Centraal Bug topic

12-12-2011 11:45 1838 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kun je forumbugs, bugs op de forumApp en bugs op het mobiele forum melden.

Wees alsjeblieft zo duidelijk mogelijk in je melding, dus omschrijf precies het probleem en de eventuele foutmelding. Het is voor de technische afdeling ook prettig om te weten welke browser je gebruikt. Als je dit liever niet op het forum wilt zetten, kun je je bugmelding ook mailen naar forum@viva.nl.

De bugmeldingen uit de vorige topics zijn doorgegeven aan de technische afdeling.

We waarderen jullie meldingen, er wordt aan gewerkt. Als er een update is, zullen we het hier posten.

Met vriendelijke groet,

Moderatorteam Viva.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Dat is toch wel heeeeeeel gek. Gisteravond zat ik in een gezellig trolltopic enorm lollig dubbel te posten, vervolgens twee posten enkel en nu dus weer dubbel...... Het ssssppoookt hier........
Dat is toch wel heeeeeeel gek. Gisteravond zat ik in een gezellig trolltopic enorm lollig dubbel te posten, vervolgens twee posten enkel en nu dus weer dubbel...... Het ssssppoookt hier........
Ik heb nog steeds problemen met de advertentie (TOP5 NUwerk.nl) die over de nieuwe topics heen staat. Ik heb een Mac en Safari 6.0.
verkeerde topic
quote:prada schreef op 20 augustus 2012 @ 16:21:

Modje, waarom lopen die reclames rechts steeds door de foto' s heen? Wordt er echt niet goed van. Kan daar naar gekeken worden?

Alvast bedankt.
quote:ModeratorViva schreef op 20 augustus 2012 @ 11:46:

@dignity: De meeste stack overflow problemen zijn enkele weken terug verholpen. De enige meldingen die we er nu nog over gekregen hebben zijn in de wat oudere versies van Internet Explorer. Hier is de technische dienst van op de hoogte, maar ik heb nog niets gehoord over een mogelijke oplossing. De nieuwere IE versies en alle andere browsers zouden wel helemaal probleemloos moeten werken.Hier met IE 8.0 nog steeds problemen. En omdat het een pc van mijn werk is kan ik ook niet upgraden naar een nieuwere versie.
quote:cnadiav schreef op 20 augustus 2012 @ 21:00:

Als ik in safari naar bepaalde pijlers ga krijg ik de pijler te zien en schiet hij vervolgens over op een pagina van TOP5NUwerk.nl

Ook bij deze pijler trouwens, maar met Firefox lukt het wel en zie ik diezelfde advertentie hier rechts staan.

Klopt dit probleem is bekend voor de pijlers overig en werk&studie voor sommige Safari versies en sommige oudere versies van Firefox.

Men is aan het werken aan een oplossing, tot die tijd zou het gebruik van een andere browser in ieder geval het probleem moeten oplossen.
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

quote:trotter schreef op 22 augustus 2012 @ 08:04:

[...]

Hier met IE 8.0 nog steeds problemen. En omdat het een pc van mijn werk is kan ik ook niet upgraden naar een nieuwere versie.

Krijg je van IE ook nog details over bijvoorbeeld de lines/regels waar de stack overflow optreedt? Dan heeft techniek een wat concreter aanknopingspunt.

Thanks!

quote:prada schreef op 20 augustus 2012 @ 16:21:

Modje, waarom lopen die reclames rechts steeds door de foto' s heen? Wordt er echt niet goed van. Kan daar naar gekeken worden?

Alvast bedankt.

Welke foto's bedoel je hiermee? En welke internetbrowser/versie gebruik je? Dan kan ik proberen of ik het probleem hier kan reproduceren.

Thanks!

quote:ModeratorViva schreef op 22 augustus 2012 @ 11:42:

Krijg je van IE ook nog details over bijvoorbeeld de lines/regels waar de stack overflow optreedt? Dan heeft techniek een wat concreter aanknopingspunt.

Thanks!Het is altijd hetzelfde nummer: 1313, en alleen als ik ben ingelogd. Ik moet toegeven: voorheen was het bij elke actie, nu is het nog maar af en toe, dus er zit wel verbetering in! Ik zal eens opletten wanneer het wel en wanneer het niet optreedt, of daar nog een patroon in valt te ontdekken.
quote:trotter schreef op 22 augustus 2012 @ 12:02:

[...]

Het is altijd hetzelfde nummer: 1313, en alleen als ik ben ingelogd. Ik moet toegeven: voorheen was het bij elke actie, nu is het nog maar af en toe, dus er zit wel verbetering in! Ik zal eens opletten wanneer het wel en wanneer het niet optreedt, of daar nog een patroon in valt te ontdekken.Oke! Ja het klopt dat ze allerlei aanpassing er voor hebben gemaakt, maar blijkbaar zijn er nog steeds pagina's of posities waar iets misgaat. Ben benieuwd of je een patroon kunt ontdekken

Ik gebruik IE 7.

Ik heb het o.a.. bij de foto's van MV in het Wakkere Topic.
quote:prada schreef op 22 augustus 2012 @ 13:50:

Ik gebruik IE 7.

Ik heb het o.a.. bij de foto's van MV in het Wakkere Topic.

In Firefox en IE8 heb ikzelf dit probleem niet, dus vermoedelijk worden de foto's in IE7 niet goed herschaald waardoor ze buiten de kolom vallen en o.a. door de advertenties heenlopen.

Ik heb het doorgegeven, als er een fix voor is laat ik het je weten.

.
.
.
.
Ik heb het ook bij de foto op het topic ' Wow Estelle', 10.33 uur.

De gehele foto kan ik niet zien omdat er rechts reclame overheen staat.

En inderdaad bestrijkt de foto het hele beeld. Met daar dus overheen de reclame rechts.
.
Dankjewel Mod en Nobrains
.
.
quote:ModeratorViva schreef op 23 augustus 2012 @ 11:00:

[...]

In Firefox en IE8 heb ikzelf dit probleem niet, dus vermoedelijk worden de foto's in IE7 niet goed herschaald waardoor ze buiten de kolom vallen en o.a. door de advertenties heenlopen.

Ik heb het doorgegeven, als er een fix voor is laat ik het je weten.

Even nog wat extra informatie, de fotos die ik heb zijn allemaal hetzelfde opgeslagen en ik doe na een tip meestal in de link

[/img=450] , dan zou je een normaal formaat moeten krijgen.

Zelf heb ik bij Viva (bij mijn instellingen) aan dat de foto s eerst groot en daarna normaal worden geplaatst. Die instelling kan je bij je eigen instellingen veranderen. Meen dat het is aanvullen aan of uit. Kan het evt. wel opzoeken waar je dat kan aanpassen.

Ik plaats de fotos altijd via Chrome.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
.
Bedankt Nobrains.

MV, graag, als je dat even op wilt zoeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven