Entertainment alle pijlers

Vampire Diaries

17-10-2009 00:45 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben sinds een week deze serie aan het kijken. De serie is gebaseerd op het gelijknamige boek van L.J. Smith.

Ik hou eigenlijk helemaal niet van zulke enge series maar op de een of andere manier toch kijken. Ik schrik me dus regelmatig helemaal kapot door de plotselinge gebeurtenissen enzo. Maar het verhaal lijkt wel boeiend dus tja.

Wellicht moet ik het boek ook eens aanschaffen maar ik heb de serie van True Blood ook nog liggen die ik nog steeds moet lezen.

Wie kijkt er nog meer naar deze serie?

site van de TV serie

trailer
anoniem_68877 wijzigde dit bericht op 17-10-2009 11:03
Reden: trailer en site toevoegen
% gewijzigd
True Blood vind ik erg leuk om te kijken! Helemaal mijn ding.

Die andere ken ik niet, vertel!
Known to cause insanity in laboratory mice
Ik heb een aflevering half gezien van True Blood maar op de een of andere manier werd ik niet meteen gegrepen door het verhaal bij Vampire Diaries dus wel.

In het kort gaat het om 2 vampierbroers Stephen en Damen en een meisje Elena. Stephen is terug gegaan naar het dorpje waar ze woont om haar te leren kennen. Volgens mij heeft dat iets te maken met zijn ex vriendin waarop zij erg lijkt. Hij wil ook een normaal leven lijden. Dan gaan er allemaal mensen dood omdat Damen ze bijt. Hij bezoekt z'n broertje en wil Elena hebben. Hij heeft ook weer iets te maken met die ex vriendin maar hoe dat precies zit geen idee. Ben pas bij aflevering 5 nu.

site van de TV serie
Ik heb van beide nu een paar afleveringen gezien, maar ik vind de Vampire Diaries wel erg veel 'highschool-serie met vampiersausje',soort Dawsons Creek met vampiers.

True Blood is qua setting en verhaallijn veel sappiger. Ik ben ook gek op hele New Orleans sfeertje dat die serie ademt.
Alleen het taaltje al, hè, ik hoor ze zo graag praten. Het maakt het zo lekker eh...broeierig.

Plus de onderlinge verhoudingen, de omgeving en de verhaallijn zelf. Zoals ik al zei, helemaal mijn ding!

Ik zal eens kijken op de site, Keroppi. Ben benieuwd. High school/Dawsons Creek is minder mijn ding, maar ik laat me verrassen. (ja, ja, met dubbel 'r')
Known to cause insanity in laboratory mice
Ik heb een trailer van vampire diaries gezien. Ik ga toch eens kijken dan. Kan best leuk worden!
Ben er sinds kort achter dat op 31 januari op net5 The Vampire Diaries komt om half 10

Toch prettig dat ik ze dan gewoon met Nederlandse ondertitels kan gaan volgen
Ik volg beide series, maar vind True Blood vele vele malen beter.

Overigens zapten we gisteravond weer eens langs de ouderwetse Buffy the vampire slayer: blijft een geweldige serie.. afwisselend eng en komisch. Vampire Diaries ontstijgt wat mij betreft het puber (Twilight) niveau/gevoel niet erg, maar net leuk genoeg om te blijven kijken. De verhaallijn van Bonnie vind ik veruit het interessantst. De moeilijkheden van een relatie tussen een mens en een vampier ken ik nou wel (uitwerking vind ik beter tussen Buffy en Angel en ook Sookie en Bill)

Maar goed, als ik eenmaal aan een serie begonnen ben, moet het wel bijzonder slecht worden, wil ik afhaken. ;)
Jaaaaaaaa en ik kan persoonlijk nie twachten!

Ben al jaren into Vampires, dankzij Buffy.

Ben nu ook weer begonnen en inmiddels bij seizoen 4. Arme Spike

Toen Angel.

En dan de boeken, de series, de films.

En nu Twilight saga, True Blood en idd volgende week Vampire Diaries.

Ik kan mn lol op, High School of niet, ik hou ervan!
True blood is stukken beter maar begint pas in juni weer.

Dus tot die tijd is het kijken naar Vampire Diaries echt niet erg! Ondanks dat ik seizoen 1 al heb gezien ga ik het gewoon braaf op net5 nog een keer kijken haha.
Seizoen 1 is nog bezig van Vampire Diaries er zat alleen een lange pauze tussen. Afgelopen donderdag issie weer begonnen.

Ik dacht dat True Blood in maart weer begon maar dat is dus juni? Ben nog bezig met die serie.

Ik vind dat highschool ook nog steeds leuk hahaha.
Bedankt voor de tip.

Hier moet ik als Buffy en Angel fan zeker naar kijken.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
quote:Keroppi schreef op 24 januari 2010 @ 14:48:

Seizoen 1 is nog bezig van Vampire Diaries er zat alleen een lange pauze tussen. Afgelopen donderdag issie weer begonnen.

Ik dacht dat True Blood in maart weer begon maar dat is dus juni? Ben nog bezig met die serie.

Ik vind dat highschool ook nog steeds leuk hahaha. Oh dat wist ik niet! Hoeveel afleveringen hebben ze nu al uitgezonden van seizoen1 dan? Ik geloof dat ik tot 12 heb gezien. En ze zijn in december begonnen met opnemen en op deze site staat dat het pas in juni weer uitgezonden werd. Seizoen 3 is dat dan dus.
ben echt verslaaaft!!!!!!!!!!!!!!!! :DDDD

Team Stefan!
Haha ik ook cherry. En ook team Stefan, hoewel Damon wel sexy is. Maar Stefan is gewoon, ja, ware liefde enzo.

Topic is wel al oud.. Weet niet of je dat had gezien

13 oktober begint het weer toch?
Hey oud topic, hier ook een fan, heb seizoen 1,2,3 gezien, nu wachten op seizoen vier, ben benieuwd!
Ik ben team Damon, jammie jammie
ALTIJD DAMON!

Ik bedoel hallooooooooo!!! Bad boy met een hart, die ogen, dat lijf, dat haar, die humor, het sarcasme, de sexyness, de pure geilheid!

*klimt weer terug op de bank*
Ian Somerhalder is altijd een goede reden om te kijken

Volgende maand komt het nieuwe seizoen weer in de VS en dus online.. yaaay!
Nou geef mij maar gewoon een echte goeie vampieren film dan ben ik zoet niet van die vampire diaries of Twilight crap!
Hier ook een groot fan heb seizoen 1,2,3 ook al gezien.

Ik ben voor team Stefan al vind ik Damon steeds leuker worden.Ben benieuwd naar het 4e seizoen ,deel 3 was weer spannend geeindigd.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
quote:shockingblue schreef op 24 augustus 2012 @ 22:16:

Nou geef mij maar gewoon een echte goeie vampieren film dan ben ik zoet niet van die vampire diaries of Twilight crap!Ik vind Twilight ook niks, maar ik vind Twilight ook wel heeeeeel anders dan Vampire Diaries.
quote:shockingblue schreef op 24 augustus 2012 @ 22:16:

Nou geef mij maar gewoon een echte goeie vampieren film dan ben ik zoet niet van die vampire diaries of Twilight crap!Vampire Diaries crap???, heb je het uberhaupt wel eens gezien?
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Ik hou wel van de bad guys.. Vanaf het begin vind ik Damon wel een lekker hapje ;) Maar leuke serie. Doet me beetje denken aan Buffy wat ik "vroeger" ook al keek.
Hmmm, ik ben nu begonnen aan True Blood. Erg gaaf! Verhaallijn is natuurlijk ook wat meer geschikt voor de volwassenen en geen high-school-romances. Ook de muziek en de erg sappige accenten vind ik mooi.

De boeken zijn trouwens ook leuk om te lezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven