voor mij is de zomer nog niet voorbij
Als het je niet boeit lees het dan niet
Inderdaad, de zomer is over. En pak eens de bus naar een stad.
Kap met het openen van kansloze topics. Het gaat echt de hele week al helemaal nergens over.
Je krijgt tips gekke mama uit 2009, vanwaar dan je laatste opmerking?
Suze02 het is toch een forum daar hoor je topics te openen of het je nou boeit of niet
Nee hoor, dat hoort niet. Wat een onzin. Je mag topics openen als je dat wil, maar het hoeft niet. Je mag reageren als je dat wil, maar het hoeft niet. En je mag ook alleen maar meelezen.

Dat is leuk aan forummen: niks hoeft, veel mag.
Je hoeft ook hier echt geen topics te openen omdat het zo hoort hoor.
Bij van Haren heeft het merk Janet D een hele smalle leest en de schoenen zij van leer en betaalbaar. Als je nu gaat heb je misschien een kleine kans dat je er een uitverkoopje uit kan slepen. Ook het merk 5th avenue is een smalle leest en van leer, ook bij van Haren, die zijn wat meer trendy vind ik zelf, maar wel veel hoge hakken. Ga eens kijken, ik denk dat je verrast wordt.

Succes.
Dank je cateautje ga dadelijk ff bij van haren kijken naar die merken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven